..per jiz rozbiji prasatko, a pak zjistuje ze si ho rozmlatil zbytecne, pac je to elektromobil a pac ikdyby Felicii prodal 100x, tak nanej i tak spolecne s usporama z prasatka mit nebude, proste smula :-!
Kdyby ses rozhlídl kolem, zjistíš, že pupek Evropy není košický Luník 9. Jsou třeba města, kde tě s felicií tvého taťky nevpustí do centra vůbec. S trochu lepším autem zaplatíš za každý vjezd šílené prachy. S elektromobilem neplatíš nic. Navíc jedeš tiše, neobtěžuješ smradem 2 miliony chodců, kolem kterých projdeš. Ale tobě se to samozřejmě ani za 10 rokov nevrati, nemluvě o tom, že pro soukromníka se investice do jakéhokoliv auta nevrátí (finančně) nikdy.
3 vety, alebo co to v tvojom bodkovanom ponimani je...a vsetky o hov...
Do teba sa vsetci navazaju bezdovodne? si kompletne na hlavu padnuty, ci si neuvedomujes ani po upozorneni ake kraviny splietas?
Rozum s tebou...snad raz.
soul EV nie je ziadna predelavka... je to plnohodnotny elektromobil s dojazdom vacsim ako i3 ;-) ..... len ma tu vlastnost ze na rozdiel od inych elekromobilov vyzera ako normalne auto.... a nie ako nejaky nepodarok.... takze v tomto smere ma este aj vyhodu.... take i3 je vazne nehezke
cena je samozrejme mimo beznu realitu... ako pri kazdom elektormobile
Mně ta cena nepřijde zas tak strašná, když jsem si to počítal, tak za 200 000 km (což je tak můj nájezd za 9 let a za jedno auto než ho dám pryč, tak mi to (bez DPH) ušetří 250 000Kč. Otázka je za kolik se to auto dá opravdu koupit - podle ceníku auto co jsem kupoval před třema měsícema stálo k 800 000 - ve skutečnosti sem za něj dal 530 000 (včetně DPH) - těch 850 000 je ceníková cena - pokud by se o 150 000 ukecala, už to nákladově vypadá líp (jde samozřejmě taky o to, o kolik by se ukecala ta benzínová verze - jestli o stejnou sumu nebo o stejný procenta). Pokud o stejnou sumu, tak rozdíl je přesně (po dopočtení výbavy) těch 250 000. Takže nákladově už mi to přijde skoro plichta. Jsou tady samozřejmě další faktory - velký peníze utratíte na začátku a nikoli tak rozprostřeně jako u spalovacího. U spalovacího nemusíte kupovat takovou výbavu (je to jenom možnost) dojezd někomu opravdu nemusí stačit (mně by asi stačil pro 98% jízd resp. dnů), ale stejně bych byl klidnější s 300km na nabití. Někdo musí nutně jezdit 160 po dálnici (já ne). Někomu se kia soul nelíbí (mně se líbí pouze v porovnání s ostatními elektroauty (mimo teslu). Každopádně se mi ale líbí jak jdou EA dopředu a předpokládám, že moje další auto už bude Elektro - jde jenom o to, jak dlouho mi vydrží teď to nový - jestli celej 8-10letej cyklus nebo to poskočí tak rychle, že třeba už za 5 let :-)
Puk nezmyselny, vyse 600tis.Kc stoji Soul s takou vybavou a spalovacim motorom, ako ze stat elektro 500?
Dalsia vec, je cena nakladov. Aj keby EV Soul stal o 100tis.Kc viac, ako rovnako vybaveny spalovaci; uz sa oplati kvoli menej nez polovicnym nakladom na "palivo".
Tebe vsak naklady nemozu nic hovorit, ked ziadne auto neplatis.
zalezi od uhla pohladu.... zaklad v LX vybave sa da u nas kupit za nejakych 13 690 eur.... co je zhruba na urovni ceedu s GDi ....
nadupana verzia EX s 18tkami a v metalize je uz samozrejme dost drahy spas.......
ja som u nas v meste dnes videl ( musim priznat ze prvykrat na ostro v premavke ) novy soul ..... a konkretne takyto hnedy [odkaz] len s tymi druhymi priplatkovymi 18tkami ..... vyzeral super.... vysoka maska a kapota... posobilo to robustnejsie a viac SUV ako sportage.... podla mna soul nie je lacne auto ..... ale ono si v eu mozu ceny dat ake chcu...... tu je to auto len do poctu.. v usa sa predava 90 percent celosvetovych rocnych predajov a tam s cenou zda sa problem nie je... nestacia ich totiz ani vyrabat ... taky ma uspech v usa
nechapem preco su tie elektromobily tak drahe......... dojazd mizerny, navratnost investicii na usetrenych pohonnych hmotach stejne veskera zadna.... ani za 10 rokov sa mi to nevrati.... tak k comu je to dobre.... k comu taketo auto? .... a nevravte ze ide o setrenie prirody .... uz davno je zrejme ze elektromobily poskodzuju ( aj ked nepriamo, tazba grafitu, vyroba baterii ) zivotne prostredie viac ako klasicke auta.....
mozno v porovnani z el. golfom alebo i3 vychadza cena soulu ako ok..... ale stejne je to uplne blud.... za tu cenu mozem mat dva souly.... jeden s gdi a jeden s crdi
Nový Soul je na podvozku (nového) Cee´du, ten minulý byl totiž o třídu níž (tedy rio/i20). A tato platforma (C-segment) je u H/K v nynější generaci velmi dobrá (= nadprůměrná). Korejci si mimochodem takto vytvořili prostor pro SUV v segmentu B. U Hyundai je už na světě ix25 a u Kia možná překvapení za 3 týdny v Paříži.
ciastocna pravda na tom bude ...potom ale rovnako doma nesviet svetlo ,nepouzivaj pc , chladnicku, ruru na pecenie - lebo vela energie s v nasich koncinach vyraba prave z uhlia......a urcite par aut na elektrinu neznecisti prostrediet tak ako napriklad milionova praha - spotrebou elektrickej energie :)..... Ciste auto na elektrinu by som bral Teslu - to je vsak ina cenova dimenzia..... v kazdom pripade sa dnes najviac hodia pre bezneho cloveka hybridy benzin/elektrina ....je to bezkonkurencne ...cenovo vhodne , pohodlne , a setrne :-)
náhodou vím, dělám totiž v oboru, takže můžu potvrdit že postavit dobíjecí stanici je od DÓÓÓÓÓÓST LEVNĚJŠÍ NEŽ POSTAVIT ČERPAČKU tydízlovýpako ;-) hele [odkaz] Evropská Unie na tvoje vidlácký ego i ten tvůj podělanej spalovací kšáp zvysoka srrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D tojelegrace
jj
KIA Soul EV [odkaz] sloužící k převálcování ropáků !!
však víte kolIKRÁT Je levnější postavit DOBÍJECÍ STANICI [odkaz] než budovat přepálenou bumbác pumpu >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
No k tý podělaný ropě: [odkaz] [odkaz] [odkaz] Jako narovinu vopičáca mě Model S [odkaz] teče energie do baterek KDYŽ JEDU ZKOPCE a co jich je, zato vy do nádrže furt musíte JEN LEJT ni kapka sajrajtu [odkaz] zpět >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
mozno aj lacnejsia bola ...... ale predosla verzia nesiahala tej sucasnej ani po blatniky ( kvalita sla hore, logicky aj cena )
stary soul mal neskutocne hrackarsky interier a zvlastne plasty ( ja som v nom sedel v r 2011 na predajni ) ..... ten dnesny soul je uplne ine kafe uz len na fotkach.... takisto sla hore bezpecnost, komfort, zakladna vybava, novy soul uz ma benzin GDi.... stary soul mal 1,6 cvvt ....... nehovoriac o novom podvozku.... novy soul je v tomto smere o 3 levely vyssie ako stary
aj novy ceed je drahsi ako stary ceed..... ale je to normalne..... kia sa nam z lowendu uz dostala na uroven normalnych aut ..... a samozrejme aj cena musela ist vyssie