Stylová kombinace hatchbacku, kupé a crossoveru ani po třech letech neztratila nic ze svého kouzla. Citroën navíc nově pro DS4 nabízí paket Fabourg Addict zvýrazňující zevnějšek.
Já ale vůbec nezesměšňuju jiné. Já se akorát bavím někým, kdo nemá vůbec žádné reálné zkušenosti s auty, ale všechno o těch autech už předem ví. Tedy alespoň si myslí, že o nich všechno ví. Neprezentuj se tak, jako bys to tady osvobodil a já tě přestanu mít jenom pro smích.
Nie, motas z prsta vycucane dojmy a predstavy, bez akychkolvek skusenosti s realnym autom a vsetko to mas postavene na obrazku velkosti 10x6cm.
Pargi ma pravdu, nikde si nebol, ale vsetko vies.
Nejsem fanda hatchbacků. Nicméně než tento Francouz, tak to už vyjde levněji stylové prémiové a technicky vyspělejší MB A 220 CDI. Bude kvalitnější, rychlejší a s lepším podvozkem (víceprvková náprava). Navíc méně žere. Ta cena je fakt mimo. Doporučená navigace mi přijde dost nízko, volant z C4 je hrozný. Jinak souhlasím, že je ten Citrón pěkný, stylový, ale tak někde kolem 550 - 600 000. S Citroeny nemám mo dobrou zkušenost ;-\ .
Mi ta řada DS připomíná ženskou typu Barbína. Je to přikrášlený ale ne pěkný, můžeš se tím pochlubit ale jen někde, stojí to zbytečně dost peněz ale pro normální život to rozhodně není. :-)
K tomu ps, víš, asi opravdu není nutné psát svůj názor úplně ke všemu. A blokovat si tě nebudu, je s tebou legrace. Když máš ale problém s kontra reakcemi, zablokuj si mne ty.
na mna ta "akoze premiovost DSka" posobi v podani tohto citronu dost umelo a nepresvedcivo vzhladom ku konkurencii a to nemusim hned siahat po Acku alebo BMW 1... aj bezny leon na mna posobi presvedcivejsie..... takze suhlas ....to prirovnanie s barbinou je trefne...... :yes:
Když jsem viděl to hodnocení () trochu mě to překvapilo. Pak jsem četl článek a působilo to na mě skoro jako že si Citroen taky zaplatil nějakou reklamu na auto.cz:-)
Já má Citroeny rád. Funkce black panel není u této značky ničím vyjímečným (měl jsem to už v Picassu v roce 2000 a je to jedna z mnoha vychytávek, které Citroen používá a nikde se o tom nemluví) a co se týká zadních oken - už několikrát jsem tady psal, že to stahování v praktickém životě na nic nepotřebuju.....
Já bych bral taky BlueHDI. Auto jako celek se mi líbí, o ceně by se dalo polemizovat.....
Co tím chtěl Topper říct? .... z toho jasně vidíš, že se držím hesla "padni komu padni" .... a můj názor není zaslepený a má vývoj. Děkuji za snahu věnovanou hledání a hlavně za čas, který jsi utratil. Teď ale hop a do práce, ať si tenhle skvost taky jednou můžeš dovolit zařadit do svého výběru při pořízení nového auta... ;-)
...hned se nečerti.... v kostce má pravdu. Pokud srovnáš Ceeda s DS4 navíc v této výbavě, tak si o takovou reakci vyloženě říkaš... :-( samozřejmě za 800 můžeš mít cokoliv, ale reálně tohohle štramáka dostaneš někde kolem 600...
ty se asi fakt hodně nudíš, když máš zapotřebí vytahovat rok starý příspěvek >:D Nevim co je špatného hodnotit autora dle aktuální práce, prober se >:D:no:
Toppere, promiň, já to zase nedočet do konce....
...ale jen k tomu, co jsem přečetl: možná bych se míň vyčertil, ale hodnocení by bylo A) stejné nebo dnes už více pravděpodobná varianta B) bych se tím ani nezabýval a psané slovo by zůstalo u krátké myšlenky.... je třeba to vzít v kontextu i duchu diskuze a ne jen vytrhnout z kontextu.
...jen si dovolím připomenout: tohle je autech, dnes o DS4, případně o autorovi, který odvedl perfektní kus profesionální práce a ne o Topperovi a JI/RIm.
tedy znovu:
Lukáši Vaverko, děkuji za tohle krásné čtivo!!! Na chvilku jsem se přenesl do doby, kdy každý posed ke kompu znamenal nohy na stůl, Illy do ruky a pak už jen nasát ten náš krásný parfém - benzín....
pozeram ze do roka a do dna si na Lukasa zahadne zmenil nazor ;-)
na toto si spominas?
test renault fluence 1,6dci - albertuv zazrak
tvoj prispevok z 24.4 2013 cas 13:32
Zvyk
...že se ještě někdo rozčiluje nad testy Vaverkovými. Že je to trouba a ne odborník víme už dávno. Mi ten test jako od trouby přijde celkem prima. Ještě by to chtělo něco o Volvu do Mr. Vávrušky ať to máme komplet.... Jinak "test" je plný faktů, nicméně podání je jasné. Ještě si počkám na onanistu GTIho ať to mám komplet a pak můžu vesele vyrazit vypálit nějaký Renault salon a postavit si modlitebnu před showroom Das auto či tak něco....
Vaverka, pojez. Tohle je výplod z hladu. Záměrně oslovuji tímto způsobem, jelikož byla ztracena veškerá důstojnost, která u mě při testech L.V. byla.... Ano, vím, není to slušné z mojí strany, ale je mi to u takových slintalů úplně jedno. čest
Mym koněm ve třídě je sice dvojkový BMW, ale tenhle citrouš je vyjímečnej vod tlumičů po materiály v kabině. Zrovna v týhle mimořádný výbavě hodně jednoznačně a za podobnou cenu nic podobně kvalitního neseženeš. Motor neni špatnej ale dal bych přednost novější verzi 2.0 Blue HDI se 133 kW a 400 Nm.
Kolikrát jsou v testu Octavie, které v konkrétní konfiguraci dosahují k milionu, takže 800 tis za DS řadu není nic přestřeleného (alespoň ve srovnání se škodofkou). Jinak - nedávno jsem obcházel salony kvůli výběru nového služebáku a seděl jsem i v DS4 - ne že bych ho chtěl (nemusím vyšší auta), ale jen pro zajímavost - a pocit z interieru byl velice dobrý - design velice propracovaný a nápaditý, materiály velice dobré. Měl jsem z něj o fous lepší pocit než z Audi A3.
Minimálně od Euro 4 nemůže být dieselový motor bez turba - a i před tím to hezkých pár let byla už kuriozita a ne běžný jev. Jsme na webu o nových autech, ne v sekci veterán...
par DS4-riek u nas v meste jazdi a v takej tej divnej hnedej akoby mosadznej metalize je to vcelku neprehliadnutelne auto ale ta cena je skutocne moc..... vzhladom na to ze ide fakticky o bezny citron ktory nicim vynimocnym ( ani dizajnom ) neprevysuje beznu konkurenciu ako leon ceed ci p308 mi pride ta cena dost odveci.... este ma zarazil pohlad na tie male zadne dvere... prakticke to auto asi tiez nebude ;-\
"mezi turbodieselovými dvoulitry" - děkuji za natažení článku o pět zbytečných písmen. Aspoň mě to navedlo k zamyšlení, zda vůbec ještě existují nějaké "atmodieselové dvoulitry" :-)
je to fajn, ok beriem...... aspon vidis ako to tu chodi.... kritizovat kazdeho vieme vsetci.... sme ludia.... robime chyby a mame kazdy svoje nazory aj emocie.... a svoje lepsie a horsie dni.... ja tiez nie som iny nemusis sa bat ..som tiez riadne cislo ked mam svoj den.... obcas tiez napisem nieco co by som viackrat uz nenapisal a vyzeram potom ako blbec co nie je z mojej strany problem uznat .. ja to tu beriem s nadhladom ale aj tak budem rad ak sa tu viaceri zhodneme na tom ze lepsie je bavit sa o autach ako riesit konkretne osoby ci uz ludi na fore alebo panov testerov.... mam pocit ze v poslednom case kazdy tu riesi na fore to co sused mal na ranajky a nie to preco on sam nema co do huby.... na rozdiel od inych stranok motorizmu je auto cz skvele miesto na diskusiu o autach, skutocne sa tu da popisat s kde kym a je tu veselo....to aka je kvalita to s tym mi nic nespravime ale aspon mozeme zachovat istu korektnost na diskusiach voci panom z redakcie aj voci sebe samym.... aj ja som kedysi kritizoval a zosmiesnoval a riesil inych a nie seba .... ale akosi ma to pomaly prestava bavit... asi dospievam.... casy mladi su zrejme uz davno prec ;-\ .... nemam chut sa tu s nikym natahovat ani nikoho poucat ani sa hrat na vseveda... som uplne normalny miestami nenormalny typek ako kazdy z nas... niekady sa necham uniest prejavim emocie ale vzapati pisem ako keby som pisal smutocnu rec na pohrebe..... sme ludia....
dik za podporu... na takyto skvost ako DS ja mat nikdy nebudem.... postaci mi aj swift alebo rio ;-), nie som narocny
ak si myslis ze si vtipny tak si na omyle.... akurat ukazujes aky si trapny .. neber to v zlom .. ja sa bavim vzdy o autach..... teba som nikdy neriesil ani ma nezaujima cim jazdis alebo co vlastnis alebo ake auta sa ti pacia..... bavim sa len o autach..... pozeram ze ty potrebujes stale riesit nieco ine a zosmiesnovat ci uz mna alebo inych.... skus sa odosobnit ... a ak mas potrebu sa nejako odbavit tak mi radsej posli sukromu spravu , dakujem ... verim ze nikoho nezaujimaju tvoje narazky na mna ... skor sa tu bavime o inych veciach
PS: ak ta moje nazory stvu alebo zeru tak ich necitaj alebo si ma nejako blokni.... alebo bud frajer a napis seriozne k teme svoj nazor ako kontru odpoved na moj nazor... zosmiesnovat a pisat mimo temy vie kazdy deb.il ....
Myslíš si, že jsou auta jedinou aplikací vznětových motorů? Informace je to možná nadbytečná, ale ne nepřesná, či zavádějící. Jinak Euro5 začalo platit v roce 2009, to není zase tak dávno. A můžeš rozvést, proč by bylo nemožné postavit atmosférický vznětový motor? Tedy z hlediska emisí.
S ohladom na oslavnost testu a nebyvalym, priam neuveritelnym nadsenim vyzera hodnotenie 4* ako nedostatocne.
Alebo sofer sedi vzadu, ze sa nestotoznuje s neotvaratelnymi oknami?
Ano, chci tím říct, že dnes neexistuje dieselový motor bez turba. Takže zdůrazňovat to pořád dokola je stejně zbytečné, jako poukazovat na přítomnost přímého vstřikování, alternátoru, žhavení...
ano s tymto suhlasim...... bavme sa o autach.... ale pozerajme pritom aj sami na seba.... nikto nie je bez chyby.... ani ja ani ty. ... nikto....
ocenujem korektnost tvojej odpovede.... nebolo mojim cielom ta nijako poucat ani napadat... na to som nedorastol ani nemam tu povahu...... chcel som len poukazat na to ze kazdy z nas tu obcas vyjadri svoje emocie ktore hned nemusia poukazovat na to aky clovek v skutocnosti je a na to aby sme toho druheho hned odsudzovali a spravali sa k nemu nedostojne...
ocenujem tvoj nadhlad v diskusaich a aj neopakovatelny zmysel pre humor ku ktoremu mam ja osobne blizko... trosku co to uz si vsimam ako kto tu pise a co pise a komu pise takze ked poviem, ze tvoje nazory a teba ako takeho skutocne beriem ako seriozneho partaka s ktorym sa da zviest zaujimava prestrelka nazorov .....mozes to brat skutocne vazne a ako pochvalu..... ani nadalej nebudem mat problem s tvojimi priapdnymi kritickymi nazormi k teme .. je to ok ved o tom su diskusie... nejde tu o potlapkavanie sa....ja ocenujem kazdeho kto sa bavi k teme a o autach.... s kritikou k teme a ka autam problem nikdy nemam.... v clanku o twingaci som snad napisal kazdemu kritikovi a svoje nazory obhajoval..... mna len stve ked kazdy riesi toho "druheho" pricom sa navzajom nepozname... riesme auta.... kecajme o autach.. kririzujme auta a bude to parada :yes:
a voni furt machrujou s ROZBÍJECÍMA SERVISUJÍCÍMA SPALUJÍCÍMA DIESEL [odkaz] POPELNICEMA..
a AMERIČANI ŘÍKAJ: A HLAVNĚ SRRNA FRANCOUZE >:D >:D
ja nevim soudruzi, mě se to za 1mega zdá drahý na to že to nemá baterky, má to vůbec močkuvlaufu? Tedy chtěl jsem říct BLUETEC >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
na mrtvy uhol ma toto auto take svetielko v spatakoch.
a to s tou centimetrovou medzerou snad nemyslis vazne, neviem si predstavit, ze by som po kazdom nasadnuti do auta este stahoval okna o cm a potom si vzdy daval pozor, ci som ich zatiahol, ked opustam auto(mozno ti to zavrie samo).
Jasne ze ich otvaram aj ked mam klimu. Ked je auto rozpalene na 60 stupnov, tak nebudem cakat, kym ho klima vychladi. Ved by som sa dovtedy uvaril. Takze stiahnem vsetky okna, rozbehnem sa a po par sekundach je v aute vymeneny vsetok vzduch. Preco by som mal cakat 5 minut na vychladenie auta zo 60 na 30 stupnov, ked to mozem dosiahnut za par sekund? Takze ano, su ludia, co si aj vpredu otvaraju okna.
Napriklad ja si pri jazde v meste spustam zadne okna na centimetrovu strbinu. Vdaka tomu pocujem sireny sanitiek omnoho skor nez ostatni okolo mna. Tiez vdaka tomu pocujem hluk motorky/skutra, ktory ide vedla mna schovany v mrtvom uhle.
Takze neotvaratelne zadne okno by ma za tu cenu fakt nasr*alo. To by sme mohli z auta vyhodit opierky ruk na zadnych dverach a urobit iba ploche dvere. Ved vodic si predsa na zadnych dverach neopiera ruky, nie?
Co je zvláštního na tom, že autor, jehož práce obecně nemusíš, vytvoří něco, co se ti líbí, a ty to pochválíš? Nebo mi něco uniklo? Ty snad chválíš/ kritizuješ ze zvyku?
V čem? V tom, že s testérem a jeho přístupu souhlasím nebo nesouhlasím? Nicméně rozumím, na základě vytržení z kontextu, které udělal topper ses na věc mohl podívat těmahle očima.... Teď tě možná překvapím nejvíce, GTIho si vážím.