Milovníci apexů, vysokých otáček, bočního přetížení a jízdy pro radost, zbystřete! Porsche představilo ještě ostřejší varianty Caymanu a Boxsteru zvané GTS, jejichž řízení vás uvede do stavu automobilové nirvány.
přesně tak, ve standardním režimu ani v režimu Sport se automatických meziplynů nedočkáte, pouze v módu Sport Plus. Možná je to šance pro řidiče, aby to zkusil sám. :-)
Jedná sa o toho istého Ondra ktorý kedysi písaval Vojtovi Dobešovi do Autocaru? :-) Nemal náhodou červený Nissan sunny?Ak áno tak chalan sa potiahol keď sa ide povoziť do Španielska on a nie Aleš :-) No čo sa týka áut super,ale ako už bolo spomenuté,cena,kúpiť si to je pre 99,9% fórakov v rovine snov :-)
Plný súhlas, takto si predstavujem prvé jazdné dojmy zo športového auta. Subjektívne, pocitové a emotívne, žiaden fádny výpočet čísel a techniky, ktorý si viem pozrieť aj sám.
Vyzerá to, že Ondro môže byť plnohodnotnou náhradou Aleša (Lukáša predčil hneď). :yes:
Btw, ten modrý exemplář s PCCB a na Sport Technech je asi ten nejlépe naspecifikovaný Cayman, kterýho jsem kdy viděl! Tady je v pohybu. [odkaz] :-!:yes:
Možná budu za hnidopicha, ale vím, že pan redaktor má na víc. Takže, beru to jako zástřel na trefování budoucích bulleyes a doufám, že ty nejlepší články teprv příjdou :-!
Souhlas, dobré čtení.
Ale trochu kritiky by si autor zasloužil za neexistenci videa, kdejakou plečku obíhají redaktoři s kamerou a když se jednou za rok svezou v takové delikatese jako Cayman GTS, tak nechají kameru doma.
uz vykonovo poraza 15 rokov staru carreru , pekne sa nam to posuva ;-) .... a dnesna carrera turbo? ta uz znici kdejake starsie lamba co do zrychlenia, bude zaujimave sledovat kde su tie hranice.... kde sa to vsetko zastavi .... aj v matematike plati ze kazda limita bliziaca sa k nule sa nuly nikdy nedotkne... tak uvidime :yes:
Takhle přesně se to dělá - pohladíš pažbu, nacvakneš dalekonosnou, zaměříš cíl a... uvolníš si horizont... Je to stále stejné, a nerozhoduje, zda máš v ruce pušku či horní železa od Porsche. Jen je potřeba vědět, že jako sniper za volantem budeš asi méně nebezpečnej. Možná...
Horní text, píši to s radostí, má tu potřebnou, očekávanou, a na těchto stránkách vlastně tak trochu i nutnou silniční šťávu. Jasně, nic pro antoušky, ovšem jsi-li jezdec, takříkajíc silniční sniper, pak jsi to zde dnes vyhrál.
Vynikající :yes: ... Jen mne napadá, že např. ta boží modrá varianta nebo i jiné testované redaktorem mají mnoho výbavy navíc a pak je to skutečně již velmi drahé auto. Atakuje klidně 2,5-2,7 mil.
Obecně je škoda, že super vozy se stále mírně zdražují narozdíl od vozů bežných tříd, ty jsou dostupnější, ale bohužel super prémiové, zejména sportovní vozy např. Porsche stále mírně a po malých krúčcích zdražují v porovnání s kupní silou... Jde o to, že je stále mnoho velmi movitých lidí, co si to mohou dovolit, ale bohužel je to strašně těžké i s relativně nadstandardným příjmem šetřit na Porsche např. srovnávám s 80tými léty nebo i 90tými - mluvím na západě samozřejmě... Stát ať debilně nebere polovinu příjmu na daních každému a pujde setrit lepe (prime i neprime dane...)...
Jinak já konfiguroval svůj Cayman (na webu :-) jenom) a byl právě za 2,780 mil a to je již hodně (a nebylo tam zcela všechno, většinou rozumné věci navíc - např. vytápěné sedadlo, plasty předku v tmavé lesklé barvě - jinak vypadají levně jako mé zklamání na Macanu :-( nebo tempomat a Navigace s multimedia systémem a tak podobně, to co prostě dnes rád ve voze mám...).
GRATULACE KE SVEZENÍ... Doufám, že také zkusím i GTS verzi. :-) Bezpochyb jde o nejlepší řidičské auto dneška (z kategorie "ještě relativně možné uvažovat" např. za 3-5 let ojeté k zakoupení...)
A manuálů se nyní nemusejí bát ani méně zkušení řidiči, v režimu Sport Plus totiž auto samo dává dokonale přesné meziplyny, které jsou nejen efektní, ale zároveň pomáhají řidiči mít auto stále pod kontrolou bez nechtěného rozhození rovnováhy.
Takže to znamená, že když mám auto např. v režimu komfort tak ten manuál nedává sám meziplyny?