Testy
twistedTSD
9
Šedých prvků se tam zdá být až moc, ale možná to dělá i ta červená barva. Výklopná zadní okna jsou v této třídě holt celkem běžné (viz nové Twingo), má to i prostorové důvody.
Přejít do diskuze
IPace
no tak teda nevim, za 320k? to je slusnej balik, ciste prakticky beze slev za ujete km je to asi 17000km v taxiku >:D
hrubym odhadem podle najezdu naseho druheho auta by se cena tohohle pro me nezaplatila ani za 5-6 let, a kolik bude v te dobe cena takoveho auta? 40-50 tisic?
hrubym odhadem podle najezdu naseho druheho auta by se cena tohohle pro me nezaplatila ani za 5-6 let, a kolik bude v te dobe cena takoveho auta? 40-50 tisic?
dal
Je super! Rád se s ním projedu, do města ideál ale ta moje mi ho nechce půjčovat! :-)
"Jednak proto, že díky vyzývavé karoserii automobil v davu nezapadne"
Ano, bude kricat asi tak ako skatula uprostred dole na tomto obrazku:
[odkaz]
Ano, bude kricat asi tak ako skatula uprostred dole na tomto obrazku:
[odkaz]
Mikyp
Tohle auto miluju, ale stejně bych si ho raději pořídil jako třídveřáka v linii highUp!. To je můj sen. :-) Ale tohle v té červené nevypadá vůbec zle...
twistedTSD
f500 a stahovací zadní okna? ale no taak. ;-) Panda tento problém díky krabicoidnímu designu nemá, Spark má sice stahovací, ale taky se podívej jak velká...Ale samozřejmě, šetření bude asi hlavním důvodem.
i10 s 1.2 bude fajn, ale v ČR je k dispozici výhradně ve 4st. automatu.
i10 s 1.2 bude fajn, ale v ČR je k dispozici výhradně ve 4st. automatu.
white label
Nemusí to být hlavní důvod, podívejte se na to auto z profilu:
[odkaz]
Vzhledem k poměru krátkého rozvoru a délky zadních bočních dveří, by se dala stejně stáhnou skoro jen polovina prosklení, což by vypadalo (mírně řečeno) divně. Navíc díky prosklení vcelku vypadá auto z profilu lépe. Plus úspora hmotnosti minimálně nějakých 10kg.
[odkaz]
Vzhledem k poměru krátkého rozvoru a délky zadních bočních dveří, by se dala stejně stáhnou skoro jen polovina prosklení, což by vypadalo (mírně řečeno) divně. Navíc díky prosklení vcelku vypadá auto z profilu lépe. Plus úspora hmotnosti minimálně nějakých 10kg.
dal
Máš pravdu to stříbro je nevkus ale jinak autíčko OK.
Jen škoda té ceny, příplatek 100tis. je trochu mimo.
UP! sice vypadá oproti konkurenci nemoderně ale jakmile se rozjedeš zašlape je do země.
Jen škoda té ceny, příplatek 100tis. je trochu mimo.
UP! sice vypadá oproti konkurenci nemoderně ale jakmile se rozjedeš zašlape je do země.
white label
F500 a stahovací okna vzadu? Tak to byla zřejmě pětistovka přímo Kaprfílda. >:D
twistedTSD
Za 40-50 jsou dnes Lupa 1999-2003, dle stavu. Já ti to neberu a do Crosse "bych" zřejmě nešel (ačkoli koncepce malého prdidla s vyšším podvozkem je mi docela blízká), jen říkám, že s poklesem ceny to u Fauvé taková tragédie není, dokonce ani u mini. :-)
Honza Mička
Dobrý den,
poznámku s rampou berte trochu s nadhledem :-) . Když jsem do auta poprvé sedal, vzpomněl jsem si na tohle [odkaz] . Nevím proč, Amarok s Upem nesouvisí, ale najednou to tam bylo >:D
poznámku s rampou berte trochu s nadhledem :-) . Když jsem do auta poprvé sedal, vzpomněl jsem si na tohle [odkaz] . Nevím proč, Amarok s Upem nesouvisí, ale najednou to tam bylo >:D
SCHROJF
Sen mojej zeny...ale asi bude musiet pockat na buducu generaciu... ;-)
Ale tato veta ma dostala : "Ryze praktickou záležitostí jsou střešní ližiny, které si přímo říkají o zástavbu světelné rampy" ta je fakt dobra...UP CROSS s 4 svetelnou urcite LEDkovou rampou na streche...to by bol offroad look...snad to myslel autor iba zo srandy,inac neviem co si mam o tom mysliet!
Co v Aygu (zadna kamera) bola v nedavnom teste vlastne podla autora (Buresa) zbytocna,pre male rozmery auta,tu zasa chyba...to robi asi tych necelych 10 cm naviac!
Co by som vytkol tomuto autu,je absencia automatickej prevodovky!
Ale tato veta ma dostala : "Ryze praktickou záležitostí jsou střešní ližiny, které si přímo říkají o zástavbu světelné rampy" ta je fakt dobra...UP CROSS s 4 svetelnou urcite LEDkovou rampou na streche...to by bol offroad look...snad to myslel autor iba zo srandy,inac neviem co si mam o tom mysliet!
Co v Aygu (zadna kamera) bola v nedavnom teste vlastne podla autora (Buresa) zbytocna,pre male rozmery auta,tu zasa chyba...to robi asi tych necelych 10 cm naviac!
Co by som vytkol tomuto autu,je absencia automatickej prevodovky!
white label
Ano, zejména u tmavých laků (ke kterým se paradoxně dávaji světlejší plasty, než ke světlým lakům) je to u allroadu docela tragedie, naštěstí si lze připlatit za celolakování a plasty pak jsou ve stejném odstínu jako lak karoserie, ale v matném finiši, což zase naopak vypadá skvěle.
twistedTSD
Také připlácí za vyšší světlou výšku, případně i ochranu podvozku (ačkoli u up!u nevím...), což se hodí vždy. No a oplastování se holt někomu líbí... Nedávno jsem viděl minulý Cross Touran v křiklavě oranžové a měl docela "koule". :-)
rohYpnol
Pod pojmem spousta výbavy zjevně každý vidí něco jiného. Ale up! nenabízí nic, co by se nedalo pořídít za stejnou cenu u skladovky ne o třídu, ale rovnou o dvě výš 8-s
Vzhled i zaměření je naprosto OK, cena přemrštěná. Ale kdo je ochoten pro pár plastů ty peníze utratit... Proč ne?
Především ale - cross up! vlastně vypadá lépe a hodnotněji než nová Octavia Scout, když stříbrné doplňky na náraznících nevypadají kýčovitě a nepatřičně a kdy vlastně vůz tvoří harmonický celek. Za vzhled má u mě up! :yes: :-)
Vzhled i zaměření je naprosto OK, cena přemrštěná. Ale kdo je ochoten pro pár plastů ty peníze utratit... Proč ne?
Především ale - cross up! vlastně vypadá lépe a hodnotněji než nová Octavia Scout, když stříbrné doplňky na náraznících nevypadají kýčovitě a nepatřičně a kdy vlastně vůz tvoří harmonický celek. Za vzhled má u mě up! :yes: :-)
3_diamanty
kazdopadne zvacsenie svetlej vysky chvalim, je to asi najvacsie plus tohto auta, vacsia svetla vyska sa hodi vzdy, aj v meste aj mimo neho... oplastovanie zboku je decentne co chvalim ale jedna vec mi trosku vadi... a to su tie predne a zadne sive plasty v naraznikoch [odkaz] … posobia hodne rusivo a gycovo v tej plastovej striebornej farbe.... nastastie ak je cele auto v striebornej farbe vtedy je to ok a pekne zaniknu [odkaz] .. takze z mojho pohladu posobi strieborny cross up ovela elegantnejsie kedze tam nesvietia tie sive listy vpredu ani vzadu v naraznikoch..... pacil sa mi redaktor s tou poznamkou k zadnemu okienku vo videu, otazka znie kolko vw mohol tak pri vyrobe usetrit na tom ze nepouzil klasicke stahovacie okna ale len tie vyklopne..... mozno 5 eur? skoda toho detailu hrozne mi to vadi aj ked je to blbost, skoda .. auto za 300 litrov a clovek nevie vystrcit hlavu z okna.... no jo setri sa vsade aj na blbostiach kde sa nemusi ..bohuzial
inak auto vskutku s tym cross paketom parada, v striebornej farbe mr elegan , krasne disky, len ta cena :-|
inak auto vskutku s tym cross paketom parada, v striebornej farbe mr elegan , krasne disky, len ta cena :-|
ericn
Souhlasim Cross Touran v oranžové vypadá skvěle, škoda jen, že mu chybí 4motion :-(
white label
Hmm... a pak by to konečně vypadalo jak krtek na chůdách se zvukem šicího stroje... 8-s
Ada je zase tady
Vždyť by stačilo tu světlou výšku zvednout ne o 15, ale o 50mm a pod kapotou strčit diesel... 8-s
IPace
za pade je 2003-2005 (14 let?), ale jako jestli cekas ze zustatkova cena Cross UP bude nejak velka, tak smele do nej :-) ja jen napsal ze se me za tuhle cenu proste nevyplati, pri -100k bych onem uvazoval :-)
Cena me fajn, kriciaci vzhlad je fajn, doplnky su fajn, pretoze je to VW.
Tieto veci su problem napr. pri konkurenecnom, nedavno testovanom, Aygu.
Tieto veci su problem napr. pri konkurenecnom, nedavno testovanom, Aygu.
Bazalt
Není plast jako plast něco je jen šedá náplast :-)
Uznávám cena je minimálně o 50t víc...
[odkaz]
Uznávám cena je minimálně o 50t víc...
[odkaz]
Bazalt
Dřív byly plasty bez barvy karoserie znakem nejlacinější verze, dnes se tomu říká extra výbava :-) Za to bych si nepřiplatil nikdy protože je to pouťovka. Za 4X4 hodně lidí ano. Fiat to chápe už od první generace Pandy.
IPace
Mini je kategorie sama pro sebe, tam je malej pokles ceny celkem pochopitelnej, je to proste Mini :-)
rokyta.p
Docela COOL, hlavně ten předek evokujcí pochromovanou traverzu :-! Cena je mimo, ale jako ojeté z němec proč ne.
pumpkin
Najprv som bol z Up!-u sklamaný, hlavne po mediálne nafúknutých očakávaniach, ale ako už početné koncepty naznačili, je to auto s veľkým potenciálom. Prajem mu čo najviac verzií, možno aj karosárskych. Up!-u pristane asi všetko, cross verzia, nejaké smiešne GTI, ale aj malá dodávka. Jednoducho čím viac (možno na prvý pohľad aj nezmyselných) verzií, tým lepšie. Nech je predsa z čoho vyberať. :-)
twistedTSD
Tak docela rozumím tomu, že když už člověk kupuje Octavii za 700+ tisíc, tak si dopřeje trochu té "exkluzivity" ve formě Scoutu...Allroad se světle šedými plasty vypadá docela divně, to souhlas.
XTad
Obecne s tebou souhlasim, ale napr. Roomster scout je oproti bezne verzi uplne nekde jinde, byt je to nezvysena oplastovana predokolka.
DPF
Nevim jak u ostatních, ale Octavia 4x4 má také větší světlou výšku a mohu si přikoupit paket pro špatné cesty. Tomu rozumim. Ale když vidim ty šedé plasty např. na allroadu, připadá mi to jako degradace auta...
ericn
Tak souhlasím s tím, že to auto vypadá pěkně a také že je neuvěřitelně předražené. 320tis je za oplastovaný Up tak trochu hodně :no:
Tipnu si, že jich na ulici moc nepotkáme, jelikož za tu cenu seženeš auto o třídu výše s lepšim motorem i výbavou - nový, předváděčky i skladovky ;-) Naštěstí je výběr dost velký ;-)
Tipnu si, že jich na ulici moc nepotkáme, jelikož za tu cenu seženeš auto o třídu výše s lepšim motorem i výbavou - nový, předváděčky i skladovky ;-) Naštěstí je výběr dost velký ;-)
DPF
Chápu, že někdo potřebuje 4x4. Ovšem proč si dobrovolně připlácí za šedé oplastování, je mi záhadou. A pokud to auto navíc disponuje pouze 4x2, ťukám si na čelo. Lidi, to se Vám to jako líbí?
mireleš
Autíčko je to pěkný,to se musí uznat,ale s tou cenou by se nemuseli stydět ani u BMW.
3_diamanty
holt celkom bezne......
no ja poznam auta v minitriede u ktorych je celkom bezne mat klasicke stahovacie okna .... i10, panda, picanto, f500, spark, splash .......
takze mi celkom bezne nepride preferovat horsie riesenie ked mam moznost lepsieho, to ze z absolutne beznej veci ktoru mala aj skoda 105L robia v novych mini tabu je problem dnesneho nezmyselneho setrenia na nespravnych miestach.... bohuzial.... a doplacame na to my uzivatelia koniec koncov.....
stejne by som bral namakany dokonaly i10 .. s klasickou 1,2kou bude to auto slapat paradne, ziadne kompromisy, krasne auto.... jasny kral triedy :yes:
no ja poznam auta v minitriede u ktorych je celkom bezne mat klasicke stahovacie okna .... i10, panda, picanto, f500, spark, splash .......
takze mi celkom bezne nepride preferovat horsie riesenie ked mam moznost lepsieho, to ze z absolutne beznej veci ktoru mala aj skoda 105L robia v novych mini tabu je problem dnesneho nezmyselneho setrenia na nespravnych miestach.... bohuzial.... a doplacame na to my uzivatelia koniec koncov.....
stejne by som bral namakany dokonaly i10 .. s klasickou 1,2kou bude to auto slapat paradne, ziadne kompromisy, krasne auto.... jasny kral triedy :yes: