1. "Testovaný kousek navíc disponoval couvací kamerou, která je v takto malém autě až zbytečným luxusem."
Neskutocna veta - takze "vybava navyse" je teraz nevyhodou. Zaujimave.
Keby bolo objektom testu CitiGo, z cuvacej kamery by sa asi razom stala konkurencna vyhoda :-)
2. "Maximální točivý moment činí 95 N.m, přičemž plných 85 N.m je dostupných již od 2000 min-1."
V kolonke Minusy:
"Malý točivý moment v nízkých otáčkách"
3. A nakoniec auto.cz klasika
"Zatím jediný motor v nabídce"
Pan redaktor, KAZDE JEDNO AUTO, ktore testujete, ma v sebe JEDEN JEDINY motor. Testujete AUTO, nie modelovy rad. Takze vycitat testovanemu autu s motorom 1.0, ze nema aj iny motor je hovadina na n-tu.
Imaginarny test VW Passat, motor TDI, 4-valec:
Minus: Benzinovy motor V6 neni v nabidce.
...prodejů na evropských trzích. Tohle auto není extravagantní nebo chceme-li "malé a hravé". Tohle auto je jednoduše hnusné. Troufnu si tvrdit, že v očích evropanů je odpudivé.
Japončík možná nadskočí radostí, ale myslím, že v ČR se Toyota od těch svý cca 2,3% třžního podílu moc neodlepí...
1. Je fajn, že Toyota nabízí možnost couvací kamery, nicméně osobně bych si za ní nepřiplácel - dozadu je vidět dobře, takže mně přijde tento prvek zkrátka zbytečný. Nevýhoda to ale není.
2. 85 N.m. při rozjezdu podle mého názoru nestačí, při rozjíždění je auto opravdu pomalé. Projeďte se s ním a uvidíte.
3. Trochu mně přijde škoda, že Aygo (zatím) nenabízí i větší motor 1.2 jako jeho sourozenci. Podle mě je minus, že v tomto ohledu není možnost volby, protože silnější motor by autu slušel.
Vseobecna poznamka - ak chcete vyjadrit konkretnu myslienku, pouzite adekvatne vyrazove prostriedky, ktore vam jazyk ako taky ponuka.
1. Mam vam pripomenut standardne uvadzanu vyhodu pri istych znackach "mozno priplatkoveho dovybaveni"?
2. Ak to podla vas nestaci, tak to tam napiste. Vyzname vasej vety, ktoru citujem v povodom prispevku, totiz znamena presny opak. Logika jazyka nepusti.
3. Modelovy rad Aygo nema v ponuke iny motor. To je pravda. Vy testujete konkretne auto s konkretnym motorom a konkretnou vybavou. Takze vsetky ostatne vyhody ci nevyhody, sa tykaju konkretneho auta, len "jediny motor v nabidce" sa tyka modeloveho radu. Je to nekonzistentne a neprofesionalne, v konecnom dosledku je to blbost.
4. "Podle mě je minus, že v tomto ohledu není možnost volby..."
"Je fajn, že Toyota nabízí možnost couvací kamery..."
Takze mat moznost volby (kamera) je MINUS.
Nemat moznost volby (iny motor) je MINUS.
S vami clovek nevyhra, vsak. Akurat tu, bohuzial, prehrava logika, jazyk, profesionalita aj zurnalistika.
Názor na Aygo jsem určitě nezměnil, pořád na to auto nahlížím pozitivně.
Vyrobili ho pro lidi, co si ho budou chtít kupovat, a ty které toto auto nezaujímá, mají široké pole působnosti jinde. Musíš zkrátka přijmout filozofii toho auta a dát tomu šanci, svět taky není jednobarevnej. Je to holt mini Toyota, ideální do města, její malé rozměry přijdou vhod při parkování, ženská s tím bude šťastně brázdit po obchoďákách, všude se vejde. Na druhou stranu za městem by se ti nějaký koně a síla navíc šikly.
Čili já v tom žádnej názorovej rozpor nevidím. Auto jako takový je fajn do města a kdo si to koupí s tím, že bude jezdit i po dálnici, musí počítat že mu do toho v Kolíně namontovali jen litr a podle toho jezdit. Stačí v provozu předvídat a problémy nemáš.
1. Nechápu, co na tom nechápeš? Samozřejmě že je to zbytečný luxus, nebo ty snad potřebuješ v tak malým autě, který končí kousek za tebou, couvací kameru? To bych si radši připlatil za něco úplně jiného, třeba lepší utlumení motorového prostoru. kameru preferuju do nějakýho velkýho a dlouhýho auta s nepřehledným zadkem, to ale Aygo ani náhodou není. Citigo do toho netahej, toto si podle mě nepochopil. Ale omlouvá tě, že je teprve pondělí ráno ;-)
2. Slabejch 100 Nm je i na auto jako je Aygo málo, to mi nikdo nerozmluví. Tu hmotu prostě něco musí rozpohybovat. Může se stát, že budeš potřebovat náhle zrychlit, uhnout někde z křižovatky nebo se někam na poslední chvíli zařadit a i když pak budeš mít plynový pedál až pod kobercem, nic nezmůžeš. RIP. 85 Nm je dostupných od 2000 otáček, jak redaktor píše, tomu není důvod nevěřit, spíš ale záleží na tom, jak vypadá křivka kroutícího momentu.
3. Podle mě tím chtěl pan redaktor vyjádřit, že Aygo se silnějším motorem bude (logicky) lepší. Řekl bych, že pro něj byl ten motor tak málo, že by rovnou chtěl radši ten silnější.
To auto si nekupujú ľudia ako auto 1 v rodine, to auto nieje určene na cestu do Grécka alebo na ročné nájazdy cez 30tkm, každe auto ma svoj zmysel.A pre mladého človeka, ktorý túži po niečom novom na každodenné jazdenie do práce a dom to stačí. Niektorý píšu ako, keby človek si to auto ide kúpiť pre 5 člennú rodinu :no: Ja auto mám, ale nové aygo si chcem zaobstarať ako druhé auto pre manželku nech sa vozí do práce ;-)
K té parkovací kameře:
Její přítomnost na takhle malém autě je luxus, ne však zbytečný. Záleží na tom, kde bydlíš. Mám Pandu a parkovací kamera by mi občas v Praze usnadnila život. Ano, vejdu se všude, ano auto je přehledné, ale přecijen často se pasuji do tak malých míst, že bych onu kameru skutečně ocenil ;-)
Toto není auto na zábavu, to je jen nákupní taška do města. Ale aby to Me_Myself_and_I nechápal zase jako rozpor, ano, i já souhlasím s tím, že něco silnějšího pod kapotu by se šiklo. Ale koncepčně je Aygo dobrý auto.
"Toyota, ktora ma povest spolahlivosti" a Citroen, který má pověst notorické nespolehlivosti. Tyto 2 auta se vyrábí na stejné lince ze stejných dílů u nás v Kolíně. Bude výsledek "pověstně spolehlivý" nebo notoricky nespolehlivý? A proč tato auta v JD Power mají rozdílná hodnocení? Já bych se na žebříčky vyprd.
Tys tomu autu prostě nedal šanci ;-\ Asi jsi jiná cílovka :-) Podle mě je to auto malé a hravé, takové co se přesně hodí do města. Z těch třech kolínskej prcků asi nejzajímavější. Nesmíš od něj čekat víc, než na co má, tzn. nákupní taška spíš pro dva lidi, no a když je náhodou potřeba zajet do sousední vesnice, tak to přežiješ. >:-[]
nechcem sa nikoho zastavat .. ale k tomu prvemu bodu.... neviem zeby sa tester vyjadril o cuvacej ( nadbytocnej ) kamere ako o nevyhode... to ze je to nadbytocny luxus je fakt a skutocnost s ktorou suhlasim aj ja kedze v miniautach je to fakt zbytocnost ale neviem kde si nabral ze je to nevyhoda .... trosku si si to prekrutil ;-) aj ked samozrejme viem kam tym mieris a na co poukazujes..... ale v tomto smere mi nedalo sa neozvat
Takže sa ťa opýtam inak, koľko má tá tvoja Felda? 50 kW (krúťak netuším). Koľko váži a aká je veľká? A vari si ju musel niekedy na Ťahanovce tlačiť, lebo nevládala vyjsť? A to Feldy svojho času suplovali rodinné povozy v mnohých rodinách a v kombíkoch previezli možné a nemožné. Tieto miniautá nemajú ani polovičné ambície, takže motorizácia primeraná. Myslíš, že výrobca si nespravil prieskum čo chcú jeho zákazníci a do akej ceny ? Resp. že by bol problém tam narvať aj 1,2 THP ? Určite by nebol, len kto by to zaplatil. :-)
Já tomu asi moc nerozumim, ale hravost auta je o tom, jak jezdí v zatáčkách, jak je agilní... a na tohle nemá pokud vím vzhled auta žádný vliv. I ty ošklivé auta mohou být hravé. No a taky to neni auto pro 2 dospělé a jejich 2 děti, je to auto do města, nebo na dojíždění do práce pár desítek km.
Teď jsi uhodil hřebík na hlavičku >:-[] To je problém spousty zdejších diskutérů, že nikdy žádný z těchto aut neřídili, ale píšou o nich jako kdyby byli nejmíň testmani na polygonu a od rána do noci den co den nic jinýho nedělali. Sneste se na zem, pánové (někteří), úroveň diskuzí na tomto webu tím o řád stoupne.
Aygo jsem koupil nové a měl jej cca rok.Spotřeba 4.6, výborný tříválec a podle GPS 170!!!! Škoda,že jsem jej musel prodat,vyjevení řidiči oktávek co je to v kopci předjíždí stáli za to.
...ja som vlastnil C1 par rokov a nemal som s tym ziaden problem. Ale ako vidim, ludia ktori v zivote nesedeli, nejazdili s aygom/c1/p107 su najvacsi odporci tychto aut. Je to paradox.
Moja skusenost: auto je zive, kvalitne a pohodlne aj na dlhe trasy, a to nehovorim o spotrebe benzinu...
Odbocovani od tematu, chapu.
Tak ci onak opravdu hluboka uvaha, ale stejne vysvetlim: Aygo jsem neridil, nazivo zatim nevidel, tak svou myslenku, kterou jsem vepsal pod jeden z prvnich clanku o tomto aute necitim potrebu opakovat pod kazdym dalsim clankem. Prectu clanek, prectu diskusi a tu a tam se pozastavim nad blabolama. Nic vic, nic min ;-)
Psal jsi chvalozpevy na moznost priplatkove vybavy u Pola v duchu "kdo na to ma, ma tu moznost", u toyoty jsou ale priplatky v stejnych/podobnych procentech ceny auta jako u toho pola nesmysl. Ale chapu, laska je slepa a co clovek bere jako plus u jedne znacky, vidi jako minus u druhe.
Priste nic zkouset nemusim, predvedl jsi se sam ;-)
To mi jsou perly moudrosti z "pera" nekoho co tu nedavno vehementne obhajoval adaptivni tempomat u VW Polo. Tam to nebyl "příplatek tvoří odhadem 7% celkové ceny auta je holý nesmysl" >:D:no:
" Výbavou vysoce předčí konkurenci, která může jen závidět. A co cena? No ano, je vyšší. Však to také není auto určené pro sociální vrstvu. Kde jinde si může zákazník do malého autíčka naskládat výbavu, která se nabízí do vozů s úplně jinou cenovkou..."
[odkaz]
Mě paradoxně míň vadí interiér než exteriér, ale každýmu se může líbit něco jinýho a důležitý pro značku i pro model je, aby se o něm mluvilo. Pak nezapadne. Ale lehký to mít nebude, tlačit na něj budou nejen ty jeho kolínský bráchové z Francie, ale taky Škoda Citigo a další. Good luck :yes:
"Zatímco exteriéry nového kolínského tria se od sebe výrazně liší, vnitřek je až na některé detaily (logo na volantu či použité barevné kombinace) shodný."
od jakého tématu? Tvým tématem jsou moje komentáře v diskuzi současné a minulé. O tom si chceš psát? Mám ti tady vysvětlovat svoje komenty? Pokud je nechápeš, což je zjevné, pak si s tebou nemám o čem psát.
Věcně jsi nenapsal ani čárku, jen jsi vycucnul moje dva komentáře. O tom si chceš psát?
velice mě těší, jak důsledně čteš a pamatuješ si moje příspěvky, nicméně jsi jen potvrdil co jsem napsal. Nikde jsem nepsal o couvací kameře jako o nesmyslu. Psal jsem, že je nesmysl si ji dávat do auta za 250k. Kamera je super, ale do tohohle.... ;-)
Totéž adaptivní tempomat...Je super, že ho zákazník může mít v Polu, leč za tu cenu a v této kategorii zcela zbytečné. To ovšem nesnižuje jeho kvality.
" Podle mě je to auto malé a hravé, takové co se přesně hodí do města. Z těch třech kolínskej prcků asi nejzajímavější. Nesmíš od něj čekat víc, než na co má, tzn. nákupní taška spíš pro dva lidi, no a když je náhodou potřeba zajet do sousední vesnice, tak to přežiješ. "
A teraz z 11:25
"Slabejch 100 Nm je i na auto jako je Aygo málo, to mi nikdo nerozmluví. Tu hmotu prostě něco musí rozpohybovat. Může se stát, že budeš potřebovat náhle zrychlit, uhnout někde z křižovatky nebo se někam na poslední chvíli zařadit a i když pak budeš mít plynový pedál až pod kobercem, nic nezmůžeš. "
Klasika. Nesuďte nikdy auto podle fotek. V prostoru je to zcela něco jiného. Měl jsem stejný dojem jako vy, ale když jsem ho pak vidé naživo, byl jsem překvapen jak moc může být dojem jiný a hodnocení jsem zcela změnil.
Já je viděl zatím jenom naložené na kamionu, ale počkal jsem si když je skládali u dealera a na pohled to špatné není. I když rozumím tomu, že každému se to líbit nemusí. Dál nevím, neseděl jsem, nejel jsem.
Osobne tento zjav nemusím, ale aby si sa nečudoval koľko ich Toyota predá trebárs v GB alebo fo FR. >:D O raji miniaut Taliansku hádam ani netreba hovoriť. Vieš jak, iný kraj iný mrav.
No, nevím, jestli bych něco takového musel mít. A to mladý jsem. Zvláště interiér v základu je otřesný. Ale ze všech tří aut toto, myslím si, ještě velmu ujde.
mozno mas pravdu ... uvidime.... dizajn je vazne zvlastny a nie kazdemu sadne.... o to vacsia skoda ze aspon interier nevsadil na klasiku.... tam je to snad este vacsi gulas ako pri exterieri... skoda ;-\
Preco by som si mal zmylit forum? Clanok je o Toyote, ktora ma povest spolahlivosti, co ju mozno este stale (aspon v Europe) drzi nad vodou a ak sa jej vzda, padne podla mna na "hubu", lebo nebude mat uz cim inym oslovit, minimalne urcite nie dizajnom (ak tak hybridnymi motormi). V tomto drzim Toyote palce.
Kazda statistika bude pokulhavat, ci uz je to od JD Power, Adac alebo Autobild...v kazdom pripade su u JD Power tisice majitelov, co je na rozdiel od 1 skusaneho auta v AUTOBILD viac vypovedatelna hodnota. Nakoniec predstavitelia Fiatu, ktory na onen "prieskum" od JD Power reagovali, si tu nemilu pravdu i priznali, takze uplne "mimo" to asi nebude.
Kvalita a spolahlivost su pre mna synonyma, aj auto s MENEJ HODNOTNYMI ( a nie s nekvalitnymi!!!) plastmi moze byt kvalitne.... ale mozme sa tu slovickarit ;-)
Dizajn budu musiet mnohi asi "prehltnut" (ja urcite), ale uz len koli povesti spolahliveho auta si najde vela zakaznikov. Tesi ma, ze podla JD Power (najaktuelnejsie vydanie) patri Toyota nadalej medzi spicku a zo skusenosti to mozem len potvrdit.
[odkaz]
Za zmienku stoji narast kvality u Hy, Kia, prekvapenim je ale pre mna nizke postavenie Mazdy 8-s , Fiat katastrofa...bohuzial, veril som, ze sa z tych blamazi uz poucili, ale :-(
Tym samozrejme neberiem JD Power za ukazku pravosti kvality, predsa len je to pre mna viac vypovedatelna hodnota ako od Adac a im podobnym.
mile to auto moc nie je.... aj ked je mini.... hrave mi tiez moc nepride.... skor bude vhodnejsie na strasenie deti..... nepride mi vnutri ani pekne utulne a ani trvacne a hodnotne.... nepride mi ani moc sikovne.... a chcelo by to aj silnejsi motor... a nakoniec detaily ako tie odklapatelne zadne okienka a hole plechy vsade.. plus stredova konzola bez ventilacie ( neviem kde tam sa skryla ) ... to auto cele zabijaju uz pred nasadnutim do neho ... nepochybne v statoch ako dansko nemecko holandsko francuzsko co to aygo preda a bude uspesnym autom ale ja by som sa urcite obzeral po nejakom "hodnotnejsom" a dosplejsom mini aute... ( i10, picanto, panda, splash )
K cemu do takoveho auta silnejsi motor? Je lehke, male a do chorvatska s nim nepojedes. Rekl bych, ze ctyri lidi a ctyri batohy bez problemu uveze. Ve meste ti muze byt vykon ukradeny jelikoz vetsinou stejne vice jak 50 nemuzes a jak dlouho to budes na dalnici rozjizdet na 130 take muze byt cloveku jedno.
Ale veď to robíš aj ty, viď tvoja diskusia vyššie ohľadom Nm. Ešte si s tým nešiel ael už vieš raz že je 100 Nm. až dosť a inokedy málo. Teraz píšeš, že si sa v tom neviezol. Takže od stola povedať, že je to veľa alebo málo to zvládne veľa diskutérov.
Nebudem zachádzať hlboko do minulosti, ale táka 120 mala aký výkon a koľko Nm krútiaku? Nehovoriac o váhe a muselo to stačiť aj na cestu k moru komplet naložená. Toto má voziť človeka po meste po nákupoch, tak na tie autá treba aj pozerať. Triafať apexy na okreske s tým zrejme nikto nebude (aj keď nepopieram, že možno sa zopár jedincov nájde).
Je to hnusné jak nakopnutá kočka.
Nové Twingo je proti tomu dělo a další dva z trojčat vypadaj o vesmír líp.
Chápu Toyotu, že to zkouší "jinak", se svými celkovými prodeji si omyl může dovolit.
Z hudebního kompilátu opravdu nejde odtrhnout pozornost, ta hudba je tak dokonale amatérky laciná, že ji až začínám mít rád >:D >:-[] Kde jinde si tohle můžu poslechnout?
Slečna fajn, tak za 150 roků z ní bude skvělá automobilová redaktorka s vytříbeným vystupováním :yes::yes: Mimochodem, může mi někdo jako pomalejšímu jedinci vysvětlit, jak někdo může o interiéru, který až kýčovitě září oranžovými doplňky, říct, že je černý jak v rakvi?
Celé to video vlastně asi nějak nechápu, zesměšňování vlastností malého vozu opravdu mělo být předmětem videa?
Nereagujem na "dva modeli" z jednej linky, ale na "dve znacky". Navyse som uviedol tabulku z USA, kde Citroen vobec nefiguruje, takze ....
Okrem toho, pred rokmi mal som kamarata, ktory prave na tej "jednej linke" pracoval. Povedal mi, ze su suciastky, ktore prechadzaju testami a aj ked vsetky 3 znacky vyrabane v Koline maju jednu a tu istu navonok vypadajucu suciastku, predsa len sa jedna nie vzdy o tu istu kvalitu. Toyota mala totiz prisnejsie normy a to, co pre nu uz bolo vyradene, bolo do Citroena bez problemov namontovane. Tuto skutocnost mam potvrdenu od 2 nezavisle vo fabrike pracujucich ludi...ovsem to bolo pred asi 5-6 rokmi. Ci je to stale tak, nedokazem posudit.
Nemyslím přímo hnus, ale auto není pěkné, neoslovilo mě, ale zadarma jasná páka. Myslím, že to Toyota chce zkusit, ale jde hlavně o praktičnost. Raději jsi na rozdíl od ostatních nezmínil sourozence, neboť takto si představuji vrchol hmusnosti. Toyota je proti nim libová... Ale s tím "prodejem" máš fakt pravdu. Za ten kommentář :yes:
neposobi na mna dizajnom moc hravo... skor strasidelne... hravo vyzera skor panda ... a po pravde by to chcelo aj nieco silnejsie pod kapotou .. aj ked je to lahke auto.... neviem si predstavit ked v tom pojdu dve dospele osoby a 2 deti ako ta zabava za volantom bude vyzerat... co to uz s podobne vykonnymi autami odjazdene mam ... a moc zabavne to nie je jazdit s vykonovo poddimenzovanym autom.
i10 63kw so 121Nm tam by sa uz o zabave dalo hovorit :yes: ale v priapde litroveho trojvalca s kroutakom menej ako 100Nm asi tazko.... mozno ked v tom aute clovek pojde sam a vyhodi sedacky ak omegane rs tak to bude aj slusne slapat ;-)