Journey není žádný jmenovace Freemontu, Journey je origoš a Freemont je Journey s jiným logem. Zkuste psát příště fakta, místo tendenčních nadpisů.....
To je klidně možný no anebo by ho měli čínani nebo us vláda nebo někdo jinej....to si hrajme na coby kdyby.....a za to komu to us vláda prodala si může us vláda sama
ale, ale..............ono je to skoro pravda, jen s tím malým, ale důležitým dodatkem, že celý Chrysler už je Fiatu, takže nebýt Fiatu, už by třeba nebyl ani Freemont, ani Journey, že pánové
ale, ale..............ono je to skoro pravda, jen s tím malým, ale důležitým dodatkem, že celý Chrysler už je Fiatu, takže nebýt Fiatu, už by třeba nebyl ani Freemont, ani Journey, že pánové
To víš, oni se cítí vždycky hrozně ukřivdění, jak se někde zmíní, že ty hvězdný modely Fiatu vyvinul ještě Mercedes a dotáhnul Cerberus a oni to jen prodávaj u delarů, kteří leckdy prodávaj chryslery klidně i víc jak 30 let >:D
To by totiž krom Fiatu a cvičený vopice nikdo další nedokázal >:D
Zdravím pánové, zhruba před rokem jsem prvně zkoušel Freemonta a opravdu mně nadchl. Zhruba po dvaceti minutách kdy jsem na prodejně čekal na prodejce který obsluhoval jiné zákazníky, tak s jeho svolením jsem prolezl a vyzkoušel celý vůz a prolezl jsem úplně vše. sledoval kvalitu zpracování, použitý materiál atd atd. Za tu chvilku jsem se do něj můžu říci opravdu zamiloval a když mně pak prodejce řekl na můj dotaz na tažné zařízení, že nemá pro evropu zatím homologaci a nemůže tedy být namontováno tak zklamání nebralo konce. Takový kočár a nemůže táhnout ani vozík. Ted když ti již jde neváhám a jdu do něj, Passat combi 2006 již stojí více a více peněz a nízká dvoukolka na mé ježdění již není, jezdím hodně v kopcích i v zimně a dnešní provoz vyžaduje pro bezpečnost větší vůz a rozbité silnice něco jako SUV a široká kola. Skrze děti uvítám i zadní sedačky polohovatelné sedáky, není potřeba dětský podsedák a nepřekáží pak v autě, vozím dva. jen mně jde o motor a proto vám sem píši, sleduji tak čtrnáct dní komentáře na Freemont a osobně jdu do verze Black Code v červené perleti s doplnky jako spoiler patých dveří a rozšíření prahů vč. tažného. ale motor upřednostnuji 2,0 Multijet 170k 4x4, aut. co mně k tomu můžete napsat? benzin nechci a myslím že pro mé užívání jako normální ježdění sice tak cca 80tis. ročně ale normální jízdou, zatím po rozbité D1 a většinou né lepších okreskách myslím že mně to bude vyhovovat. Jen jsem četl že automat drží ten diesel trošku ve vyšších otáčkách? Co poradíte??? Rád bych reálné fakta děkuji
kaslite na to. Barri, mas pravdu, journey bol prvy. No pravdou je, ze samotny journey bol v interieri uplne otrasny. Az so zasahom fiatu sa z toho stalo pekne auto. Znamy jazdi 3,6 V6 a je to fakt pekne auto. Osobne by som mozno nad nim aj uvazoval. Je to taky zaujimavy mix, mozno trochu ako vyssi kombik ako A6 allroad, pripadne ako MPV ci SUV. Cize v konecnom sumary super auto. Jazdili sme s nim po lesnych cestach a bol som prekvapeny s akou lahkostou to slo. Naozaj dobre auto, mozno by som naozaj o nom uvazoval v diesli 125KW a ciernej farbe :-)
>:D ale jinak furt trvám na tom, že to je pěkný článek :yes:
Možná by redakce mohla už dělat jenom nadpisy a pak prostě slušně požádat, aby relevantní informace dodali lidi v diskusi....
Ovšem vzhledem k tomu, že pan Vaverka a spol. jsou za to placeni, tak absolutně nechápu, proč by to měli čtenáři JEJICH webu dělat za ně..... 8-s