Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz C 220 Bluetec – Dobře si vyberte

Nové Céčko jsme již měli v testu několikrát, teprve nyní se nám však do ruky dostalo kombi, a to hned s pravděpodobně nejprodávanějším motorem.
Zpět na článek
24. 11. 2014 09:39
Re: Airmatic
Jako v Liazce by mě to asi sralo, no.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 12:00
Ondřej na HRAD !!!
A ked nie tam, tak aspon zvysit mu plat, premie, funkciu !!!
...hmmm..., len kto by potom pisal taketo perfektne testy ? 8-s
No nic, tak aspom pridat na vyplate !
Motor - popisany presne - porovnanie s minulostou, s fungovanim v inych triedach - absolutorium ! :yes:
Prevodovka - popisana presne, ohodnotena podla zasluhy ( nechapem, ked uz maju 9G tronic, preco ho nepouzili v novej generacii noveho auta 8-s )
Podvozok - v tej konfiguracii je to asi tak, ale ako vidim, da sa auto nakonfigurovat aj s inym naladenim, bez nutnosti absentovat AMG exterier paket, ktory -
- sice vyzera zaujimavo, ale pre niektorych az moc "okazalo".
Interier - popisany pekne, hold, je to novy Medved s tabletom, s tym moc nenarobime, ale co do materialov a spracovania, tam asi dokaze v ramci D3 udrzat krok ( klavirny lak - vec vkusu - su aj ine moznosti )
Jazda, pouzivanie, komfort, spotreba... - komu vyhovuje, ten po nom skoci. Tam ja ziadne verdikty robit nechcem.
...a este pekne zmienene, ze Mercedes akoby rezignoval na silnejsie naftaky napriec ponukou - tam im moze ujst vlak ! - ved 3 litre v nafte robia obidvaja konkurenti silnejsie, ponukaju ich napriec takmer celou svojou ponukou, nehovoriac o moznosti ich vykonnejsich viacturbovych verzii. ;-)
No co dodat...Medo - polepsi sa ! ;-)
A Ondřej na hrad !!! >:D
Avatar - woody-alien
24. 11. 2014 11:24
Re: Airmatic
Klavírní lak - Sen každého daktyloskopa. :yes: >:D
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2014 22:32
Přinejmenším nejkrásnější vůz třídy
Jestli S definuje velké limuzíny, tak se nebojím napsat, že aktuální C definuje střední prémii. Minimálně po vzhledové stránce jí konkurenti nesahají ani po kotníky. Jak BMW, tak Audi, zabředlo do stereotypů své unifikace a evidentně neví kudy kam. Zatímco tvary BMW či Audi s každou další generací náhodně bobtnají a křiví původní charakter, Mercedes nasadil velmi čistý, až krystalicky čistý styl.

Lehkost linií nezná mezí, i v kombi působí natolik lehce, že kterýkoliv konkurent v sedanu může tiše závidět. Boční profil v ryzím prémiovém charakteru, za předním výřezem kola je, ... však víš.

S AMG paketem pak vůz dostává dynamiku světelného paprsku. Světelná technika navíc nenechává nikoho na pochybách, že doba xenonová se řadí do pravěku. To, co u Leonu zažijete za příplatek v ochutnávkové dávce, vás u nového Céčka smete jak Pendolino na přejezdu. Už jen odemčení vozu se stává zážitkem. Kolik že za tohle Mercedes žádá? 1,5M? Není tohle lepší jak krabka cigaret 1x denně 60 let?
Avatar - Barrichello
24. 11. 2014 09:28
Re: Airmatic
Zajímavý. Černý lesklý lak středového panelu(na kterém je vidět každé smítko prachu) tu nikdo nekritizuje, krásné stříbrné plasty taky ne. Je zajímavé, že v testech jiných aut na tom diskutéři nenechali nit suchou >:D
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 09:36
Re: Slušivé
Rozumím, mne to přijde důležité u každého kombi, nebo SUV, protože to je důvod, proč si to auto kupuji ne? Jinak by mi stačil sedan. Nevyužiji to denně, ale když potřebuji, tak toto využiju a jsem pak nerad, když se musím omezit a něco nepřevezu ( v rámci možností, ne že budu rvát do kufru europaletu >:-[] )
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2014 13:12
Re: Ondřej na HRAD !!!
Ano. Slovákům prezidenta taký závidím...... Protože u nás jde cítit z Hradu jen vepřový dech.....
Avatar - white label
24. 11. 2014 12:50
Re: Ondřej na HRAD !!!
Souhlas, pokud hlupák, tak alespoň v pasivní verzi, v aktivní variantě je rozhodně mnohem nebezpečnější...
Avatar - white label
24. 11. 2014 12:44
Re: Slušivé
Podle mě se zase tahle barva hodí k Céčkovému dieselovému kombi podobně, jako sportovní podvozek zmiňovaný v testu. ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2014 12:30
Re: Airmatic
Osobně, minimálně co se auta týče, snad čuně nejsem (spíš mám opačný "problém"), a přesto bych klavírní lak v interiéru nechtěl ani za nic. Bohužel už jsem narazil na docela dost nových aut, kde se tomu člověk nemůže úplně vyhnout, zvlášť v určitých (častěji vyšších) výbavách. Kromě toho, že je to až otravně nepraktické, na tom nevidím vůbec nic zvláštního, prostě jen černý lesklý lak, kovové|/dřevěné dekory (nemyslím laciné plastové imitace) jsou materiálově nesrovnatelné hodnotnější. Klavírní lak prostě není ani slonová kost, ani ebenové dřevo apod., je to jen aktuálně nafouklá módní bublina (navíc objektivně velmi nepraktická) a je jen otázkou času, kdy splaskne. Každopádně na to, co po ní v bazarech zůstane, moc hezký pohled většinou nebude.
24. 11. 2014 11:53
spotreba
Dopr kedy sa uz zacne spotreba meriat realne podla inych noriem?

- Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 5.3 / 3.8 / 4.4
- Co se týče spotřeby, není na tom agregát vůbec špatně. Celkový průměr v testu se ustálil na slušných 6,2 litrech na sto kilometrů. Při 130 km/h na dálnici, kdy motor točí 1900 otáček na nejvyšší převodový stupeň, se spotřeba pohybuje právě v tomto rozmezí, ve městě stoupá k sedmi a půl litrům. Mimo město se dá jet i za pět při defenzivní jízdě.

takze realny rozdiel je +2 litre..

tych 3,8 mimo mesta by bolo dostiahnutelnych asi len dole kopcom pripadne na rovine ustalenou 70.

toto nie je vycitka tomuto autu ani testu.. Toto je vseobecne.. Kedy?
24. 11. 2014 11:45
Re: Slušivé
Nezkušenému řidiči (tím myslím taky sebe) přijde příjemný jakýkoliv automat.
24. 11. 2014 11:35
Re: Závěry testu
Výbava je krásná, ale chybí motory ;-)
Avatar - Deathstar
24. 11. 2014 11:20
Re: Slušivé
Můj první požadavek na auto (samozřejmě jsem bral ojetinu- na nový model této třídy ještě nemám) bylo pohodlí- absence "sportu" a pak velký benzín, nejlépe atmosféra. Uvažoval jsem chvíli i o A6 2.7, ale jelikož jsem fanda MB tak E350 byla nakonec jasná volba >:D
24. 11. 2014 10:56
Re: Slušivé
Tak dřívě bylo hodně služebáků v kombi, kvůli DPH... Já měl asi 3, ale je fakt že jsem nikdy sedačky nesklápěl ... teda úplně nevím, jestli by to za dob slušivých chrastivých drátových přepážek šlo ;-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 10:45
Re: Slušivé
Souhlasím, já tedy v nejnovější Eklasse jel ve W124 >:-[] A i tak, na to, že autu je 20 let, tak spousta moderních vozů v oblasti komfortu jízdy předčí i dnes :-)

Neříkám, že by mi to vadilo, kombik má obrovský kufr, ale přecijen, za ty peníze bych šel do toho BMW, nebo A6 :-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 10:31
Re: Slušivé
Však, já neřikám, že je to pro každého stejné >:D Jenže zkus dát anketu této věkové a na výběr 5er/A6/Eklasse, jsem si jist, že Eklasse dostane nejméně hlasů :-)

Samozřejmě takové AMG.... to je jiná :-)
24. 11. 2014 10:09
Re: Slušivé
7G-Tronic neoslňoval nějak briskními reakcemi už v době představení. Umí být hladký, to ano. Reakce na povely pádly je pak o generaci horší.
Avatar - fOE
24. 11. 2014 09:32
Re: Slušivé
Pravda, v teto modre a v paketu je to velepohledne auto, jen skoda toho automatu, skoda toho podvozku. :-O
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 09:42
Re: Slušivé
On se sem jistě někdo ozve, že je kombi zbytečné a že tam jen vozíme zbytečné litry, ale takový člověk to kombi prostě nepotřebuje, tak to nepochopí ;-)
24. 11. 2014 11:49
Re: Vitazom sa stava Skoda Octavia III 1,6TDI
Taky mě to hned napadlo. :-)
24. 11. 2014 10:56
Re: Vitazom sa stava Skoda Octavia III 1,6TDI
:no:
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 09:13
Slušivé
Alespoň ta Céčka už dokážou oslovit mladší řidiče a není klasický Merecedes typické auto staršího pána, nebo dokonce důchodce. Za tohle bravo, zvláště v té barvě mu to sekne! Z profilu mi evokuje trochu A4ku kombi, ale jen trošku >:-[]

Opět se ukázalo, že v takovémto voze je dominantou dízlový motor, protože auto není na sportování ( V této verzi, samozřejmě, kdo chce, může mít silný benzín) a odvděčí se velmi dobrou spotřebou. Solidní kufr, prémiový punc, dostatečně silný motor, polykač kilometrů, kdo na to má proč ne? :-) Přiznám se, že i když můj plakátový sen v této třídě je 3er, tak o tomhle bych klidně uvažoval.

Jen otázka na pana redaktora, sedačky nejdou sklopit do roviny? Nebo jste při focení nevyndali sedáky a proto je plocha nakloněna?
24. 11. 2014 10:32
Vitazom sa stava Skoda Octavia III 1,6TDI
pri pohlade na niektore hodnotenia :-) 8-s
26. 11. 2014 10:27
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Tím se můžeš uklidňovat, ale rozdíl tam pořád je. Alespoň pro mne. U C to nejde porovnat, protože vznětový šestiválec nenabízí, ale v interiéru byl čtyřválec slyšet více, než by se mi líbilo, takže věřím, že by byl přínosem i po stránce hlukového komfortu. A 150 kW je na prémii relativně málo. Také si myslím, že nabídku ještě rozšíří.
Avatar - vabis
25. 11. 2014 22:57
SK video
Pan Ondra to vystihl celkem OK, ale já mám nejraději tady toto video. Po průměrném úvodů to z chlapců sálá, ten pocit toho příjemna, které se snaží uchopit a sdělit [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 16:08
Re: Ondřej na HRAD !!!
Verim, ze ten test bude rovnako objektivny ako tento, a teda ho nikam inam posielat nebudem musiet :-)
24. 11. 2014 14:39
Re: Ondřej na HRAD !!!
To jsi musel cítit až při líbání...a jen díky tomu, že po vodce netáhnu z dutiny ústní ;-)
Avatar - Barrichello
24. 11. 2014 13:23
Re: Ondřej na HRAD !!!
Koho si národ zvolil, toho tam má. Stejně tak tomu bylo v roce 1948, teda tam byl rozdíl ten, že v ulicích bylo tehdá 700 000 lidí, ovšem ti demonstrovali na podporu Klémy, že :-)

Jeden je hulvát, protikandidát "Boryš" je yas senilní dědula, co všude spí a není mu rozumět. >:D
To je tak, když se kecá u piva a národ řídí kmotři, lobbisty a figurky v pozadí, co tahaj za nitky. A na každýho v politice něco ví anebo si je dávno koupili.
24. 11. 2014 12:57
Re: Ondřej na HRAD !!!
cením na něm, že se umí chovat slušně a není to dement, narozdíl od ehm.. :-)
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 12:49
Re: Ondřej na HRAD !!!
tomu sa hovori harmonia kontrastov >:D
24. 11. 2014 12:45
Re: Ondřej na HRAD !!!
zlatej Sobotka, beze srandy
Avatar - white label
24. 11. 2014 12:42
Re: Airmatic
Troufám si tvrdit, že budeš v tomto ohledu spíš v menšině.
Avatar - white label
24. 11. 2014 12:39
Re: Ondřej na HRAD !!!
Prospěla, vašeho nového prezidenta vám upřímně závidím, což se ovšem naopak rozhodně nedá říct o vašem premiérovi... 8-s ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2014 12:36
Re: Ondřej na HRAD !!!
Pro Miloše spíš pas(s)y. ;-)
24. 11. 2014 12:06
Re: Ondřej na HRAD !!!
co máš proti prezidentovi >:-[]
24. 11. 2014 12:05
Re: Ondřej na HRAD !!!
>:D >:D >:D :yes: S tím Hradem souhlasím, tam by to byla nesporně příjemná (a potřebná) změna. Jen kdo by na Auto.cz pak psal takový pěkný testy, hmm?
Avatar - Pepecl
24. 11. 2014 11:23
Závěry testu
Nové "Céčko" se bezesporu hodně povedlo a možnosti výbavy jsou bezkonkurenční, proto nemohu zcela souhlasit se závěry testu:

"Ze zkušenosti víme, že nejlépe Céčko jezdí na základním podvozku. Musíte však oželit sice drahý, avšak vzhledově atraktivní paket AMG, v rámci kterého právě testované o 15 milimetrů snížené sportovní odpružení dostanete."
... Není pravda, i s AMG optikou lze zvolit komfortní podvozek AGILITY CONTROL, který tak chválíte z předchozího testu, a který si z vlastní zkušenosti velmi dobře poradí i s 18" runflaty od mercedesu. :-)

"Člověk tak může sedět pohodlně a zároveň ve správné řidičské pozici, sedadla by však mohla mít delší sedáky."
... Sada komfortního nastavení sedadel má možnost prodloužení sedáků. :-)

Jinak zcela souhlas s kvalitou interiéru a perfektním odhlučněním, tím "Céčko" opravdu zamířilo hodně vysoko. Hodnocení chování převodovky asi nejsubjektivnější místem u každého mercedesu, proto je fajn, že i mercedes začal s širší nabídkou možností volby jejího chování. Druhá věc je dlouhodobější užívání, "testovací režim jízdy" občas umí naladění převodovky pěkně "zblbnout". >:D

K označení jako "úplný vrchol třídy" by tedy stačilo lépe prostudovat možnosti výbavy, zaměřit se na jednu variantu v době intuitivního online konfigurátoru mi přijde trochu krátkozraké. :-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 11:19
Re: Airmatic
Já to mam v autě taky, naštěstí ne tolik, jako to C >:D Takže vím trochu také :-) Občas to přetřu, ale nepřehánim to >:D Tady je toho už hodně a na místech, kam někdy sáhneš... i když, moderní řidiči mercedesu na rádio nehmatají >:D Já i přes multifunkční volnat občas stejně hrábnu na ten panel >:D
24. 11. 2014 11:07
Re: Podvozek
Tak oproti původnímu pětikvaltu zcela jistě ;-)
Avatar - woody-alien
24. 11. 2014 11:05
Re: Airmatic
Hele, furt to šmudlat nějakým hadříkem není žádná zábava. Vím o tom svoje. Lepší je nechat to pokrýt souvislou vrstvou prachu a hned máš dekor "černý mat". Jakýpak čuně. >:-[]

Já asi patřím k těm "některým lidem" a spíš mě dráždí ten tablet. Nepřipadá mi to zrovna jako elegantní řešení. Spíš si vzpomenu na Splash a jeho otáčkoměr. >:D
[odkaz]
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 11:05
Re: Slušivé
Ano, dříve ano :-) Dnes už to ale neplatí ;)
24. 11. 2014 10:43
Re: Podvozek
Auto jede perfektně a já jsem s fungováním převodovky v různých jízdních režimech spokojen; naopak, když jsem si auto před půl rokem vyzvedával, zrovna převodovku jsem vnímal jako velký pokrok oproti předchozím zvykům naladění převodovek v Mercedesech. Nicméně, v článku zmíněná negativa týkající se převodovky jsou řešitelná "porozuměním" její logice chování.
Avatar - Deathstar
24. 11. 2014 10:35
Re: Slušivé
To je jasný. A i proto mám svoji E classe tak rád. Je to prostě klasický cruiser. Velký motor, ale žádný spěch, žádný velký hraní na efekt, absolutně nulová "sportovnost". :-) Jsem neskonale rád, že se dá v dnešní instantní době sehnat pořád takovéhle evropské auto
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2014 10:32
Re: Podvozek
Nemám rád, když musíš něco přispůsobovat technice, převodovka má být odladěna tak, aby fungovala správně. Pro mne je stejně jasná volba 250 benzín a tam snad nic dunit nebude.
24. 11. 2014 10:31
Re: Slušivé
suhlasim...osobne mi prave prisiel vcelku prijemny
Avatar - fOE
24. 11. 2014 10:05
Re: Slušivé
Jestli budu mit nekdy prilezitost urcite tak ucinim. Z fungovani 8hp v 320d jsem byl nadsen, tady je to hodnoceni autora onoho mercedesackeho automatu o dost horsi. ;-\
24. 11. 2014 10:04
Re: Slušivé
Dneska jedeš na vlně dobré zábavy. Začínám mít slzy v očích ;-)
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 09:46
Re: Slušivé
Třeba Eklasse..... Starší pán? 50-60 +

Kluk kolem 20-30 let asi nebude toužit po takovém autě, až na výjimky samozřejmě.
Avatar - Zetti
24. 11. 2014 09:43
Re: Slušivé
To by mi zajímalo, jaká je tvoje představa auta pro staršího pána a co je podle tebe starší pán.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 09:40
Re: Slušivé
Ono mezi námi, já třeba kanály objíždím ( samozřejmě jak to jen jde) a různé díry, retardéry a koleje přejíždím pomalu v jakémkoliv autě. Přijde mi, že vůz pak strašně trpí. Někdy se vyhnout nedá, kostky, nebo si prostě díry nevšimneš, ale asi bych s tim uměl žít. Horší je, když to mlátí i při řidičově obezřetnosti.

Na druhou stranu, u takového vozu bych oželel i ten AMG paket a na komfortní cestování je to auto jak dělané ;)
Avatar - Magister
24. 11. 2014 09:37
Re: Slušivé
Ten automat je úplně v pohodě. Vyzkoušej na předváděcí jízdě. ;-)
Avatar - Magister
24. 11. 2014 09:21
Re: Airmatic
Mám zkušenost pouze z jiných tříd a je to paráda po těch našich rozbitých cestác i dálnicích. Přesedl jsem pak z E do svého auta a myslel jsem si, že jedu po kolejích.
24. 11. 2014 11:41
Re: Airmatic
Nemůžu si pomoct, mi se ten tablet líbí víc než zabudované nebo vyjížděcí obrazovky.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 10:33
Re: Podvozek
Runflat dělá rány u každého auta, co sem tedy měl tu možnost posoudit.
24. 11. 2014 10:23
Podvozek
Ccko sedan mám v této konfiguraci. Rány od podvozku nejsou způsobeny jeho naladěním, ale AMG paket + odpovídající kola automaticky zahrnují pneumatiky runflat. Po jejich odstranění je kultivovanost jízdy na zcela jiné úrovni.

Převodovka funguje dobře (zejména ve srovnaní s předchozí 5 st. verzí), vyžaduje však nějaký čas aby se s ní uživatel naučil dobře zacházet / přizpůsobit se; dále je třeba občas upravovat nastavení "Agility" dle aktuálního jízdního režimu.

Motor je hlučný a dle mě je jedinou slabou stránkou vozu.
Avatar - Deathstar
24. 11. 2014 10:22
Re: Slušivé
Pro mě bylo Éčko kombi vytoužené auto už dlouho a to jsem přesně kategorie 20-30 let >:D

Dokonce jsem pyšný na svoji specifikaci pro "důchodce" (vzduchový podvozek, gumy s vyšším profilem, hnědá barva, unvitř dřevo)..

Pohodlnější a "odpočinkovější" auto aby člověk pohledal. Ne každý mlaďoch chce tvrdé, rádoby sportovní auto, řvoucí svým designem do všech směrů. Holt asi nezapadám do současné generace "wannabees" >:D
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 09:44
Re: Airmatic
Autor to v testu zmínil ( a pamatuji si, že u minulého testu Cčka to autor taky zmiňoval). Je to nepraktické, ale nevypadá to vůbec zle, buď si čuně, tak si nakonfiguruj něco jiného, nebo se o to starej. Je však z fotek vidět, že je špinavý :-)
Avatar - Magister
24. 11. 2014 09:36
Re: Airmatic
Myslím si, že to je věc osobního vkusu. K tomu mercedesu se to hodí. A kdo to nechce, má široký výběr.
Avatar - fOE
24. 11. 2014 09:31
Re: Airmatic
Kdyz jsi psal tuhle moudrost byli tu 3 (slovy tri) komenty. Kritizoval to sam autor, urcite se pridaji i dalsi. ;-)
Jinak klavirni lak je podle me v takovem aute elegance sama a jako vse na tomto svete za ten efekt na oplatku chce pecliveho detailera na miste ridice, nic vic, nic min.
24. 11. 2014 09:30
Re: Slušivé
Dobrý den,

přiznám se, že v tomto vám nepomůžu, při focení jsem nebyl a sám jsem u Mercedesu zadní sedadla nesklápěl, nepřišlo mi to až tak důležité :-)

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - rohYpnol
26. 11. 2014 17:17
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Nejde ale o to, jestli je či není rozdíl. Jde o to, kdo to dokáže docenit ;-)
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2014 17:26
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Je otázkou, k čemu ten 6V vůbec nabízet. Uložení motoru, izolace zvuku a vibrace jsou u moderního vozu na takové úrovni, že uvnitř 4V a 6V sotva kdo pozná. A pokud 4V dosahují výkonových parametrů dřívějších 6V?
Avatar - Barrichello
25. 11. 2014 09:50
Re: Airmatic
Tak nejlepší souvyjížděcí obrazovky, nebo ty co sou nahoře se stínítkem, ty ve středu panelu sou na nic, souhlas.
Avatar - Emel
25. 11. 2014 09:36
Re: Airmatic
Souhlas, taky klavír nemusím. Když jsem ale koukal na iudexovy fotky z nového Passatu, tak si říkám, že je snad ten klavír lepší...

Další věc je, že dekor má zůstat dekorem - malá lišta z drásaného hliníku je cool, ale pokud se dekor rozleze po celém středovém panelu a všude kolem budíků, je to IMO zbytečné.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 23:37
Re: Slušivé
poslal som ti "SZ" - potom daj vediet... ;-)
24. 11. 2014 22:43
Re: Slušivé
K čemu vůbec potřebuješ úplně rovnou podlahu? Zavazadlům to bývá jedno. Jak jsem napsal dříve, podle mne je to faktor ve chvíli, kdy převážíš něco, co musí být podepřené po celé délce, aby se zátěž pěkně rozložila.

I malé dodávky jako Bipper jsou někde jinde co do přepravních kapacit. Můj pohled zkrátka je, že provoz se sklopenými sedadly má být u kombi výjimkou, nikoli pravidlem. Ve chvíli, kdy často potřebuješ řekněme 1,5+ m3 prostoru s dobrým přístupem, by ses měl poohlédnout po dodávce, nebo třeba pickupu. Kombi to může zvládnout, ale je to extrémní případ a ne něco, na co bylo primárně navrženo. Stejně tak bys mohl narvat po střechu sedan (dokud se, co přepravuješ, dovnitř vleze nějakým otvorem).
24. 11. 2014 21:05
Re: Airmatic
Taky proti tomu tabletu nic nemám. Člověk to občas profoukne vzadu stlačeným vzduchem, aby se tam nedržel prach....
Přijde mi to mnohem lepší, než utopené ve středovém panelu, úplně mimo zorné pole řidiče
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2014 19:12
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Když je auto nové, nemusí mít kompletní nabídku motorů. Viděl bych to na pozdější uvedení I6. Možná při faceliftu, ale možná už ve 2015.
Proto možná ta neochota následovat výkonové parametry konkurence, když jsou CDI V6 na konci svého života .... už se na nich prost nedělá, nevyplatí se to.
24. 11. 2014 18:41
Re: spotreba
Ses to jen nenaučil počítat: Všechny tři spotřeby sečteš a pak vydělíš dvěma a máš reálnou spotřebu.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2014 18:34
Re: Slušivé
Není to dodávka, ale částečně jí může suplovat touto variabilitou, proto je to důležité :-) Já tohle využívám dost často, samozřejmě, kdo to nepotřebuje, tak si to nekoupí, to je logické :-)
24. 11. 2014 17:40
Re: Ondřej na HRAD !!!
A4 je Avant ;-) A aktuálně bude zřejmě horší než C...vyjma nabídky V6 v naftě. U nový generace se dá očekávat, že bude jednoduše o dva roky lepší než C-Klasse. A za pár let naopak.
24. 11. 2014 17:32
Re: Slušivé
Už jsem ti to psal, kombi není dodávka. ;-) Sklopit sedačky můžeš i v sedanu (alespoň v některých to jde), v kombi máš ale lepší přístup. Nemluvě o tom, že "zlomená" podlaha vůbec nemusí vadit. To by sis také mohl stěžovat, že po sklopení sedadel nejsou v prostoru druhé řady kotvící body pro fixaci nákladu. >:-[]

Pokud vím, v předchozí generaci byl výsledek stejný a žádné sedáky se nevyndavaly.
24. 11. 2014 17:22
Re: Slušivé
no 7°DSG s 1,6TDI je automat absolutne neprijemny :-)
24. 11. 2014 17:11
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Na okreskách a na dálnici je uvedená kombinace snesitelná, ale ve městě ne. V Praze jsem s vozem najel prvních 15tis. km na runflatech a rozvrzal se mi interiér; pocit z jízdy velké zklamání. Časem jsem otupěl, ale většina spolucestujících byla "kvalitou" jízdy nepříjemně překvapena. Po výměně pneumatik mám pocit jako bych řídil jiný vůz a nyní naplňuje původní očekávání - komfortní jízda, útulný interiér a jako bonus vůz dobře hraje a perfektně svítí.
24. 11. 2014 16:26
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Tak ani na "kostkovici" moje auto na run-flatech nedrncá (v komfortním nastavení standardního podvozku), možná mám jen výjimečně komfortní kus, neboť tak pohodlné svezení jsem si na 18" discích ani nepředstavoval. V prvním testu třídy C na auto.cz měli připomínky na charakter vzduchového podvozku při přejíždění vlakových kolejí, při nízké rychlosti já na standardním podvozku ani nezaznamenám, že přes koleje přejíždím.
24. 11. 2014 16:09
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
AMG paket lze kombinovat s komfortním, sportovním, nebo vzduchovým podvozkem. I standardní (komfortní) podvozek je v kombinaci s AMG paketem otřes... dokud se z auta nesundají runflat pneu. Oficiální ceník neznám, auto jsem objednával dle českého konfigurátoru a tam kombinace 220 BlueTec + 7G-Tronic Plus je.
24. 11. 2014 15:55
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Exteriérový AMG paket je možné nakombinovat i s tzv. komfortním podvozkem Agility Control. Dokonce i na run-flatových pneumatikách je pak automobil nečekaně komfortní (agility control nastaven na "comfort – C)". V jiných nastaveních jsem to zatím nezkoušel, neboť ani nemám zájem. >:-[] Takto je to super. ;-)
24. 11. 2014 15:13
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
Z D3 má obecně nejprůhlednější konfiguraci BMW, český mutace konfigurátorů hvězdy a čtyř kruhů jsou natolik tristní, až nestačím kroutit hlavou. (a to má M-B alespoň hezkou grafiku, Audi je úděsný).
Ano, i v D je automat k tomuto motoru a nenabídnout ho u nás by byl nesmysl (manuály se kupovaly ve větším množství u dvoulitrů pouze k A4, kde byl Multitronic).
24. 11. 2014 15:13
Re: spotreba
štatisticky vzato...je nazor autora uplne bezvyznamny,nic v zlom :-!
24. 11. 2014 15:12
Re: Vitazom sa stava Skoda Octavia III 1,6TDI
treba pozerat aj smajliky woe!
24. 11. 2014 15:08
Re: Chyby redakce nebo konfigurátoru?
On ceník Mercedesu je pro mě osobně jedna z největších záhad světa, kdo se v tom vyzná, tomu smekám. Dostali jsme ale seznam příplatků přímo od výrobce, takže automat by měl být tak, jak píšeme. Co se týče AMG paketu, tak ten je ve spojení jen se sportovním nebo vzduchovým podvozkem, přičemž podle nás je pořád nejlepší ten nejlevnější, tedy základní podvozek. :-)
24. 11. 2014 14:53
Chyby redakce nebo konfigurátoru?
V konfigurátoru jsem třeba nenašel možnost spojit 220CDI se 7-G Tronicem a po zaškrtnutí sady, kde je obsažen bylo zároveň znázorněno odečtení 65k za automat. Tím neříkám, že tato kombinace obecně neexistuje.
Na druhou stranu mi přišlo, že je možný kombinovat AMG paket se standartním, sportovním i vzduchovým podvozkem. Jako to tedy je?
K motorům? Souhlasím...buďto zážehovej V6, nebo se člověk musí spokojit s R4, což je vůči ostatní konkurenci diskvalifikace.
Obecně je neochota následovat výkonový parametry šestiválců konkurence od M-B zarážející...
Avatar - Deathstar
24. 11. 2014 12:59
Re: Slušivé
No jo, jenže já šel do auta s omezeným rozpočtem(jak píšu jsem ještě mlaďoch), s požadavkem na co nejklasičtější koncepci s minimálním rizikem poruchy ( tzn velký atmosferický benzín, žádné turbo, žádné hybridy), plus mi bodla přítomnost pohonu všech kol.

Lexus je možná pohodlnější, ale na nový nemám a do ojetého hybridu bych se bál investovat. Navíc jsem fanda Mercedesu:-)
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 12:17
Re: Ondřej na HRAD !!!
nech ma tiez nejake "spestrenie" >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 11. 2014 12:16
Re: Slušivé
"Pro mě bylo Éčko kombi vytoužené auto už dlouho .... Pohodlnější a "odpočinkovější" auto aby člověk pohledal."

Aby si dlho nehladal... Odpoved je Hybridny Lexus.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 12:16
Re: Ondřej na HRAD !!!
testoval by prezidenstske limuziny na hrade >:D
to by sme tu mali castejsie testy A8, BMW 7, S-klady, LS, Jag XJ... >:-[]
no joo, tu by ale chybal ! :-|
24. 11. 2014 12:15
Re: spotreba
tento systém niekomu vyhovuje, zmení sa to až keď bude tlak taký veľký, že ich to donúti ku zmene.
Avatar - AUDIRS6
24. 11. 2014 12:13
Re: Ondřej na HRAD !!!
zmena je zivot ;-)
a pozeram, citam, pocuvam...ze vam by asi prospela ;-)
24. 11. 2014 12:08
Re: Ondřej na HRAD !!!
Pošlem mu tam pus(s)y? >:D
24. 11. 2014 12:08
Re: Ondřej na HRAD !!!
Souhlasím s AudiRS6, novej vítr na Hradě by se hodil, vlastně byl potřeba ;-)
24. 11. 2014 11:50
Re: Závěry testu
furt s tou smradlavou naftou ;-) c400 4matic a není co řešit
24. 11. 2014 09:42
Re: Airmatic
Kritizoval to přímo pan redaktor. ;-)
24. 11. 2014 09:12
Airmatic
Zkoušel jste ho někdo s airmaticem? Překvapila mě ta převodovka, žil jsem v tom, že to uměj líp.
Jinak zajímavý, z fotek se mi líbí mnohem víc, než naživo.. interiér ovšem parádní.
24. 11. 2014 15:14
Re: Ondřej na HRAD !!!
A ked bude testovat A4 Variant a bude horsia ako Cecko,kam ho posles? >:D
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2014 22:18
Prémiová otázka za 1000
Jakmile je na test prémie, obvykle test není odbytý, zkrátka taková přímá úměra. Čím lepší vůz, tím lepší test...

Zde to platí dvojnásob. Hezky napsaný test, autor testoval vůz, nikoliv čtenáře. Ale stále mi v hlavě vězí otázka, prémiová otázka za 1000. Proč tohle nejde i u testu toho sebeobyčejnějšího modelu, třeba od Dacie?

V jednom ale autorovi nerozumím. Proč by zrovna tahle kombinace měla patřit mezi ty nejprodávanější? Nemyslím, že by AMG paket patřil mezi extra častou volbu.