Tohle je teprve důvod ke kritice, ne že se nějaká automobilka okamžitě odhodlá k nápravě a svolá všechny postižené vozy, protože se to zkrátka stává (viď toppere). Věřím (a doufám), že se jim ta jejich úspora pěkně prodraží.
No, Toyota je zde mnohdy označována za nevinnou oběť amerického systému, ale zřejmě o problémech také už nějakou dobu věděla. Dokonce údajně tajně odkupovala vadné vozy. Kdoví, jak to celé bylo.
Vzhledem k charakteru vady TSI, kdy díky poklesu tlaku v hydraulickém napínaku po delším stání se prověsil řetez a po nastartování došlo k jeho přeskočení, není možné, aby se ti motor potkal za jízdy. Tehdy je totiž již řetěz tlakem dopnutý. ;-)
A další tvůj nesmysl o rakovině (asi jen z TDI), už nemá smysl vůbec dále pitvat. ;-) >:D
W ??? Co to je? :-)
Ano, v GM to nezvládli, to je bez debaty.
Nicméně, až se spočítají mrtví z potkaným tsi motůrečkům a následkem rakoviny díky tdi, tak se budeme divit všichni ...
Já už se bál, že sem žádnej bambula nedojde se svojí "troškou" do mlejna, která se opět bude pokoušet omluvit Toyotu, která byla odsouzena na základě důkazů a sama vinu uznala, začne něco mlet o VW, že je ten nejhorší a celkově na to zkusí stočit celou diskuzi. :-!
Presne. Toyota uz bola po sudoch tahana, aj ked realne nikto kvoli pedalu nezahynul.
Som zvedavy kam to pojde dalej. GM o tej zavade vedel dopredu a po 12 rokoch, ejhla zvolavacka.
VW by mal dostat na hubu uz len kvoli vahe vzduchu, ktora mi hodila motor do nudzaku pri predbiehani ... ved preto v USA az teraz prichadza prvy mainstream 1,8 TSI (Jetta).
V EU robia testy na ludoch. Vaha, rozvody, podvozok (B5) a pod zabavky.
Staci tolko ku VW na rozbeh ?