Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 milníků designu vozidel Škoda

Vydejme se do historie a zmapujme deset vozidel Škoda, bez nichž by dějiny českého výrobce zdaleka nebyly takové, jaké jsou.
Zpět na článek
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2014 18:39
Re: Škodovka měla jenom jeden milník a tím je VW
Měla dva milníky - první byl srážka s komunistama... a ta ji skoro zabila.

A ano, VW ji potom zachránil.

Vzhledem k tomu, že vítězství komunistů v roce 1948 bylo historickým důsledkem obou světových válek, tak tím odčinil malý kousek toho, co napáchal...

:-P
30. 12. 2014 20:25
Re: To embéčko typ 1964 je krása
A čo potom 105/120 ? Tie sú podľa mňa s prehľadom to najhoršie, technicky aj vzhľadom.
Avatar - Ada je zase tady
30. 12. 2014 19:44
To embéčko typ 1964 je krása
Ve své době to byl vůz, který zaujímal společně s Renaultem R8 důstojné místo na špičce evropské moderní mainstreamové produkce. Ostatně - v polovině 60 let mělo Československo vyšší životní úroveň než třeba Rakousko... :yes:

Škodovka po roce1968 už rychle ztrácela dotyk s evropským mainstreamem až dokud tuhle automobilku nepřevzal Volkswagen. Dnešní vozy z Mladé Boleslavi a jiných výrobních linek jsou sice už zase na světové úrovni, ale už ryze české nejsou.

Také se mi líbí, že vozy v té době byly jednoduše opravitelné a měly slušnou světlou výšku. O tom si dnes už můžeme nechat jen zdát :no:
Avatar - white label
30. 12. 2014 22:42
Re: Škodovka měla jenom jeden milník a tím je VW
Ještě větší škodou (po srážce s komunistama) bylo zabití osobních Tater... a ty už bohužel nedokázal zachránit nikdo.
Avatar - flyboyeda
30. 12. 2014 18:24
Škodovka měla jenom jeden milník a tím je VW
Kdyby VW nekoupilo škodovku, škodovka by už neexistovala

VW dizajn škodovky výrazně ovlivnil, dle mě k lepšímu

VW škodovku zachránil a dnes patří mezi nejsilnější pilíř koncernu VW
1. 1. 2015 17:03
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
On taky nic o tych snech nepise.
Pise o tom ze Renault neni schopen vytvorit neco kloudneho od kompaktu nahoru takze Superb by proste nebyl. (Ted se al zachytil drapkem o ruzne ty bastardy jak se jim rika crossouvery a dacie :-)

Snad je kazdmu jasne ze prodej skodovky VW byl dar z nebes. Skoda byla v 1990 na kolenou s bidou by prezila par let.
Avatar - dal
30. 12. 2014 23:24
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Pro mne je 1000 suveréně nejkrásnější Škodovka!
Avatar - Guttalax
30. 12. 2014 19:21
Stará octávka
Vídávám jednu krásně zrekonstruovanou.Červená s černou střechou.Jsou to takoví mladí típci a natočili s ní vlastní verzi Pomády.Supr :yes:
Avatar - Informátor
1. 1. 2015 22:56
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Buď v pohodě, nebýt VW, nebyla by už dneska žádná Škoda. Možná by se v Boleslavi vyráběly Renaulty nebo něco podobného. Takže dík VW :yes:
31. 12. 2014 00:19
Milníky Škodovky....
.... je na tom hezky vidět, jak je Škoda při vší úctě lokální, zcela tuctová značka....

Chápu že národ za ní stojí, ale první liga se VŽDY hrála někde úplně jinde....

Nezbývá než smeknout před VW, co z téhle značky udělal.... v době kdy Škodu přebírali by tomu fenomenálnímu úspěchu nevěřili snad ani oni.... :yes:
31. 12. 2014 03:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2015 16:53
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Nebyla zastarala. R8, Simca 1000, nemluve o VW Brouk. Vsechno tehdejsi zapadni vozy stejne tridy.
Avatar - simply never
1. 1. 2015 04:54
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Ok, vsetko dobre do nového roku.
Avatar - flyboyeda
31. 12. 2014 17:37
Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škodověn
tak to ani omylem škodověnka bez VW by skončila , stala by se minulostí, díky VW má současnost i budoucnost
31. 12. 2014 11:25
Re: Škodovka měla jenom jeden milník a tím je VW
V pořadu retro na ČT24 je to pěkně vidět. Spartaka chtěli dovážet do USA. Chtěli koupit 15000 kusů, ale exportováno bylo jen 500, protože 15000 byla celoroční produkce :-)
viz [odkaz]
Tady [odkaz] je o Tatře 138 a tady [odkaz] o 1000MB.
31. 12. 2014 01:33
Re: To embéčko typ 1964 je krása
V tomto s tebou nemôžem vôbec súhlasiť. V roku 1968 bola "embéčka" už takmer na konci života preto je nefér porovnávať ju s Escortom. Z r. 1964 kedy sa vyrábať začala je napríklad taký Fiat 850, že by oproti nemu vyzerala ako z múzea sa určite povedať nedá. ;-) Tak a teraz si porovnajme Š 105/120 s hocičím z rokov kedy sa začala vyrábať, napríklad Renault 14 z r. 1976. Vyzerá to ako o minimálne 10 rokov staršie auto.
2. 1. 2015 12:50
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Kdyby Škodu koupil Renault, tak by její vrcholovej model byl něco ve stylu Škoda Duster.

Kdyby Škodu koupil Ford, tak bys tady nadšeně hýkal zase ty, cosworthe.
2. 1. 2015 12:31
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Znalí poměrů ví, co nabízel Renault. Vlastní modely, vlastní značku. Jen. Žádnou jinou alternativu.

Ty se tu jen snažíš obhájit svoji mizernou terii, která stejně nikdy nebyla a nebude. Už jen proto jsi ukázkový zoufalec. >:D :yes:
1. 1. 2015 21:55
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Dost mozna by bylo nepravdepodobne jakekoliv auto s logem skodovky...
Avatar - white label
1. 1. 2015 21:41
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Takže ty tu pravidelně (a většinou vulgárně) pohrdáš produkty automobilky Škoda, které sám kupuješ do firmy? A co třeba teď tu o Zlatovlávce?
Z těch lidí, co si kupují Škodovky máš samozřejmě ty nejideálnější priority právě ty, ostatní jsou vesměs jen omezení značkoví příznivci..., kteří by Škodovky kupovali i kdyby dodnes nabízela pouze Favority, nebo Logany.
Avatar - white label
1. 1. 2015 21:30
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Hele "vosle" koukej..., vůbec není podstatné o čem si můžem/nemůžem nechat zdát, podstatné je, že Superb III bude ve své třídě (samozřejmě spolu s Passatem) maximálně konkurenceschopný, což by bylo např. pod Renaultem krajně nepravděpodobné. Pod ním by vůbec těžko někdy mohla Škodovka dělat auto střední třídy s logem Škodovky.
Avatar - white label
1. 1. 2015 02:44
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Hlavně by se tím podstatně zmenšil tvůj megakomplex z novodobého úspěchu Škody a koncernu VW vůbec. Tvé tradiční zaujaté výlevy (navíc obvykle vulgární) pod každým článkem o Škodovce už nikoho nepřekvapí.
Mimochodem o autě, jakým teď bude Škoda Superb III, bychom si mohli nechat maximálně tak zdát. Takové auto může Škodovce aktuálně "závidět" i tebou vzpomínaný Renault.
Avatar - simply never
1. 1. 2015 01:02
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Najtrefnejsi komentár, co som tu kedy cital!
1. 1. 2015 00:37
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
koupil by ji renault, mela by spolehlivejsi motory, pohodlnejsi podvozky a skodafans by hykali blahem uplne stejne jako dnes
1. 1. 2015 16:51
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Vyssi zivotni uroven v 60 CSR nemelo. Mozna par let po valce.

Nastesti dnes maji lepsi jizdni vlastnosti a silnice jsou taky lepsi.
Avatar - simply never
1. 1. 2015 03:10
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Sám som škodu mal, takmer denne sa v nejakej vozim. Rozne superby, octavie 2 aj 3, vzdy s haldexom. Zastával som a aktualne zastavam názor, že je to auto, ako každé ine, obycajne s prednostami aj chybami. Hoci nemusím, odpoviem ti. Či ma miesta škoda komunita považuje za to, alebo ono, je mi putna. Vari vsak nemá golden holden pravdu? pre japonca je najlepší japonec, pre američana american, pre nemca nemec a pre čecha? Nostalgicky by som povedal, že čech, akurat, že uz rovnako ako ine národy nemáte vlastnu značku. A preto ste na tom uplne rovnako ako slováci. Snažíte sa ukazovat, ako je škoda česká a chapem to. Ale nie je, nemcom ste ukradnuti, oni su nadšení z vášho nadsenia, lebo im zarabate peniaze pri ohnutych chrbtoch. Presne tak ako my. A skode úspech prajem, ja mam nadhlad, ktorý tu mnohym chyba.
31. 12. 2014 22:52
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Pravdepodobne by skoncila, pripadne by se par let placala a nakonec by ji stejne nekdo koupil (v lepsim pripade).
31. 12. 2014 16:52
Re: To embéčko typ 1964 je krása
to se pleteš, embéčko bylo v době příchodu na trh poměrně dost moderní. snad jedině koncepce vše za zadní nápravou byla milná, ale s té se dalo rychle přejít pokud by to tady fungovalo normálně. zato řada 742 to bylo už jenom vaření z vody. posuzovat zastaralost z dnešního pohledu podle toho, kterej model má líbivěji zaoblené blatníky o zastaralosti nic moc nevypovídá.
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 23:00
Re: Škodovka měla jenom jeden milník a tím je VW
toto podpisem krvou !!!
Bohuzial, mali ponuku od Volva, ktore do nej chcelo vstupit kapitalovo, ale vedenie Tatry po prestudovani a zisteni, ze kazda automobilka, do ktorej Volvo vstupilo, prestala ako samostatna znacka existovat, tuto ponuku odmietlo. :-!
Na moje 613-ky budem uz len s uctou a nostalgiou spominat. :'-(
Takto funguju aspon nakladne vozy Tatra pod svojim menom... ;-)
2. 1. 2015 13:33
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Jde vidět, že tvé znalosti jsou ukázkou bídy a hlouposti. >:-[]

Do dnešních dnů by nepřežilo mnoho slovutnějších značek, než jen nějaká malinká východoevropská automobilka se zastaralým modelovým portfoliem a nulovými prostředky pro rychlejší vývoj nových modelů.
2. 1. 2015 13:02
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Proc mit radost, ze se podarilo zachranit tezce zadluzenou automobilku ve ztrate, ktera dnes patri k mainstreamove spicce a roste kazdym rokem, kdyz si muzem tak krasne zanadavat, vid? >:D
Jinak nevim, jestli melo twingo, nebo dacie lepsi motory, sedacky a podvozek, nez moderni skodovky.
2. 1. 2015 11:48
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Blbosti tu píšeš ty. Jak to bylo, co kdo nabízel je dnes známo. Vyšly o tom mraky článků, i dokumenty v TV.

A psát něco o možnosti prémiové značky Škody u Renaultu? Ty jsi opravdový znalec prostředí. To se musí nechat.
Možná bys uspěl po boku Petra Novotného, ten to taky docela láme přes tři kolena. >:D :yes:
2. 1. 2015 11:38
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Auta, která by z Boleslavi vyjížděla, by ale na kapotě neměly okřídlený šíp, ale kosočtverec a v podstatě by to ani nebyly škodovky.

Takže jsi ze startu vlastně tradičně úplně mimo. :-!
2. 1. 2015 09:46
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
to jsou kecy coby kdyby. treba by ji renault pouzil jako svou premiovou znacku. proste by nechcipla a skodafans by hykali uplne stejne.
2. 1. 2015 00:37
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Tak jestli tady chces srovnavat dacii s aktualni produkci skodovky, tak nema moc cenu diskutovat. Pokud narazis na to, ze renault dacii ponechal, tak nezapominejme, ze dacia v roce 1995 predstavila vlastni model nova, takze nejaky vyvoj a modely mela a stejne je tam, kde je, i kdyz prezila. Skodovka mela favorita a VW ji vystrelil do vysin. Renault se o skodovku spolu s VW a dalsimi uchazel a to zejmena se zamerem vyrabet tam twingo a pozdeji dalsi levne modely a znacku skoda zrusit.
2. 1. 2015 00:01
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
a dacia je co?
Avatar - white label
1. 1. 2015 03:35
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Vidíš, zato moje poslední Škodovka byl Favorit, kterého jsem prodal v roce 1994. Od té doby jsem žádnou Škodovku nevlastnil. Neuvěřitelné, co? Chápu, že pro tebe (nebo holdena) je každý, kdo nesouhlasí s blábolama proti Škodovce hned extrémní nacionalistický příznivec okřídleného šípu, ale ono je to spíš typické přání otcem myšlenky. Pro mě je u produktu jakým je automobil nesrovnatelně podstatnější fakt, jak je celkově dobrý, než to, jak moc je český, slovenský... apod.
Takže hlavně, aby ten tvůj nadhled byl vidět ve tvých příspěvcích a nemusel si pak "zbytečně" psát o tom, že ho opravdu máš. ;-)
1. 1. 2015 01:09
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Mozna. Potom, co by nemeli penize ani na vyrobu favorita, by ji koupil renault a montovalo by se tam twingo, tak jak to planovali. Kdyby meli strsti, tak by bouchali auta na urovni dacie. A nebo by krachla, jako mnoho jinych podniku.
Avatar - Guttalax
30. 12. 2014 19:34
Re: Stará octávka
Měl jsem tu Italy a kluky jsem poprosil ,zda by ji jim nepředvedli. Ti byli z toho úplně vedle. :yes:
1. 1. 2015 19:30
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
o skodovkach mi nepis. ja narozdil od lejbla par skodovek do firmy koupil a pravdepodobne jeste koupim, ale neni to ani kvuli spolehlivosti nebo krase. zde rozhoduji uplne jine priority. ovsem muj koment byl k tomu ze skodovka by zde byla i v pripade ze by ji nekoupil VW. proste by ji koupil nekdo jiny a skodafans by hykala uplne stejne ale za jine barvy.
Avatar - white label
1. 1. 2015 02:37
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Raděj se s tím moc "nechlub", nebo tu budeš spíš za simple ever...
2. 1. 2015 12:37
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
a proto ty si jelito. teorie je to ze by skodovka bez folcvagnu neprezila. ja rikam ze prezila a osli skodafans by hykali uplne stejne. kdyby ji koupil renault tak by meli lepsi motory a komfortnejsi podvozky. no a zcela jiste by se do designu nemontoval ten zezvejkanej slovenskej vandrak
2. 1. 2015 12:20
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
ty si unikatni jelito. ty si jeste vetsi blb nez jsme cekali. jak si na to prisel ze by na kapote nebyla postrelena slepice ale diamant? vzdyt ty ubozaci ziskali pravo pouzivat znacku postrelene slepice az v roce 91
2. 1. 2015 12:10
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
ty sis mel dat predsevzeti do noveho roku ze jiz nebudes takovej blbec a jelito jako doposud
2. 1. 2015 00:03
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
ta si totiz akorat uzvanenej vosel co vubec nic nevi. skodovka ma svoje vyhody pro firemni zakazniky. pro soukromnika je to predrazenej sunt.
1. 1. 2015 08:29
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
zdat si o tom muzes nechat akorat tak ty vosle. pro mne teda fakt superb sen neni.
1. 1. 2015 08:25
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
a s cim nesouhlasis vosle?
3. 1. 2015 12:38
Škodovka přežila jen díky VW
Tehdy byly dvě možnosti , kapitálový vstup VW se slibem zachování vývojové základny a investic do výroby . Druhou možností která tehdy byla ve hře byla prodej Škody firmě Renault . Ze Škodovky měl být montážní závod , montovat se měl tehdejší typ R 19
3. 1. 2015 12:32
Re: DIZAJN JE PŘEŽITEK, DŮLEŽITĚJŠÍ JE POHON
jj
a hlavně ELEKTROMOTOR [odkaz]
Kastli vám dneska přebouchá kdejaký schopný počítadlo, ale nejdůležitější dnes je KVALITNÍ POHODOVÝ INTERIÉR [odkaz] [odkaz] a KVALITNÍ POHONNÁ JEDNOTKA [odkaz] [odkaz]

TO ABY NEBYLA NUDA A DEPKY žejo ŠÁDE !!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
2. 1. 2015 10:59
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
To neni cobz kdyby. Takovy zamer francouzi skutecne meli. A je to i logicke.
2. 1. 2015 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
1. 1. 2015 22:50
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Pro mě jedna z nejkrásnějších. >:-[]
31. 12. 2014 19:50
Re: To embéčko typ 1964 je krása
No 720ka byla pripravena na vyrobu, dokonce mela i cenu, jenze prislo rozhodnuti, ze se bude delat v BAZ, ktere se tehdy jeste ani nezacaly stavet.
Avatar - simply never
31. 12. 2014 18:47
Re: To embéčko typ 1964 je krása
To som rád, ani ja nie. K tým projektom, tých bolo skutočne niekolko, otázkou vsak ostáva, či sa jednalo o skutočne realizovatelné projekty. To uz dnes nik neodhali. Problém škody bol pred 40-50 rokmi v tom, že bola technologicky nekonkurencna (na západe), plus xy "inych dovodov". Nie vsak v dizajne, tam bola rozhodne vysoko. Tak teda hoci máš pravdu, že projektov bolo v čase existencie BAZ-ky vela, tvrdit, že ich pochovala BAZ-ka nie je ani trochu fér.
31. 12. 2014 18:31
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Ja o nejake narodni rozepre taky nestojim, jenom jsem je trochu citil z tveho prispevku. Mas pravdu v tom, ze nevim, kolik komu VW dal, ale narozdil od tebe se o tom nikde nezminuju. K tem projektum, napr. model 720 vcetne jeho dalsich karosarskych variant.
Avatar - simply never
31. 12. 2014 18:22
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Tu nie je čas, miesto ani moja chuť začať debatu slovák proti čechovi a čech proti slovakovi. Tak ako nevieme za kolko kupil vw škodu, tak isto nevieme, kolko dal vw BAZ-ke za továren. A nebol som pri rozhovoroch a jednaniach koncom 60 rokov, kedy si slováci vydupavali závod. A ani neviem, kolko zaujímavých (a realne realizovaných) projektov bolo z dovodu stavby 1 zavodu zrušených. Ty to vsak vies a máš na to dokaz. Gratulujeme ti.
2. 1. 2015 12:31
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Copak, nechceš v tom být sám? >:D
2. 1. 2015 11:43
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
A to si myslíš jen ty? >:D

Opravdu ztělesnění naivity.
Avatar - white label
1. 1. 2015 21:58
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
Souhlas, samozřejmě záleží hodně na tom, jak by byla postavena prodejní smlouva.
31. 12. 2014 21:26
Re: Škodovka měla jenom jeden milník a tím je VW
Měla dva milníky - první byl srážka s komunistama... a ta ji skoro zabila.

A ano, VW ji potom zachránil, ovšem bohužel k dojčlandskýmun obrazu svému [odkaz] ;-\

VIVÁÁÁ LS TESLAS [odkaz] ;-)
31. 12. 2014 18:03
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Kde ma vyvoj, kde ma sidlo, kde se pise jeji historie? Domaci zlato by bez pomoci z venku prezilo jenom tezko, resp. sance by byly byvaly vetsi, kdyby si slovaci nevydupali stavbu zbytecnych bratislavskych automobilovych zavodu (mimochodem, kdo tam dneska montuje auta?), kvuli cemuz se zarizlo dost perspektivnich projektu a ceskoslovensky prumysl to stalo strasne penize. To neni vysmech, urazka, to je fakt.
31. 12. 2014 11:30
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Dobre, tak kdyz ne escort, tak treba kadett. A i ten fiat vypada spis jako 100vka. Renault 14 je nekde jinde, ale porad najdes vic aut z roku 76 co designem odpovidaji rade 742, nez aut z ctyriasedesateho, co vypadaji, jako mbcko.
31. 12. 2014 17:00
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Hodnotim opravdu vyhradne tvary skodovek vuci soudobe konkurenci. A z takoveho srovnani mi proste vychazi tisicovka jako zastaralejsi, nez 742. Jasne, ze tvar karoserie (treba "vsazene" zadni celo atd.) byl v 70. a 80. letech byl dost archaicky, ale tvar svetel, proporce a ruzne detaily jak v interieru, tak v exterieru, pusobi na rade 742 moderneji, resp. adekvatneji vuci konkurenci. Neni nic jednodussiho, nez se podivat na par obrazku. Nakonec, o tvarove zastaralosti tisicovky pise i autor v clanku. Je taky potreba vytesnit vzpominky na rozpadle 105ky, ktere v konfrontaci s nalestenou tisicovkou z muzea opravdu nepusobi kdovijak pritazlive.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 11:13
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
to je blbost. v dobe kdy se skoda prodavala tak mela novou lnku a pomerne mlady model. i folcvagn ho nechal zit jeste 4 roky a pouze ho zmodernizoval do felicie. v koncernu renault by mela skoda prostor pro rust klidne na jejich premiovou znacku, protoze potencial tam na to je. u folcvagnu bude vzdy jen ten posledni co se smontuje ze skladovych zasob.
31. 12. 2014 22:18
Re: Vy co mi dáváte place dolů si jako myslíte že by to škod
ale kulovy by skoncila
31. 12. 2014 18:49
Re: To embéčko typ 1964 je krása
ale ona nikdy česká nebyla, krom doby kdy ji komunisti znárodnili (ukradli).
Avatar - simply never
31. 12. 2014 17:55
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Co je české na skodovke? Akurat robotnici vo fabrike. Predali ste si domace zlato. To nie je vysmech, urážka, to je fakt. Tipujem, že ak by bola škoda slovenská, predala by sa nemcom tak 3x lacnejšie ako ste to urobili vy.
30. 12. 2014 23:32
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Vzdyt ja nerikam, ze je oskliva, akorat poukazuju na jeji zastaralost vuci konkurenci.
30. 12. 2014 20:41
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Nebyla to zadna hitparada, ale vicemene odpovidaly tomu, co se tenkrat vyrabelo u konkurence (byt to treba byl vybehovy model) zatimco MBcko, i pres jeho nesporne vizualni kvality, pusobi oproti dobove konkurenci jako z muzea. Nezapominejme, ze v roce 68 vyjel napr. prvni escort. A vubec, 105/120 ve vrcholnych provedenich nevypadaly spatne. Ke konci se delaly i exportni verze se vstrikovanim a diky kulatemu predku to na litych kolech vypadalo z urcitych uhlu mozna i moderneji, nez zakladni favorit. A ten tuningovy potencial u rapidu... Co z toho dokazal vykouzlit nemecky dovozce gunsch je neskutecne, kam se hrabe audi quattro ;-)
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 20:12
Re: To embéčko typ 1964 je krása
Minimalne designove bylo MBcko nejzastaralejsi z produkce skodovky za celou jeji historii.