Novinky
Pravověrný příznivec značky BMW si o takové provedení neopře ani kolo, ale pro nějakou pipinu, proč ne? >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přestaň se chovat jako hulvát...!!!
Ho.no nevyleštíš.... 8-s
Já se uklepl, Arese se tak choval, PU jen vracel...
Já nevěřím vlastním očím! Tak pokud tady někoho urazil výraz "pipina", tak se všem dotčeným hluboce omlouvám - myslel jsem si, že je zde víceméně chlapská komunita, která není tak útlocitná 😄 Takže znovu a lépe - pro pravověrné fandy BMW bude asi tříválec příliš silná káva, ale pro nějakou ne tak náročnou roštěnku, pardon pěknou mladou řidičku to bude jistě vyhovující. Jste spokojeni? >😁
Jo okamžitě se přestaň chovat jako hulvat! Tady se pohybujes úplně v jiném světe. Tady jses ve světe priznivecu značky BMW. 😉
To bylo stejně hloupý, jako původní příspěvek. Takže souhlasíš s terminologií kolegy Umra...good luck 😄
Přiznivců? Ne, ale jednoho štěkala 😉 Jednou se rozpovídej, jak jsem ti neodmítl pomocnou ruku místo řepáckýho servisu v Ově a přestože jsi o pomoc požádal ty mě, ani jsi se neobtěžoval tam zavolat...
Nestěžuj si 😄
Přiznivců? Ne, ale jednoho štěkala 😉 Jednou se rozpovídej, jak jsem ti neodmítl pomocnou ruku místo řepáckýho servisu v Ově a přestože jsi o pomoc požádal ty mě, ani jsi se neobtěžoval tam zavolat...
Nestěžuj si 😄
Stejně hloupé jako původní příspěvek. Ach ano. Oba jsme použili nesprávný výraz. Příznivec.
Já jsem to ukazoval schválně ženě. Řekl jsem ji, ze očekávám reakci jak jsem hloupý člověk. Ptala se mě, kdo by na tuhle vložku na téma "čeština v příspěvcích" muže reagovat. Nechápe to, ze jakákoliv legrace skončí vždycky tak smutně >😒]
Pokud sis četl soukromé zprávy, tak jsem Ti odepsal, ze Ti moc děkuji za pomoc. Pokud to nestačilo tak: "moc děkuji za pomoc".
A ano nevolal jsem tam, já tam byl osobně. Bohužel všichni byli na obědě 😉
Já jsem to ukazoval schválně ženě. Řekl jsem ji, ze očekávám reakci jak jsem hloupý člověk. Ptala se mě, kdo by na tuhle vložku na téma "čeština v příspěvcích" muže reagovat. Nechápe to, ze jakákoliv legrace skončí vždycky tak smutně >😒]
Pokud sis četl soukromé zprávy, tak jsem Ti odepsal, ze Ti moc děkuji za pomoc. Pokud to nestačilo tak: "moc děkuji za pomoc".
A ano nevolal jsem tam, já tam byl osobně. Bohužel všichni byli na obědě 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nešlo o poděkování...
Btw, pokud jedu na schůzku, domluvím si čas, ale každej jsme jinej 😉
Btw, pokud jedu na schůzku, domluvím si čas, ale každej jsme jinej 😉
No vzhledem k tomu ze jsem před lety měl schůzky s kapitány průmyslu teto země a objizdel jsem největší firmy, tak si myslím, ze je to házení hrachu na zeď.
Já jsem tam nejel na schůzku. Já jsem se tam jel informovat. Netušil jsem, ze naprosto všichni v profi firmě jsou v jeden čas na obědě, bez zástupu.
Já jsem tam nejel na schůzku. Já jsem se tam jel informovat. Netušil jsem, ze naprosto všichni v profi firmě jsou v jeden čas na obědě, bez zástupu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já se za nějakýho velkýho příznivce nepovažuju...btw teprve teď jsem si všiml, že "pipiny" použil první Arese, tudíž se omlouvám.
Ty se nepovažuješ za velkého přiznivce? Tak tomu nevěřím. Já ziju v přesvědčeni, ze ty značku BMW milujes. A když ji milujes, tak není co řešit. Není to tak dávno, co se rozčiloval nad posuzováním řidičů BMW a psal jsi, ze jich znáš hodně a jsou to slušní lidé. Mimochodem já jich taky znám dost a jsou to naprosto pohodovi lidi, kteří si na nic nehrajou. Jenže oba dva se podle mě pohybujeme v prostředí, které nám vyhovuje = v prostředí normálních a pohodovych lidi. Ale nemůžeš tvrdit, ze jsou takoví všichni. Stačí jedna projížďka pro Praze a je ti jasné, ze ti lidi si o sobě mysli, jak jsou jedinecni v těchto vozech.
Ne, mám rád auta...ne BMW. A BMW mi vyhovuje z D3 v některých modeleh nejvíc. To je vše.
Nedělím lidi ani podle auta, ani podle pražáků, či ostraváků. Všude se najde něco a rozhlídni se po Ově.
Nedělím lidi ani podle auta, ani podle pražáků, či ostraváků. Všude se najde něco a rozhlídni se po Ově.
Proč bych se rozhlížel po Ově? Já ziju, bydlím a pracuju po cely rok střídavě v Praze, Soulu a New Yorku. Já tím tuplem nedělám rozdíly. Jenom říkám, ze nejvíce prasi na silnicích nadlidi nadaut. Audi, mercedes,BMW, infinity a Lexus. Proste když potkas na ulici Renaultu thalia, tak je tady nějaké procento ze v něm bude sedět dement. U výše zmíněných značek je to procento vyšší až vysoké. Proč? Protože si ti lidi mysli, ze jsou něco více než ostatní. Pamatuju si uživatele Machyrek jak psal, ze ma tak silné auto (tuším ze měl m550d) ze ostatní auta jsou pro nej jen obtížný hmyz. Zajímavé je, ze třeba řidiče Porsche ze by prasil vůbec nevidím. Většina z nich je dost slušná. Mluvím samozřejmě o Porsche 911.
A já nevím, proč takhle dokola kopeš kolem dokola, kdykoliv přijdeš do diskuze pod článkem o BMW.
Dementa v D3 potkáš stejně často jako dementa v Thalii nebo dodávce nebo čemkoli jiném. Ok, * v X5 je víc vidět a víc to lidem leží v žaludku.
Nicméně to neznamená, že se tu v diskuzi nesmí chválit BMW, říkat nahlas svoji náklonnost k BMW - nejen BMW, ale i milionům automobilům různých výrobců. A že mne na dálnici v odstavném podjede bílá X6 mne neodradí od koupě/provozování vozidla značky BMW.
Dementa v D3 potkáš stejně často jako dementa v Thalii nebo dodávce nebo čemkoli jiném. Ok, * v X5 je víc vidět a víc to lidem leží v žaludku.
Nicméně to neznamená, že se tu v diskuzi nesmí chválit BMW, říkat nahlas svoji náklonnost k BMW - nejen BMW, ale i milionům automobilům různých výrobců. A že mne na dálnici v odstavném podjede bílá X6 mne neodradí od koupě/provozování vozidla značky BMW.
OK. To vypadá jako rozumná kritika. Asi jsem moc zaujatý. Dík.
A jak je na tom teď tvoje pětka?
No musím zaklepat. Naprosto skvěle. Co jsem udělal je, ze jsem promazal zadní část sedadel, kde se kůže setkavala s plastem a nic nevrze. Motor je OK, převodovka taky. Co jsem začal kupovat non rft pneumatiky, tak to auto na podélných nerovnostech netaha do stran.
Takže teď spokojenost, akorát mi chybí zvuk a sila šestiválce. 😉
Takže teď spokojenost, akorát mi chybí zvuk a sila šestiválce. 😉
Tříválec v M paketu na 19" kolech a pádly pod volantem. :-!
půlka řidičů pozná stejně prd co je v tom za motor a prodávat se to bude jako housky na krámě ... viz průzkum u majitelů o tom jaký pohon má řada 1 , kdy si jich spousta myslela že přední ... 😉
Male, lehke zadkolkove coupe s malym, lehkym, ale dostatecne silnym motorem. Spravne po "petrolheadsku" by tam mela byt, dle oznaceni 218i, 1.8 atmosfera. Vykon by o moc vetsi nemela, kroutak taky ne, mozna by mela lepsi vykonnovou spicku, ale to se talhle blbe odhaduje, spolehlivost zalezi na tom, jak by byl ktery motor postaveny, jelikoz tri deci objemu nejsou nic markantniho. Co by ale 1.8 urcite nemela, je zvuk pripominajici R6, coz je u takoveho auta (zejmena bavoraku), dost podstatne.
sa ludia sli smiechom po.... ked videli htp vo fabii.... uz vtedy som hovoril znamym a kamaratom ze trojvalce su proste tu a nepotrvba dlho a kdejake 12valce a podobne mastodondy budu na ustupe... preslo 10 rokov a dnes ma trojvalec uz aj premia.... kamarati uz pochopili ze ja som sice srandista ale v niektorych veciach ich nemam chut klamat ani oblbovat.... jednoducho realita je taka aka je ..... a casom skoncia aj V12 aj V8 a ostanu maximalne 6 valce ... zase sa mozeme smiat...ale pockajme o 10 rokov... a uvidime
prichadza doba trojvalcov, turbomotorov a hybridov.... krasne V8 su pomaly ale isto uz dinosaury dnesnej doby .... a to nevravim ze sa mi to paci ze to tak je.... ide o fakt.... ja tym nadseny inak nie som aby si niekto nemyslel ze ma downsizing tesi ... rad spominam na doby ked trojlitrove sestvalce mala "povinne" kazda automobilka ... a ked vo vyssej strednej triede sme mali 20 roznych modelov aut... kdeze zlate casy su ;-\
takze je uplne normalne ked uz dnes vidim trojvalec aj v bmw... do smiechu mi ale z toho nie je ( na rozdiel od tych ktori sa kedysi smiali fabii )
prichadza doba trojvalcov, turbomotorov a hybridov.... krasne V8 su pomaly ale isto uz dinosaury dnesnej doby .... a to nevravim ze sa mi to paci ze to tak je.... ide o fakt.... ja tym nadseny inak nie som aby si niekto nemyslel ze ma downsizing tesi ... rad spominam na doby ked trojlitrove sestvalce mala "povinne" kazda automobilka ... a ked vo vyssej strednej triede sme mali 20 roznych modelov aut... kdeze zlate casy su ;-\
takze je uplne normalne ked uz dnes vidim trojvalec aj v bmw... do smiechu mi ale z toho nie je ( na rozdiel od tych ktori sa kedysi smiali fabii )
Tak jsme si zaplakali jako každej den...Toppere, děláš vůbec něco jiného, než že se utápíš v podobných domněnkách? 😉
Jenže se nejedná o přirozený s správný vývoj, jedná se o nařízení socialistické EU a její nesmyslný boj s emisemi, který stojí neskutečné peníze a snížení je jen na papíře.
Správně! A to je tragédie dnešní doby. Je neskutečné, že výrobci automobilů se EU nepostaví a chovají se jako masochisté. Už i frau Merkelová se v jednu chvíli postavila proti této hysterii ze strany EU ale automobilky se jen krčí a nastavují záda pro další ránu. >😒]
Je to jen jedno další auto .... tohle je určitě lepší .... [odkaz]
Myslíš, že to je Evrospkou Unii? Já myslím, že to je lidma. Kolik lidí si kupuje šestiválcové zadokolkové BMW v manuálu? Kolik lidí si koupilo minulé Clio Sport? Kolik lidí dá obecně přednost velkému benzínu oproti modernímu polomotůrku s malou spotřebou? Že by téměř nikdo?
Aha...
Dám krk za to, že kdyby velké motory lidi kupovali, tak jich tu máme bezmezný výběr všem rregulacím navzdory...
Aha...
Dám krk za to, že kdyby velké motory lidi kupovali, tak jich tu máme bezmezný výběr všem rregulacím navzdory...
Jasný. Vše je dané zákony. A zákony tvoří především EU. Tečka! :-!
A který zákon zakazuje šestiválce? Či velké motory?
Žádný výslovně. Ale všechny EU zákony které se týkají spotřeby a emisí jsou nastaveny tak, že jinak než s malými motůrky se do nich automobilky nevlezou... ;-\
A jak to odporuje tomu, co jsem napsal nahoře? Lidi ty malé motůrky hctějí, kdyby nechtěli a lpěli na víceválcích, tak jich jednak automobilky určitě nabízejí víc, druhak by se mohutně lobbovalo za výjimky v regulacích atd...
Jenže lidi nechtějí... Všechny dostupná auta, která jsou tak trochu regulacím navzdory - mají velké motory, normálně poskládané převodovky - mají dost mizerné prodeje...
Jenže lidi nechtějí... Všechny dostupná auta, která jsou tak trochu regulacím navzdory - mají velké motory, normálně poskládané převodovky - mají dost mizerné prodeje...
Zlaté časy... nebo golden era.. no jo.. A kdyby jsi od těch dob, na které vzpomínáš, odečetl ještě nějakých 15 let, najednou by jsi byl v 70. letech. V době, kdy sedany střední třídy mívaly tak nevýkonné (nejen) základní motorizace, že by se je dneska báli dát i do nejmenšího miniauta. V době, kdy zrychlení na stovku za 15 sekund bylo nadprůměrné a kdy skoro každé auto vypadalo zepředu stejně, protože mělo čtyři kulaté světla a mezi nim černou plastovou masku z vodorovných mřížek 😄
Nějak nechápu tvoje věčné nářky. A to píšu jako člověk, který jezdí jedním šestiválcem a jedním osmiválcem. Reálně si nový nikdy nekoupíš a na ojetý odvahu mít nebudeš, tak proč ti je to líto?
Ano, R6 je pro běžný život skvělý a zvuk V8 vždy dokáže rozbušit srdce. Spotřebu nemám potŕebu řešit. Ale že bych za tou dobou plakal? A proč? Vždyť první M3 byla taky R4. Ano, auta jsou čím dál složitější, může se pokazit čím dál víc věcí, ale to stejné si mohli říct lidl v 80. letech.
A momentálné je na prodej E36 320i, která má najeto ani ne 1000 km. Cena 25000 Eur. Koupil by jsi si ji? A to je ještě pravé poctivé BMW se vším, co k tomu patří.
Ano, R6 je pro běžný život skvělý a zvuk V8 vždy dokáže rozbušit srdce. Spotřebu nemám potŕebu řešit. Ale že bych za tou dobou plakal? A proč? Vždyť první M3 byla taky R4. Ano, auta jsou čím dál složitější, může se pokazit čím dál víc věcí, ale to stejné si mohli říct lidl v 80. letech.
A momentálné je na prodej E36 320i, která má najeto ani ne 1000 km. Cena 25000 Eur. Koupil by jsi si ji? A to je ještě pravé poctivé BMW se vším, co k tomu patří.
On ne. Protože jediné, na co se zmůže, je nostalgie a střídání názorů jako ponožek. Ani diskutovat nezvládne.
Mimochodem, máš krásné E39. Koukal jsem na tvé vlákno na bmwklub.sk. :-! :yes:
Mimochodem, máš krásné E39. Koukal jsem na tvé vlákno na bmwklub.sk. :-! :yes:
Hm, neviem na kú dobu to spomínaš, ale ja si pamätám na našich cestách zväčša dovezené polorozbité herky označené 316i ktoré mali skoro problém sa pohnúť z miesta. Na nejaké šoférske zážitky si mohol na mieste zabudnúť a žralo to aj trávu okolo cesty. Dnes do podobne veľkého a ťažkého auta dajú 1,5 s turbom a raz toľko koní a krútiaku a hneď tu bude niekto vyplakávať za 3,0 R6, ktorý videl tak na obrázku. Na smiech si tu tak jedine ty.
Dnesny vodic noveho BMW spravidla netusi, co je pod kapotou. Ani ho to nezaujima.
Dnesny vodic ojazdeneho BMW... no skoda hovorit...
Jedna aj druha skupina vytvara image znacky....
Dnesny vodic ojazdeneho BMW... no skoda hovorit...
Jedna aj druha skupina vytvara image znacky....
Dáš odkaz na zdroje k tomu co píšeš, nebo je to jen takový plácáníčko? 😉
To si opravdu nemyslím. Dokonce si troufnu tvrdit, že i kdybych se zeptal mojí ženy, tak by to věděla.
Pokud si to kupuje fanda značky, tak to ví stoprocentně. Takže zvláště u BMW těch lidi s neznalosti toho, co je pod kapotou bude opravdu málo.
Co se Ti nezdá na dnešních řidičích ojetého BMW? Já i manželka jsme celkem spokojeni 😉
"celkem spokojeni"
To je ten problem....
To je ten problem....
A jak jsi na tom s dovolením Ty? Já pořád nikde problém nevidím.
Irena je stoprocentně spokojená s hybridem a v každé diskusi to dává všem hlasitě najevo. Její debilní kecy jsou ozdobou každého článku o hybridních automobilech.
Irena ví všechno nejlíp, investuje peníze do budoucnosti a dává tím najevo svůj
postoj😊
Irena ví všechno nejlíp, investuje peníze do budoucnosti a dává tím najevo svůj
postoj😊
Nevím, kdo si takové auto bude kupovat, protože určitě nebude levné a kupovat si BMW kupé, které potřebuje 8.8sec se dostat z 0-100km a navíc s motorem s křovinořezu...nevím, nevím. Rozuměl bych politice za tímto rozhodnutím, kterým je zcela určitě nutnost dostat průměr CO2 na určitou cifru, ale o tom není v článku ani zmínka. Na druhé straně bude dobře, když se taková plečka bude jakžtakž prodávat, protože to umožní BMW dále vyvíjet i pořádné motory. Hlavním viníkem celé anabáze ale zůstává EU a zelení šílenci, kteří na ni tlačí a které financují kapitalisté typu Al Gora a jemu podobných, kterým může být naše planeta ukradená, hlavně že se obohatí na úkor nás všech. >😒] Jo, a že ten tříválec devalvuje BMW to je přece každému jasné.
Nebude to levné, ale bude tam dost propastny rozdíl mezi 218 a 235i. Pamatuju si, jak jsem byl překvapený, kolik stojí 520d a 530d. Tenkrát byl pro mě motor na úplně posledním místě a řešil jsem to výbavou. Tenkrát jsem s tím autem skoro nejezdil a měl služební. Tenkrát to auto bylo pro manželku a děti, aby byly v bezpečí proti maniakum na silnicích. Dneska jsem OSVČ a žádné služební auto nemám a tudíž motor u dalšího vozu musí byt co nejvýkonnější. Takže tady mas příklad konkrétního rozhodnuti pro nejslabší motor. A těch důvodu muže byt X.
Problém je, ze u ostatních motorizaci je to tak, ze BMW ma jasně definované pro koho to je a kolik na tom vyděla. U teto motorizace je zřejmé, ze k tomu byla značka donucena. A to není správně.
Problém je, ze u ostatních motorizaci je to tak, ze BMW ma jasně definované pro koho to je a kolik na tom vyděla. U teto motorizace je zřejmé, ze k tomu byla značka donucena. A to není správně.
Šest válců je prostě šest válců a žádný vyhoněný méněválce takové motory nenahradí. 😄
Rozdiel medzi socka modelom (20d) a normálnym modelom (30d / 35i), je samozrejme nielen v cene, ale bohužiaľ i v technike a materiáloch. Socka modely sú očesané, vo všetkých smeroch, jednu zo základných vecí spomeniem napr. brzdy. Vo vyspelých krajinách sa socka model kupuje na pokojné jazdenie, v krajinách Eldoráda (Slovensko, Česko, Poľsko, Maďarsko..) si to ľudia kúpia ako superšport, jazdia s tým ako hoviadka a čudujú sa, že to síce je BMW ale nejak to nejazdi ako tá 530d / 35i......
Za BMW si kľudne dosaďte AUDI alebo Mercedes, ale bohužiaľ tento extrém sa najviac prejavuje práve u BMW, lebo má najšportovejší image spomedzi D3.
P.S. Všade platí, za málo peňazí, málo muziky 😄
Za BMW si kľudne dosaďte AUDI alebo Mercedes, ale bohužiaľ tento extrém sa najviac prejavuje práve u BMW, lebo má najšportovejší image spomedzi D3.
P.S. Všade platí, za málo peňazí, málo muziky 😄
No na to jsem se prodejce ptal a řekl mi, že rozdíl je max v lépe dimenzovaných brzdách. Takže o nějakém očesání asi nemůže být řeč. Ostatně bylo by to dost nevýhodné i pro samotnou automobilku, aby montovala v podstatě dva různé modely, když budu brát v úvahu, že pětek se výrobí cca 360.000 kusů za rok https😐/www.press.bmwgroup.com/netherlan… /😡br />
Prošel jsem si teď na toto téma několik diskuzí a článků na netu a všichni se shodují na tom, že neexistuje rozdíl (kromě lepších brzd) mezi 520d a 530d. Pokud sem hodíš odkaz, v čem je 530d lepší než 520d (kromě brzd), tak budu rád. Faktem je, že 530d naopak nabízí více možností z hlediska příplatků. Prostě u 520d nenajdeš v konfigurátoru aktivní stabilizátory apod.
Jinak se chci ohradit proti tomu šílenému pojmu "socka model". Když si plně vybavíš 520d, tak atakuješ hranici dva miliony korun. Já jsem šel cestou výbavy, protože mě motor nezajímal. A to je to krásné na prémii. Dovolí Ti jít cestou, kterou chceš.
Co se týče toho rozdělení krajín, tak to je možná v Tvojí představě. Já jsem tedy neviděl a ani neslyšel nikoho, kdo by přeceňoval schopnosti nejslabší motorizace.
I když dynamicky po instalaci performance packu to není taková tragédie a 530d uniká jen o málo: [odkaz]
Jediná věc, která mě štve je zvukový projev. Zvláště po důkladném otestování fenomenálního biturba od Audi.
Prošel jsem si teď na toto téma několik diskuzí a článků na netu a všichni se shodují na tom, že neexistuje rozdíl (kromě lepších brzd) mezi 520d a 530d. Pokud sem hodíš odkaz, v čem je 530d lepší než 520d (kromě brzd), tak budu rád. Faktem je, že 530d naopak nabízí více možností z hlediska příplatků. Prostě u 520d nenajdeš v konfigurátoru aktivní stabilizátory apod.
Jinak se chci ohradit proti tomu šílenému pojmu "socka model". Když si plně vybavíš 520d, tak atakuješ hranici dva miliony korun. Já jsem šel cestou výbavy, protože mě motor nezajímal. A to je to krásné na prémii. Dovolí Ti jít cestou, kterou chceš.
Co se týče toho rozdělení krajín, tak to je možná v Tvojí představě. Já jsem tedy neviděl a ani neslyšel nikoho, kdo by přeceňoval schopnosti nejslabší motorizace.
I když dynamicky po instalaci performance packu to není taková tragédie a 530d uniká jen o málo: [odkaz]
Jediná věc, která mě štve je zvukový projev. Zvláště po důkladném otestování fenomenálního biturba od Audi.
Hitman, tady jsi těžce mimo. Viděl jsem 335i s manuálem a hadrou a viděl jsem totálně naložené 320d. Auto je pořád stejné, představa, že ti dají do dvoulitrového dieselu jiné
dřevo nebo hliník /obojí z plastu😊 je hodně ujetá. Nebo jinou kůži. Auto je skládačka, ale určitě nedrží skladem dvojí kvalitu materiálu.
dřevo nebo hliník /obojí z plastu😊 je hodně ujetá. Nebo jinou kůži. Auto je skládačka, ale určitě nedrží skladem dvojí kvalitu materiálu.
s prednym pohonom, trojvalcom, elektr. posilnovacom riadenia, vybrakovanou zakladnou vybavou, kde je vsetko za priplatok a aj plasty su priplatkove, kde bola ta diskusia o premiovosti a nechnologickom naskoku premie?
Ked boli bmw1 so sestvalcom, zadnym nahonom, hydr. posilnovacom riadenia, to bola soferska premia, teraz sa z toho stava akurat tak snobske auto...
Aj keby to bol najlepsi trojvalec na svete, trojvalce dokaze ponuknut dnes kazdy... Prave ta odlisnost a la zadny nahon a sestvalec v dobe stvorvalcov robila tu premiovost, do buducna to bude viac menej o znaku na kapote, bmw s trojvalcom, mercedes s renaultackym motorom, no nekup to...
Uz aj ta alfa romeo so zadnym nahonom, ked sa konecne zacne predavat, bude soferskejsie auto ako bmw, nie preto, ze by alfa napredovala, skor bmw ide smerom do stratena...
Ked boli bmw1 so sestvalcom, zadnym nahonom, hydr. posilnovacom riadenia, to bola soferska premia, teraz sa z toho stava akurat tak snobske auto...
Aj keby to bol najlepsi trojvalec na svete, trojvalce dokaze ponuknut dnes kazdy... Prave ta odlisnost a la zadny nahon a sestvalec v dobe stvorvalcov robila tu premiovost, do buducna to bude viac menej o znaku na kapote, bmw s trojvalcom, mercedes s renaultackym motorom, no nekup to...
Uz aj ta alfa romeo so zadnym nahonom, ked sa konecne zacne predavat, bude soferskejsie auto ako bmw, nie preto, ze by alfa napredovala, skor bmw ide smerom do stratena...
Pozor. Důležité je říct, ze tady se žádná revoluce přece nekoná. Pořad to bude auto se zadním náhonem a šestiválcem. Pořad bude mít petiprvkove zavěšení zadních kol.
Jenom si můžeš vybrat i jiný motor. To je cele. A důležité je, ze pokud by tady neexistovala tak přísně nastavena EU pravidla o produkci CO2 a emisním průměru značky, pak si nemyslím, ze by si BMW kazilo dobrovolně image investicemi do trivalcovych motorů.
Jenom si můžeš vybrat i jiný motor. To je cele. A důležité je, ze pokud by tady neexistovala tak přísně nastavena EU pravidla o produkci CO2 a emisním průměru značky, pak si nemyslím, ze by si BMW kazilo dobrovolně image investicemi do trivalcovych motorů.
Jasný. BMW chybí model do kterého by mohli ten "křovinořez" montovat. Proto čumí dokola a hledají kam ho fouknout. No v jedničce už je, tak na řadě byla dvojka. Po dvojce přijde trojka, pak X1 a tak dále. Ještě letos v srpnu Manfred Porscherider vyloučil tříválec pro jiné modely než jedničku. Bingo! Je prosinec a už tu máme dvojku a mluví se o trojce. Ale žádné bobky vážení. Na ceně se to nepozná. A co dál? Že by M3? Trojku už tam máme, tak proč ne. Viva Brusel! >😒]
Coupe by mala byt sportovejsia exkluzivnejsia a menej prakticka verzia normalneho modelu, tam nema trojvalec co hladat ani v ponuke. Pod 9 sekund sa aj mazda3 aj golf 1.4 TSI a nepotrebuju na to byt coupe.
Ano, zatial si mozes vybrat aj sestvalec. Ale nekona sa dostatocny vyvoj sestvalcov, tento nevyvoj sa substituuje v style - predam sestvalec a trojvalec = mam nizsie emisie. Pri sprisneni noriem to dopadne tak, ze vynechat sestvalec z ponuky...
Pokial viem, tak sestvalec v starej jednotke mal spotrebu pod 9-10 litrov aj pri surovsom zaobchadzani. Logickym krokom by bolo vylepsit ho, aby klesla spotreba na 8-9 litrov a v dalsej generacii na 7-8 litrov. To je vyvoj, nie pchat tam trojvalce...
Ano, zatial si mozes vybrat aj sestvalec. Ale nekona sa dostatocny vyvoj sestvalcov, tento nevyvoj sa substituuje v style - predam sestvalec a trojvalec = mam nizsie emisie. Pri sprisneni noriem to dopadne tak, ze vynechat sestvalec z ponuky...
Pokial viem, tak sestvalec v starej jednotke mal spotrebu pod 9-10 litrov aj pri surovsom zaobchadzani. Logickym krokom by bolo vylepsit ho, aby klesla spotreba na 8-9 litrov a v dalsej generacii na 7-8 litrov. To je vyvoj, nie pchat tam trojvalce...
Hmmm. Pokud ohlédnu od dalších odstavců a snobství (ehm?! 8-s , tak bych se chtěl vyjádřit k odstavci druhému a šestiválcové jedničce. V případě silné verze kupé to taková nirvána není. Divil by ses. A ani hydraulické posilovače všechny verze vč. R6 neměly.
Je to pořád dokola. BMW se rozšiřuje směrem nahoru i dolů. A nic ti nebrání koupit si do toho auta šestiválec.
Až skončí i šestiválce, potom bude ouvej😞
Až skončí i šestiválce, potom bude ouvej😞
ten zadek je šukézní, tohle je hodně povedený facelift, kurde no moc pěkné Bmwečko, jinak dneska jsem viděl zadek nové x5 a dostává se mi pod kůži čím dál víc....
Něco jiného je vlastní kultura běhu motoru. Nicméně jak se ukazuje, i s tou se dnes již výrobci tříválců dokážou vypořádat i bez vyvažovacího hřídele."
Ty teď píšeš o "noční můře"...
... KVÍLÍCÍ MRCHA s PODDUŠENÝM [odkaz] 3-VÁLCEM a PŘIFUKOVÁTKAMA ABY TO VŮBEC JELO !!
STRAŠNÝ v Mnichově jim z Tesly [odkaz] zřejmě už kape na maják. A to snížli spotřebu ropných sraček : řekněme že na papírovou zvysoka takže reálná když se nebude moc přišlapovat je 6,5L/100km = tyvole trojková 1998ma už jezdila za 7!! VTIPÁLCI !! Po 20ti letech vývoje? co to má bejt >😁 >😁 >😁 >😁 nemluvě na poloviční životnost dnešních motorů..
A ten interiér.. DĚS, asi jim už docházejí nápady, ten ubohý malý dispejík !! ... >😁 >😁 CO JE TO ZA SRAČKU!!! Takhle mý vypadat pořádný displej Takhle [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: No ale v porovnání s toudle [odkaz] ostudou z Mnichova spotřeba [l/100km]😒br /> 14 to ještě de >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D
Jedině tak tady můžeš diskutovat. Jakýkoliv jiný názor je nepřípustný.
Ale mezi námi. Vždyť se na ty diskuze podívej. Kritizujes něco, co je fakt dost špatně? Okamžitě jses jen věčny stěžovatel. Napíšeš něco podle sebe? Za par minut přiletí morální letka a nazve Tě ***m, který nerozumí autům. Je to tak nebo ne?
Tenhle týden jsem se loudal za traktorem se slámou. Týpek ve firemní Fabii se zezadu přiřítil, jelikož jsem si nechal celkem velký odstup mezi mnou a Zetorem, těsně před křižovatkou mně předjel a zařadil se mezi mnou a traktorem, ani neskončila křižovatka a už to nevydržel a jal se předjíždět.
Jen tak pro zajímavost, seděl jsem v autě, které bylo vyrobeno v Mnichově.
Jak já miluji gentlemany v luxusních vozech. Bohužel nás je málo >😁
ale co jsem čuměl nejvíc, řídil XC70 D5! byl jsem v šoku! volvíčkáři nezávodí! volva si kupujou intelektuálové a architekti! no fakt jsem si ho chtěl ještě prohlídnout, protože takovou prasečinu jsem neviděl ani u žádného z řidičů D3 :yes:
Ale pokud si někdo zakomplexovaný a zakřiknutý poprvé sedne do osmiválcové X5, tak většinou jezdí nejen mimo zákony této země, ale i mimo zákony etiky a morálky.
Jednou jsem to už nedal a okřikl jsem týpka v X6, že stojí v obchodním centru na místě pro kočárky. Kupodivu znal perfektně zákony a řekl, že takové místo není v zákonu o provozu na pozemních komunikacích vůbec definované. A to je to. Sice to není zákon, ale je to prostě mimo morálku a gentlemanství. A jestli já něco (jako 150% heterosexuál) obdivuju na chlapech, tak je to čest, morálka a slušné chování. Tomuhle chybělo všechno. Včera jsem psal Gilgitovi příspěvek, že piju Laté v McDonaldu a hned po odeslání přijela na místo pro invalidy stříbrná X6 s RZ 5H2....
Tak nevím, asi fakt žiju v jiném světě. Ale to se netýká jen BMW, ale všech aut, u kterých si majitel myslí, že má jaksi něco více, než mají ostatní...
Hele a ještě k těm fanatickým fandům - nedávno jsem četl na facebooku jednoho alfisty -
"Lepší tlačit Alfu, než řídit BMW" :yes:
Btw., pokud chceš o situaci za komunistů, spočítej si jak dlouho se na ty tuzexový vydělávalo.
kde testují BMW 320i s přeplňovanou 16stovkou od PS. šestiválec z E46 dostává pěkně na pr.del
dal bych odkaz, ale nepustí mně to...
Měl jsem možnost hodněkrát jet v nejrůznějších BMW 3 E30. 318i, 320i, 325i a M3 (2,3l).
Přestože čtyřválcová M3 je ikona, mnohem větším zážitkem byla jízda v 325i. Proč?
Pro ten nádherný zvuk ŘADOVÉHO šestiválce. I v tom je totiž rozdíl a to odlišovalo BMW od povětšinou vidlicové konkurence.
Řadový šestiválec má tu správnou "kadenci" zážehu (nezaměnitelný zvuk) a je bez všech berliček v podobě vyvažovacích hřídelí přirozeně vyvážený z hlediska sil a momentů prvního i druhého řádu.
V nynější trojce, pokud chci benzín a neprahnu po extrémních výkonech, ale jen po kultuře běhu a zvuku motoru mám smůlu.
Nejslabší benzínový šestiválec má 306 koní.
Dám příklad😒br /> Otec rodiny, který chce maximálně kultivovaný benzínový kombík s příjemným zvukem (šestiválec), ale nemá závodní ambice a stačí mu kolem 150 koní výkonu, protože na předjíždění mu to stačí. Odjakživa se mu líbilo BMW, takže pro něj jasná volba.
Ejhle 8-s . Jeho oblíbená prémiová značka mu nabízí jen čtyřválce!
335i je mimo - slabší M3 opravdu nechce. Jednak finančně a druhak proto, že bude mít strach auto půjčit manželce kvůli (pro ni) nebezpečnému výkonu.
ale je jasne, ze to budu okrajovky - ta C 450 AMG ale bude dobra alternativa pre tich, ktori povodne poskulovali po S4 😉
Vycházel jsem totiž z českých stránek Mercedesu, kde u kombíka máš JEN benzíny a JEN 4 nebo 8 válců.
No co by člověk mohl chtít po českém zastoupení, že ;-\ ... .
To, ze Audi CZ takmer zasadne dava tu na ACZ nekvalitne infa o motorizaciach, som si uz zvykol...
Takze uz len BMW...a mozno - tam na to myslia poriadne, a preto su tak vysoko v predajnosti nad Audi ;-\ - a jasne, ze nielen vdaka tomu :-!
Čtyřtakt nikdy - proti šestiválci má vždy jen polovinu zážehů, takže jedině, že by měl 2x vyšší otáčky. A vibrace musíš řešit pomocnýma berličkama.
Měl si někdy možnost vyzkoušet šestiválec? V případě že ne, tak opravdu doporučuji nějaký starší atmosférický od BMW. Ty považuji za NEJ.
Z hlediska výkonů - jasně. Za chvíli budou mít běžně 150 koní 1,0 nebo 1,2 benzíny.
Jenže reakce těchto motorů proti atmosféře? Sám jezdím převážně turbodiesely, ale dobře vím, jaké kouzlo má silná benzínová atmosféra. A klidně stačí nějaká starší nijak extra silná "plečka". Třeba starý Opel Kadett 2,0 - úžasný motor i v osmiventilové verzi.
Takhle foukaný motor nikdy nepojede.
Tebou požadovaný šestiválec ještě naštěstí v nabídce je. A to u Mercedesu (pokud teda na svých stránkách zase nekecají). Konkrétně 3,0 V6 245 koní, takže optimální pohon. Otázkou je, jak dlouho ještě takové nabídky budou, než je nahradí foukaný čtyřválec 2,0 nebo 1,8. Brr.
3.0 V6 245 koni vypada paradne, kam ze to maji montovat?
Turbo bude mít vždy prodlevu (nejen otáčkovou, ale hlavně časovou), která je v mých očích prostě otravná.
Na cestování v pohodě, ale když chci "na krev" předjíždět apod, tak mi i při cestování vadí. A o nějakých přesných "hrátkách" v serpentinách si můžu jen nechat zdát.
Výkon tam sice je, ale NE HNED.
Ad eko ucpávky - to je samo problém dneška, ale asi se s tím už učí výrobci pracovat, jak jsem zjistil z testu Mazdy 3 benzín 2,0 na těchto stránkách (dasauto.cz).
Neřídil jsem ji, ale dle testu by měl motor reagovat velice pěkně.
Do kterého Medvídka je ten motor? Našel jsem ho v parametrech sedanu C.
Jazdia aj tie, aj tie. Len hold-smula, W12 uz nema perspektivu - ma ju vraj nahradit novy V10 6.0 TFSi, ktory ma casom prebrat aj Bentley - tam je to ale este aj superenie s Porsche, ktore vyvyja novy V8. Takze ani velke reci Bentley o tom, ze chcu byt firma s najviac predanymi 12 valcami na svete asi coskoro utichnu... :-!
Pritom mame stale V12 6,5 v Aventadore - preco neupravia ten pre MSB - teda pre nove Bentley-e a prip. aj Porsche - to mi ostava zahadou :-!
Btw...neměli by ho ani před 10-ti lety, protože by pořád nebylo jako dřív 😄
Navíc vůbec mi nepřijde, že by petrolheadům nějak zásadně vadily 3-válce. Koneckonců právě u značek jako BMW prodeje táhnou naopak diesely.