Golf myslím v Německu dělají na dvou místech. Takže jedno vysvětlení je, že jedno z nich bere motory odjinud a mají to rozdělené. Škoda by měla dělat tyhle starší verze a nemělo by to být jen pro vlastní potřebu. Je ale možné, že míchají starší a novější na jedné lince.
Tipoval bych, že jsou motory pro Beetle vyráběné v Mexiku. Kdo ví, proč tam vyrábí, co tam vyrábí. Ale je klidně možné, že tam Euro verze dováží odjinud. Nebo jim tam vozí jen potřebné moduly. Pointa je, že je to ohromný moloch a všude nevyrábí to samé. Jsou schopni vyrábět tři, čtyři generace najednou, kdo ví, v kolika verzích.
Do pozice imidžovky jej staví od samotného začátku. Je to dáno už jenom tím, že ve stejné velikostní třídě mají Golf, což je masový model, kde je důraz na počty kusů. Kdyby se Beetle neprodával vůbec, tak to bude mít vliv na VW nula, nula, prd. Ale Mini nebo Fiat prakticky mají tato auta jako nosné, masové modely a kdyby se jich prodalo málo, tak Mini může zavřít krám hned a Fiat brzy také, protože plánuje nedělat nic jiného než deriváty 500. Převážná část prodejů Beetle je v USA a v Číně.
Miníků se prodá 15-16tis. měsíčně a 500 cca 20 tis. měsíčně.
a koľko sa predá mesačne mini alebo 500? Do pozície doplňujúcej imidžovky bez vysokých nárokov na predaj ho stavajú, aby to nebol trapas. 1 bola vyslovene v predajoch sklamaním a 2 je na tom možno lepšie, ale v bratislave je ich ako šafránu a to sa o 500 alebo mini dá povedať skôr opak.
Beetle se prodává dobře, takže žádné změny nepotřebuje. Měsíčně se prodá okolo 10 tis. kousků a to je na model, který je pro VW jenom doplňující imageovkou docela velké číslo.