20 na 100? s tezsim benzinem v podobe A6 jezdim vpohode okolo 10-11 litru a nijak zvlast ho teda fakt nesetrim vetsina jizd po Praze( 70% Praha, a pak dalnice bezne okolo 160-200km/h) takze neni duvod aby hybridni Mercedes C jezdil za 20, tak nesmyslne s tim pojede mozna tak 1 zakaznik z tech vsech kteri si to hybridni C poridej ;-)
plug-in hybrida a obecne luxusnejsi auta si lidi opravdu nekupujou na to aby s tim drtili pneu na okruhu, a naopak v beznem provozu patri mezi klidnejsi ridice co jedou plynule a tedy s celkem obstojnou spotrebou, a to ze ty by jsi s tim jezdil za nejakou 20l spotrebou je mozna tim, ze nejsi naprosto ani trosku cilovkou takovehoto auta
Já mám v autě rekuperaci a když jedu po dálnici, tak se to dobíjí pouze když bzdím před zúžením do jednoho pruhu. Když jedeš 140, tak musíš jet pod plynem i z kopce. Moc úspory v tom nevidím. No a na ježdění kolem komína fajň, ale není to na takové účely zase drahé?
V normovanom sci-fi cykle to spravi 3 litre, v realnom svete nech to spravi spotrebu dajme tomu maximalne 6 litrov - to je stale mega fajn, kedze mas:
1. dvojliter turbo so super vykonom na zabavu
2. v meste, co je hlavny kamen urazu velkych vykonnych motorov, ides maximalne usporne vdaka hybridu a rekuperacii
3. hybrid ti pomoze aj mimo mesta pri zrychlovani - okamzite zrychlenie bez prodlevy turba a znizenie spotreby benzinaku
4,. jedine na dialnici ten elektromotor nepomoze.
Suma sumarum sa s tym autom podla mna bude dat bez problemov spravit realna spotreba 6 litrov, co nedokaze nijaky oturbeny benzinak.
Hybrid je jednoducho dalsi stupen vo vyvoji benzinovych motorov...
No jak to chápu já, tak emise jsou nutné zlo a plug-in hybrid cestou, jak to obechcat:-)
Takže mi to nepřijde na pohoršování, ale na :yes:
Navíc zlepšují dynamiku, vymažou prodlevu turba, pokud auto nějaké má, atd atd atd
U mně dobrý:-)
Tyhle plug-in hybridy jsou docela šikovný způsob, jak papírově splnit emisní limity a přitom jezdit za 20 na sto. Auto pojede v normovaném cyklu za nic, co na tom, že na baterku ujede jen 32 kilometrů. V reálu baterka nevydrží nic (jak se autu naloží, tak se rychle vybije), takže auto bude stejně pořád jezdit na spalovací motor a v takovém režimu už budou emise a spotřeba jinde, což se ale nikdy nezjistí. Hlavně, že v normovaném cyklu jezdí 300 koňový benzín za 3 litry na sto. :no:
Pokud jezdíš ve městě, je to zajímavé. Jinak už to tak slavné není (máš pořád zážehový motor, tam to tak nějak končí). A problém máš ve chvíli, kdy máš náklady na palivo zastropované kombinovanou spotřebou (což některé firmy dělají a prémie se do firem kupuje hodně). Na druhou stranu, pokud tím získáš úlevy na daních/ poplatcích a jiné benefity (jako třeba neomezené soukromé užívání služebního auta), proč ne.
tak tak
Mercedes se rozhodl poslechnout německou vládu a zas odložit elektromobily, takže zase dál kecá jak to pořát nejde a aby plnil emisní normu €JRO7 vymejšlí takovýhle hybridní kraviny co na baterky vyjedou leda z garáže :-)
CHLAPCI MOJI JÁ VÁS ZASE NAKRMÍM ANO >:D
takže nejlepší auto na světě už NENÍ žádný MERCEDES !!! ale AMERICKÁ TESLA [odkaz] PŘIPÍCHLÁ NA NĚMECKÝ SUPERCHARGER [odkaz] a NĚMČOURŮM UKAZUJÍCÍ TEN PROSTŘEDNÍ (chybí mi tady ikonka) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
rekuperace nutne neznamena hybrid. Energii ulozenou z brzdeni muze auto vyuzivat treba jen na napaje vozu v pripade ze je auto vypnute na semaforu diky stop/start. Nebo ze "odpoji" alternator za jizdy a snizi zatizeni motoru, v lepsim pripade ze pres alternator pomaha pri rozjezdu.
Ten palec dolů je spíš nad mírou absurdity toho sebeobelhávání. Pokud to automobilkám umožní dělat velkoobjemové víceválcové benzíny ve stylu, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, tak u mně samozřejmě taky dobrý. :-)