Tohle je moc pěkné, uměl bych si to představit v Evropě míst Accordu. Ne jako plnohodnotná náhrada, ale luxusně-sportovní sedan na pomezí nižší střední a střední třídy. :yes:
Mňa teraz budú hlavne zaujímať ceny, keďže u dílerov je nové TLX, ktoré je oveľa väčšie auto a ceny štartujú na 30 tisícUSD. Doterajšie ILX bolo v naj výbave za 30 a nebolo tam prakticky nič extra -preto sa ani nepredávalo. terajšie vylepšené bude musieť mať cenovku nastavenú ešte nižšie, inak po ňom nikto nesiahne, ak za prakticky tú istú cenu dostane oveľa väčšie a luxusnejšie auto tej samej značky.
ILX určitě nezlevní, byla by to chyba, určitě lepší krok je zapracovat na vylepšení.
Ony ty změny nebyly jen v interiéru, ILX má od Civicu poměrně výrazně odlišnou i karoserii, ale jak píšeš, technických změn asi bylo málo. ILX prostě bylo, jako předface Civic, obětí vývoje v době ekonomické krize a opatrného přístupu. je dobře, že si uvědomili, že tudy cesta v prémiové třídě nevede.
Konečne sa v Honde zobudili. ILX sa prakticky nepredávala, čomu sa nemožno diviť. V honde si mysleli, že zoberú klasický civic, a urobia nejaké zmeny v interiéri a nové auto je na svete. Jazdil som s ILX a bola to naozaj bieda. Niežeby to auto nešlo - s 2,4 v manuáli to jazdilo pekne, no bolo na svoju triedu pomerne hlučné a za tie peniaze čo za to chceli bolo prakticky nepredajné. Najviac ma dostala klasická honďácka páčka pri sedadle na otváranie kufra. Hovorím predajcovi či toto je myslené vážne a on iba mávol rukou.