Dá se říci, že video řekne více než tisíc slov. Vzali jsme tedy Subaru BRZ do jeho přirozeného teritoria, na zapadlou okresku, a vyzkoušeli jsme, co vše umí.
Já ti nevím. Třeba takový Chris Harris na mě jako amatér nepůsobí a pokud jsou obraty " zjistil jsem, zdá se mi, působí na mě" projevem nadšence, pak je to imho jedině dobře. Moment, kdy pan redaktor ukazuje přímo na sebe a říká "podle nás" na mě působí lehce komicky a evokuje mi královský plurál. Nebo schovávání se za názor většiny. K čemuž není žádný důvod.
já jsem reagoval na projev BRZ v zatáčkách, můj dojem je, že je Z4 o poznání čitelnější, klidnější, ale to může být tím, že stabilizaci většinou nevypínám. Taky si nemyslím, že se dá 200 koní řídit plynem, ale třeba to moc neumím :-O . Já už se čtyřkou moc nejezdím, nechávám si jí jenom jako sběratelský kousek.
Samosvor není pro rozjezdy, samosvor je pro zatáčky.
Šestiválec má bonus většího krouťáku, zase ale možná stojí za větší váhou Z4, samo spolu s karoserií bez střechy. Co jsem četl / slyšel, tak Z4 není apriori sportovní auto, spíš GT...
Souhlas, také me to hned prastilo do usi. Prijde mi to takove alibisticke, ze dotycny pak nedokaze třeba nic ostre zkritizovat, protože jinému z redakce se to muze libit a proto rekne nejaky kompromis, ze to napr. není nic moc atd. Osobne mi to vadi i u psanych recenzi, kdy si často rikam, proc recenzent nedokaze mluvit za sebe a porad se musí schovávat za X lidi.
Jinak koukatelne, ale preci jen hrozne kratke, takze spis je to takova doplnkova videorecenze k tem "vetsim".
Taky je o 5 let mladší, ale stejně, když vidím BRZ v zatáčkách, myslím, že nemusí Z4 dopadnout úplně špatně. Navíc je to šestivál a samosvor je snad jen pro rozjezdy. To je jen úvaha, námět na srovnávání. To srovnávání typů aut alá topgear mi tady nějak chybí.
S mluveným projevem souhlasím, když se pan redaktor ještě trochu uvolní, bude to fajn. A ani já s první osobou množného čísla nemám problém - když vyjadřuje názor většiny, v tomto případě redakce, OK.
Praveze mne sa ten "mluveny projev" zdal byt prilis umely. Uplne mi pripomina "experta Radka" z Autosalonu na TV Prima. Proste akoby to cital z papiera. Bezne takto ludia nehovoria. Prirodzene sa meni intonacia, hlasitost, apod. Keby som ja tak prednasal, tak by mi pri tom vsetci studenti zaspali. Pritom staci hovorit uplne prirodzene a zrozumitelne. Samozrejme, nikto uceny z neba nespadol a toto sa naucit (resp. odnaucit) da.
Pouzivanie prvej osoby mnozneho cisla je podla mna OK, ak to vyjadruje nazor viacerych redaktorov.
Prva osoba mnozneho cisla je rozhodne prejav profesionality. Naviac, redaktor moze prezentovat nazor viacerych kolegov, ktori autom jazdili. Okrem toho, cielom kazdeho novinara je (resp. malo by byt) podavat fakty co najobjektivnejsie. Nie, ze by som mal nieco proti videam Honzu Koubka, prave naopak! Su skvele, ale presne ta prva osoba je jasnym prejavom subjektivity. Video potom posibi dojmom nadsenca-amatera.
Na videu by som kritizoval skor kameru,niektore zabery su proste roztrasene. Profi technika je draha, ale zase auto.cz nie je mini web par nadsencov...
Již titulek hlásá, že se máme těšit na akci, avšak ve videu je víc tabulek a statických obrázků auta (jež bylo možno dosytosti hltat v testu), než akce.
Škoda ;-\
EDIT: abych teda nebyl zapšklý negativista, tak mluvený projev pana redaktora je :yes:
Súhlasím s woodym, tento "plurál skromnosti" (to je prosím terminus technicus) sa mi v teste auta moc nehodí, notabene keď je jeho autorom jedna osoba a nie kolektív viacerých redaktorov. Ak je v niečom odlišnosť názorov, nie je problém to vyjadriť (v štýle "páči sa mi koncovka výfuku, na kolegov ale pôsobila trochu prehnane").
Ale nechcem skĺznuť ku kritike prvého Ondrejovho videa, je to na prvotinu veľmi fajn a Rožnovčanovi fandím. :-)
Díky za hezké video, je to opravdu chvályhodný počin doplnit tímto způsobem už tak povedený test. :yes:
Jedinou drobnou "výtku" bych měl k absenci názorů v 1.osobě jednotného čísla. Pokud tím "podle nás", "podle našich představ" atd. dáváte na vědomí, že na videu jste nepracoval sám, chápu. Přesto - ani Honza Koubek, ani Jakub Rejlek (jen pro příklad) si videa také jistě netvoří sami a k autu se vyjadřují za sebe. A vy se podle mého názoru rozhodně nemáte za co stydět. :yes:;-)
Jsi si jistý, že ta čitelnost jde plně posoudit bez vypnuté stabilizace? :-) Jinak jel jsem obojím a poslední Z4 s motorizací 35i pro mě bylo jedním z největších automobilových zklamání. Je už to teda pár let, ale co si vybavuju, tak sice je v zatáčkách klidnější než BRZ, ale čitelnější určitě ne.