O rozšíření modelové řady TT se spekuluje již dlouho, na Pařížském autosalonu se však až nyní představil koncept TT Sportback, který dává jasnou představu o pravděpodobně budoucím sériovém voze.
tak si prosadím čtyřdveřovou variantu sporťáku s prodlouženým rozvorem, už chybí jen shooting break a nakonec TT plus sport activity MPV, možná snad ještě crossTT výhradně v "pětidveřové" verzi s TDI...
ano, je to na pohled krásné auto a jistě si najde mnohem více zákazníků než malé nepraktické kupé, neměli bychom základní TT vyřadit z nabídky? :-)
tak chvalabohu je to len uputávka na sériovú verziu, v ktorej tie koncovky budú hádam také, aké očakávame ;-)
Všimol si si ale tvar predných svetiel lepčie naväzujúcich na masku Singleframe ?! - takto to malo byť už hneď aj na normálnych verziách !!! :yes:
Nemôžem si pomôcť - to je mojou "úchylnosťou na radu A6" od roku 97´ - ten tvar bočného presklenia, od B stĺpika krásne kupéčkovito klesajúce, s klasickým trojuholníkovým okienkom v C stĺpiku.... :yes::yes::yes::yes:
Žiadne "sportbackovské vymýšlance" ala A5, A7...
za mňa dizajnovo absolutórium ! :yes:
ale asi to nie je nic prekvapujuce ..... ani mercedes SLK vo verzii sedan by tiez nevyzeral dobre... a rovnako ani porsche boxter by vo verzii sedan nebol krasavec ......
TT je v prvom rade sportove 2 dverove auto ... akakolvek prestavba na nejaky sedan a zmena genetiky....... mu len a len uskodi........ take normalne audi A3 sedan je o cely parnik titanic elegantnejsie :yes::yes::yes:
TT nech radsej ostane TTckom a bude to ok ..... :yes:
Nejsem ani pro sedan velikosti A3, ale hlavně nevidím jediný důvod chtít zrovna u TTéčka další pár dveří...
Já jedno pětidveřové auto mám, ale Ty si zřejmě nedovedeš představit auto s jedním párem dveří ve své garáži... ;-)
Vezmi si tohle auto a úplně stejné auto, ale jen s jedním párem dveří. Zkus napsat důvody, proč by si dal právě u tohoto vozu přednost dvěma párům dveří, před jedním?
No ja vo všeobecnosti nemám nič proti štvordverovým kupé, ale toto mi proste nesedí. Keď sa na to dívam, mám proste, že jeden pár dverí je tam navyše, podobné pocity zažívam, ak náhodou vidím tie staré šesťdverové Mercedesy, čo sa o.i. používajú v krajinách ako Turecko a spol ako taxíky.
[odkaz]
Ale musím uznať, že riešenie zadných partií okolo svetiel a ŠPZ (vrátane krúžkov) je geniálne a oveľa lepšie ako buclatý zadok sériovky, aj keď ten sa k TT style asi hodí viac.
Ja by som to nazval CLS efekt: kupujúci CLA majú (resp. chcú mať) pocit, že jazdia v "skoro-CLS". Keby si im povedal, že jazdia skôr v predĺženom Áčku, tak sa asi urazia. >:-[]
Choď už niekam s tou Tvojou obsesiou trojdverákmi. >:-[] Toto je dokonalé a nikdy by som nevyberal medzi týmto a A3 sedanom; to je úplne iná liga. :yes:
Pohled na nové TT a od něj odvozené varianty mě po dlouhých letech strádání naplňuje pocitem štěstí: něco tak dokonalého a přitom nového, nečekaného a osvěžujícího už dlouho automobilová scéna nenabídla.
I když i současná generace kupé vychází z původního konceptu J Mayse (s neopomenutelným přínosem Hartmutha Warkusse a hlavně Peter Schreyera), rozhodně to není na škodu, právě naopak: jak rád píše GTI, jde o zdokonalování dokonalého v tom nejlepším slova smyslu....Jak SUV, tak nyní představené 4-coupé jsou opravdovými perlami designu (podle mého nejlepšího přesvědčení) a patrně zakládají novou historickou ikonu ne nepodobnou 911.
Nekamenujte mne, puritání, opravdu se domnívám, že TT přichází do stádia, ze kterého už nebude návratu: ikona, nezničitelná, věčná a zbožňovaná!
Dokonalá práce....
Nejde přece jen o centimetry celkové délky. Už u S5 je vzadu poměrně málo místa, co potom tady, k čemu tam ten další pár dveří bude, na odložení saka, nebo tašky. Nemělo by jít u kupé primárně o tuhost karoserie?
Je v poriadku, že sa auto tvári, že Ťa ide zožrať, výkon je dostatočný, aby si dal na raňajky 99% toho čo nájde na ceste. Len skôr ako začneš chváliť dizajn, tak sa pozri do starých príspevkov či nepatríš medzi tých, čo za dtto kritizovali Lexus :-) >:-[]
Psal jsem už, že pokud nakonec opravdu bude nějaký ten Golf R 400, tak bude mít spíš nové 7st. (mokré) dsg, než dsg 6 st.. Podle článku by právě tohle mohla být sdílená technika s případným G7R 400.
G5 GTI měl na 147 kW dva litry objemu, tady na to stačí litr pouze jeden.
Na tak malé auto je 5dv. úplně zbytečných, zvlášť když už existuje S3 sedan.
Tak toto je trefa, famózne auto!
Dokonale vyvážené línie, nenachádzam jedinú pehu na kráse. Ako nemám rád pojem "štvordverové kupé", tak na tento TT-sedan sadne dokonale. Páčia sa mi všetky Sportbacky Audi (A5 SB, A7 SB), ale toto je ešte o triedu ďalej.
Pre mňa jednoznačne koncept roka; rovno do výroby prosím! :-)
no joooo...
ale s tým my dvaja nič neurobíme :-| - a pokiaľ chceme, aby boli groše na vývoj R8, RS6, Allroadov...tak nech predávajú a zarábajú aj na tomto ;-)
Rozhodne ma poteší, keď budem na ceste stretávať viac 5dv.TT, než stretávať CLA-čka >:-[]
no joo, tak sme sa pohli trošku dopredu ;-) Kolego, ozaj sa ti zdá byť 4,47m málo na 2 páry dverí...?
Budem sa opakovať: Za všetko môže Mercedes a jeho CLS a CLA !!! >:-[]
No ale naša odpoveď je myslým nielen adekvátna, ale asi aj krajšia ;-)
Zákazníci rozhodnú ;-)
No, je silně znát, že AUDI má designově dokonale dopilováno. To auto bere svou přirozeností dechy - [odkaz] Absolutní dravec. Nehledejme na konceptu mouchy či moušičky, nasávejme budoucnost. Třeba záď, ne nepodobná škodováckému předobrazu nového Superba. Tam je budoucnost. A vztáhnu-li kontextově ke konkurenci od MB (CLA), pak v dané "subtřídě" to vypadá na jasnou trefu od AUDI.