Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford Focus 1.6 EcoBoost má už jen 110 kW, umí ale E85

83 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
Jasně, 92 v turbe je ideál.
A teď si přečti, co tu jeden jouda o tomto motoru nedávno trousil za moudra😒br /> [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
woody-alien
A proč do toho taháš dálnici ? Jet 130 na dálnici umí dneska prakticky každý auto....ovšem pro bezpečné předjíždění a alespoň občasnou radost z ježdění (tu na dálnici opravdu nenajdeš) se výkonová rezerva hodí. 😉
Avatar - Emel
Emel
Na předjíždění na okreskách a na zábavu za volantem.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Úplně stejné jak fábka HTP >😒] ..Holt "již od" motorizace.
topten
vzhledem k tomu, ze ethanol ma o 1/3 nissi vyhrevnost nez benzin, bude to i o 1/3 vic zrat.
takze misto 7 něco přes 9
takze uspora 0
Avatar - _Karel_
_Karel_
opravdu to s atmo 1,6 zrychluje za 15sec.?To snad musí být horší naž fabka http.To váží focus 2tuny?
Avatar - grifith
grifith
Tak pračka je ještě pořád dosti malá na to, aby se mohla dát na adní sedačky a tradá na chalupu >😁 Samozřejmě vím jak to myslíš, Octavia rulezz forever >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Do Mondea je ideální 2.0Tdci >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no moj kamarat ju ma v cervenej farbe htp 47kw v nejakej akcnej vybave s klimou , ja neviem co vsetci proti tym fabiam a htp stale maju ale 160 to da kde chce a kedy chce na dialnici a to mam odskusane aj ja na kratkej verzii ked som siel do jicina este davno a vsetkych som obiehal >😁 a cely vychechtany som nechapal jak to slape , musel som sa normalne krotit ( mozno to bolo sposobene tym ze som presadol z feldy ), samozrejme je rozdiel ci v aute sedim sam alebo mam 4 clennu posadku, ok podme k dizajnu

dizajn sa mi vidi ok, fabia sedan vyzera na fotkach horsie ako v skutocnosti, nazivo to ale nie je vobec marne, pozdava sa mi. U nas fabia sedan mala uspech
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já na ní neslyšel moc dobrého díky Euro 6.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Malé sedany vždy frčely na východních trzích..... >😒]
Ono je to fakt nepraktické a to ti povídám jako bývalý majitel sedanu (Seat Cordoba poslední generace) a navíc jeden ještě máme doma s celkem solidním kufrem (527litru). Dá se s tim žít, jenže jako jediné auto do rodiny je to docela nepraktické, protože vše neodvezeš. Pokud jsi sám a jezdíš s autem jen do práce, maximálně s holkou na dovolenou, tak je to ok.
Ale pokud chceš vozit kola, psa, sportovní vybavení, občas převézt neco většího... je lepší kombik nebo liftback.

Focus sedan je fajn, ale u nás na silnici je to skoro vzácnější úkaz, než Bentley 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proti HTP nic nemam, sám sem ho měl ve 47kw verzi v Cordobě, takže ho znám velmi dobře. Ve více než dvou lidech je to ale vražda, hlavně na dálnici a v kopcích.

Fabie sedan je ošklivá, to proti ní mám >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tou hrůzou sem naštestí nikdy nejel😁😁 To je fakt nejošklivější český auto co kdy vyrobili >😒]
Avatar - grifith
grifith
Je to spíše už řešení detailů, které není podstatné. O něco větší prostor tam je, nezpochybnitelně. Vzhledem ke klesajícímu kufru však nejde o nic, co by podstatným působem zvedlo přepravní schopnosti, tedy dle mého názoru.
Avatar - Emel
Emel
Do prostoru mezi dnem zavazadelníku a sklem.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Rakev je vopruz, ale někdy nic jiného nezbývá. Docela jsem se pobavil svojí vlastní ehmmm....asi blbostí >😁 , když jsem si koupil rakev na Vitaru (malej kufr) a vůbec mi nedocvaklo, že výška auta přes 180 + hagusy + příčníky = nedosáhnu. No, vyřešil jsem to tak, že jsem koupil box na nářadí v podobě stoličky a vozil ho s sebou. 😉
Avatar - grifith
grifith
Velké neskladné věci do prostoru nad plato a pod sklo? U liftbacku? Jsi si jistý, že se bavíš o tom samém co já? Co za věci velké a neskladné tam chceš vozit?
Avatar - Emel
Emel
Ten prostor pod sklem právě využiješ pro ty velké a neskladné věci, ne že bys tam naskládal drobnosti... ty drobnosti nacpeš stejně dobře i do sedanu.

Viditelnost - jo, dozadu holt nebude vidět nic a jsi odkázaný na zrcátka.

Bezpečnost - rozhodně lepší, než cokoli vozit na zadních sedačkách. V kufru s tím není problém.
_MT_
To bezesporu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Podle toho co tam leješ >😁 Na flašku Absithu dojedeš z Prahy do Brna jako nic a ještě si pak můžeš s autem připít >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Právě to já mam taky takové kolečko na čas 😄 Hezky lesem cca 12-13km 😄 Jenže když už v místě svého bydliště jezdíš třeba 15 let, to znamená, že projedeš i hodně široké okolí. Čas od času je fajn se sebrat místo válení se u vody a vyjet třeba někam 200km jinam 😄
Avatar - Francuz
Francuz
Musim s tebou suhlasit ze je to hnus. 😄 Edit- aj motor ako pises 😊
Avatar - grifith
grifith
V podstatě nemám důvod nesouhlasit. pokud plánuji přepravu méně skladných předmětů, pak je pro mě karoserie sedan nepříliš vhodná. Zde excelují kombíky. Pokud budu uvažovat běžné potřeby přepravy, nevidím důvod odpírat si verzi sedan.
_MT_
Samozřejmě, že se sklopenými sedadly. Opět, celá pointa. Jinak bys to pravděpodobně strčil i do kufru sedanu. I když to dovnitř dostaneš, takhle velké věci jsou už problém. Třeba se šířkou, obzvláště vpředu, pokud bys to chtěl vézt jako já. A ne každý sedan zvládne vzadu 80 cm na nohy (i s přední sedačkou na doraz vpředu), takže by musela opěradla tak jako tak dolu. Rozdíl mezi hatch-/ liftbackem a kombi je, že kombi to zvládne s opěradly nahoře. Takže je to očividná volba, pokud něco takového vozíš často, popřípadě potřebuješ zadní sedadla na něco jiného.

Tenkrát jsem skončil u sedanu, ale kdyby A7 byla, tak si myslím, že bych ji koupil (tak na 99 😖.
_MT_
Tak to já dokážu jezdit ten samý 5 kilometrový okruh každý den dvacetkrát. Je samozřejmě rozdíl, jestli chceš něco prozkoumat, něco nového vidět, nebo jestli jen trénuješ - stejná trasa je dobrá na sledování času. A když si dám cíl 50-100 kilometrů, tak mám na výběr mnoho různých tras. Co na tom, že několik kilometrů bude téměř vždy stejných. Mám takhle jeden oblíbený kopec, který má pár kilometrů při pěkném stoupání - sjedu dolu, vyjedu nahoru, sjedu dolu, ... asi je jasné, kam to vede. 😄
Avatar - grifith
grifith
Tak ono krychli 80x80x80 nedáš ani do liftbacku vzhledem k výšce kufru, ale myslel jsi to po sklopení sedadel a nechci se chytat každého slova. Toto jsou asi tak časté případy jako když cestuješ v pěti v autě.
S názorem, že je do zádě liftbacku lepší přístup, souhlasím. Pokud jsem "stěhovavý" typ a potřebuji převážet nadrozměrné předměty a nechci kombi, pak OK. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to já také ne, ale jezdit celé léto dokola mne taky nebaví, proto občas rád popojedu 😄
Nagano
Byla to volba českého Fordu v zájmu zjednodušení a zpřehlednění nabídky. Tenhle motor se prodal v množství menším než 1% celkových prodejů Focuse v ČR, takže ho prostě vyndali...
_MT_
Ne všechno můžeš otočit. V tomhle případě to byla prakticky krychle. Možná by sis pomohl o pár centimetrů. A kdyby to bylo dostatečně nízké, tak to nemusím cpát na zadní sedadla, mohu to strčit do kufru. A mohl bych to tam i pěkně přikurtovat, jak se sluší a patří.

Liftback ti nedá zásadně větší kufr, ale umožní ti celkem snadno využít prostor zadních sedadel. Přijde třeba o něco z výšky, ale můžeš krásně využít šířku i délku. Pro mne to byla čistě otázka toho, že jsem nechtěl kombi. Ale občas jsem potřeboval do auta strčit něco podobného. Chce to jen víc sledovat rozměry balení. Jen pošta dokáže zaskočit.
_MT_
Právě. Je to otrava, ale i když jsi ochoten sklopit sedadla, tak to ne vždy je jednoduché. Když to chceš mít jednoduché, strčíš kola na nosič na kouli. Naštěstí nemusím někam jezdit autem, abych se mohl projet v pěkné krajině.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No.... leda dětské >😁
Avatar - grifith
grifith
Když budu chtít vymslím si nakonec třeba i tu zprofanovanou ledničku. KDyž se oháníš krabicí, je třeba uvést tři rozměry, když bude 10 cm vysoká není probém. Ale to už si opravdu budeme vymýšlet speciality. Uvedl jsem to de asi 4x, kombi, SUV mě nezajímají, s těmi to nesrovnávám. Proti karoseriím typu HB/LB téměř nic neztrácí.
_MT_
Nakládání pod úhlem ti přeci znemožní využít celou výšku. Musíš mít prakticky kompletní přístup k jedné straně, což u sedanů nebývá. Zezadu máš schod a víko nejde až k sedadlům.

Zadními dveřmi by se dovnitř nevešlo. To je celá pointa. Zadní dveře nejsou stavěné na nakládání krabic. Ale můžeš si to vyzkoušet, jak se ti bude zadními dveřmi nakládat krabice, která má zhruba 80 na 80 cm v základně a váží přes 50 kg. Do liftbacku/ kombi/ SUV ji jen šoupnu. Samozřejmě, že je tu řešení. Zajít do půjčovny a vzít něco jiného než sedan (kupé, kabriolet, ...; i když, do kabrioletu bys ji také mohl dostat). Možná i Polo by ti mohlo stačit, možná bys mohl jít do ještě menšího auta. >😁 Možná kdybys měl prodlouženou S-klasse (nebo obdobný vůz), tak to dovnitř nějak naložíš.
Avatar - grifith
grifith
Naložit až po sklo? No to sice pravdou být může, pomůžeš si tak k 50 litrů, vcelku neskladného prostoru díky tvaru a další aspekty raději pominu (viditelnost, bezpečnost).
Pouze znovu zopakuju, že v sedanu není problém převézt velkou většinu věcí co v HB/LB. Pokud jde někomu o čistě praktickou stránku věci a absenci přemýšlení, pak může být pro dotčného LB lepší volbou. HB už dík velikosti zavazadelníku a menším vnitřním rozměrům však nikoliv. Sedany jsem měl či mám dva a nikdy nebyl s ničím problém, ani 50" televize neukázala opak.
Avatar - Emel
Emel
Je rozdíl v lepším přístupu a dále je rozdíl v tom, že můžeš vyndat plato a naložit to až po sklo a konečně je rozdíl v tom, že můžeš využít sjednoceného prostoru kufru a sklopených zadních sedaček. Pokud to nevyužiješ, pak ok, sedan je pro tebe lepší volba... já měl sedan jednou (Nissan Almera N15), teď mám jako druhé auto takový polosedan, ale jako rodinné auto už bych sedan nechtěl.
_MT_
Nechci sklápět sedačky a ani použít vnější nosič. Takže jsou jen čtyři možnosti - box, dodávka, pickup a vozík. Možná ještě opravdu velké MPV. Ty snad dostaneš dvě kola čistě do kufru? Nebo alespoň jedno?
Avatar - grifith
grifith
Viz. výše, nesrovávám sedan s kombi, ale s HB/LB. Pokud máš lyže větší než 150cm (což doufám, že máš >😒] ) pak stejně je do kufru bez problémů nedáš ani v kombi bez tunelu. O tom, že se do kombi vleze mnohem více se hádat nehodlám, to už jsem napsal v jednom prvních příspěvků Ozzmanovi. 😉
Avatar - grifith
grifith
Ano i bez rakve to jít může, ale pak nemá cenu diskutovat, co vše se do kufru vleze. Když se podíváš na moje příspěvky uvidíš, že já se nesnažím srovnat sedan s kombi, ale sedan s hatchbackem či liftbackem. A tak krom o něco lepšího přístupu příliš rozdílu není...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Má to jednu výhodu, když už ti někdo chce ukrást lyže, tak ti veme rakev ( když se mu to podaří). Jakmile máš lyže v autě, vymlaskne ti minimálně okýnko....
Avatar - Emel
Emel
Táta zásadně nechtěl sedan, ale když se objevila A5 Sportback...
Avatar - grifith
grifith
Velké kufry možná dáváš pod větším úhlem, ovšem ve velké většině případů je výška kufru sedanu a liftbacku/hatchbacku prakticky shodná. Multifunkční zařízení - pod tímto pojmem si mám představit co? Tiskárnu, kopírku a skener? Pokud ano, pořád stejně jako u té pračky je možnost vézt jej na zadních sedadlech... 😄 V podstatě není moc věcí, které by se v sedanu nepřevezlo, jde jen o to nad nakládáním přemýšlet.
Avatar - Emel
Emel
Jenže mě ta rakev otravuje - nerad ji dávám na auto, nerad s ní jezdím, nerad ji nechávám na autě zaparkovaném někde na parkovišti pod lanovkou, nerad bych ji celý rok někde skladoval. Kdyby to muselo být, tak ok... ale zatím se rád obejdu bez ní.
Avatar - Emel
Emel
Pokud ho dáš jinak než na výšku, nezbude ti místo na nic jiného. Mám kombík a teď v zimě je kufr plný dost často, i na víkend s lyžema a sáněma a snowboardem často vyndávám krycí plato kufru, protože pod plato by se to prostě nevešlo.
Avatar - grifith
grifith
Liftback jsme měli a v porovnání se sedanem nevidím vůbec žádný rozdíl co se týká lyžařského vybavení. Tunel velmi pomůže, když není tak s lyžemi při dovolené ve více lidech na střechu.
Avatar - grifith
grifith
K lyžařskému vybavení asi tolik, pokud chceš jezdit na dovolené ve 4, pak nebudeš dávat lyže či snowboard do kufru, ale na střechu. Investice kolem deseti tisíc není myslím nic strašného.
Avatar - grifith
grifith
Velké sáně? Jo ty od Mrazíka se tam asi nevlezou. Lže pokud máš tunel zcela bez problémů a dětské kolo na výšku? No tak ho dáš jinak než na výšku a máš po starostech. Já nevím, pokud někdo háže do kufru věci jak ho napadne a nepřemýšlí o tom, je to jiná a pak potřebuje obrovskou díru...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Liftback sem nikdy neměl a ani s ním nemám tolik zkušeností, ale myslím, že ten rozdíl je co se týče lyží dost nepodstatný oproti sedanu 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslíš roložit je do krabice? Určitě by to šlo >😁 To je v reálu zbytečně dost práce nemyslíš?

Pokud vezu kolo někam kousek, strčim ho celé do kufru, pokud jedu dál, nebo více kol, šoupnu ho na střechu 😄
_MT_
Velké kufry, například. Tím, že je do sedanu strkáš pod (větším) úhlem, budeš více omezený ve výšce. Měkké věci jsou pro sedany/ kupé lepší. Pokud chceš méně teoreticky, třeba multifunkční zařízení. Převezl jsem ho jen díky tomu, že kupé mají mnohem větší dveře. Do auta se vešlo jen tak tak. Proto jsem před lety po liftbacku koukal. Škoda, že nebyla v nabídce A7.
Avatar - Emel
Emel
Liftback ti pomůže, můžeš snowboard dát víc šikmo, třeba ho opřít až o sedačku pod opěrku hlavy... nebo dokonce až nad hlavu... to by asi nebylo úplně nejbezpečnější řešení, ale asi by to šlo nějak vymyslet a přidělat.
Avatar - Ham.
Ham.
Jasně, Jasánek. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já sem si jistej, že se snowboard vejde 😄 Já ho vezl v Jettě. Ano, pokud tam někdo sedí, je to nanic, potom ti nepomuže ani liftback. Dá se sklopit jedna sedačka, usadíš 4 lidi a přepravíš lyže i snowboard 😄
Avatar - Emel
Emel
Snowboard se tam nevejde... navíc na tom místě občas někdo sedí.
_MT_
Pokud bys kola strčil do přepravních boxů, tak by to asi šlo. Já je tak vozím většinu času. Možná by se jedno vešlo i do kufru sedanu bez nutnosti sklápět sedačky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Lyže dáš i do sedanu pohodlně , pokud má díru mezi sedadly 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no ja by som stejne turbo nechcel ak nemusim 😉

poruchovost ta este casom rokmi pride
Avatar - Emel
Emel
Velké sáně, lyže... dětské kolo na výšku...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pračku na chalupu >😁 Oktávka rulezz! >😁
Avatar - grifith
grifith
Právě že vůbec ne. Ale nebudeme zacházet do dlouhé a náročné debaty >😁 Snad jen nakonec mě napadá moje oblíbená řečnická otázka "co převezeš v liftbacku a sedanu nikoliv?" 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jsem ten, co kombi využije 😄 Jak sem psal, sedan sem měl, druhý máme (rodiče) a chtějí ho vyměnit za kombi >😁 Jsou auta, kterým sedan vyloženě sluší a pak jsou takové u kterých je toto provedení ohyzdné (Fabia, Thalia) 😄 Jasně, že třeba s Mercedesem E sedan uděláš větší parádu, než s E kombikem, kterej vypadá jak pohřební vůz 😄 Tam je to už o nečem jiném než o litrech v kufru. Ale velké části aut nižší a střední třídy ty kombiky sedí více než dobře.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jde jen o rozměr vstupního otvoru, tudíž velkou věc převezeš lépe s liftbackem. Nicméně sedan toho taky umí dost 😄
mrazik
Ve focusu ta 1.0 EB jede vyborne, rozhodne se neztrati ani na dalnici. Ano neni to na dlouhe trasy, ale kdo jezdi jen kousek do prace, o vikendu vylet po nasi vlasti, jednou z arok dovolena, jedno uza rok hory, tam staci.
mrazik
Tak trojhrnek bude podle me jen jako navnada na cenu od....
Do Mondea je idealni 1.6 EB, ta nova teda 1.5. Jede to slusne, spotreba normalni.
Avatar - grifith
grifith
Naprostou souhlasím, nejednou jsme o tom spolu vedli debatu 😉 Určitě se shodneme, že kombi v celku převeze v "extémních" případech více, to nepopírám.
Jde mi jen o to, že výhoda karoserie typu hatchback a liftback je proti sedanu nepříliš výrazná. S kombi nesrovnávám, to je jiná kategorie :yes:
hikeen
Nové Mondeo nejspíš moc neposkočí...ceny by měla být +- stejná. A s trojhrnekm bdue dokonce levnější. Ale to bude opravdu auto pro malý nájezd výhradně město+okrsky...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
este aby som doplnil tak samozrejme zadne sedacky mame pritom sklopene 😄 to je hadam jasne,

ano mas pravdu 1 horsky bike zvladne aj fabia sedan, odskusane 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No právě, proto mi přijde jako zajímavá volba ta 1.0 😄 Ale ono to Mondeo zas v nové generaci poskočí v ceníku.... bohužel >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na sedanu to prostě neodvezeš... Tohle zvládla Cordoba, která měla vysokej kufr, ale ne 2, ale jedno kolo. Jediná možnost je nosiče na střechu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dobra koupe a z bezninov asi jedina volba :yes😒br />
totiz to 1,6tka v 63 kw a 77kw budu dost slabe, 1,6tka 92kw j zase voci 1.0 ecoboost 92kw pazrava a este aj drahsia a 1.0 ecoboost 74kw uz tiez by chcelo trosku vacsi vykon , no a 110kw je beznemu rodinnemu uzivatelovi focusu az moc a drahe.

takze tych 92 v turbe je jasny ideal vykonom spotrebou a aj cenou, suhlas :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Už jsme se o tom my dva bavili mockrát žejo >😁 . Já vím, že se do sedanu dá narvat i nemožné (bohužel sem si to nevyfotil) >😁 Nicméně pořád si stojím za tím, že kombik je kombik 😄

Záleží vždy na tom, jak velkou věc chceš do kufru narvat. Samozřejmě, že když povezeš igelitky z Lídlu, tak se ti jich do sedanu vejde požehnaně a asi i více, než do kteréhokoliv hatchbacku 😄 Nicméně kombi zůstane králem... opomenem-li transportery, tranzity a jiné užitkáče 😄
Avatar - grifith
grifith
Pokud chceš vozit tebou popsané věci, pak tě kombi či liftback nespasí. Tam už nezbývá nic jiného Transporter >😒] Ostatně srovnání hatchback, liftback a sedan by bylo velmi zajímavé a nemyslím si, že větší vstupní otvor znamená i lepší využitelnost kufru. 😄
Avatar - Emel
Emel
1.6EB v kombíku se sportovním paketem nevypadá marně, jen jsem se s konfigurací dostával na podobné peníze jako s Mondeem.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to tak veru, ved aj my sme brali radsej sportbacka miesto sedanu prave kvoli praktickosti ja viem, mas pravdu, praktickost vzdy zvitazi to ano, len skoda, ja sedanom vcelu fandim a som smutny ze takto koncia ;-\

mame to tiez odskusane ze ked dvaja sedime v sportbacku tak ked dame dole predne kolesa na bikoch tak v pohode dva biky supneme dozadu na seba takze netreba furt nosic nosit na streche ked ides bikovat len 20km niekde za mesto, na sedane by sme asi *** odniesli dnu v aute no jo.

ale stejne mam sedany rad, skoda ze su tak malo oblubene
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to u vas fakt nejde, po skonceni predaja elantry konci u vas aj focus sedan, dost zaujimavy tah. Mne sa zda ze u nas na slovensku predsa len tie sedany este nevymreli a bol by o ne zaujem, skoda ze vsade miznu z ponuky.

podla toho co pozeram na nasu stranku hyundaia tak elantra zmizla aj u nas a aj genesis coupe ale veloster zatial ostal v ponuke, sranda
ryccardo
Krok kupředu to teda není. Jestli je k tomu vedla snaha o snížení emisí. ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a na co ten výkon všichni potřebujete?
Jezdím opravdu hodně...a drtivá většina nás stejně jede po dálnici stejných 130.. když to jde dobře.
Jinak pomaleji.
😉
DJB
Kdyby byl tento motor s úpravou na E85 od počátku výroby modelu, šel bych do něj. S pětiletou zárukou není co řešit.
Avatar - Atlis
Atlis
vacsina ludi kombi nepotrebuje aj ked tvrdi, ze potrebuje. ~450l kufor odvezie 4-clennu rodinu uplne v pohode. problem to je jedine ak ma niekto psa pripadne potrebuje vozit sportovu vybavu - ale aj ta nemoze byt extra velka, lebo sa do kombi ani ta nevojde.

ja sedan za prakticky povazujem, mam uz druhy a neplanujem zmenit. a to napriek tomu, ze mam dve deti, z coho jedno ma tri tyzdne a jazdi v kociku.

co sa tyka oblubenosti sedanov na vychode - to je tak trosku somarina - sedany su oblubene vsade okrem europy, kde vladnu dieslove kombi a hatchbacky - je to aj tym, ze kto potrebuje vozit velke veci, kupi si mimo eu pickup a nie kombi.
hikeen
Myslím,že pokud někdo chce klasiku tak 1,6/77kw je dobrá volba. Pro mě ideálem je 1,6 Ecoboost silný motor s kterým lze jezdit v pohodě do 7l.

Ale Ford by měl, co nejdřív udělat ten facelift. Kežby se týkal i interiéru - hlavně to radio je fakt divné.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Osobně bych volil Ecoboost 1.0 92kw. Největší problém sem měl zezačátku s interiérem, který je poněkud zvláštní.. nicméně to auto vyváží jízdními vlastnostmi a slušným motorem, který patří v dnešní době downsizingu k tomu lepšímu, navíc za slušnou cenu, která v reálu může ještě trochu klesnout, což za skoro stokilowatový hatchback nižší střední jako je Focus neni špatný.
Určitě bych nešel do základní 1.6.. za tu cenu bych se poohlédl jinde 😄

Líbí se mi ta žlutá metalíza 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Asi pocitaji s tim, ze kdyz tomu das vypit poharek tvrdeho, nakopne ho to ......