Nevím o co ti jde. Naopak jsem Renault pochválil, za jeho zdravou sebereflexi. 100.000,- je částka adekvátní jejich výtvorům. Za tu cenu už by se o tom dalo uvažovat(na převážení koz na pastvu nebo k zvěrolékaři).
Doporučoval bych stejnou dávku sebekritiky i Peugeotu. Ty jeho křápy taky nemají větší cenu.
V té Thálce jsem tu a tam jel, Felicie se s ní nemůže rovnat ani náhodou. Oholený základ stál kolem sta tisíc, maximum bylo asi 215. Konstrukčně Clio II, hodně pohodlné. Radši Thálku, než Felicii.
mame doma feliciu 1.3, thaliu 1.4 a rozdiel medzi feliciou a thaliou je v tej thalii citit, uz len tim, ze je tam posilovat riadenia, v thalii tiez nie je taky hluk, ako vo felicii a nie je taka tvrda a nehrdzaveje tak
Tak to si "zatal" peknu blbost! Thalia (v podstate stare Clio "s batohom") bola urcite na vyssej urovni, ako daka 20-rocna prehnita Felicia co drzi pokope len silou vole.
A bol by som len rad, keby Renault urobil auta tak lacne, aby boli dostupne prakticky kazdemu. Konecne by ludia mohli pozahadzovat stare feldy, favority, ziguliky, 105/120-ky, a vymenilt ich aspon za nieco ako Thaliu.
Kľudne by to mohli predávať aj v eu. Ja by som postavil jeden model bez variantov, jedna karoséria, jeden motor, keď lacné, tak lacné, ale potom poriadne.
preco na nich reagujete? :-) ado ma svojho misaka sic este nevedno kolko ale ma a svoji koplexom je znamy :-| a maros nech si kludne jazdi feliciou a vymeta bazare v diskonte uz cakaju :yes:
Tak Renault za sto, bude bez katalizátoru, s karburátorem, bez posilovače s plochým čelním sklem a tak dále. Prostě nic, co by se vůbec mohlo prodávat na evropském trhu. Určitě bude určen pro jiné trhy.
Renault je leader ve vytváření ošizených aut, tak proč by si taky takovou možnost nechali utéct na rozvojových trzích.
a klidně s nějakým klonem mohou přijít i do Evropy. Třeba to skutečně nakonec postaví na staré výrobní lince Twinga v Maroku, vyhází všechno drahé a na tu cenu se dostanou. Nechám se překvapit, takové Dacii by se do portfolia malé a laciné auto do města hodilo.
Obecně máš samozřejmě pravdu. U Renaultu se ale bude kazit i to málo co tam je. To je totiž záměr, že si koupíš auto za stovku a za další stovku si ho budeš muset dokončit v servise >:D
V Africe ať si Renault klidně prodává co chce. Ale ať už se konečně přesune z Evropy. Může sebou přibrat klidně i soudruhy z PSA. Nikomu tu chybět nebudou.
No čekal jsem, že něco jako levná Thalie už nebude a Renault uvolní cestu laciným Dáciím. Pokud má Renault takový zájem vyrábět ještě lacinější auta, nebylo by možná špatné značku Dacia rovnou přejmenovat na Renault...
Třeba takový Renault Duster je už realitou :-)
Prave politika ceny prehliadok a nahradnych dielov u dacie ukazuje, ze tomu tak nie je, renault k lacnemu autu pribali aj lacny servis a lacne nahradne diely...
no renault do europy ak pojde s lacnejsimi autami, tak to budu lady, kedze ich ma v koncerne, a podla nejakeho startsieho clanku by mali v europe mierit pod daciu,
druha vec, ze urcity cas sa hovori o dacii v triede toyota aigo,skoda city,renault twingo, kde by cena mohla podliezt hranicu 5000 euro, ak logan zacina na o 1500 euro vyssie
o tej bezpecnosti - suzuki swift pre indiu v crash teste pohorelo, kedze sa tam na vsetkom setrilo, tak preco vycitat renaultu, ze tam chce dodavat papierove plechovky
Kvalitu robit nemusia, staci, ked to bude spolahlive: ved tam nic nebude, takze sa tam nema ani co pokazit. To malo, co tam bude, bude mechanicke, jednoduche a overene a nie je extra dovod, aby sa to kazilo. Ze to bude vyzerat extremne lacno, je druha vec.
ale ani tento africky Mobius ( auto bez bocnych a zadnych sklenenych okien ) nestoji 100 000 ale o hodne viac [odkaz] .... tak ozaj neviem co potom uz chcu za 100 tacov od renaultu v afrike ponukat... mozno hole nelakovane kasne....
Ak to bude na urovni novej felicie spred 20 rokov, uplne je to velmi realne. Pre niekoho, kto presadne z bicykla, to bude nieco premiove...
Kolko si myslis, ze stoji vyroba takeho auta? Par drobnych, navyse u tohto lowcostu:
Vyvoj = 0
Reklama a marketing = 0
Preprava = vyrobene priamo na mieste
Poziadavky na bezpecnost? = max. 1*
Komfortna vybava = radio
Pre EU to za 3000 nebude, ale v EU je dacia a predava sa ako teple rozky.
Mozno z toho odvodia dalsie modely dacie pre EU alebo spravia nieco na urovni 5000 EUR...
ano, jak je napsáno v úvodu článku "jde Renault ještě dál"
jestli je to dobře nebo ne ať si každý posoudí sám :-)
Prodeje to zvýší, ale každopádně podle mne by to poškodilo jméno této značky, ta cena se na kvalitě nutně projeví. I když pokud to bude aplikováno pouze v rozvojových trzích, nebylo by to úplně od věci...
dnes ani dacia neponuka auto ktore by sa co i len priblizilo k tejto magickej cene 100 000 kc.... a aj tak si medzi cyklonadsencami pripadam ze mam lowend bike .....
dnes aj ta najlacnejsia dacia logan stoji 170 000 kc a to sme stale hodne daleko od ceny 100 000 kc..... a popravde za tych 170 000 kc nedostaneme ani bohvieaky motor ani super kvalitu a vybava je takpovediac ziadna.... .. tak ako asi moze vyzerat auto ktore nebude stat 170 000 ale iba 100 000? ..... ved len moj bicykel scott co mam doma stal 40 000 ( 1300 eur ) .... a to si medzi niektorymi cyklistami pripadam ze mam lowend...
auto za 100 000 kc? ... pride mi to nerealne
zaujimavy clanok a postoj vw k lacnym autam: [odkaz] presne tak.... za 100 000 aka asi bude kvalita? ved moji kamarati maju bicykle v tejto cene.... ake asi bude auto za cenu bicykla ... to uz radsej asi ten bicykel