U toyoty platí: hodnotím naživo.... toyo prostě není fotogenická. Když jsem viděl aurise, corolu i ravku, tak mě nenapadlo slovo chvály. Ted na ta auta koukám rád, protože mají na živo hodně do sebe. Naopak, vw a škoda - na fotkách wow, ale ve skutečnosti nuda nuda šeď šeď....
Možná jsem jediný, kdo tu napíše následující větu, ale je mi to úplně jedno.
Aygo je prostě vzhledově brilantně obroušený diamant, jednoduše nádhera :yes:
Mentalita důchodce tento styl přirozeně musí odmítat a zvedat se mu žaludek. Jenže pohledem mladého jedince, navíc metrosexuálně líznutého, je to prostě pecka.
Karty jsou rozdány, hra může začít.
Citigo - chcete auto, které se snaží vypadat jako auto?
i10 - úspěšná hra na o třídu dospělejší vůz.
Up! - od každého trochu, konečně lidový vůz!
Aygo - chcete malou "hračku" na vyblbnutí doměsta, co se za to nestydí?
Já tedy, chtít auto do města, nejspíš bych zvolil Up!, nejlépe v Cross verzi. Ale myslím, že Aygo bude mít u mladých nezatížených jedinců úspěch, hlavně v západních metropolích :-!
interieru , jeho architekturu a stvarnenie vidim ako najvacsie minus ... alebo ako najvacsiu slabinu tohto auta.... vonkajsi dizajn mozno nazivo az taky hrozne divoky nebude.... ale ten interier hmmm .... tam vidim velke rezervy .... a vedla Upu, picanta alebo i10tky posobi dost smiesne a hrackarsky a nedospelo....
este v prvom staruckom yarise som robil autoskolu... dodnes si spominam ze ta dlha radiaca paka mi tam ale vobec nesedela... pozeram ze aygo ju ma snad este dlhsiu ako prvy yaris [odkaz] ... preslo 14 rokov a sme stale tam kde v roku 2000 .... to na konkurenciu od vw alebo korejcov stacit nemoze
Stále tvrdím, že Japonci jsou skvělí inženýři, ale dizajnéři nikoli. Zepředu hrůza, z boku ještě horší, zezadu ujde a interiér jak maska Darth Vadeara z Hvězdných válek. :no: Toyota má peněz dost, tak by měla přestat škudlit. Měla koupit Bertoneho a zrušit své dizajnové oddělení...
Najmenšia Toyota je zároveň aj tá najvýraznejšia. Tá kombinácia kontrastných farieb a ostro rezaných línií je divoká, ale určite pritiahne všetky zraky naokolo. Odmyslieť si tento exces, stratila by nápaditosť, hoci pri pozornejšom pohľade zraku neujdú moderné a dynamické tvary karosérie, jemné prechody medzi plechom a sklom a uzučké špáry medzi jednotlivými vrchným dielmi karosérie.
Tak či onak, nepáči sa mi. Hrá sa na niečo, čím nie je, naviac interiér tomu dáva korunu, okrem nepekného dizajnu vyzerá v kontraste s exteriérom lacno až lowendovo. Malé autá vie proste najlepšie Fiat, vedľa Pandy hrá konkurencia maximálne druhé husle.
Myslim, ze na tohle auto si lidi nezvyknou hned, ale osklive neni. Je jen nezvykle a inovativni, mozna ztrestene. Muj favorit v tehle kategorii je nove Twingo, to je krasne.
Re: Podobně jako to nejošklivější z ženského těla...
...když jsem si přečetl nadpis a následně k čemu to přirovnáváš, pak musím napsat, že tě nechápu. Ať už přirovnání k nejošklivější části, nebo další věci tebou psané...
... tvary působí povisle, neurčitě, vroubkovaně, chaoticky, neuspořádaně, skoro jako dámské přirození. Samoúčelné dekorace mi vyvolávají nutkání na zvracení, podobně jako legrační snaha o dynamičnost, kontrastující s papundeklovým interiérem...
Je to vec vkusu, a mne proste táto Toyota nesadla (Yarsa máme doma), hlavne nie interiérom. Vlastne celkovo nové kolínske trojčatá sú absolútne mimo moju predstavu o malom aute. Ak by som musel vybrať jedno auto z tejto trojky, bola by to Toyota. Ale len ako z núdze cnosť.
Re: Podobně jako to nejošklivější z ženského těla...
To nemôže chápať nikto, Jakub sa už nejakú dobu pohybuje v nejakých podivných myšlienkových sférach a dosť často uletí až príliš... Sám som mu to viackrát vytkol, ale bezvýsledne.
Re: Podobně jako to nejošklivější z ženského těla...
Ne, ale radši se na to ani koukat nebudu, protože se pak své nechuti k přírodě a jejím tvarům nezbavím >:D Žena je krásná, ale při tvoření jedné z jejích částí se musel velký designér opít a následně své dílo pozvracet.
Nakonec to v této třídě bude o ceně. Solidně vybavené CitiGo (Ambition Plus s klimou) vyjde na nějakých 215 (5dv 225), pětidveřová Panda někde kolem 220, Toyota by neměla být s porovnatelnou výbavou dražší.
... v nudou ovládaných českých kotlinách úspěch slavit nebude. Je pro lidi s divokým myšlením, odvahou a chutí být jiný. Škoda, že nepotřebuju dvě auta...
Ač jsou mé sympatie na straně Škody, tak musím po pravdě napsat, že v mých očích Up! dokonale vymazává CitiGo. V zelené na litých kolech na promo fotkách to bylo fajn, ale realita je slabší... ta přední maska se prostě moc nepovedla.
Pomaly si už začínam na dizajn nového Ayga zvykať, chce to jednoducho čas. Ale z niektorých farebných kombinácií mi je naozaj zle. Biely X faktor na nič nenadväzuje a vyzerá to hrozne rozpačito. V čiernej to už má šmrnc, no aj tak by mohli konzervatívnejším zákazníkom ponúknuť možnosť všetko v jednej farbe.
Zatiaľ čo verím, že exteriér vyzerá naživo lepšie ako na fotkách, interiér je presný opak. Sedel som zatiaľ len v novej C1-ke, ale kvalitou a originalitou je to bohužiaľ krok späť oproti predošlej generácii. Lakovaných plastov je až priveľa a pôsobia tragicky lacno. Navyše v čiernej to vyzerá ako zúfalý pokus o eleganciu...
Predpokladám, že Aygo bude z trojčat opäť najdrahšie, tentokrát s kotroverzným dizajnom, čo odradí doterajšiu dôchodcovskú klientelu. Uvidíme teda či si mladí budú ochotní priplatiť za trochu podivný dizajn. Osobne sa mi oveľa viac páči C1-ka
S exteriérem při vhodné barevné kombinaci (ta červenobílá mi připadá kýčovitá) až takový problém nemám, spíš bych řekl, že se při dnešním zoufalém tápání Toyoty designérům povedlo splácat překvapivě koukatelný kousek.
Interiér už mě ale (z fotek) tolik nezaujal. Kombinace snahy o styl, originalitu a maximálního "katování kostů" mi nějak nesedí. Možná za to zas budu ukamenován, ale ačkoli takový up! zřejmě nenabídne o nic lepší materiály, pořád interiér působí celkem důstojným dojmem a člověk nemá pocit, že na něj ta lacinost křičí z každého cm^2.
aygo vidim ako ideal pre mlade slecny... im take veci ako otackomer alebo stahovatelne zadne okna asi chybat nebudu ( ten otackomer v aygu sa fakt moc nevydaril rovnako ako aj cela palubovka ) .... ja osobne uprednostnujem solidnejse a dospelejsie prevedenie miniauta [odkaz] a zvolil by som picanto alebo i10 v tejto triede ;-)
Budem se ti muset složit na brejle, čoveče, nuda a šeď jsou druhé designové jméno toyoty, žádná auta nevypadají v reálu tak fádně. Škoda-nuda-efekt je u nás vyvolán tím, že osm z deseti aut, které oko v daný moment registruje jsou škodovka. Designově je ale Škoda hrubě nad Toyotou. A to Aygo snad ani nemá smysl komentovat, design žádný, to že se snaží udělat nějakým bílým knírem z naprosto beztvarého auta akčního Xmena, je jen výrazem designové bezradnosti. ;-)