V britské motorárně Fordu s názvem Dagenham Diesel Assembly Line vznikl jubilejní třímiliontý malý vznětový agregát, v tomto případě nový motor 1.5 TDCI.
Nevím, jestli emisní norma nějak řeší prašný úlet, který je nositelem onoho karcinogenního zla. Problém ovšem je, že přímovstřikové benzíny trpí na produkci pevných částic (otázka, jak velkých) úplně stejně, jako moderní diesly (bez ohledu na přítomnost filtru, který zachytí jenom některé velikostní frakce).
To máš jako s koťátkama. Víš, kolik lidí zemřelo, protože si na ně koťátko v noci lehlo a udusilo je? Kolik miliónů lidí zemřelo pod koly vozů, když se snažilo zachránit nebohou kočičku z vozovky?
Co je to všechny ty ? Dnes je 17.10.2014, tak že jsem. Jaké požadavky bude mít Euro VI je známo dost dlouho a bylo by vyhazování peněz vyvíjet něco dvakrát. Obzvlášť když tu 1,5 l variantu Ford vyrábí jenom zhruba rok. Co cigárko-a, bylo-a ?
jestliže tu je ale lepsi a ekologicketjsi varianta, tedy benzinove motory, proc snad všechny staty EU nepochopitelne podporuji a danove zvyhodnuji rakovinomety??
zatímco primovstrikove benziny normu euro VI splni s prehledem i bez filtru DPF a pridavani mococivny a vpodstate u benzinu není mezi euro V a euro VI rozdil, rakovinomety pro splneni normy potrebuji vyse zminene. a co se stane po odmontovani DPF a casem jiste i močoviny, je snad vsem jasne.
a kolik lidi diky temto rakovinometum zemrelo na rakovinu plic a močového mechyre, které zplodiny z naftových motoru zpusobuji?
a kolik lidi na rakovinu diky temto motorum ještě zemre???