aj svetlá výška pod predným nárazníkom mi pripomína prázdnu Š105L, to auto doslova nadnáša a mám pocit že letí vo vzduchu. Má to tie správne proporcie, predná kapota je vyššie ako nakladacia hrana zadných dverí.. >:D Čistá kópia obstarožného Getzu.
Prosím o podrobnú prezentáciu tejto výrazne modernizovanej novinky, minimálne po jednotlivých častiach ako to bolo u FIII. Mám rad koncernové škatule, obzvlášť ak majú zakrytované zavazadelníky, zakrytované sedačky, a po celé ploše pojezdy . >:-[]
citace: „vždyť zkušenosti testovacích jezdců jsou velmi výmluvné“
Závady VW Fox – přehled spolehlivosti: stáří 1 až 3 roky z roku 2011 6.9% / 94 místo.
Vysoká hrana zavazadelníku, tvrdé plasty v interiéru, jen jedna úroveň výbavy basis, horší dílenské zpracování, nepohodlné sedačky, málo odkládacích prostor, slabá svítivost světlometů, zastaralé otevírání palivové nádrže klíčem…
Prakticky nevidím jediný důvod proč chtít FOX. Evropské vozy jej drtí ve všech směrech a snad jediná výhoda Foxe je v prostornosti, ale za ty prachy raději Fábii která má navíc pár dveří alepší dílenské zpracování.
Je vidět, že ti Fox nestojí ani za trochu času věnovánému novému textu protože jsi jen exhumoval staré příspěvky a tradičně snímky top verzí. Navíc Cross Fox už dávno není v prodeji.
Ten pocit když zjistíte, že má tahle škatule lepší interiér než Up! Mii a Citigo. Zakrytované pojezdy sedaček, výplň dveří po celé ploše, čalouněný zavazadelník... >:D