tady někdo, pořád něco vyčítá redaktorům, tohle to, támhle to, včetně toho, že jsou nalezlí škovce v aná..u. U škodovky se to dá pochopit, je to česká značka, byť vlastník je jiný, navíc jde neskutečně nahoru.
Co už se nedá pochopit, že je tu někdo hezky nalezlej v ruským páchnoucím aná..u! >:-[]
Co nechápeš na "Běžte s rusákama do háje"? Nehledej v tom žádnou šifru.
Když mám rád pelmeně, měl bych mít taky proto k rusákům velice pozitivní vztah? Ale no tak.
Prepáč, ale zase by som za každým článkom nehľadal odfláknutú prácu.Článok pojednáva o výročí automobilky, a to splňuje. K tomu zopár informácií v skratke, aby to zase nebolo len na 5 riadkov. Bodka. Ak by sa v článku venovali napríklad konkrétne histórii automobilky Kamaz a neboli tam uvedené Tebou spomenuté informácie, samozrejme išlo by o veľkú a podstatnú chybu. Ale myslím že veľkú časť čitateľov takéto podrobné informácie ani nezaujímajú, a koho áno, ten si to dokáže nájsť sám a nečaká na článok na auto.cz
Ty seš fakt nebetyčnejkre-tén. Nevím na co taháš do článku o autech politiku. Gilgit má pravdu. Když o něcom píšu, tak koukám, aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu a čtenář se z toho něco dozvěděl. Píšeš ty debílku pod článek o Mustangu taky něco o americký *? Nebo seš tak tupej, že rozděluješ svět na hodnej západ a zlej východ. >:-[]
Áno, myslím to vážne a? Článok je o výročí, čo sa však nerovná priamo história. Ak by pojednával len čisto o histórii, nesmeli by v ňom chýbať napríklad fotky v minulosti vyrábaných modelov, či zmienka o úspechoch na Dakare.
Souhlas.... Pro ne-pamětníky musím poznamenat, že tahle vypadaly plakáty na auta vytvořené za socializmu, tj. 40 - 30 let před dneškem. Opravdu nepříliš povedené promo.
Obrázky v galerii se povedli. Je vidět, že si dali záležet. Mají to pěkně stylizované. I taková těžká technika do terénu nebo truck může vypadat na obrázku impozantně. Toto se Kamazu povedlo.
Ten potomok Stefana Ihnata z tvojho avataru je pravdepodobne potomok rusina, to su taki slovaci, ktori po slovensky rozumeju menej ako po rusky >:D hlavne ze mas jasno >:D >:D >:D a kozmonaut je slovo povodom ruske, myslim >:D >:D >:D takze mas pravdu, bez do * >:D >:D >:D
Boze, kam az klesla uroven skolstva, a aj schizofrenia zacina byt asi infekcna
Lajky jsou zbytečný. Stejně nás ten příslušník tupý lůzy hodí oba do pytle s nálepkou "komouši" a to jen proto, že nás mimo jiný zajímá taky Kamaz. Ale že se budu rozčilovat. Blbů je na světě nepřeberný množství, takže pořád a všude na nějaký narážíš. ;-)
Na youtube su zaujimave videa, co s tymi autami dokazu v tajge, alebo v snehu, az ich zmodernizuju na uroven europskych aut, budu musiet postavit cesty...
Ahoj, situace trochu odlišná od jednoduchého tvrzení že Daimler má 15%... Daimler v rámci své majetkové účasti "pouze" vytvořil J-V s Kamazem a vznikla omezená výroba (spíše montáž) v oddělené hale komplexu Kamazu. Původní Kamaz pokračuje ve výrobě dobře známých vozidel s vlastními motory a převodovkami, zatímco J-V montuje motory, převodovky Daimler. Axor je zdrojem, o kabinách jsem dosud neměl info. Ale fotky k tomuto článku kabiny Axoru (modifikované v oblasti druhého bočního okna) představují s logem a nápisem Kamaz.
Tzn., že Daimler nemá vliv na to, co se děje v samotném Kamazu. Z tohoto pohledu do článku o výročí firmy zmínka o Daimleru nemusí být vložena.¨
Na druhou stranu, přiložené fotky prezentují i výrobky J-V s kabinami Axoru, tak by se vysvětlení mělo v článku objevit. Takže Gilgit má se svou kritikou pravdu.
Ale nečekejme, že team ACZ má odborníky i na truck market v Rusku... Myslím, že to by už museli přístup na server zpoplatnit ;-) .... Vtip!
Pôvodne som chcel Gilgitovi oponovať, no vzhľadom k poslednému odstavcu by sa táto info zišla. Ja som napríklad len nedávno zistil, že už používajú aj modernejšie kabíny na báze Axoru.
Zacal si rozmyslat :yes: alebo sa zacali delit bunky >:D . Ten nick by s tvojim postojom korespondoval lepsie, k tomu kozmonautovi su tvoje nazory skor parodiou. Este pekne prosim toho KocabaAbbasa, nieco mi hovori, ze ak sa zopakuje Occupy Wall Street, tak vy dvaja budete na jednej strane a Steve na opacnej , jazdil bez prilby
Nekupuj benzin, pravdepodobne je z ruskej ropy, nekur plynom, aj ked ide z nemecka je rusky, predaj med z kablov do zberu, elektrina v nich je z 80% z ruskych palivovych clankov z elektrarne postavenej podla ruskeho projektu.
Ale, co mozno cakat od niekoho, kto si da do avataru motorku , ktora je praprapravnuckou tej, ktoru osobne vybral Stalin ako hodnu vyroby komunistami v Rusku >:D >:D >:D . Vybral aj Zundapp, ale hlavne BMW a zaplatil.
Si tak podivne zasadovy, ale co uz, ked je pre teba 160 CZK za listok na motosalon moc >:-[] , pre nas nekomunistov je to len necelych 6 EUR, co su 3 piva, to nato vazne nemas ?
Ked sa bude u vas znovu znarodnovat, budes medzi prvymi...mozno mas niekde schovanu legitimaciu >:D >:D >:D
A co myslis, na akom aute prevazal svoju motorku BMW R1150 GS Ewan McGregor a Boorman cez rieku na sibiri ? A doprovodne Pajero ? Dvaja Slovaci ju prekonali sami, bez Kamazu...
Nemam nick vznikly v rusku, v avatare rusina a som sasek >:D , ale zas nemam potrebu nejaky latentny obdiv nepriamo zverejnovany vyvazovat akoze odporom >:D >:D >:D . Pocita sa aj to, ze palim rusky plyn ? ( samo ze tajne, miesto zastavy >:D >:D >:D ), ako vyvazovali rusi turba vies ?
Chlap z tvojho avataru bol rebel a mal vlastnu hlavu. Daj si tam radsej Kocaba