1. "Omezená nabídka motorů" - ja som si myslel, ze ked tester testuje auto, testuje kus, ktory dostal, nie cele portfolio konkretneho modelu.
Nechapem, ako moze modelu s 1.7 CRDI AT chybat iny motor.
2. Vybava je fajn, tvrdi tester, ale rad by tento volant videl v inom aute - co je toto za volovinu?!
3. Vysoke polozenie sedadiel niekomu vyhovuje, niekomu nie.
4. Test je napisany pozitivne a auto podla tester na vybornu plni ucel, na ktory bolo postavene, v niektorych oblastiach deklasuje Passat - napriek tomu ma auto len 3.5 hviezdy.
Rad by som vedel, za co strhol tester body.
Plusy
Vyzrálý vnější design
Povedené změny v interiéru
Prostor v podélném směru
Úsporný vznětový motor
Komfortní automatická převodovka
Pohodlný podvozek
Minusy
Omezená nabídka motorů - toto nie je nedostatok testovaneho auta.
Prostornost ve svislém směru
Hluk motoru ve vyšších otáčkách
Su 2 nedostatky (z ktory jeden sa podla textu tyka len vodicov s vyskou cca 190 cm a aut s priplatkovou panoramatickou strechou), dovodom na 3.5 hviezdy?
Ano, to nás samozřejmě napadlo... proto je také kritika v testu formulována nikoli jako "špatný motor", ale jako "omezená nabídka motorů". U Superbu nikomu nevadí 1.6TDI, protože máš možnost si koupit 2.0TDI, které je pro Superb (Mondeo, Passat) de facto standardem.
Když potkám 508, říkám si: "Hele, asi architekt...", když potkám Optimu nebo i40, neříkám si...nic.
Auto to jsou jistě dobrá a relativně pohledná, ale to dneska nestačí.
Mimochodem, kombík 508 GT s komplet výbavou a 204k se dá koupit za 830 000...a tam už člověk nemusí koukat do zrcátka, jestli za ním nejede rozzuřená Fabie s 1.2 TSI.
Umím si představit hrdého řidiče Kija Optima jak ho někde v kopci potrápí prakticky každý řidič naložené dodávky >:D Sebevědomí mají ale vysoké, vypustit v Evropě 1.7 naftu jako vrchonou motorizaci je odvážný počin. Stejně je na tom kabina, borec s výškou 190+ drhne pleškou o tapecírunk stropu :yes: Drží si zkrátka svoují lajnu, je to odfláknuté, mizerné, ale navrch ukázkové hogo fogo pro hejly.
Toto bych nechtěl, ani kdyby mi dali 50 % slevu. Nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat takové sr*čky. Kdejaký taxi typu Superb II nebo i P508 je technicky výrazně lepší.
Z Blavy do Košic to chce něco na rozumný předjíždění kamionů po okreskách...s tímhle bych se bál (předpokládám, že to jede identicky jako i40 s tím samým motorem).
Neviem kedy si šiel tou trasou naposledy, ale veľa takých úsekov, kde by si využil silnejší motor už nieje ani južnou ani severnou cestou. Ale silnejší diesel by to chcelo o tom ani potom >:D
Já nenarážel na Optimu, ale na tvůj argument "odkedy je auto so 7 rocnou zarukou sracka"
Jestli se řídíš jen podle toho, co ti v reklamě řeknou, tak máš doma vybavení zásadně od Horsta Fuchse a nakupuješ jenom v lidlu
Jaká má korutící moment a v jakém pásmu? Za podobné hodnoty zrychlí na 100 i 1.6TDCI mondeo 85kw :-)
My možná hledáme chyby, ale ty je u Korejců záměrně toleruješ :-)
Jejich kilowaty jsou prostě trochu nadhodnocené, takové GDI 99kw se vyrovnají i slabší motory.
Ale zase to mnohým zájemcům o "luxus" umožňuje kladně si odpovědět na dnes již klasickou otázku "... Dámy a pánové, nechci se vás dotknout – kdo z vás to má?" :-)
Věc se má tak... samotná H&K to prezentuje tak, že představila motor 1.7CRDi, který se vyrovná konkurenčním dvoulitrům, a proto dvoulitr nepotřebuje. Ukazuje se, že to není pravda. Ve srovnání s konkurenčními 1.6 není problém, ale standardem třídy je dvoulitr a ta 1.7 ho prostě nenahradí, to je celé. Jinak místo 1.6TDI v Passatu lze bez problémů doporučit 1.7 v Optimě...
amici kupuju toto [odkaz] ... len nam dali korejci almuznu v podobe tohto smiesneho diesla ... je to skor do placu ako svet pozera na nas na europu a co nam tu svet ponuka a nie na smiech ... v eu sme sa postupne prepracovali zo spicky na chvost automobilizmu a pozeram ze mnohym je z toho stale smiesno ... problem nie je v kii.. problem je v nas europanoch... ale tak nam treba
je to blbost.... luxusna trieda je o niecom inom presne tak :yes:
optima bude s tymto dieslom zrejme vhodna na take bezne denno denne manazerske lietanie povedzme z blavy do kosic .... proste zrejme pohodove auto na dlhe trate .... povedzme pre nejakeho vekom zreleho chlapika ktory sa nikam neplasi a vyznava komfort a pohodlie :yes: ... 100kw diesel dnes v takomto aute je fakticky uplne holy zaklad...... chce to silnejsi motor.... s 2,2CRDi 145kw by to bolo uz zrejme o niecom inom.... skoda co uz... eu nie je prioritny trh pre optimu a preto na nu v eu korejci kaslu
Koukám, že jsi se nějak rozhohnil. To u tebe nebývá zvykem, asi jsem šlápl na kuří oko.
Ale tak ještě jednou.
Tvůj protiargument na to že optima je sr.... byl "odkedy je auto so 7 rocnou zarukou sracka?"
Mohl jsi napsat cokoliv, třeba tvou osobní zkušenost s tím autem >:D
Ale ty jsi použil ten nejotřepanější a snad nejhorší argument. Nicneříkající hlášku z reklamy, na které je postaveno 90% reklamní kampaně Kia.
Proto jsem dal PŘIROVNÁNÍ o tom, jak by se choval člověk, který by věřil všemu, co mu v reklamě nakukají.
Takže ještě jednou, byla to narážka na ten rádoby "argument" proč nemá být Optima sr...
Zas ty tvé masochistické nesmysly. Kia jednoduše s nějakými prodeji pro USA vyvinutého sedanu střední třídy v Evropě nepočítá a Optima je v nabídce spíše do počtu. A jak by prodejům pomohl přeplňovaný benzínový dvoulitr, to tedy vážně nevím.
Tvoje tvrdenie 'technicky vyrazne lepsi' neberies vazne ani ty sam.
Nehovorim, ze Kia ma naskok, ale davat Superb II, auto, ktore dedi techniku od starsieho brata, za priklad technologickeho naskoku, mi pride dost scestne.
to vsak nemeni nic na tom ze auto je ok..... preco tu mame len taketo motory ako mame mozno vieme len my v europe.... kedze nestojime o taketo "sroty" my mame predsa lepsie auta.... za 20 rokov budeme v eu uz aj za cinou.... tak nam treba
vieme ze nad optimou je este cadenza a K900 ... ale par kusov cadenzy by malo prist aj do eu [odkaz] a potom bude vlajkovou lodou v eu cadenza
velka skoda ze optima nema v eu 2.0T motor ako maju amici [odkaz] a chyba mi tu aj silnejsi diesel kludne mohli pouzit 2,2 145KW zo sorenta.... to auto v eu sami zabili slabymi motormi... aj ked chapem ze eu nie je jeho prioritny trh... uspechy ma hlavne v usa... [odkaz]
Ono take zalezi na tom z jake perspektivy trhu v EU se na to divame, v nekterych zemich EU neni povoleno jezdit ani 130km/h, dane se plati dle CO2.., vzdyt i konkurence prodava pres 60-70% motoru prave mezi 80-100kw. Ale je fakt, ze pro ceske pomery hold ten silnejsi motor schazi. Jak je ale psano ve clanku, to neni auto na okrsky predjizdeni v serpentynach. Je to prave na dalnici kde je skvele ve sve kuzi ;-)
tak ale ja si myslím že bude nejaký ten ohlas od ľudí a ja si myslím že Kia pasívna neostane...ono dať tam silnejší motor im asi problém robiť nebude a náhon na všetky štyri sa začína stávať štandardom...v tomto napríklad Sup ponúka výhodu..ponúka velký pohodlný kombík, so 4x4 a silným dvojlitrom...
kombi by som oželel ale ten silnejší motor v Optime proste musí byť a myslím že časom im to dojde.. :-)
no a čo sa týka dizajnu..naozaj pekné auto a oproti škodovkám alebo iným je to naozaj originálne auto...ale zase Supov alebo Oktaviek sa predá viac takže preto ich vídame častejšie ako Kiu..ale aj keby ich bolo viac..dizajnovo podarený kus..
dosť podarené auto...viezol som sa v modeli 1.7 crdi a celkom sa stotožňujem s verdiktom v teste..i keď je pravda že 3,5 hviezdičky je dosť málo vzhladom na auto ako celok..
prvou vecou je dizajn...Optima je naozaj velmi podarené auto za ktorým som sa otáčal nejeden krát pretože to auto je naozaj pekné...mne osobne sa páči viac než Superb alebo Insignia i keď opel na pekných kolesách tiež vyzerá velmi dobre...
interiér..mne osobne sadol..čo sa týka priestoru celkovo, ale aj spracovaním a uživatelským prostredím...volant padne príjemne do ruky a sedačky sú velmi pohodlné...
čo sa týka miesta vzadu je pravda že to až taká sláva nie je a pobyt vzadu odporúčam len nižším osobám..oproti Optime je zase v Superbe omnoho viac miesta ako na nohy, tak aj na hlavu.
podvozok taktiež nie je zlý..auto je celkom pevné, stabilné, reaguje precízne na pohyby volantom ale zároveň ponúkne velkú dávku komfortu...i keď v oblasti komfortu je mi dosť ťažko posúdiť či Kia alebo Sup pretože Superb je ako krížnik velmi dobrý...priam ideálny na prekonávanie dlhých trás..
1.7 crdi...dovolím si povedať..je to vec, ktorú autu vyčítam najviac zo všetkých ale zároveň by som ten motor až tak neodsudzoval...keď človek potrebuje ísť normálne a nehrať sa na pretekára, je tento motor dobrý..tichý, kultivovaný, dynamika dostačujúca a navyše prevodovka je veľmi jemná...keď začne človek na auto tlačiť začne sa prejavovať daný výkonnostný deficit ktorý má Kia oproti napr. Superbu..zatial čo z ťahu Superba cítiť silu a človek aj pri predbiehaní vie, že má ešte nejakú tú rezervu, v Kii proste podľa hluku ale aj ťahu človek cíti že Kia je žmýkaná na maximum...
samozrejme porovnával som so Superbom 2.0 TDI...niektorí mi možno budú vyčítať že by som mal skôr brať v úvahu 1.6 TDI ale mal som možnosť len s dvojlitrom...
takže keď to tak vezmem..Kii by som dal ako za celok min. 4 hviezdy..velmi pekný a originálny dizajn, dobrý interiér, dobrý podvozok ktorý je komfortný ale aj velmi pevný a istý..taktiež ani cena nie je najhoršia..
mínus by som dal uričte za motor, ktorý nefunguje zle, má prijatelnú dynamiku ale oproti tomu čo ponúka konkurencia je to málo...na to dostať sa pred konkurenciu treba konkurenciu predčiť, nie len sa priblížiť,..
ideálna Optima by podľa môjho názoru bola s motorom aspoň 2.0crdi AT, a uvítal by som náhon na všetky štyri...
To máš ale manuální převodovku, ne? Optima s manuální má psáno 10,3 (a o téměř dva litry nižší spotřebu ve městě, litr kombinovaně, jde tedy o velmi efektivní automat ;-) ).
Já to nemyslím zle, ale jak novináři, tak i ti co s těmito vozy jezdí to poznají, včetně mne :-)
100kw 1.7 je super motor pro Sportage, nebo kombik nižší střední, ale do takovéhohle auta to chce něco víc. Samozřejmě že bych s tim uměl bohatě vyžít, ale chtělo by to trochu víc :-)
optima vazi 1,6 tony.... neviem kolko vazi superb 1,6tdi alebo 2.0tdci insignia alebo mondeo 2.0 s dislom ale hmotnost je tiez dalsi faktor kde sa vykon lahko strati alebo ziska....
ak ma napriklad mondeo o 100 kil menej a ma aj vacsi objem... tka logicky nie je prekvapenim ze zrychli o sekundu lepsie.... to ale neznamena ze kia nema 100kw ... ma ich
kazdy tu onanuje nad zrychlenim tohto diesla kedze optime ako autu ine niet co vytknut... auto je krasne kvalitne komfortne tak samozrejme budeme rypat do motora.... ktory koniec koncov vzhladom na svoj objem je vykonom uplne ok..... chybu v nom nevidim... problem je len ten ze vodic ktory chce nieco silnejsie nema na vyber silnejsiu motorizaciu v diesli..... takze ano... podme utocit na tnto jediny motor... podme porovnavat ho s dvojlitrami od inych znaciek... podme hladat chyby v kw ... pritom bezny vodic na beznu jazdu nepotrebuje 300kw.... jazdil som uz viacerymi beznymi autami beznych vykonov... a som tu a nestazujem sa.... kto sa nepreteka ale jazdi normalne tomu postaci fakticky akekolvek auto.... jazdit svizne sa da aj s fabiou htp... hold ale treba to vediet... nie kazdy ma vlohy jazdit predvidavo a zaroven efektivne, plynule a bezpecne.... niekto potrebuje 300 koni aby citil rezervu a istotu a niekto to zvladne aj s 80 konikmi... vsetko je to o vodicovi.... auto ako take moze mat aj 1000 koni ale ked ho riadi nemehlo tak je vykon k nicomu... naopak este moze autom ublizit sebe a ostatnym.....
manualna verzia crdi ma zrychlenie 10,3 a maximalku vyse 200 ( kolki z vas maju rychlejsie auto, mozno 10 percent , hlavne ze reci ma kazdy velke ).... komu toto nestaci na plavnu komfortnu bezpecnu jazdu na ktoru je tato limuzina urcena tak potom problem uz urcite nebude v aute.... ale hladal by som ho u vodica...
v 80-90tych rokoch bolo bezne ze auta strednej triedy mali diesle len okolo 90 koni [odkaz] a nikto sa nestazoval... hold dnes je to na ceste asi samy pretekar... ale mizerny pretekar.... ktory s normalnym autom nedokaze nic.... s nim je uplne strateny
samozrejme od tohto motora nemozno cakat 9 sekund zrychlenie ;-) .... je to 100kw diesel v automate v 1,6 tonovom aute.... chcelo by to silnejsie motory :yes:
manual CRDi ma zrychlenie 10,3s ... je to uz o poriadny kusok lepsie ;-) a aj maximalka je 202... co je trosku viac ... popravde verzii s automatom na pohodove jazdenie kdesi po dialnici a okrskach nerozumiem ... volil by jednoznacne manual ... a uplne najlepsie s GDI :yes:
silnejsi motor optima ma a dokonca hodne silny motor.... bohuzial nie v europe.... ale o tom uz dost.... samozrejme mas pravdu.... v eu to chce silnejsie motory... o tom bez debaty ... bodka.... mas pravdu
neviem nakolko su tie info pravdive ale cital som kdesi ze nova optima ma uz byt viac zamerana aj na zakaznika v eu... ma proste viac prerazit aj v eu a oslovovat nielen americanov a arabov ale aj europanov... z tohto dovodu zrejme budu nuteni prist aj s kombikom a samozrejme s nejakymi inymi motormi .... ale do akej miery je toto vsetko pravda neviem kedze nova optima ... to je este 2 roky dlha doba cakania .... a vsetko je momentalne este vo hviezdach ... v prvom rade musia dokoncit ten novy 3ti kia zavod v cine... kde sa presunie mozno cast vyroby inych modelov a mozno sa takto bude dat vyrabat viac optim.... lebo momentalne je optima nedostatkovy tovar.... nestihaju ju vyrabat a do eu nosia par kuskov na ochutnavku mozno aj schvalne so slabymi motormi.... kedze auto ma uz vydelane inde... a chybaju aj vyrobne kapacity pre zasobovanie eu
uvidime... momentlane je terajsia optima stale ok.... ale coskoro ked to uz bude aktualne tak budem velmi zvedavy ako to s tou optimou a aj s jej objemom vyroby a moznostmai poriesia.... nepohneval by som sa keby sme tu za nejake 3 rocky mali kombika optimu s nejakym poriadnym turbom.... ;-) nech je to pestre :yes:
za optimou sa ludia otacaju... je to normalne [odkaz] .. jednu bielu vidavam parkovat u nas v starom meste...pozdlz ulice ako sa ide k staremu tescu ... vzdy sa za nou otocim... to auto vyzera fantasticky .. v zaplave tych octavii fabii superbov a passatov posobi ako balzam na dusu aj oci :yes:
suhlas.. ideal pre europana by mal mat silnejsi motor.... bud ten turbo benzin 2.0T co maju amici alebo nejaky silnejsi diesel napriklad ten 145kw zo sorenta.... to by bola parada.... k tomu 4x4 a kombik.... no jo.... snivajte s nami..... ale co som cital tak nova optima ktora pride o nejake 2-3 roky vraj uz bude aj kombik.... a vraj sa ma uz lepsie presadzovat aj v eu... no ale to zrejme bude musiet mat aj ine motory.... ako tie co ma teraz
ja nakupujem vsade ;-) .... fakticky sa nebranim ziadnemu potravinovemu retazcu ani miestnym trhom s domacou zeleninou .... ;-)
hodne si fandis..... a chytas za slovicka.... clovek napise ze auto ma 7 rocnu zaruku a ajhla uz sa vraj riadim podla toho.... *** s makom aj s cesnakom.... ides na mna zle... si uplne mimo ... a je vidiet ze ma absolutne nepoznas a nic o mne nevies.... ale to nie si sam .. kazdy ma tu chyta za slovicka a vsugeruvava si svoju pravdu ... mozem povedat k optime len tolko ze to auto predava v usa velmi dobre.... a urcite nie kvoli 7 rocnej zaruke... to auto je skratka trefa.... v eu by malo tiez vacsi uspech keby malo silenjsie diesel aj benziny a mozno nejaky kombik..... casom ale bude aj to.....
hodne decentny gangster ;-) .. hlavne disky by som si vedel ine predstavit... farba je ok.. takuto peknu ciernu mame na sportbacku ... nemenil by som :yes: aj ta modra je pekna na optime
mna by zaujimalo aku dynamiku ma spominany superb 1,6tdi.... voci insignii 2.0Tdci... tiez asi ziadna slava ... porovnavajme teda porovnatelne ;-) a nie to co sa nam hodi.... kia ma vzhladom na 1,7 litrovy objem diesla solidne parametre a ze sa nechyta na 2 litre je hadam jasne
je zivsia to je pravda :yes: kia je pomala .. ono insignia ma dvojliter zaklad a optima len 1,7 .... tam bude ta finta v zrychleni opla .. objem robi svoje
problem je mozno aj ten ze nestacia optimu vyrabat... svoju sebestacnost a rentabilitu ma v USA a do eu vlastne asi nemalo zmysel sa vobec trepat.... a ked uz prisli tak asi nam dali len nieco na ukazku.... aby sa nepovedalo....
ber to tak ze mas na vyber u optimy len jeden motor diesel..... takze kiu optimu s inym dieslom nekupis.... je to myslene trosku inak... samozrejme ze kazde auto ma fyzicky len jeden motor... trosku uz chytas autora za slovicka ;-)
optima ma hodne nedostatkov ..... staci si precitat test tohto isteho kusku na autorevue cz a zistis ze je to vlastne nic moc auto ( podla redaktora ).... ale kolko ludi tolko chuti.... to auto je rozhodne kvalitne spravene a svoj ucel splni rovnako ako kazde ine auto... jedine co je jeho nevyhodou je obmedzena paleta motorov v europe ... inak myslim auto nema zasadne chyby ani nedostatky.... len tie motory v eu ma seru...
moc velke kolesa tiez nemusia vzdy vyzerat super [odkaz] ale toto je vcelku dobre nie? pekny kusok, pacia sa mi tie disky, zaujimavy bodykit [odkaz] .. opat ticho zavidim
hadaj kto uputa viac... ci vodic na P508 ked zastane kdesi pri divadle alebo vodic optimy ... su veci ktore si za prachy nekupis ....
samozrejme kia je draha ... vzhladom na uspechy auta v USA si to moze dovolit... v eu mame len par kuskov dovezenych... aby sme okradli hlupych europanov bez vkusu a bez kuska rozumu
1.8TDCi se přestal dělat někdy cca. 2008, dnes je nástupcem 1.6TDCi. V poslední generaci Mondea to byla okrajová motorizace, nejprodávanější byla 2.0TDCi 103kW... a samozřejmě tu byla ještě 2.0 120kW a 2.2, která měla původně nějakých 128 a později snad 154kW.
Takže... ne, pokud by v nabídce pro Optimu byl 2.0CRDi, pak by to velmi pravděpodobně byl nejprodávanější motor.
ma stejny problem jako treba amarok.., motory by v zasade stacily, ale chybi moznost vyssi volby, kterou by si koupilo sice jen asi 5% lidi ale nemohlo by to byt v uplne kazdem clanku o tomhle aute, protoze zadny novinar nema adi vlastni hlavu a prad dokola se opakuji stejne motivy..
jinak napr mondeo 1,8 tdci coz do nedavna byl pomerne hojne rozsireny motor ma o 8 kw mene a nikomu to nevadi a nikdy nevadilo..
No veď práve, že vzhľadom k hustote dopravy v špičke akurát na tých tzv. blbých úsekoch ti je hociaká porcia koní úplne na nič. Možno predbehneš 2 - 3 kamióny, ale v kolóne pred tebou bude ďalších xy áut a kamiónov a aj tak prídete do najbližšieho mesta spolu :D.
Optimě není možná moc co vytknout, ale asi ji není ani moc za co chválit - krom designu. Ty řeči o výkonu v 80. letech a o nemehlech za volantem... to jsou prostě kecy, zkus jet po silnici první třídy s Fabií HTP a předjíždět náklaďáky, to je prostě otrava.
PS: z těch co tu znám mají rychlejší auto asi všichni ;-)
"komfortnu bezpecnu jazdu " a to je právě to, že na bezpečnou jízdu je ten motor moc slabý. V takovém autě nemá skoro žádnou výkonovou rezervu a musí jen pořád na max. Nejen, že má malý výkon, ale také objemem daný malý krouťák.
"kolki z vas maju rychlejsie auto, mozno 10 percent , hlavne ze reci ma kazdy velke"
Tak zrovna Kexxik má auto s 255kw a jinak když se podíváš na moje.auto, tak zjistíš, že více než 10% zdejších aut je rychlejších.
napr. u nás superb 1.4 TSI začína na 22 500 eurách..optima na 23 000...ako zas nejaký cenový rozdiel tam nie je a keď sa tie autá trochu vybavia, cena sa zvýši ihneď...
takže o nejakej vysokej cene by som nevravel pretože drahé sú autá v tej triede všetky...motoricky to sláva teda nie je i keď motor GDI sa benzínovej konkurencii vyrovná...
jazda je v tom perfektná, podvozkom by som povedal že vyniká,..interiér je kvalitne spracovaný, ľahko uživatelný...takže fakt neviem kde všade vidíš ten priemer..ale ok ved každý ma nejaký názor.. :-)
Cena je vysoká, ostatní dobrý, motoricky ve třídě podpůměr, vyniká design...jel jsem v tom před 2-ma lety a za naprostej průměr všech vlastností je to 2 a půl*, za design pak ještě pů *. Celkově max 3*
Optima nesedi na stejne platforme jako i40 jak je napsano ve clanku. Optima je postavena na platforme americke Sonaty...to znamena mnohem vetsi a pohodlnejsi :-)
jj, presne tak, to co se v Evrope proda za rok se v USA proda za mesic...no utracej potom za vyvoj auta pro Evropu kdyz vis ze stejnak nemuzes vyrobit vice... :-)
Co z toho Kia má? Čím může Supu konkurovat? Ničím... Vyjma povedenýho exteriéru, tam Superb padá na kolena. Motory, převodovky, podvozek, možnosti výbavy...tam všude tenhle jinak fešák pohoří.
S tou naloženou dodávkou to hádam ani nemyslíš vážne. Ale ako recesia prečo nie :yes: Ináč keď chytíš na okreske nejakého maníka v dodávke, ktorý už pred hodinou mal byť niekde inde (a poväčšinou jazdí tú okresku denne), tak ťa buď pri prvej príležitosti predbehne, alebo sa ti nalepí na * a hoc sa budeš snažiť koľko chceš, stále bude tam pripravený predbiehať.
koukam do cesky nabídky a ani ten atmo benzin není zadna slava. zrychleni na stovku za 9.5 je pro vrcholnou motorizaci velka bida. ja mam z 1.8tsi pod 8 sec a zadnej velkej zazrak to není, spis jen na takovy pohodovy jezdeni.
opravdu skoda ze tu není ten 2.0T, ten by to auto moh trochu rozhýbat.
a s téma dyzlama, prijde mi, ze většina lidi je s nima uplne zmagorena. ja byl nedavno na velkym rodinym sletu a nejakej synovec ze sedmyho kolena tam prijel nedavno koupenym petkovym golfem, musim rict ze vypadal opravdu hezky. když se ho jedna tetka zeptala co tam ma za motor, tak ho velmi chválila, ze tam ma rakovinometa. ještě ze se nezeptala me, to by myslela ze sem nejakej radikal ze preferuju benzin. bohužel, naprosta většina lidi v mem okoli jezdi dyzlama a to nekteri jezdi denne jen do 5km tam a 5km nazpátek a rocne nenajedou ani 15tis km. no, hlavne ze sou in, teda spon podle sebe...
atmo ma 121kw ..... na tak velke a tazke auto bez turba je to opat ok cislo..... skoda hlavne turba 2.0T ktoru maju v usa .... to uz je ine kafco..... ine povozenicko by to asi bolo [odkaz] 200KW v turbo benzine je uz ine kafco ako 100kw diesel
no ja som sa uz vyssie vyjadril ze bral by som gdi.... velka skoda ze tu nemame turbo verziu z USA..... velka skoda ... velmi by som bol zvedavy na porovnavaci test optimy 2.0 turbo gdi s nejakym europanom ... teraz sa tu kazdy ohana slabym dieslom optimy ktory degraduje cele auto... europan hlada chyby v slabom motore a dava to kii vyzrat a pritom nevnima a zabuda na ine kvality auta .. je to skoda... pritom optima je vazne kus paradneho auta... v usa s 2.0T velmi uspesna masinka :yes:
skuste si niekto pozriet americky test ... porovnanie optimy turbo s passatom ... az potom clovek pochopi ze preco vw v usa vlastne nema sancu ... europa je zase presny opak.... tu nema sancu optima ... tak ci onak aj optima aj passat su uspesne auta... kazde ale ma uspech inde... co ale neznamena ze je to zle