Dodge byla vždy nosná zančka koncernu Chrysler Corporation, vždy prodala daleko víc modelů než samotný chrysler (kor, když má nyní v nabídce pouhé 3 modely, což je nejosekanější nabídka za posledních asi 70 let).
Zrušit Dodge a převexlovat modely pod chrysler, místo toho aby pod chryslrem představili nové modely je cesta do pekel a udělat jí může pouze analfabet. Tedy člověk co americké trhu rozumí asi jako my všichni tady atomové elektrárně
Jaké plky?
Lancia je už mrtvá, Alfa na přístrojích a Fiat na JIPce.
Jen o to Maserati se (snad zatím) bát nemusíme, i když ten plán z něj udělat "italské Porsche" je na pováženou...
A ja jsem zase slysel, ze GM planuje novy brand zalozeny na prulomove technologii pestovani kostni tkane v bunecnych kulturach. Skelet (=kostra, no ne?) auta bude z kosti, ktera vyroste za par dni na predem pripraveny makete. Cely to bude biologicky odbouratelny, navic totalne obnovitelny zdroj. Brand se bude jmenovat GMO Cars, zkracene GMOC, nastupce GMC. Zbyva uz jen doladit artrozu pantu dveri starsich kousku a odolnost proti kostizeru, ktery likviduje kastli stejne jako rez driv.
Je tohle dostatecne velka blbost, aby se to kvalifikovalo na clanek na ACZ?
Jeden redaktor při toulkách po VW forech narazí na skupinku opravdových fandů, kteří nechtějí nic jinýho než kombíka f TDI a s manuálem...
Druhej zase zveřejní údajně spekulativní informaci o konci Dodge...kde se o tom píše, jak to může být seriozní info, viz poměr prodejů Chrysler vs Dodge?
...pánové, Apríl byl...ne že by vaše informace byly aprílovými, to vy sami se tak někdy "kolorujete".
myslím že ho Fiat neukončí.... nenapadá mě jediný důvod, proč by to měl udělat....
Jen úplný imbecil by ukončil značku, která se mu nejlíp prodává, viz:
[odkaz]
Nějaké ty spekulace na téma budoucnost jsou třeba tady:
[odkaz]
zase jen jalová snaha vyvolat nějakou tu diskusi.... 8-s
Marchione chce ukončit Alfu tím, že jí nedovolí nové modely a Dodge chce naopak ukončit tím, že mu nové modely dovolí.... Fantastické teorie >:D
Taky se mi celkem zamlouvá. V USA jsem najezdil spousty km a Dodge by mi určitě chyběl. Ale v dnešní době je možné vše a tak se možná stane, že příště si v USA půjčím dieslového VW s manuálem (viz jiný příspěvek dnes) a to bude potom ta pravá amerika. :'-(
To už nemůžou myslet vážně ne? Za posledních 5 let už zařízli tolik krásnejch a tradičních americkejch značek a teď zlikvidovat i Dodge? To už je moc!!! :no::no::no:
Tak za mě velká jednička :yes:;-) .Dodge by mi hoodně chyběl :'-( , snad to Fiat nepos*** 8-s
Charger, Challenger, Durango.. to jsou pořádné a nádherné auta :-! ;-\
Re: Nějak nám ty značky v USA končí jedna za druhou...
Jak se to vezme. Vznik takového Hummeru je velmi podobný tomu, jak vznikl Jeep. Za vznikem obou značek je legenda armádního auta. Kdyby GM lépe rozšiřoval portfolio Hummeru, tak z něj mohla být podobně úspěšná značka jako je Jeep.
ZF prevodovky ak fungujú sú naozaj dobré - jednu mám po výmene Granda s V8 na nového s V6. V prípade V8 je naozaj lepšia dynamika, no spotreba šla dole iba minimálne - tam sa zázraky čakať nedajú. Kde to ale pomohlo je V6, ktorý po implantovaní novej prevodovky neuveriteľne ožil a to ma presvedčilo k downsizingu. Problémom V8 je jeho veľká hmotnosť. Po presadnutí do V6 na testovacej jazde som po pár metroch zastavil a skontroloval či vpredu nieje jednaštyrka - váhu motora prakticky nebolo cítiť. Rozdiel v pocite obrovský. Čo sa týka nového Cherokého, predáva sa naozaj dobre a ten blbý pocit z dizajnu predku som mal iba pred tým, než som ho videl naživo. V skutočnosti je to podarený dizajn a páči sa mi čoraz viac. Až to bude v európe naživo, určite aj Barrichello zmení názor. Vo svojej triede momentálne nemá konkurenciu, ani dizajnom ani technikou či jazdnými vlastnosťami v teréne. treba iba vyskúšať.
hlavní posun spatřuji v tom, že konečně všechny verze budou msít 8st. převodovky ZF, což pomůže motorům V8 HEMI v lepší dynamice a nižší spotřebě, tedy krok na který se dlouho čeká, nebot 5st. převodovka W5A580 je už v roce 2014 pasé.
Jo Chrysler má jen 3 modely, přesě tak jak to převzal Fiat od Cerberusu, za ty 4 roky nepřestavili jedinou novinku pod tímhle brandem. Nj smutný no, ale kde nejsou prachy >:D >:D
tomu se říká úspěch. Porpvé se jim to povedlo udělat tak, že to neuráží, enbvypadá to blbě a může to zjmout jak tradiční zákazníky, tak přilákat nové. skoro zázrak, po zrůdičkách typu Cherokee, Dart a dost podivném novém modelu 200.
Tak snad to enbude jen na 3 roky, Charger se prodával vždy docela sluešně, o mnoho líp než 300ka.
zajímavý, že samotnej Chrysler má v tabulce jen 3 modely (to sou fakt jen 3 nebo sem slepej) ... Dodgů je o dost víc a čtyřem modelům stouply podle tabulky za měsíc celkem slušně prodeje, i zmiňovanému Chargeru ... by mě zajímalo co by zbylo Chrysleru co by za něco stálo když by zrušil Dodge akorát tak Jeep ...
Problém těhle US automobilek je ten, že nejsou schopný udělat nějaký pořádný, levný auto, který dobře vypadá, dobře jezdí a aby to uměli prodat ... Jak je možný že na jejich trhu to tak drtí nějaká Toyota a Honda ... protože jsou pánové prostě neschopný ...
Sem ať ti pisálkové pustí sebevětší pí.ovinu, vždycky se někdo chytí, a na tom je postavenej nejeden rádoby motoristickej web se všema těma tupounama v redakcích ;-\
To by bylo tepreve to pravé "Surfing U.S.A." :-!
Já mám GrandCaravan SE 2008, známý totožný auto 2011 a můžu říct, že zásah Fiatu tomu hodně prospěl v oblasti palubní desky.
Dodge je tradičně nejprodávanějším brandem koncernu Chrysler, jehož výpadek prodejů na US trhu nemůže nahradit žádná stávající značka (ani Chrysler, ani Fiat) - byla by to sebevražda!
Chápal jsem utlumení Plymouthu, ale Dodge je (aspoň zatím) nenahraditelný.
Zatím se Marchionnemu podařilo odepsat jen Lancii (je jí škoda, ale nejspíš neměla šanci), obětováním Dodge by koncern definitivně pohřbil...