Ekonomika
Egi
3
ale i úhel pohledu by měl být kvalifikovaný. To vaše je pouze ničím nepodložený názor
Přejít do diskuze
No, tak dokud se nebudou tyto technologie dostávat i do nižších tříd a k masovějším výrobcům, tak určitě zlevňovat nebudou. A promiňte mi tu drzost, ale nepředpokládám, že byste byl chytřejší, než strategický management automobilky, kde dělají stovky lidí a který o výrobě hybridů rozhodl. Tudíž Vy to možná vidíte jako špatný krok, ale lidé, co to mají na starosti a jsou ve svém oboru odborníky to vidí jinak.
škodovka mi je sympatická, ale tímhle si moc nepomůže, škodavka je hlavně pro nižší a nižší střední vrstvu lidí, existuje i pár bezvýznamných výjmek , myšleno že jí mají i bohatí a zámožní lidé, těch je méně
a tito lidé( nižší až nižší střední třída) si hybridy nepořizují, protože jsou pro ně drahé, já bych škodovku nechal bez hybridů a hybridy bych nechal třeba jenom audi
hybridy pro škodu vydím jako velmi špatný krok
a tito lidé( nižší až nižší střední třída) si hybridy nepořizují, protože jsou pro ně drahé, já bych škodovku nechal bez hybridů a hybridy bych nechal třeba jenom audi
hybridy pro škodu vydím jako velmi špatný krok
Nevidíš ty to náhodou moc černě, tím myslím natvrdo? Zapátrej v hlavě a zopákni si vyjmenovaná slova po V, je to třeba >😒] Nebo to s tebou "vydím" špastně. >😁
Na konci článku je zdroj, který píše toto😒br />
Automobilka své plány zveřejnila v žádosti o povolení rozšíření svého závodu v Mladé Boleslavi. „Jedná se o rozšíření stávající montážní haly M13 osobních automobilů, vnitřní úpravy haly M13 a úpravy infrastruktury v souvislosti s plánovanou výrobou elektromobilů,“ napsala automobilka do textu záměru.
Ja vidim v citaci elektromobily.
Automobilka své plány zveřejnila v žádosti o povolení rozšíření svého závodu v Mladé Boleslavi. „Jedná se o rozšíření stávající montážní haly M13 osobních automobilů, vnitřní úpravy haly M13 a úpravy infrastruktury v souvislosti s plánovanou výrobou elektromobilů,“ napsala automobilka do textu záměru.
Ja vidim v citaci elektromobily.
jj
SICE TO NEJDŘÍVE 2016 BUDOU JEN HYBRIDY [odkaz] S 50km DOJEZDEM NAŠICHTU A ZPĚT DOGARÁŽE NA DOBÍJEČKU [odkaz] ALE KAŽDOPÁDNĚ LEPŠÍ NEŽ DÍZL/TSI POPELNICE !! [odkaz]
Tak každý nějak začíná že, škodovka skromě co se dá dělat, je to přeci jenom NĚMECKÁ AUTOMOBILKA VW ŠKODA DAS AUTO [odkaz] ale doufejme že potom kápnou VÍCE a LÉPE [odkaz] SOUDRUIDI 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
SICE TO NEJDŘÍVE 2016 BUDOU JEN HYBRIDY [odkaz] S 50km DOJEZDEM NAŠICHTU A ZPĚT DOGARÁŽE NA DOBÍJEČKU [odkaz] ALE KAŽDOPÁDNĚ LEPŠÍ NEŽ DÍZL/TSI POPELNICE !! [odkaz]
Tak každý nějak začíná že, škodovka skromě co se dá dělat, je to přeci jenom NĚMECKÁ AUTOMOBILKA VW ŠKODA DAS AUTO [odkaz] ale doufejme že potom kápnou VÍCE a LÉPE [odkaz] SOUDRUIDI 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
při honbě za snižující spotřebou je to jen dobře. Nemohou si dovolit stát bokem a čekat až jim ujede vlak. Byl bych rád i za nějakou kompletní elektriku... E-tron a GTE jsou jen vlaštovky, které vyzobou lidi, co si za nové věci rádi připlatí, tady není mo důvod, aby se stávající auta významně prodražovaly. Do nákladů jdou sice baterie, el. motor a složitější převodovka, zase do úspor menší objemy motorů...
Tato technologia sa uz dostala do nizsich tried uz pred rokmi u najmasovejsieho vyrobcu na svete.
Vola sa Toyota. Auris, Yaris ci Prius nie su vyssia trieda, Auris a Yaris stoja rovnako alebo menej ako podobne vybavena konkurencia....
Vola sa Toyota. Auris, Yaris ci Prius nie su vyssia trieda, Auris a Yaris stoja rovnako alebo menej ako podobne vybavena konkurencia....