Novinky
pargi
2
Já tedy nevím, ale nadpis je docela matoucí. Z tabulky vplyne, že největší růst (procentuální přírůstek) má Dacia.
Přejít do diskuze
ANO PRIPOMENME SI NA ČEM ŠÁDE MÁ PODPIS😒br />
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
no tak cpe na trh pořát DÍZLY A BENZÍNY hej 😉
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
no tak cpe na trh pořát DÍZLY A BENZÍNY hej 😉
Poměrně (v 😖 Dacia, absolutně (v ks) Škoda.
Meziroční nárůst v % je "relativnější" údaj, než nárůst v kusech.
Meziroční nárůst v % je "relativnější" údaj, než nárůst v kusech.
Dlouho jsem tu nebyl, tak jsem zapomněl i heslo.
Kdo má zájem o italská auta, tak zde je nejlepší statistika, co jsem kdy viděl, bohužel jen na FIAT GROUP
[odkaz]
Kdo má zájem o italská auta, tak zde je nejlepší statistika, co jsem kdy viděl, bohužel jen na FIAT GROUP
[odkaz]
Fiat prodava furu miniaut - Pandy i 500 se proda temer 200tis rocne, k tomu necela stovka Punt, stovka 500L a na vse ostatni zbyva tak 50tis. Dodavky se pocitaji zvlast.
Me prijde obdivuhodny vysledek Nissanu jakozto "vetrelce" na evropskem kontitentu ktery tu do ted v nejdulezitejsim segmentu, nizsi stredni, spis paberkoval a presto proda temer tolik jako Skodovka.