Máte přes 200.000 Kč a chcete si pořídit nový malý vůz? Která základní verze je nejvýhodnější? Vybírali jsme z této pětice: Škoda Fabia, Opel Corsa, Hyundai i20, Toyota Yaris nebo Volkswagen Polo.
...ten kdo napsal tento článek zaslouží vyhazov. Toto je profi práce? Začne motat ceny, koncepce motorů, aby nakonec bez zjevnýho ohledu na předcozí guláš vyhlásil vítěze. Kdyby napsal aspoň "podle mého názoru" a opřel to o osobní zkušenosti. Takhle je to nesourodá změť, kterou autor může publikovat v ženským magazínu, ale ne tady...
Perfektní práce světa notorických nepoužívačů vlastního mozku. A ještě je to headline!
Bravo kluci! Nádherný testy a jízdní dojmy ze včera je potřeba naředit plebsem a nesmysly ;-)
Hodláte testovat i20, nebo stačí jen že se Vám v Paříži nelíbil? Škoda Fabia je sice motorově nejslabší, avšak velmi komfortně jezdí. Proto bychom ji doporučili coby volbu číslo 1...Jenže třeba v dostupnosti dealerské sítě nemá Škodovka přirozeně konkurenci...je hezké jak si i tady přihřejete škodováckou polívčičku....za mě jednička yaris
Pan novinář by měl být měsíc o chlebu a vodě...ať si rozmyslí, jestli je novinařina opravdu obor, který chce prznit, nebo nastoupí rovnou někam do PR...
Naopak. Na úbožiaka sa musíš pozrieť do zrkadla. Koľkokrát som ti vyčítal, že nepíšeš o autách, len vyslovene kopeš do ľudí - a reakcia? Bezbrehá arogancia. Typický gilgit.
Těžko říct...já jsem konečně tento týden měl možnost vidět a svést se v nové fabii na živo, příští týden ji budu mít jako náhradní autíčko, až půjdu do servisu, tak si ji prubnul pořádně a musím teda říct, že co se jízdního komfortu týče, tak je to tak pět kroků dopředu oproti minulé generaci. Interier je opravdu pěkný a autíčko je to opravdu přijemné.
Ovšem váhal bych mezi ní a Polem...Taky je podstatný, kolik jsou pak servisní náklády na prohlídky, atd. A to by rozhodlo. VW je o trochu dražší na hodinou práci než fabia, ale zase je o trochu dál.
U mě by hrálo roli, že fabia a Polo nemají TPMS ventily v kolech, ale jedou přes TPM+, ostatní ventily budou mít muset a pokud bych chtěl mít dvě sady, tak musím počítat s nákupem druhé sady ventilů, takže + cca 6000 kč. Další věcí by byla dostupnost autoservisu a tam je škoda a VW jednoznačně neprostřelitelná a když si vezmu jaké nervy jsem měl, když jsem teď měnil autorizovaný servis, protože můj končí a jak jsem byl rád, že v rámci prahy 4 si můžu vybírat asi ze sedmi, tak by fabie byla jasná volba a designem se mi tedy líbí opravdu moc a strašně příjemně se vede a je z ní pěkně vidět, bál jsem se trochu nízkého posazu a nižší střechy, ale je to OK.
Akorát motor bych volil určitě 1,2 TSI.
Ale jak říkám je otázka priorit každého, jaké si koupí auto a jaké má požadavky, třeba můj kamarád vybíral auto podle toho, jestli má USB vstup a bylo mu úplně jedno, co je v tom za motor, jedna zákaznice podle toho, jestli má střešní okno a jak moc velké a třetí podle toho, jestli to má prostor na plnohodnotnou rezervu. Lidé jsou různí a sto lidí, sto chutí.
To jsem blazen, a o Polu tam vubec nepisete presne proc? Po dorovnani vybav (otazka jsou ty hlavovy airbagy) je levnejsi nez Fabia, ma silnejsi motor a je to plnotucnej Volkswagen. Co presne je na nem teda blbyho, kdyz to byl az do prichodu Fabie pro vas etalon?
Jarísek :no: - no to snad nikdo nemůže myslet vážně... Opel je těžký a bude žrát. Cena nafty bude za chvíli zase přes 40Kč/l. Hnujdéé i Hračkota ztrácí na nemožnosti individualizace vybavení, což je pro ty, kteří auto skutečně používají, záležitost vpravdě kruciální. Tedy vítěz bude vybrán mezi Fabií a Polem: a otevřeně - Polo za stejné peníze nabízí více, navíc image VW je lepší, takže i tato volba je jasná. Zbývá dořešit pohonnou jednotku: tříválcový plecháček do sekačky na trávu za prvé nejede a za druhé bude v tomto voze nenasytný. Takže mnohem lepší svezení i menší provozní náklady budou už po prvním roce života takového vozu v případě volby dieselu tam, kde je zákazník očekává. Takže výsledek je nepochybný: Polo 1,4TDI. A že to je cenově poněkud mimo zadání? Nu, nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné zboží. Než mít auto, které vás svým charakterem bude každý den vytáčet do nepříčetnosti, podívejte se raději do bazaru na roční ojetiny :-!
PS: pozitivní je, že sem redakce konečně necpe to Blijo :no:
U Fabie mi chybí zmínka o tom, že příplatky za el. okna, klimatizaci a el. zrcátka jsou v ceníku víceméně jen "na okrasu". Vše je v paketu za 5 tisíc Kč. U Corsy a Pola by zase nebylo na škodu zmínit, že srovnáváte třídveřové varianty.
EDIT: Tak se omlouvám, o Corse tam zmínka je, a Polo Start je skutečně dostupné v 5D variantě. Zmátlo mě, že o ní nikde na webu ani v ceníku nebyla zmínka, a když si člověk v konfigurátoru zapne filtr na 5 dveří, automaticky mu verzi Start vyřadí.
Děkuji za ten odkaz. Pár poznámek k tomu:
- Parádní video, střih za 1
- Bratři Slováci, můžete být na Rasťu právem hrdí, opravdu to je Pan novinář
- Redaktor vychvaluje ultumení kabiny a naladění podvozku. Počkám si na český test, španělské cesty nejsou s těmi našimi srovnatelné.
- Motory jsou podle něj slabé, tak vidím kámen úrazu. To bude stejný jako s Fabií, bude ideální to mít oturbený.
- Celkově ale souhlasím, špatný auto to určitě nebude. nechápu ty co to dopředu odsuzujou a ještě v tom ani neseděli.
když chceš vidět reklamu co mi připomíná jůndé, dej si do vyhledávače youtube "t mobile reklama" ten polák schovany ve stromku, presne onoooo :-! >:D:yes:
Re: Koupě základní verze v segmentu B bývá velmi problematic
Prečo by ten, čo jazdí iba po meste musel jazdiť v prckovi segmentu A? Moja manželka jazdí prakticky denne iba po meste, do práce, do školy pre decká a nazad. Yaris s trojvalcom ideál. Žiadna nebezpečná a otravná motorizácia, ale pre mestské podmienky plne postačujúci motor. V malých rýchlostiach je živý a úsporný. Kvôli čomu živiť hladnejší štvorvalec s výkonom, ktorý sa veľmi nedá využiť?
Píšeš riadne hlúposti. Jak o výkone malých trojvalcov, tak o spotrebe. Základná motorizácia v B-segmente nebezpečná rozhodne nie je - podľa tvojich názorov skôr usudzujem, že nebezpečný za volantom budeš ty. Bez ohľadu na motorizáciu.
Auto.cz - uz to tu vypada jak skodovacky podnikovy platek. za kazdou cenu vzdycky protlacit skodovku. uroven vasich clanku zacina byt fakt podobna tem bulvarnim. spise vase domenky nez fakta a asi hlavne ten kdo maze ten jede, kolik vam za tyhle clanky maze skodovka ?
dyť mu z té i20 slezly všechny vlasy >:D nene tureckého gilgit-wágena fakt né :no: 1) Yaris, je nejprostornější má dobré vlastnosti a je nejspolehlivější 2) Polo luxusně jezdí, ale je drahé, čímž se vytratí kouzlo malého vozu 3) Fabia slušně namíchaný kompromis 4) Corsa asi dobrý, ale vypadá to pořád stejně. 5) Clio se mi líbí design, ale málo místa vzadu 6) P208 ceny 1.0 a 1.2 pohodička .......22) tu turecko-korejskou prskavku, kterou se výrobce bojí dát do testu + sandero nechci 8-s
V článku srovnávaná výbava Start je výhradně třidveřová, tudíž pro většinu zákazníků irelevantní. Po dorovnání výbav (a karosářských verzí) vychází Fabia výrazně levněji než Polo.
EDIT: pardon, nakonec jsem u Startu přecejen našel příplatek 6 tisíc za 5D. Výše zmíněné tedy platí jen pro TSI, které je dostupné pouze ve vyšších výbavách.
Ahoj, pozri si test Rasťa Chválu na auto.sme.sk, Rasťo robí veľmi dobré, ako to nazvať...niekedy iné testy napr. Octaviu Scout na rozdiel od iných nemenovaných novinárov testoval na motokrosovom areáli, je to predsa škodovákmi prezentované ako do ľahšieho terénu-žiadny iní novinári to netestujú v teréne. Inak všeobecne, keď uvidím na auto.cz škoda vs niečo, tak to ani nečítam, lebo viem, že vždy vyhrá samozrejme škoda. K tomuto porovnaniu, čo tak nová Mazda 2, P208, Clio, keď už porovnávate, tak všetkých nie?
problém je u této generace yarisu, že spousta lidí nemůže zkousnout předek po stránce designu, byť považuji yaris za jednu z nejlepších toyot, tak tento tvar světel a masky je trochu více nadčasový.
Já se s nim neshodnu skoro na 100% politickejch věcí, na lidskejch právech a já nevim na čem ale kritika aktuálnosti a často i kvality místních článků je ok. Bohužel
Jirko, na poznámky 1 až 22 nebudu reagovat, je to jen a jen tvůj názor.
Ale promiň, zmiňovat se o vlasech / nevlasech pana redaktora je pod tvoji (doufám) úroveň, nemyslíš? Neznám tě sice, ale troufnu si tvrdit, že takovej výstup před kamerou jako pan Chvala by si nedal. Nebo se pletu? Pokud ano, pošli mi odkaz, klidně pak uznám že jsem se spletl, s tím nemám problém. Jinak :no::no::no:
Netuším kto je gilgit, ale ty sa pozri na seba, vsak utocis na ineho bez dokazov a na základě emocii. Si muž alebo sa iba citis ako muž? Robis to z čoho obvinujes ineho. Ako dobře, že nas ostanych nepoznas, možno by si nás bil, vsak si predsa muž.
200 tisíc již nestojí, v 5D variantě je to momentálně 240 tisíc. Přičemž výbava je na první pohled zajímavá, ale "defakto vše" v ní není ani zdaleka. V základu dnes již ostudné 2 pytle, nedělená sedadla, chybějící 12V zásuvka i rádio. Po dorovnání již cenově zase nijak zvlášť zajímavě nevychází.
Mně taky příjemně překvapilo obrovské zlevnění, které konečně dostává Polo na úroveň konkurence... :yes: Souhlasím, že (v porovnání s Fabií) je image vyšší, nebude na silnicích tak často vidět (alespoň prozatím) a servisní zajištění je taky velmi dobré (i když samozřejmě na Škodu nebude mít asi nikdy nikdo) ;-) Pokud někdo nemá rád designové (a jiné) experimenty a chce spolehlivé auto za dobrou cenu, Polo je podle mně z aut v článku nejlepší volba >:D
Máš naprostou pravdu, hlavně je třeba s Gilgitem nedebatovat o politice, zejména pak o ukrajinské krizi. Tam se jeho bolševické vidění světa hned projeví 8-s:no:
Tebe při koupi nového vozu zajímá, kde ho vyrobili? Výstupní kontrola na lince, říká ti to něco? Postavěj továrnu na zelený louce, nasaděj do ní linku a technologii a jedou. Máš vůbec ponětí o tom, kde všude dneska ony věhlasné značky svoje auta montujou? Odpovím si sám - nemáš. Kecy o tom, že auto z Turecka je míň kvalitní než odněkud jinud, to je totální nesmysl a doufám že jen tvoje dnešní ranní minela.
Mě třeba Fabia náhodou ale docela zajímá :yes: i když je to v reálu dobet menší než jsem čekal. V Indickém motoristickém plátku se zase budou věnovat Tatě, Hindusanu atd, to máš marné ;-)
Milý gilgit, koľko máš nickov? A nepomôže ani snaha písať po slovensky, na to proste nemáš. Tá tvoja "čechoslovenčina" je úsmevná. Slovo "pravím", ř alebo ě nenapíše žiadny Slovák ani omylom.
Já si vždy vybírám, třeba když přijede ten turecký, tak nenastoupím a čekám klidně i 3-4 hodiny na ten český, protože, co když se ten turecký někde po cestě rozbije a já bych pak musel 20 minut čekat na další!
Pardon, ale jak nějaká politická příslušnost (modrý, červený, zelený, oranžový atd). souvisí s tím, jestli člověk rozumí autům? Ten tvůj "oslí můstek" mi jaksi nedochází, prosím vysvětli to.
Práve preto že nevieš kto je gilgit, by si mal taktne mlčať. APF3C má stopercentnú pravdu. Kopol si iba raz, a trefne. Prelistuj si diskusie, koľkokrát a akým spôsobom kope gilgit. Kritiku od webpaju beriem, to je solídna úroveň, gilgit je notorický kopač, ktorý asi zakrátko poputuje na hatelist, aby sa tam Kharl.antidiesel necítil osamotene...
gilgit si pod tímto nickem myslí, že jej nepoznáme >:-[] samozřejmě že Polo-Mazda2-Yaris-Fabia jsou auta výrazně lepší. Tak tu zas něco vyploď, rádi se zasmějem >:D i20 je vítězem leda když bys měl nenáviděnou tchýni, už i to sandero je lepší než hojovno jdé
Taky bych tady chtěl test i20, řeším nyní dilema, jestli i20 nebo Fabii. Pro rodiče, já tak malý auto nepotřebuju a ani nechci. Táta chce Fabii, protože předtím měl Getze a teď maj ix20 a přestože až na pár nějakejch prkotin se jim nikdy nic závažnýho nepodělalo, chtějí změnit značku. A Škoda a Fabia je podle nich logická volba. Mě by se zase líbila i20, záruka, do servisu blízko, ale ještě jsem nečetl žádný test, tak nevím. Jen jsem si tady vyhledal to co psal pan Mička z Paříže a podle toho mě to auto právě vyděsilo, proto tu Škodovku rodičům (zatím) ani moc nevymlouvám. Takže test i20 bych potřeboval velmi velmi, ať mám jasno.
V mém případě to je osobní zkušenost: jeden Tucson z Turecka stačil. A ano, od té doby se zajímám i o to, kde se auto vyrábí. Slovní spojení „turecké hospodářství“ nevzniklo jen čirou náhodou...
Možná je to třeba tím, že pan Dusil má i jinou práci a k tomu dovolenou. K prvnímu dotazu zda jsem napsal dobrý článek. Píšu cca 7 let a za tu dobu jsem určitě napsal lepší články. Třeba do Auto Moto Speciálu, AutoOjetin a Auto Dieselu (oboje vydávané Martinem Vackem), Auto hitu (časopisu ve vydavatelství Burda Praha, ne tu parodii, co je teď v podobě webu) či Světa motorů. To jen tak pro vysvětlení, že fakt nejsem žádný elév, jak si tu možná mnozí samozvaní znalci myslí.
Nevím na co jste se ptal u Allroada? Na elektrický kompresor u 3.0 V6 TDI? Jo kdysi jsem v tom jel, ale jen kousek. Navíc ne sám. Bylo to nějaké vývojové auto, kde bylo možné za jízdy kompresor odpojit, takže pak tlačilo pouze turbodmychadlo. Samozřejmě docela velké, takže výsledkem byla značná turbolochna. Pokud elektrický kompresor pracoval, táhlo to zcela lineárně z úplně nejnižších otáček až k těm nejvyšším. jestli někdy existoval diesel s opravdu nevídaným rozsahem otáček, tak je to tento. Je to už dlouho. Bylo to zajímavé. Teď se o tom zase mluví soudě podle toho, co jsem četl v jednom z nejnovějších Auto Tipů. Snad to takhle stačí.
sedel som v riu.... ma rovnaky razvor ako i20 .... [odkaz] ale sedis tam trosku pod vacsim uhlom oprety.... vo fabii II sa sedelo vzpriamenejsie a zrejme to tak bude aj u Fabii 3.... pocitovo je rio zvnutra dost uzke... asi dan za bezpecnost ( dvere su strasne hrube ) .... ale mne sa uzky zda aj o triedu vacsi starsi golf 6... tak tazko ti poradim ... ale razvor ok.... priestoru na nohy je v riu dost...
Ano. Pracoval jsem coby inženýr 25 let pro Toyota Australia TMCA. Již brzy po nástupu do své funkce mě bylo jasné, že pro zemi na konci světa s populací, tehdá 15mil obyvatel nedává ekonomický smysl vyrábět auta. Proto je třeba se vrátit do doby vzniku masové automobilové výroby v Austrálii. Bylo to už v průběhu WWII, kdy si místní politikové uvědomili, že nejen samotné Austrálii, ale také spojencům chybí průmysl, který v případě potřeby by se dal rychle převést na válečnou výrobu. Proto pozvali hned po válce různé automobilky, aby zahájili montáž a v některých případech GM Holden a Ford dokonce celou výrobu aut. Vláda nastavila velmi výhodné podmínky pro výrobce včetně kvót na dovoz automobilů. Koncem 60tých let v Austrálii montovaly nebo vyráběly auta kromě dvou zmiňovaných také VW, Renault, Chrysler a místní AMI montovaly vozy Rambler, Mercedes Benz, Japonské Toyoty Corona, Crown a Corolla a nějakou dobu dokonce i traktory Zetor. VW skončil v 70tých létech a jejich továrny převzal japonský Datsun, později Nissan. Chrysler rovněž skončil a jejich továrny převzalo japonské Mitsubishi. AMI skončilo a jejich továrny převzala Toyota. Začátkem 80tých let vláda zrušila dovozní kvóty, trh se uvolňoval a bylo jasné, že na trhu nebude místo pro všechny výrobce a postupně do roku 1990 vypadli ze hry všichni hráči krom Holdenu, Fordu a Toyoty. Holden a hlavně Toyota, díky svému exportnímu programu přežívaly až dodnes. Globalizace však udělala přítrž všem těmto pokusům o přežití a nyní postupně jejich zámořští majitelé ukončují svou činnost. :-!
Úplne chápem že Auto CZ bude propagovať Česku značku (je to plus pre štát, práca pre ľudí...atď) nehovoriac že to tiež nerobia asi zadarmo, ale niekedy to je až prehnané ako ľudom masírujú mozgy a v každom teste šikovne obídu mínusy a vyzdvihnú plusy Škody, až nechutná je táto mediálna reklama Fábie na Auto CZ.
A presne ako tu bolo spomenuté, prečo tu stále nie je napr. podrobná recenzia i20?? Sedel som aj vo Fabii aj i20, interier sa nedá porovnať, i20 ma interiér o triedu lepší a jazdné vlastnosti sú tiež dobré. Vôbec netvrdím že Fabia je zle auto, ale pri rozumnej voľbe motora 1.2 TSI (ktorý nie je len do mesta ako 1.0) tak tie ceny (aspoň tu na Slovensku) sú už na hrane áut kategórie (Focus, Astra, Ceed....) jediné plus Fabie je to že ma variant kombi, kde veľka konkurencia nie je (Clio, Ibiza ST).
Trochu objektivity poprosím, nech ľudia dostanú objektívne informácie a hlavne kto uvažuje o kúpe nového auta, nech si dá ten čas a vyskúša si rôzne typy/značky áut, toto je najlepšia skúsenosť.
Nechceš paralen? jsi tu hlídkoval nervózní zase celou noc >:D Každý se prezentujeme, jak uznáme za vhodné. Napiš mě do svého hůjůndé PR reportu, spočítej si své mínusy od čtneářů včetně časové osy, rozluč se s námi nějakým tvým moudrem a udělej si taky víkend. Potřebuješ to ;-)
test velkeho genesisu tiez nikde nevidim .... a uz hadam dva mesiace sa to auto predava ..... ale asi je starucke scirocco zaujimavejsie :-) ... co uz
hlavne ze novy superb ktory pride do predaja najskor snad dakedy na jar tak o nom uz davno vsetko viem, dokonca mame aj jeho dojmy z jazdy ... nieco neskutocne ;-) ...
Koupě základní verze v segmentu B bývá velmi problematické r
Základní motor (klidně i litrový tříválec) si dovedu představit ještě tak u minivozu, ale v segmentu B by to bylo velmi problematické rozhodnutí. Buď potřebuju jezdit jen po městě a pak mě stačí auto segmentu A, nebo jezdím i mimo města a tam jsou tyto základní motorizace malých hatchbacků v dnešním provozu doslova nebezpečné a také otravné... A ždímaný motůrek se řidiči odvděčí pořádným vírem v nádrži, takže teoretická "úspora" na ceně i na provozních nákladech mizí v nenávratnu >:D:no:
Chtěl bych ještě dodat, že automobilový, vlastně celý průmysl v Australii trpěl a nadále trpí nesmyslnými požadavky odborů, které mají na zániku řady průmyslových odvětví, včetně automobilového, velký podíl. ;-\
Kua, léta to tady čtu a dnešek mě donutil se zaregistrovat....když člověk dopočítá standardní výbavu toho trakaře, tak je cca na 300 000...za ty a míň love je honda jazz s motorem co je motor a mnohem větší užitnou hodnotou, kdo má všech 5 v hlavě kupuje hlavou a ne tímhle stupidním testem...sorry za enoce, ale ta blbá a hloupá mmm masáž se už nedá vydržet....
Re: Koupě základní verze v segmentu B bývá velmi problematic
Já jsem přece netrvdil, že pro manželku do města jsou základní motory v segmentu B nepoužitelné, tak se nerozčiluj! :-) Jen jsem si dovolil napsat, že něco podbného bych si JÁ nekoupil a vysvětlil proč. Toť vše. A tvůj soud, že jsem proto nebezpečný za volantem, to je názor na úrovni nějakého rtuťovitého důchodce, vlastnícího 40 let Škodu 105 >:-[] >:-[] >:-[]
S tím desetitisícovým příplatkem za kombi Fabie souhlasím, to je velmi logická volba.
Yaris v hybridu - o jakejch penězích se to bavíme? Nějakejch 365 tisíc? Nebyla snad zadáním tohoto článku hranice 200 tisíc? Je třeba rozlišovat to a to.
Hyundai - čeho se podle tebe Vošický & Co. bojí? Fabie? Domnělé nekvality? Máš toto svoje tvrzení něčím podložené, nejlépe osobní zkušeností, nebo je to jen taková slovní poluce?
Je celkem zajímavě, že ve srovnání nejsou 2 nejprodávanější modely v Evropě - první Fiesta a druhé Clio. Ale třeba je to jenom tím, že fabia míří trochu níž.
Môžem vedieť prečo redakcia vybrala práve týchto 5 áut? Čo tak výber aj zdôvodniť v článku? Tu ale nejde o žiaden zrovnávací test, ale len o článok vytvorený za pomoci internetu. Bolo by zaťažko tam prihodiť ešte ďalších 5 áut alebo rovno celý segment dostupný u nás na trhu?
Strašne veľa otázok mám, však? >:D
Ja by som vybral Clio, ale to už viete. A z ponúknutej pätice Yaris alebo Fabiu. Polo u mňa dlho viedlo, no len kým som sa doň reálne neposadil. Nepotrebujem mať odreté koleno...
Ano, jsem. Teprve pár dní a už se nestačím divit z názorů některých zdejších skalních fans.
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D:yes:
Tím příměrem s automatkou jsi mě dostal, od plic jsem se zasmál. Děkuji
To doufám že byla pochvala, jinak si se právě odkopal sám :no:
Kolik lidí si už koupilo nebo chce koupit Genesis? Zvědněte ruku! Dívám se dívám, ale les rukou nevidím. Ááá, tam daleko vzadu se nesměle krčí jedna ruka... Prober se a podívej se na dosavadní prodej.
A když už budeš zkoumat statistiky, tak si dej tu práci a podívej se kolik lidí si kupovalo Superb. A pak se omluv redakci za to, cos vyprodukoval skrze svoji klávesnici. A když už v tom budeš, tak jim poděkuj právě za to, že už si tady mohl číst jízdní dojmy Superbu, zatímco všude jinde (s výjimkou Aktuálně a iDnes) byla jen přepsaná tisková zpráva.
Což je asi jak to tak sleduju věc, kterou primárně kritizuje Gilgit a v tomto směru s ním souhlasím. Nesouhlasím však s formou jakou to dělá, jak sem tak vypozoroval za těch pár dní, tak třeba AudiRS6 nebo webpaja to uměj říct citlivěji.
Adolf, ty tu prezentujes hněv a nenavist. Tesis sa s každej škody jednotlivca alebo skupiny, ktorá má ine preferencie ako ty. Inak povedané, nielen nenavidis renault, ale Vsetko a všetkých, co s tým majú nieco spolocne. Citis sa ohrozeny ludmi, autami, komentarmi, často prajes ostatnym cire zlo. Pamataj, že konečným ovocim tvojho hněvu je vlastně vražda, vsak davas najavo, že nieco alebo niekto by nemal byť. Aj z tvojho profilu (past starého děda) teda usudzujem, že si bojazlivy, velmi nesebavedomy člověk, ktorého agresia vychadza zo strachu, samoty, sebalutosti. Rozosievas samy nepokoj, napatie, nervozitu, rozbijas tých, co sa chcú spajat, ponizujes a odsudzujes. Co mi dá člověk ako ty?
Měl jsem 2x vw polo 1,2 http a Fábii 1,2 tsi..vše koupené nové..První polo bylo 40 kw , to druhé o něco silnější..spotřeba cca 6,5 l,ale pokud se jelo někám po dálnici a člověk chtěl předjíždět - katastrofa...spotřeba 11 a veliké riziko při předjíždění...
Fábia 1,2 tsi 63 kw.. spotřeba 5,6l. Auto jede dost dobře ale máme najeto 86 000 km a musíme měnit rozvod.řetěz už PODRUHÉ!! servis tam měnil navíc turbo a dodával nějakou podložku,takže se snížil výkon.. Olej a filtry měním u všech aut vždy po 13 000km.. navíc lak - metalíza je tak tenký,že se podře čímkoliv..(to neřeším)
Moje volba příštího auta - jakékoliv,ale bude to benzín,4 válec a obsah minimálně 2 litry..bez turba..
můj život není tak dlouhý,abych furt řešil výměnu něčeho na poddimenzovaných motorech a platil to..
Hezký den..
A co Francouzská výstupní kontrola ? >:D Ta taky slávou nepolývá hele >:D Aneb, jak se to komu hodí, že ? >:D V dnešním světě je skoro jedno, kdo to vyrábí, poctivý německý produkt má součástky vyrobené z číny a podobně... Jak sem řekl, měli jsme VW z Mexika a oproti těm německým nebyl žádný rozdíl, stejné součástky, materiály, motory. Jen to tam smontovali.
Tak jsem měl možnost si novou Fabku projet, samozřejmě v úplně opačné verzi :-) výbava byla bez připomínek, ale co taky čekat u cenovky 370tis. Velkým zklamáním byl ale interier, nemyslím tím zpracování, ale jeho trošku plastikovej vzhled a u tehle cenovky bych očekával měkčené plasty.....marně. Šířka není taky žádná hitparáda, co mi ale bytostně vadilo, byla hrana vstupního otvoru dole a její šířka, chtěl bych vidět důchodce jak z ní vystupuje ? Vstupní otvor vzadu žalostně malý a místo na zadních sedačkách je podle mě podprůměr, při své výšce 190 jsem se tam nasoukal tak tak, nikde ani centimetr vůle, ani před nohama, ani nad hlavou, hlavně, že mám jeden z největších kufrů ve třídě :no:
Jak jsme se shodli, základní verzi jako druhý auto pro ženu nebo dva důchodce ještě snad, ale dražší verze za cenu co stojí, kromě designu ani nahodou.
dnes je nejvýhodnější vzít Fiat Punto - stojí 200 tisíc a ve výbavě je defakto vše včetně klimy. Lepší, ještě poctivý motor, solidní prostor. Nebo potom něco od Dacie, třeba Sandero Stepway.
Fabia je vzhledově moc podobná Polu a za pár měsíců jich bude na každém rohu 12 do tuctu. K tomu má za rozumné ceny pouze "nepříjemné" motory.
Fabie neni špatná a hlavně pokud nechtějí koupit tu nejlevnější třívalcovou MPI motorizaci, tak se vyplatí připlatit si za TSI. Na takový motor nemá Hyundai odpověď. Pružností, jízdou a při rozumném režimu i solidní spotřebou na ní atmomotor nestačí, hlavně v takto malém a lehkém autě B segmentu.
Osobně bych si ještě vyzkoušel Clio, myslím, že se dost povedlo a působí dojmem trochu většího auta, než Fabie.. jde o to, jestli to je to, co rodiče chtějí.
V této kategorii bych šel po vozech, které mají turbomotor, dost to pomůže dynamice, tzn Fabie, Ibiza ( ta je bohužel už dnes ke konci cyklu, ale jinak hezké auto), Polo (drahé, ale kvality nezapře), Clio, nebo Fiesta ( dá se sehnat s litrovým ecoboostem, který také nejede vůbec zle, bohužel znám jen z Focusu).
Dobrej postřeh - Fabia na stejným základu 2470, Polo o 40 mm víc ;-) Ale koukám, ten i20 má o deset čísel delší rozvor než Škodovka. Seděl v tom už někdo? Kde jsou ty centimetry? Před kolenama vzadu? Je to tam znát? Děkuji za postřehy těch co už v i20 seděli, nebo jeli.
Edit: redakce si toho všimla a opravili to. V sobotu ráno. Hmm, tak za to :yes:
Re: Motoring: nový Hyundai i20 jazdí ako o triedu väčšie aut
výborný test, i20 tam vychází ještě lepší než bych čekal :yes:
Před 15-ti lety by i20 rozměrově patřila do nižší střední a ještě by měla vyjímečně velký rozvor.
Z testu vyplývá, že podvozek je výborně naladěný na rozbité silnice. Oproti Fábii, ztrácí v zatáčkách, nemá kola na přední nápravě tak vystrčená z karosérie, takže při řezání zatáčky vede jistěji Fábie. To je asi jediné v čem Fábie předčí i20.
Ale hlavně je to čtyřválec s 55kW, to považuji za ještě použitelné dno zoufalství (o Škodováckém tříválci s 44 kW se nemá cenu bavit). V ČR bude určitě prodávanější Fóbie (hodně zapadlých vlastenců, kteří neví co s penězi ;-) , ale všude jinde je i20 jasná volba. Jestli nebude mít nějaký skrytý problém (typu např. nižší ochrana proti korozi apod...), tak je to opravdu velmi povedené auto a hezké a za dobrou cenu.
A z toho usuzuješ, že auta vyráběná v Turecku jsou špatná a nekvalitní? A ještě to vztahuješ plošně na všechny auta co se tam vyrábějí? To fakt myslíš vážně?! ;-\
1) nejsem Gilgit
2) prodeje tomu neodpovídají
3) pravděpodobně jste zaujatý proti i20 (Hyunday/Kia) protože je nad vaše finanční možnosti, ale to není chyba automobilky
4) pro lidi vašeho ražení je Fóbie
OK. Pokud to bylo myšleno takto, tak beru na vědomí. Pro AUDIRS6. Pro Vás byla samozřejmě jen ta druhá část odpovědi. Ano stačilo to říci krátce. Ale to víte to by nebylo ono. Jsem si na to vzpomněl... Ta první byla panu Gilgitovi. Víte i já radši píšu jiné články, než tyto. To je jasné. Třeba Bazary. Ale tak to holt v životě chodí, že občas musíme dělat něco, co nám není úplně po chuti. Za toho samozvaného znalce se omlouvám. Ale bohužel nevím, kdo co s diskutujících dělá a čím se zabývá. To je jedna z výhod, žel i nevýhod anonymních niků.
Co se týče zajímavých modelů z Australie. Určitě mezi ně patříl Ford Falcon a hlavně verze GT-HO phase I až III z roku 1970-72 nejdříve s motorem V8 Windsor 351ci. později Cleveland o výkonu 300k, v závodní úpravě pak blíže 400k. Holden vyráběl Monaro a Toranu, které byly také unikátní pro Austrálii a ve sportovních verzích byly používány v motorsportu. Co se týče motorů samých, tak těch se dělala celá řada, vesměs R6 a V8. Čtyřválce dělali jen Japonci, později i GMHolden hlavně na vývoz. Holden později také vyráběl motory V6, většinou na vývoz. Ty se jednu dobu dokonce objevily i ve vozech Alfa Romeo. :-!
No tak konecne sa tato diskusia od uz skoro nadavok ubrala aspon smerom k ironii a s.rande >:D
PS: to chcete aby ich misia skoncila neuspechom ? 8-s - ked tam ma byt ako dohlad Topper >:-[]
Otázne je, či ti stojí za to vôbec reagovať. To je samozrejme tvoja vec, ale rovnako ako ich. Toto je slobodný svet internetu, kde si každý šíri svoje pravdy a klamstvá. :-) Mne len vadí spôsob akým na nich zvykneš reagovať. To je ako boj s veternými mlynmi. Veď piánko, nech petrumr, Ada a ďalší trolleri píšu svoje em...pravdy. Radšej si z toho robiť srandu ako tu stále hejtovať. Netreba to brať tak vážne.
Ale ale, podívej se za sebe, určitě tam nejsem ;-) Protože jsem tady :-) Takže je mi líto. A věř, že nikomu do zadku nelezu, to nemám zapotřebí. Ale koukám, že stačilo jen v něčem souhlasit s Gilgitem. Nechápu 8-s To je tak těžké uznat, že každý má v něčem pravdu? Tobě to asi zjevně dělá problém.
Až napíšeš něco vtipnýho ty, co mě pobaví, taky se tomu zasměju a napíšu ti to. A ani pak to nebude lezení do tvýho zadku >:D
Asi záleží na tom, jaké články tady na Auto.cz čteš. Já se s ním často taky neshodnu a on se mnou taky často ostře vyběhne. Ale snaží se držet faktů, což je pro mě nejdůležitější.To, že je někdy interpretuje jinak než já, je celkem normální. To k diskusi patří.
dobrý večer nějak jsem nepobral ve článku motorizace u Toyoty Píší o 1.0 a i o 1.33
V každém případě za cenu 270 000 je k mání obsah 1.33 což je perfektní volba.
Takže u mě vítězí jasně Yaris a to z důvodů že ho vlastním již několik let a to první generaci takže dobře vím že spolehlivost je super myslím že z tohoto auta nemají servisy radost protože jim prostě nedají práci :-) Potom když vemu v potaz náklady na provoz ty jsou opravdu minimální hodně to souvisí se spolehlivostí ale další fakt je spotřeba , výměna nápně oleje 3litry, filtry za pár korun a nějaká brzdová destička. Vlastním rok výroby 99 a do dnes je vše na voze originální mimo baterie ta orig - Panasonic odešla po 12 letech - parkováno venku prosím Jo a jednou jsem musel nechat přivařit výfuk. Pár výmen žárovek toť vše a to hovoří za vše. ..... :-!
Ryze městský nákupní vozík? Fabia s litrem může být dobrou volbou - viz [odkaz]
Vůz pro všechno? Jednoznačně Fabii 1.0 obejít velkým obloukem a zamířit k Hyundaii pro i20 (nebo připlatit 31 000,- za základní TSI).
Požaduji slušnou výbavu za přijatelnou cenu? Určitě nevynechat Yaris.
Corsa? Ta je zatím otazníkem. Základní motor nemá špatné parametry, ale 0-100 za 16 s je zkrátka zarážející. Nebo že by nedala Corsa 100 kmh na stejný převodový stupeň jako konkurenti a musela řadit 1x navíc?
Pro jeho potřeby Polo drahé je :-) Za cenu slušného Pola máš Fabii TSI v kombiku.. to je realita :-) Hodně lidí, co takové auto využívá pro rodinu, zde má jasnou volbu :-)
mne je tiez divne preco tu mame dve koncernove totozne auta ( polo a fabiu ) .. a redakcia nedala na porovnanie ani clio alebo 208 .... ved polo je na podvozku fabie... aj motory maju rovnake... tak naco je v tabulke? asi do poctu..... urcite by tu clio alebo 208 pasovali viac.... miesto "rovnakeho" pola..... suhlas.... :yes:
Já mám u Yarise problém s designem předku, na můj vkus je moc agresivní. Nejvíc se mi libí (podle obrázků zatím) i20, ale chci ji vidět naživo. Podle toho co psal pan Mička se to Korejcům dost nepovedlo, tak jestli se tomu dá věřit, obávám se že doma u rodičů to vyhraje Fabia. Ta se líbí máme, upřímně nevím ani moc proč. Prej protože je to Škodovka a před těma dvěma Hyundaiema měli Škodovku, tak se chtějí vrátit ke značce. Jinej argument zatím neměli, a tak čekáme na test i20.
A kolik to Polo stálo před 1.9., to asi nevíš co?! Stálo skoro 295 tisíc korun! Takže se tu bavíme o slevě cirka 50 tisíc korun, kterou musel importér chtíc nechtíc kvůli Fabii sundat dealerům z marže, protože jinak by se to auto vůbec neprodalo. A 50 tisíc ti v tý třídě přijde málo?! Nepiš, když neznáš souvislosti, zbytečně se pak ztrapníš jako teď. :no:
Re: Koupě základní verze v segmentu B bývá velmi problematic
Tak samozřejmě že lepší by bylo to mít foukaný, to je jasný, ale to už pak leze dost do peněz. Jestli si vzali jako kritérium hranici 200 tisíc, tak pak jiná volba není.
keď už škodovka predbehne aj vw (ktorý ponúka lepšiu výbavu, priestorovo je väčší) svedčí to o zaujatosti redakcie a redaktora.
ďalšia ukážka "powered by skoda"
Interier fabií je oproti konkurenci, mírně řečeno, slabý čajíček a to především materiály. A design taky žádná sláva. V tomto ohledu Fabia podstatně ztrácí.
Myslím že napr. taký Focus ma lepšie jazdné vlastnosti ako Fabia III, nehovoriac ze je to o triedu vyššie auto:
Cenniková cena na SK, Focus Spirit X - 1.0 ecoBoost 92 kW - 14 000 €
Cenniková cena na SK, Fabia III Style, 1.2 TSI 81 kW - 13 750 €
Su to ceny pri 99% rovnakej výbave oboch áut, ak si niekto kúpi Fabiu III (min. na Slovenku) tak ho považujem za totálne zarytého škodovkára alebo za blázna.
Máš pravdu. Tento web sleduji několik let a až teprve před týdnem jsem se zapojil do diskuze. A hned pod mým prvním příspěvkem (pouhé konstatování faktů z ceníků jednoho prodejce) mě už tady začal někdo napadat..... Tento web by měl spíš sloužit na diskuzi, předávání zkušeností (ne každý má možnost projet všechy vozy) které můžou pomoci při koupi a k ne k nějakému urážení. Mám pocit, že někteří si tady léčí nějaké své komplexy...
Zrovna ta věta, kterou cituješ, je ale zcela na místě :-! Francozi jsou totiž opravdu mistři nepraktických a krkolomných řešení.
Jestli koncern VAG někde vyniká, tak je to obyčejně mechanická čistota, díly a věci jdou obvykle snadno vyměnit, nejsou zbytečné mezikusy, díly. Někdoy dokonce až moc snadno...
I když jezdím v 308, přiznám se, mám rád škodovky (měl jsem tři). Nová fábka je dost vydařená, ale jako vždy a všude (Autosalon Prima, SM, Autotip a tedy i auto.cz) média v područí jedné a té samé společnosti, sponzorované skupinou VW, záměrně nezařazují francouzská auta do testů a když, pak je to jen z důvodu poukázání na nedostatky (viz p.Vaculík na Primě a jeho slavná hláška opakující se obdíl: "U některých francouzských vozů je to dokonce tak složité/špatně udělané/nepraktické/nekvalitní atd").
To máte vy páni novináři opravdu zapotřebí? Osobně bych šel spíš do nové Fabie než do 208 nebo Clia, stejně jako asi dost lidí tady, ale ta neobjektivita a prosazování koncernu je do očí bijící. Myslíte si, že zařazením francouzských vozů by utrpěla image Škody potažmo VW? Je to jak když Spartě, která má jasně na to aby vyhrála zápas, pískne sudí vymyšlenou penaltu).
To by byla skvělá cena. Ceníková pro Comfort Edition 1.2 TSI 66 kW je 324.900....výbava se už blíží dost k Highline. Importér dává bonus 25.000 Kč , když dáš vůz na protiúčet, dalších -30.000 Kč při nákupu na financování.
Já nehodnotím Polo jako etalon všech dob, ale poslední dobou, s příchodem této generace už před faceliftem udeřilo dost zásadní ránu hlavně vzhledem, připomínající Golf. :-)
Zkusils třeba jiného prodejce? Z vlastní zkušenosti vím, že právě u korejských vozů jsou prodejci dost vstřícní a skoro se až podbízejí, což rozhodně u Škodovek (jak kde) nebo u Volkswagenů neplatí. Když jsme kupovali VW, tak to skoro vypadalo, že je obtěžujeme :-)
Budiž o to se nepřu, jde mi spíš o to, že když se někde v těchto médiích zmiňuje francouz, je to vždy jen v tom negativním smyslu.
Proč sem nezařadili Clio nebo 208, ale Polo, tedy skoro bratříčka?
Proč v autosalonu na Primě se jako konkurenti té dané kategorie zmiňují až na vyjímky pouze nefrancouzská auta.
Proč se dělá zevrubný test horem a dolem každého s prominutím "uprdnutí" koncernu a auto roku 308 sjede na primě povrchní komentář a je hotovo?
Proč autotip zfalšuje body v testu tak aby vyhrálo auto od VW group?
Proč u aut mimo VW je jednoduchá zadní náprava vážnou chybou a jak přijde řada na Škodu, spláchne se to tím, že to stejně většina řidičů víceprvek nevyužije?
Proč je u jednoho vozu kritizována strohost a sterilnost interiéru a jak přijde řada na VW je z nich najdenou funkčnost a přehlednost?
Samozřejmě znám heslo:"Koho chleba jíš, toho píseň zpívej", ale tohle je vážně moc. Fakt nejsem nějaký "frankofil", což je myslím poznat z mého řekl bych objektivního profilu P308, jenže právě proto, že mám s francouzem bohaté zkušenosti (včetně otestování mnoha dalších Peugeotů), můžu řekl bych, s jistotou prohlásit, že česká motoristická veřejnost je ze strany médií masírována a jsou zde cílevědomě vytvářeny a podporovány názory: "Francouz mi nesmí do baráku", "mám známého mechanika v Peugeotu/Renaultu a ten by v životě francouze nebral" a podobně. Chápu, že to dělá VW Group, ale (nezávislí?) novináři? Kde je jejich profesionální čest? Každý kluk asi sní o práci automobilového žurnalisty, ale baví je pak jejich práce? Přitom velká část lidí co tyhle kraviny papouškuje nenajezdila v daném autě ani 100km.
S Yarisy jezdím již dlouhou řadu let (od roku 1999) a nedám na ně dopustit. Momentálně ho máme jako druhé auto do rodiny, 2012 model 1.35l s CVT a je to paráda. Chybí (právě teď), jen vyhřívaná sedadla. ;-)
Napiš mi která věta byla urážlivá, rád se poučím, to mě bude moc zajímat. Jinak :no: Podle mě žádná. Nemám potřebu urážet nikoho koho znám, natož někoho koho neznám. Tak mě mj. rodiče vychovali.
vazne? a co chlapci z auto.ca neboli pozvani na predstavenie? lebo na Slovensku TA3 aj R.Chvala uz k tomu videjka maju. skor sa tu niekto boji urobit test, v ktorom bude musiet byt poriadne neobjektivny a v diskusii si to zlizne. zial robia chlapci chybu, lebo cim neskor ten test urobia, tym viac ludi bude uz mat s tym autom skusenost a tym je vacsia sanca, ze to ich "testovanie" riadne okomentuju.
Podívej se na podmínky té ceny ........ slevu nechci zadarmo. Ale i po přeplacení se ta cena vleze pod 300.000 Kč. Toyota Yaris v podobné výbavě kolem 340.000 Kč.
Ano je dost plastovy ale v teto třídě to už na návrat k mekcenejm materiálům moc nevypadá. U vozu do 300 tisíc to nějak zkousnu ale u auta za mega moc ne.
Kupit nove auto triedy B za 200000 je nerealne, vidim to iba na tieto moznosti:
- zobrat najvacsie auto triedy A, napr. nieco ako i10
- zobrat predvazdacku triedy B, napr. corsa alebo i20 so stvorvalcom
- kupit daciu sandero, to je jedine auto s najmenej kompromismi okolo 200000, navyse lacny servis a diely.
Ta argumentacia s uspornym trojvalcom a cestovanim po meste je dost smiesna, pretoze:
- cisto na tento ucel to vyuzije iba ten, kto si to moze dovolit ako cisto druhe auto, a tento typ ludi zvycajne nema problem priplatit par desat tisic za nieco lepsie...
- ak sa to zacne vyuzivat aj na iny ucel, ved to ma dost miesta, tak to uz bude zravejsie a v mimomestkej premavke nebezpecnejsie, napr. obiehanie hotova katastrofa...
Hlavně že má Fobie v základu USB, ale rádio chybí. Kdybych si z těchto 4 musel vybrat, tak možná Polo, ale s jiným motorem. Mohli porovnat trochu víc vozů. >:D
Fabia - i20. Pocitově je to s místem na zadních sedadlech stejné. Fabia má kratší sedáky a opěradla hodně kolmo. Ve Fabii se vzadu sedí méně pohodlně než v i20.
fakty tabulky cisla a zaver subjektivny..lepsie jazdi...jaaj uz to pisem 4hodky a platia ma za hod a pevne stanoveny cas.tak tu analyzu cisel nejako musim zakoncit..
nemali by ste zamestnavat brigadnikov...ci to mate chranenu dielnu?potom uz chapem haha
ten zaver...
skratka je to na h auto ale je to skoda cislo 1.
velmi komfortne jazdi...su aj ine faktory no doP preco tu nie su uvedene? ..nikdy sme ju nevidideli nejazdili a robime porovnanie..ale preco sa nikde nespomina 99 bodov za kufor???
No však jo, vždyť máš dneska samý iks-letý záruky, tak vo co gou? Kde má automobilka svůj výrobní závod bych fakt neřešil. Mimochodem, za pár let, doufám teda že ne, budou mít všechny automobilky svoje fabriky v Číně. A co pak s oním Made in China?
Wiki píše, že arogancia znamená domyslavost, nadutost, bezohladnost atd. Ak Bohorovne sudis gilgita (pravím koho alebo coho?), tu aroganciu prejavujes ty. Mne tu přitom o gilgita nejde, kamarat to nie je. Mně ide o to sa dozvediet pravom koho alebo coho utocis na ludi ty!
V prvom rade rozumiem, že proste české auto nemôže byť hodnotené úplne objektévne v čechách.
Ale v porovnaniach vychádza jednoznačne najhoršie (je to článok pomer/cena/výbava/výkon) a vy tam jebnete vetu, že komfortne jazdí, ci boha.
U nás na slovensku je uvádzací bonus, takže Hyundai i20 za 8 999 Eur s klimatizáciou, zimnými gumami. A netreba zabudnúť na 5 ročnú záruku.
Myslím, že je teda úplne jasné, kto v tomto súboji ťahá za dlhší koniec. A fabka to teda rozhodne nie je.
Máš pravdu: po čase jsem se vrátil a zagooglil: údajně se pro všechny trhy vyráběl v jihokorejském Ulsanu. Nevím proč, ale žil jsem v přesvědčení, že se dělal v Turecku.
Ano videl, sedel...ale každému sa niečo iné páči, pretože mne sa napr. oveľa viac páči i20 ako nova Fabia III. A to som presadol rovno z i20 do Fabie III, lebo hned vedľa seba susedili predajcovia. Hlavne treba porovnávať auta s rovnakou výbavou, kde i20 je pri rovnakej výbave a podobnom motore určite lacnejšia ako FIII a celkovo cena novej Fabie III min. na Slovensku je veľmi vysoká. Dať za FIII so strednou vybavou Ambition a normalnym motorom min. 1.2 66 kW (1.0 su pre mna motory max. do mesta) takmer 12 tis € je moc, predajca Kie mi dal cenu na Ceed 1.4 74kW (zakladna výbava, ktora je ale v konecnom dosledku lepsia ako vo FIII Ambition) takú istu cenu. Rozumna cena pre FIII by bola min. o 1,5 -2 tis € nizsia.
Sedel som vo Fabii III kde bola zakladna výbava (bez LED, plecháče) a pripomínalo mi to vzhľadom Škodu 120, hrozne lacny interier!
neblazni, dopadnes jako hus v kostnici :-)... Ja bych skoro rekl, ze nejvetsi sektou jsou tu skalni skodovkari. Tady se neminusuje za to, ze kecas nebo pises blbiny nebo jsi sprostak. tady se minusuje za to, ze mas odlisny nazor. No a skodovkar ti da minus i za to, kdyz odhalis pro nej nelichotivou pravdu. Napriklad staci napsat, ze Skodovka neni nejlepsi na svete a ani trivalec ze skodovky neni kultivovanejsi nez ctyrvalec, apod. Proste zcela proste a obecne veci a hned budes minusovan, podle me je to minusovani a plusovanimuplne k nicemu...
Včera jsem ji potkal na D1 v tá bronzové metalíze a upřímě mě design dost zklamal. Vypadalo to jak generaci staré auto, nebýt přední a zadní optiky, tak nevim nevim. Černý C sloupek tam trčí, jak když k autu vůbec nepatří. Navíc to bylo na plechách - malá tlustá kola. Přijde mi, že se snaží působit větší než je.
JInak půjde v Čechách určitě na dračku ;-)
Btw pokud bych měl vybírat alternativu k Fabii, tak Polo, Ibizu, Corsu a P208 bych do výběru určitě zařadil :yes: i20 určitě ne...
Vážený autore článku, můžete mi vysvětlit, kde je v článku auto, které stojí do 200 tis. Kč. Tak jak píšete v úvodu, že se jedná o výběr vozu za částku 200 tis. Kč? Vzhledem k zadání, kdy máme přesně 200 tisíc, tak si z nabízených vozů nemůžu dovolit nic:-) Díky za odpověď.
Četl jsem si (nejen) tu poslední větu znovu a znovu a urážlivá mi nepřijde, minimálně ne v kontextu toho, co jsem tu o víkendu sledoval napsané. Ale protože tobě ano, nemám problém se za tu větu omluvit - omlouvám se. Přijímáš? ;-)
Zmínil jsi podstatný fakt, který může ovlivnit výběr vozu. Od 1.11.2014 musí mít prodávané vozy povinně TPMS. Zatímco koncernové vozy to mají řešeno nepřímo přes ABS, japonci mají senzory ve ventilku, což právě u Yarise prodražuje druhou sadu kol o 6.000 Kč. Takže komplet zimní sada (ocel., 15) by u Yarise vyšla na 21.500 (je to i včetně těch ventilků), zatímco o Pola stejná na cca 12.000 Kč. Při defektu pokud se nastříká do pneu směs, zničí ventilek i senzor a je třeba koupit nový za 1.500 Kč. Lepší je tedy přikoupit rezervu - u Yarise 3.770, Polo - 1.200, Fabia - 1.100 Kč. To byl taky důvod, proč jsem objednal Polo, i když bych si dovedl představit Yaris, Mazdu 2 nebo Suzuki Swift.
Ta poslední....souvislosti spíš neznáš ty. Posledního půl roku jsem vybíral mezi čtyřmi značkami a obešel jsem několik prodejců VW a dalších X obvolal. Takže vývoj cen u Pola znám velmi dobře a nedovolil bych si psát blbosti. Jak říkal Bohuš - nečteš nevíš, nebo že by neznáte mapu pane?
hmm...neviem ako si mam vysvetlit prvu cast Vasej odpovede - ja som sa Vas na to priamo nepytal - co si myslite o tomto clanku, to odpovedzte Gilgitovi.
Za Vase dojmy k "E-Laderu" Vam dakujem, stacilo napisat, ze turbodiera vdaka nemu uz neexistuje - ostatne to bol ucel vyvoja ;-)
Celkovo ma ale napadaju vseliake myslienky v podvedomi, ked si uvedomim, ze reagujete na moj pripsevok zrovna teraz, zrovna v tejto dsikusii, a zrovna po Vasej priamej kritike Gilgitom. :-!
Az sa z toho citim cudne, a prvy odstavec si do slovenciny prekladam: Co ma otravujes, mam aj ine starosti, nielen sa tu starat o 1 slovenskeho Audi fanatika!!!
Medzi zadanim mojej otazky k Allroadu a dneskom, ste tu totiz niekolkokrat v diskusiach prispievali, tak som cakal a dufal, ze si tam najdem odpoved, alebo v SZ...
a nasiel som az tu :-O
Ok, lepsie nez dratom do oka, este raz dakujem a dufam, ze tu prvu cast si nemam prekladat tak, ako som tu napisal... ;-)
ako chlapci ja vas nechapem.
urazal som niekoho prosim?nie nikoho...a presne ako pises ..ked si aj pozrem diskusiu pod tymto clankom a aj na inych vy tu len na seba stale utocite a cakate na moznost niekomu nieco napisat..ja som nic zle nemyslel...diskuteri tu na auto cz uz su na rovnakej urovni ako ich clanky....bye
Neostava ani mne ine, nez suhlasit.
Pan Dusil ma aj voci mne 1 nezodpovedanu otazku ( este z diskusie o novom Allroade ).
Kiez by ti ale takyto slusny ton vydrzal co najdlhsie, nech ti za podobne reakcie mozu pribudat aj :yes:
PS: Len to "Pan" si si mohol usetrit ;-)
Tak tentokrát si asi seděl v nějakém jiném autě asi to nebyla Škoda ale Mercedes E, mám doma Grande Punto a tam je teda místa podstatně více, ve Fabii II jsem taky necítil takovou stísněnost vzadu jako ve III, porovnávám to se svoji výškou a málo místa není ani v Polu a vsadím se, že ani I20 nebude tímto trpět, jedná se, ale jenom o můj pocit, FIII je vzadu prostě malá, možná combi na tom bude lépe.
A jestli ti nevadí širokej práh ???!!!! no jestli jsi škodovkář, tak si každej prohřešek omluvíš, ten práh je prostě moc širokej a i hrana se mi zdá pro pohodlné nastupování vysoká, to potvrdil i švagr, který mimochodem škodovkář je !!
Takže platí sto lidí sto názorů, tohle je ten můj...... :-)
Měkčené palsty? Podíve jse ke konkurenci... Z nových modelů zůstaly myslím jen u Pola (dražší) a nové Corsy (a tam si myslím nebudou v základu). Nová i20 pak bude na měkčených plastech stavět kariéru >:-[] . Ale jinak? V této třídě nejsou vůbec běžné a když už nějde jsou, je to stejně vrchní díl palubky, kde ti je měčený plast prd platný...
Prah ve dveřích mo nijak nevadil. Málo místa na sedadlech? To myslíš vážně? Běž se podívat ke konkurenci. Fabia III, i když je na tom podle mě hůř než Fabia II, je prostorově stále vynikající. Taková Fiesta, P208, Clio působí vedle Škody co se prostosnosti týče, jako druhá, či spíše třetí cenová. Prober se.
Zapoměl si na zbytečné litry vzduchu ve velkém kufru kombi! To může mít fatální následky pro výsledek mise! >:D A Lancer je rodičů, kdybys to náhodou nevěděl! >:D
Tys v nové Corse seděl? Já ji viděl jen na silnici, tak nemohu soudit. Fabii jsem plasty olízal a na svou třídu otřesné nejsou. Fabia 1 po fl to ale neni a nebude...
:-) jsem si jistej, taky jsem byl překvapenej, samozřejmě nemile, manželka má Grande Punto a tam je teda místa víc !
A měkčené pasty - když máš moji výšku, každý kontakt s palubní deskou ať už jako řidič nebo spolujezdec, je velký rozdíl celou cestu kolenem bouchat do tvrdeho nebo měkčeneho plastu, nehleďe na na možnost havarie.........jaké bude asi setkání s měkčeným povrchem nebo s povrchem, který je tvrdý a může se nebezpečně lámat
To je ale překvapení koho pasujete na volbu číslo jedna! Už to ani vtipný není, jak se tady pořád protlačuje Škoda! :no::no::no: Už si ani nedáte práci s tím, abyste to dostatečně okecali, stačí jen, že komfortné jezdí a proto je to jednička... :-) PR jako prase. Jděte s tím už do háje vy zaprodanci!!! :no::no::no:
Hlavně, že jsi ty chytráku psal výše něco o bavení bez urážení.......... 295.000 ti stojí i teď v nejslabší výbavě s nejslabším motorem. Polo Start s 44 kW se 3 dveřmi o kterém se asi bavíš asi moc zájemců o Polo neosloví. 1.2 TSI 66 kW Comfortline dokonce od uvedení na trh o 5.000 Kč zdražil. Já vím moc dobře o čem píšu, v lednu si jdu pro nové Polo...
Nevím že máš BMW a vzhledem k tomu, že zmiňuješ Ural, tak soudím že je to motorka a nikoli auto. A je mi to jedno, já ti na to nepújčil, takže za co sis svoje vydělaný peníze utrail mě nězajímá. Ale děkuji za informaci, třeba někdy dáme na toto téma řeč. Já mám Hondu a taky to není auto ;-)
Kúpiť si dobre vybavenú Daciu, napríklad to Sandero Stepway sa u nás podľa mňa neoplatí, lebo tam sa už stráca tá cenová výhoda. V západnej Európe kde je len o tisícku (€) drahšia je to už pri ich platoch podstatne zaujímavejšia ponuka.
Polo není vůbec drahé. Je to jen dojem daný tím, že se v ČR neprodává nejnižší výbava Trendline. Nejsou tedy ceny od 200 000,-, ve výbavách, které stejně nikdo nekupuje. Pokud u konkurence přihodíš klimu a rádio, tak jseš na ceně Pola.
Volba rozumu by určitě byla Fabia TSI, ideálně v kombíku, cenová politika je neúprosná, solidní auto, sice se slabším interiérem, ale v této cenové... Pokud bych měl vybírat ze základních motorizacích, bude to určitě radši čtyřválec.
Polo je hezké, ale až v cenovkách nad 300 tisíc s TSI ... což je skoro už okraj nižší střední třídy.
Corsu jsem už měl to štěstí vidět na živo a rozhodně se nemá za co stydět. Možná pro někoho nenáročého by stálo sehnat ještě doprodej předfaceliftovaného modelu, jsou za zajímavé ceny.
I 20 sem neviděl ani nic nečetl, tak nehodnotím :-)
Chybí mi tam Clio, které se mi opravdu líbí, to auto působí dojmem většího vozu, uvnitř je i solidně zpracováno. Není špatná Fiesta ( i když ten čumák alá Mondeo ji zas tolik nesedí), nebo dosluhující Ibiza, protože pokud tohle někomu nevadí, za velmi dobré ceny třívalcové konkurence je k mání již s TSI... :-)
Ja by som zase nenapisal to co (podla tvojej logiky) 70% chlapov. Rovnako ako tu ma pravo 99% ludi byt povrchnymi, tak ja mam pravo ist do hlbky. Tu su vsetci ako take pustovniky v ulite, krty v zemi, vyliezt, zautocit a spat do ulity a nory. Ten racik ako aj ten krt su precitliveli na svoj svet, mysliac si, ze dobre je len to ich. Rozumies, ze pisat sa da aj takto a nie ako v krcme, s krvavymi ocami, nizkymi pudmi, kedy niekoho posles do "vies kam" a to vyvola bitku.