Renault se s novým Twingem hodlá postavit Fiatu. Turín dominuje evropským prodejům minivozů, avšak francouzská automobilka by ráda viděla svůj nový model hodně vysoko.
Nechápu proč bys měl držet palec "smiesnemu twingacovi", u kterého ti "pride az nechutne porovnavat dokonalost interieru f500 s tym lacnym gycom z francie". Jestliže máš na Twingo takový náhled, pak jsi buď pokrytec nebo si kálíš do pusy. Případně vůbec netušíš, co jsi psal včera.
Ať tak či onak, předvádíš tady strmej sešup do diskusní latríny. Trochu se prober, chvilku už to vypadalo, že ti z ní kouká aspoň hlava.
Nehledej v tom složitosti. Jenom prostě nechápu, jak někdo může pod jedním článkem sepsout auto jako francouzský kýč s rozpálenou plotnou místo kufru a pod druhým mu držet palec v prodejích. Trochu schizofrenní, nemyslíš ? Když se mi nějaký auto zdá pitomý co do funkčnosti a ještě kýčovitý co do vzhledu, je u mě vyřízený a nevidím důvod přát mu úspěšné prodeje.
Protože Fabie RS nebyla hot hatch a za stejné prachy jsi mohl mít daleko lepší auto. Prostě Fabii RS nikdo nechtěl což se o produktech Renault Sportu říct nedá.
Pozri, daj si tu týždeň pauzu, trochu to necháš vychladnúť a možno aspoň podaktorých prejde tá alergická reakcia na teba.
Je ťa už jednoducho priveľa a je dosť jedno čo teraz napíšeš, reakcie budú rovnaké.
Kde se stala chyba, ze celosvetove a cross segmentove druhe nejlepsi auto do mesta vubec, teda alespon podle nedavneho clanku auto.cz, Skoda CitiGo se prodejem neveslo ani do top 10 nijak bohate obsazeneho segmentu?
Měl to otevřený během dvou vteřin...
Neříkám, že je to vrchol praktičnosti, ale konvenční řešení taky není kdo ví co. Vždycky než našmátrám tu pojistku odjištění pootevřené kapoty to je boj a že bych se nezašpinil nehrozí protože pod kapotouj je sajrajtu až až. K tomu ještě manipulace se vzpěrou kapoty pokud tedy není plynová). Celá ta kauza kapota je směšná. Jestli někoho systém otevírání kapoty odradí od koupě Twinga tak toho člověka bych rád poznal >:D
Mna by zaujimalo co viedlo k tomu toho co vymyslel kapotu na novom Twingu. Dotiahnut ***inu co vymyslelo Audi pri A1ke (odkladanie kapoty vedla na travnik) do kompletnej debility. Hmmm vymyslime si tu na pravu stranu jednu krytku, ktoru treba odklonit, to iste na lavu stranu, potom na pravej strane vytiahnut jednu packu, na lavej strane vytiahnut packu a potom poodsunut kapotku na stranu. Samozrejme, dole sa dat neda bo este by sme ju mohli na tom travniku zabudnut a odist bez nej. Boha jak otvaranie trezorov vo filmoch, ze na dvoch miestach treba sucasne otocit klucikom.
Pozor netvrdím, že je to OK ;) taky to nevidím jako šťastné řešení, ale zároveň to nevidím jako nějakou podstatnou vadu, která by stála za tolik poviku.
Čenda francouzský to má dobře natrénováno, ale v tom vysmívacím videu je jasně vidět, jak je ten mechanismus odfláknutý. Možná by stálo za zvážení, jestli není lepší uznat podivnost, než se snažit dokazovat, že je to ok.
Pokud se skutečně ptáš a nechceš jen hloupě rýpat, pak odpovím.
CitiGo je ve stínu Up!u, který nabízí totéž, v mírně líbivější formě a pod "lepší" značkou. Dohromady dávají VW trojčata přes 200.000ks, což je víc, než původně plánovaná výrobní kapacita (tuším 180.000ks)... a také víc, než jakákoli konkurence. Škoda nemá v tomto segmentu tradici a (i) proto je 45.000ks slušný výsledek.
Mimochodem, ten segment je od pátého do patnáctého místa slušně našlapaný, rozdíly jsou minimální.
Jak málo některým stačí ke štěstí :-) Myslím, že stále má větší hodnotu příspěvek s hrubou chybou který má nějakou myšlenku než neustále opakující se žvásty.
Ja si myslím, že na to má. Je to roztomilá hračka, navyše konštrukčne na dnešnú dobu dosť odvážna, pritom praktická a pekná. Keby Fiaťáci dali novej päťstovke motor dozadu, mali by u Renaultu väčší problém postaviť zaujímavé autíčko.