Neskutečný bordel a nechápu, jakto že dostávají další státní zakázky. Nedal bych jim nic. *... ty mosty nebyly od začátku v pořádku. Vlní se to, praská atd.
Já myslím, že pořád ještě existuje něco jako kontrolní dny. V případě, že se v zápisech konstatuje, že je vše O. K., tak nevím jakou zálibu chce ŘSD na Eurovii podat a jsem opravdu velmi za ten soud zvědavý.
Chyba není v kontrole stavby, ale přímo v jejím zadání, kdy úředníci ŘSD ruku v ruce s politiky kraje prosadili do zadávací dokumentace stavby studený odval z NH a to je celý zdroj problémů. Takže nějaké kontrolní dny jsou o ničem, protože ty "jenom" poctivě kontrolovaly jak se pod stavbu pere matroš, který je zcela nevhodný ovšem posvěcený a přímo požadovaný státem (ŘSD, zkušební ústav etc.). Takže to bude další totální soudní fiasko pro stát.
Souhlasim. A to vas v CR prekvapuje?
Dokud bude mit RSD rozpocet x desitek miliard korun, tak bude zdrojem zajmu ruznych podnikatelskych skupin. Tito pani touzi po penezich a jdou tam, kde se zlataky koncentruji.
ten človíček co zapisoval do stavebního deníku (jestli tam vůbec nějaký existoval), přesně věděl, kde je hranice kam může zajít a co se od něj čeká, aby z ŘSD nevyletěl
ve vyspělých zemích dokonce velmi dobře ... zajímavé, inovátorské a neobvyklé projekty s vyšší mírou rizika, zafinancuje lépe stát, než soukromí investoři ... v ČR jsou státní zakázky bohužel jen zdrojem rozkrádání úředníků a na ně napojených podníkatelů
To je fakt, a ještě mě překvapila ta výše částky, 22 milionů, jen pro velmi hrubou představu, Trojský most (v Praze), stál 1,3 miliardy (i když je tam tramvaj + samoúčelné designové řešení, jako pomník pana architekta Kouckého), ale za 22 milionů toho moc neopraví.
Politické strany se musí z něčeho financovat. Tehdy byla "struskařská" lobby poměrně silná, nicméně tento materiál je šunt. Zatím se mluví jen o jeho nevhodnosti pro využití v konstrukčních vrstvách. Já si na svých projektech dělal namátkovou kontrolu z tohoto hlediska bezvadnýho materiálu a přišel tak na zásadní hodnoty ekologicky škodlivých prvků a příměsí. Tenkrát šlo všechno pryč...jsem si jistej, že na jinou lokalitu, kde si i podobný materiál našel uplatnění.
Tohle je ještě prd. Nově u nás budou dálnice stavět italové - ti co ošidili mosty a cesty na jihu Itálie tak, že dnes už jsou to jen rozpadlá torza. S pověstně kvalitním stavebním dozorem v naší republice to bude další černá díra na naše prachy z daní a vzniknou další kilometry nepoužitelných dálnic... Samozřejmě vše bude napsané tak, aby nikdo za nic nemohl a velké strany budou mít opět dost peněz na billboardy a masáž po které je zase poslušně zvolíme. A ze ŘSD udělají akciovku aby prachy mohly téct ven ještě rychleji než dnes přes milionové platy pro "odborníky"...
Pokud nikdo nesedí za ztráty v řádu miliard, je to vždy ukazatelem tunelování státních peněz za tichého souhlasu všech zúčastněných. Tyto velké rozkrádačky nelze provést jako "one man show". O tom se ale oficiálně samozřejmě mlčí.
nevím, jestli se nemýlím, ale loni dělali pár nových úseků směrem z brna na vyškov a co jsem tam letos několikrát jel, tak mám dojem, že v levém pruhu je dost defektů (děr a prasklin). takže jestli je tohle kvalita? 8-s co si myslíte ostatní?
co je za argument 4x méně dálnic na obyvatele než "mi"? nevypovídá to spíš o tom, že se v česku staví dálnice zbytečně od nikud nikam. jakkoli je ta D1 (D47) v Ostravě doje*aná, tak je to jedna z mála dálnic v česku, jejíž výstavba měla smysl (ačkoliv o tom, jak je vedena může být diskuze).
no dobrá, možná maji pár km pěkné dálnice ale to je tak vše. poláci mají nejhorší cesty v okolí, minou se při výstavbě dálnice a mají na počet obyvatel 4x dálnic méně než mi. takže bych polsko nedával vůbec za příklad
Celá Eurovia je jeden velký mafinánský podvod na jednom konci politiky počínaje, na druhé straně stavebními vedoucími konče. Udělat všem banderovské řešení málo, holt vizitka naší republiky. Pak se divíme že schopní mladí odchází do zahraničí a na spálené zbytky si brousí zuby korejci a putin. ... ale co chtít, když i Klaus se neudrží když vidí péro . Čekám jak se ještě vyvrbí tunel Blanka a oprava D1 >:D
Je to ostuda České republiky ,tak jako Brno-Vyškov.Když projedete do Polska ,tak je to nádherná dálnice . Zatím jsem po ní jel do Wroclavi a na druhou stranu do Krakova. Celé Slezsko je poddolované a u Poláků je cesta v perfekt. stavu a tady hnus.Někdo tady napsal ,že by je zavřel. Souhlasím až by zmodrali. ;-)
Ano, jistým politikům se tenkrát hodilo, že zabijí dvě mouchy jednou ranou, postaví dálnici do kraje, který ji nutně potřeboval a ještě se pochlubí tím, jak "zadarmo" zlikvidovali ekologickou zátěž minulých dob. No a dnes uvidíme za kolik bylo to "zadarmo".