Milovníků amerických aut je na starém kontinentu dost a chtějí se lišit. Evropan, který touží po nejnovějším Cadillacu Escalade, už se nemusí spoléhat jen na individuální dovoz.
Pokud jsem četl dobře a nechci rejpat, ale turbodiesel se myslim bude montovat, ale později. Ale ještě to neni jisté. Jinak by to v evropě nemohly prodávat. A bude i hybrid...
Cadillac začíná dělat šrot za šrotem , viz ten jejich nový CUE systém, to je něco strašnýho, místo atmosfér a kompresorů dávaj turba a jejich nedávná chyba v el. díky které se dost lidí zabilo ani menluvně
spíš je netrápí cena paliv....ropa na burze na historickém mimimum za poslední období, benzínu přebytky a ceny stoupaj. Zajímavý co??? Mimo ONO a PRIMu maj už v podstatě višchni 36-38 kč za n95 a N98 už atakuje 40.... trochu drsný na českou ekonomiku, kterou je na tom dost mizerně
jeden môj známy (sused) ma pred 2 rokmi poveril zistiť ceny v Nemecku na autá podobnej veľkosti. Zvažoval Hummer H2, Escalade, Navigator. Potom ho to prešlo a vybral si Toyotu Landcruiser. Jeden dôvod bol diesel, druhý servis - na celom Slovensku je ofic. servis jeden jediný, v Bratislave.
Velikostne ano, ale ne image. V Mercedesu GL jezdi i normalni lide, Ten Escalade je opravdu zameren spise na ponekud specifickou klientelu, obdobnou jakou ma Rolls-Royce.
Turbodiesel určite bude, výrobca to potvrdil. takisto aj menší benzín V6. Hybrid sa zatiaľ nespomína.
"Both a V-6 turbodiesel and a twin-turbo gasoline V-6 engine would help sell Escalade in markets abroad. And they would also make it easier to meet upcoming U.S. emissions targets."
[odkaz]
Ale veď Cadillac mal v Bratislave oficiálne zastúpenie, showroom, vystavené autá, oficálny cenník atď, tuším už v roku 2004 (alebo 2005?) Skončil pre nezáujem - nepredávali dokopy nič.
Teraz majú od 2011 nového ofic. importéra - firmu Todos, ale ako predávajú, to vidíš sám na uliciach.
Tak potom je asi chyba v nadpise "Americký obr se dá koupit už i v Evropě" a že už sa nemusí dovážať len individuálne. Vo Viedni u Puhra ich majú roky, a oni sú ofic. zastúpenie pre Rakúsko, nie individuálni dovozcovia. A v Nemecku som si ho prelieziol na showroome v 2012 - u oficiálneho dealera. Tak zrejme starší model.
P.S. Cad"d"illac bol samozrejme preklep.
Pallasi, částky, které uvádíte, se vztahují k minulé, třetí generaci Escalade, ne k té současné, kterou v článku popisuji. P.S. Cadillac se píše s jedním d a nikoli se dvěma.
videl vcera na nakupoch a z neho vystupila nejaka sympaticka dama
uz davno viem ze zeny milu velke SUV ... myslim ze o tom tu nedavno aj bol nejaky clanok.... takze sa to potvrdilo .... sama holka za takymito autami .... sila...
inak som rad ze taketo auta ( cadillac ) budu aj u nas.. v eu je cadillac stale malo znamy.....
Autíčko to je na také to vozenie sa na nákupy do Auparku a tak, kde môže parkovať len na mieste vyhradenom pre invalidov, pretože sa na štandardný flek nevôjde. 3km z paneláku do roboty a domov.
Ako je to vec vkusu ale ten dizajn nemusím, tie americké všadeprítomné hrany a všetko 3x väčšie ako sa hodí. Hrozne okázalé a pre týpkov čo sú radi stredobodom pozornosti. Ale prečo nie, furt lepšie ako kúpiť krám a z toho istého dôvodu na neho navešať spojlery, fólie, neóny a výfuk jak prielezný kanál.
Jdu skládat "písně" a prodávat drogy s kolťákem za pasem, ať se v něm teda můžu vozit :-) To auto je prostě majestát, kam se "obludností" hrabe RR. Kdo tyto auta někdy jezdil, chápe, kde je jejich kouzlo.
Kdyby tam vrzaili diesel, lidi by jim podle mě utrhali ruce, kam se na toto hrabe Q7...
"V sousedním Německu přijde oficiálně na 94.500 eur, tedy 2,02 milionu korun" - na oficiálnej stránke Caddillac ale píšu iné ceny:
Escalade Sport 6.2 V8 AT AWD Luxury: 79.690 €, Platinum: 85.990 € (vrátane 19% DPH)