Novinky
zlysoused
6
Mě vyklízení trhu jako dobrý nápad nepřije.
Přejít do diskuze
No, pro mnohé milovníky turínské značky to asi není dobrá zpráva, ale já si myslím, že je lepší být realistou a stát pevně nohama na zemi, a to Sergio určitě je. Snažit se za obrovských nákladů vyvíjet podobně rozsáhlý výrobní program, jaký má třeba VW, to by pro Fiat byla rychlá cesta do pekel.
Každopádně se moc těším na pětidveřovou pětistovku a hlavně na nové Bravo. Doufejme, že kromě hatchbacku a sedanu se objeví i kombi. No a jako třešnička na dortu příjde nový 124 Spider. Nepochybuju, že mu Italové ušili krásný kabátek s nádechem retra, k tomu skvělé motory Multi-Air (výkonnější než u Mazdy MX-5) - to bude nářez!!! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: Forza Italia! 😉
Každopádně se moc těším na pětidveřovou pětistovku a hlavně na nové Bravo. Doufejme, že kromě hatchbacku a sedanu se objeví i kombi. No a jako třešnička na dortu příjde nový 124 Spider. Nepochybuju, že mu Italové ušili krásný kabátek s nádechem retra, k tomu skvělé motory Multi-Air (výkonnější než u Mazdy MX-5) - to bude nářez!!! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: Forza Italia! 😉
Škoda, že podobně bravurní strategii nerazí Winterkorn. VW by teď vyrábělo jen padesát variant brouka a Audi by ukončovalo výrobu. Jestli on ten vizionář a stratég Marchionne nemá stejnou školu jako Tvrdík. >😁 Protože Fiat vede podobně, jako Luftjarda vedl ČSA. Sice na rozdíl od ČSA nepochybuji o tom, že Fiat přežije, ale to, co z něho zbylo, je opravdu smutná realita. 😢
Tak stím se nedá než souhlasit, navíc i jety kousky stojí poměrně dost, nedostaneš se s cenou pod 100 000 ani za ty nejstarší, dnes už takřka 7mi lety kousky, což je na tak maly auto docela slušny udržení ceny.
V takové Anglii jich je taky jak much, prostě jsem na tom stejně jak ty, je to něco co nutně potřebuju, navíc by se mi dobře doplňovala s mou šedesátnicí 600 😄
V takové Anglii jich je taky jak much, prostě jsem na tom stejně jak ty, je to něco co nutně potřebuju, navíc by se mi dobře doplňovala s mou šedesátnicí 600 😄
Konečně přiznal, že na to nemá. Jen místo toho, aby z toho vyvodil důsledky a odstoupil, tak se to snaží prezentovat jako výhodu a navodit dojem exkluzivity. :-! Proč toho blba nemohli zaměstnat radši ve Vlkohradu. 😒 I když on ten Fiat vede, jak kdyby pro ně pracoval...
Vidím to stejně. Auto větší než Bravo nemá smysl, bylo by to jen vyhazování peněz viz frantíci. V malým segmentech Fiat drtí konkurenci dává to smysl. Jen škoda, že skončí Lancia, Y má pořád slušné prodeje...A malé spider nevidím mimo jak tvrdí autor. Vidím v tom skutečná Fiat a ne modelový moloch :yes:
Žádné jiné malé auto se mi nelíbí tak jako Fiat 500. Koncem března jedu zase do Itálie kde jich je jako much. Neuvěřitelné množství kombinací lze spatřit. Rád bych si jeden kousek s automatem pořídil, nevím sice proč, ale to auto je boží! 😄
ono jde o to že nebýt Fiatu se svím Topolinem kterého prodaly po válce licence do Španělska, německa, rakouska, polska, Anglie a Rumunska, bylo by tady dnes o dost míň Automobilek, nehledě na to že díky Fiatu vznikla Francouzká Simca, Brouků se sice vyrobila hromada (ale dělali je do nedávna, tak je to logicky), ale Fiat je synonimum pro masovou výrobu, jenom modelu Nuova 500 se jenom v Itálii vyrobilo za 20 let 5 500 000ks, 600 víc jak 2 5000 000ks, a to nepočítám všechny licence co prodali do španělska Seatu, do rakouska Puchu, do Německa Jagstu, Do Rumunska zastavě...
A to je jenom 20 let po válce, tak jak píše Label, takový 126, 850, 127, Ritmo, Uno, Panda, auta pro masy za pár korun, a to je to co Fiat uměl nejlíp, vždycky...
A to je jenom 20 let po válce, tak jak píše Label, takový 126, 850, 127, Ritmo, Uno, Panda, auta pro masy za pár korun, a to je to co Fiat uměl nejlíp, vždycky...
...nejen, že už nebude, ale on už dnes není ani zdaleka takovou masovou značkou, jakou (poměrně dlouho) bývával.
F 128 je (mů)j překlep, měl tam být logicky F 127. F 128 je o stupeň "vyšší linie😒br />
F 1100, F128, F Ritmo, , F Tipo, F Bravo.
Samozřejmě souhlas, značka Fiat je v podstatě jakýmsi synonymem pro značku (ve své době) motorizující Evropu, včetně nesčetných licencí jak pro západní, tak i východní Evropu (Žiguli/Lada/Vaz, Zastava, Polski Fiat...). Auta pro masy (s moderní technikou a za rozumnou cenu) byl převážně tradiční revír Fiatu.
Taky v dlouhých dobách slávy sbíral Fiat evropské tituly "Vůz roku" pomalu jako Gott Slavíky.
Samozřejmě souhlas, značka Fiat je v podstatě jakýmsi synonymem pro značku (ve své době) motorizující Evropu, včetně nesčetných licencí jak pro západní, tak i východní Evropu (Žiguli/Lada/Vaz, Zastava, Polski Fiat...). Auta pro masy (s moderní technikou a za rozumnou cenu) byl převážně tradiční revír Fiatu.
Taky v dlouhých dobách slávy sbíral Fiat evropské tituly "Vůz roku" pomalu jako Gott Slavíky.
protože když mu nekonkuruje někdo z koncernu (fiat) tak mu stejně konkurují další a co je lepší mít na trhu cca 3 podobná auta, která si vzájemně konkurují proti cca 10 dalším modelům různých značek a nebo mít v nabídce jen 1 proti dalším deseti z cízích stájí? tahle logika fiata fiat přivedla tam kam dnes dospěl, přitom techniku v rámci koncernu má od mini auta až po luxusní limuzíny včetně suv mpv a supersportů..jen je toho potřeba využít a ne to zabíjet, v úspěšných 80-90tých letech byly všechny platformy použity na fiat, alfu i lancii
Otázka je, co je lepší. Italové byli vždy individualisti. Nikdy neřešili lidové vozítko jak hitler wagen, pro masy. Takže ve vw group si stejné auto koupíte jako golf, A4, Oktávku, Leon... Novináři udělají srovnávací test a ejhle, v česku vyjde nejlépe ta okta, v německu golf, ve španělsku Leon... a to máme najenou ale krásně na výběr co? Bacha, já jsem bohatý deutchland, a golf je pro socky... koupím si teda tu A4
Asi tak. Vsak aj VW ma 4 masove znacky a techniku "zdielaju" krizom-krazom.
Uctovnik Sergio uz akosi zabudol na historiu automobilizmu. Karosarne kupovali techniku a potom dizajnovali, klepali, ... a vyrabali auta ako lusk. 😉
Uctovnik Sergio uz akosi zabudol na historiu automobilizmu. Karosarne kupovali techniku a potom dizajnovali, klepali, ... a vyrabali auta ako lusk. 😉
Přesně tak, Kia a Hyundai taky dotuje plno aut, která se prodávají v Evropě. Genesis tady určitě nezáří, tak proč ho nabízet? Věc se má tak, že lidé budou mít v podvědomí, že Hyundai už nebude jen tou automobilkou nabízející nějaká max i20 nebo i40, ale i větší vozy. Snad Fiat ponechá Freemonta, tomu se docela daří a má 6válec, vidím to jako dobrý tah.
ano, ani tohle není určeno jako rodinná dodávka, každé auto je na něco jiného, Proč tady spousta lidí chce ve všem velký kufr? Upřímně, kdy ten kufr opravdu využijete? Berte to tak, že italové chtějí jezdit v autech, která musí v první řadě "vypadat"... pro rodinu je 500L living. Oni s sebou nevozí skoro nic, protože při cestě se zastaví na kafíčko na pumpě, dají si oběd v restauraci a jedou dále... V autě stejně jezdí každý pořád sám... na dovolenou jednou ročně se nahodí rakev. Anebo lépe, s příručním zavazadlem na letiště Vás to odveze krásně 😄
Kazda firma ma za cil vytvorit zisk, protoze i jinak je na trhu aut dost, takze o plneni jinych funkci nejde.
Pokud mu nazev 500 ten zisk pomuze prinest, tak je mi to jedno.
Ale jinak vcera jsem stal vedle "500X" a tohle je fakt maly auto tak max v Americe! >😁
Pokud mu nazev 500 ten zisk pomuze prinest, tak je mi to jedno.
Ale jinak vcera jsem stal vedle "500X" a tohle je fakt maly auto tak max v Americe! >😁
No nazývat komediantem někoho, kdo vyrábí nejdražší nejmenší auto v top ten v Evropě může jen... Kankunen... >😒] :no:
???
A ty vis, o cem mluvis?
Predvadi bravurni strategicka rozhodnuti. A Fiatu se dari jako snad nikdy pred tim. Minimalne par desitek let.
Ze ty prachy vydelal jinak, nez jen prodejem aut? No a? To, co prodava, jsou porad vybrona auta - takze si invektivy nech od cesty.
A ty vis, o cem mluvis?
Predvadi bravurni strategicka rozhodnuti. A Fiatu se dari jako snad nikdy pred tim. Minimalne par desitek let.
Ze ty prachy vydelal jinak, nez jen prodejem aut? No a? To, co prodava, jsou porad vybrona auta - takze si invektivy nech od cesty.
Chtel si napsat nedostal zadarmo. Jinak pockej az bude ropa za 120, prodeje ramu a jeepu pojedou dolu a dodge je na tom bidne uz ted, takze jediny model chrysler 200 to nevytrhne
Lancie konci, aktualne se vyrabi uz jediny model - Ypsilon, jinak vyroba a prelepovani dalsich modelu ukonceno. Alfa nic nema, ty dva smesne modely...takze ti zbyva ten jeep a jeho 3 modely gc, wrangler a renegade neb v cr cherokee nikdo nekupuje... 😉
Ne Fiatu se skutecne nedari. Dari se zadarmo ziskane Chrysler corporation, resp jejich znackam - tedy krom Dodge ktere dicela strme pada. Holt modelum vyvinutym za Cerberusu a Daimleru dochazi dech a Dartu se neproda ani tolik co driv Avengeru 😊)
Dalsi pan na holeni je chrysler, kde dochazi dech townu - leda ze fakt zrusi caravan cim dodge padne tak na -25% v mezirocnim srovnani 😊)
Dalsi pan na holeni je chrysler, kde dochazi dech townu - leda ze fakt zrusi caravan cim dodge padne tak na -25% v mezirocnim srovnani 😊)
Na mne tedy deriváty designově vůbec nefungují, dodávkoidní řešení přídě a vysoká kostka zasklení jsou divné.
"Po válce nějakou dobu"? Fiat 500 Topilino 1936! - 1955.
A co nástupci, F126, F Cinquecento, F Seicento, F Panda, nebo F 600. F 850, F 128, F UNO, F Punto? Taky jen nějakou dobu po válce, nebo ti už neměli s "lidovým vozem" vůbec nic společného?
Touto optikou byl i Brouk "nějakou dobu po válce"...a první Golf, Polo, nebo třeba Fox, už neměli s pojetím lidového vozu vůbec nic společného?
A co nástupci, F126, F Cinquecento, F Seicento, F Panda, nebo F 600. F 850, F 128, F UNO, F Punto? Taky jen nějakou dobu po válce, nebo ti už neměli s "lidovým vozem" vůbec nic společného?
Touto optikou byl i Brouk "nějakou dobu po válce"...a první Golf, Polo, nebo třeba Fox, už neměli s pojetím lidového vozu vůbec nic společného?
no tak je to A3, o číslo vedle... je fakt, že se to furt nafukuje na větší a větší auto. Jinak k tomu topolinu, ano po válce nějakou dobu, ale diskuze je tady o tom, že to opouští, a v rámci FCA svá auta začíná diverzifikovat (fiat, alfa, (lancia u ledu - protože pro ní nemám nyní místo), chrysler, dodge, Jeep, Maserati, Ferrari... nebudou si mezi sebou konkurovat. Je to odlišná strategie oproti tomu VW. ... Jak jsem uvedl výše, otázka je co je lepší... Masy anebo individuálnost. No tak nebude světovou jedničkou, no, ale zisk to může přinést i tak. Fiatu s touto strategií fandím, proč by si měli konkurovat na jednom showroomu stejnými auty. I ta Lancia není mrtvá, jak se všude píše. Ona se zase objeví, až pro ni bude v tom balíku místo...
Takže zrovna Fiat naopak nikdy nedělal lidová vozítka? A co teda byl třeba původní Fiat 500 (Topolino, Nuova) a jeho další nástupci?
Co má A4 (kromě stejného koncernu) společného s Golfem/Octavií/Leonem?
Co má A4 (kromě stejného koncernu) společného s Golfem/Octavií/Leonem?
Treba rozlišovať ,kde sa Fiat myslí ako značka a kde ako koncern. Prečo by mal fiat konkurovať alfe alebo iným z koncernu. Je to upne v poriadku ,čo neponúkne jedna automobilka dá ta druhá hlavne ,že je to doma.
500X je malý crossover , i tady v EU.
Na poměry FIATU je větší , je to takový cvalík , docela pěkný.
Jenže nemá velký zavazadelník , což je škoda , další takový YETI.
Těmto autům přidat cca 10-15 cm na délku a +150 L v kufru a jsou prodejním hitem.
Na poměry FIATU je větší , je to takový cvalík , docela pěkný.
Jenže nemá velký zavazadelník , což je škoda , další takový YETI.
Těmto autům přidat cca 10-15 cm na délku a +150 L v kufru a jsou prodejním hitem.
Túto otázku si kladiem tiež. Samotná 500-ka po dizajnovej stránke nepodlieha starnutiu, je to akýsi kult poistený retro štýlom. Už to bude osem rokov čo sa vyrába a stačia ozaj len technické úpravy. Zatiaľ vyzerá, že to isté sa dá úspešne aplikovať aj na deriváty. Ďalšie generácie už nemusia ortodoxne vychádzať z dizajnu 500-ky, môžu sa evolučne ďalej rozvíjať až si prestaneme uvedomovať, že to celé odpískala retro 500-ka. 😄
Tak pokud sis toho tehdy nevšiml, tak když Marchionne nastupoval k Fiatu, byla tato firma v podstatě ve stádiu klinické smrti. A pokud by přímo geniálně v pravý čas nekoupil Chrysler, aby si zásadně rozšířil výrobní základnu pro dostatečné rozpuštění vývojových nákladů, žádný Fiat už by dnes neexistoval (určitě tedy ne jeho automobilová divize). Byla to hra vabank, ale vyšla na 100 %!!! To co v krizových letech učinil, teprve nyní začíná nést své ovoce. Nové Jeepy, v létě Giulia, na podzim F500 5dv., Bravo hatchback... 😄 :yes:
No zlatá éra...někdy v letech 2000-2005 (nevím přesně) měl Fiat docela krizi...jinak já jsem z toho také trochu rozpačitý, ale snad ví co dělají. Jen aby to s tou pětistovkou na 10 způsobů nepřehnali.
Otázkou je pouze, zda sázka na "500" je skutečně výhodná i do budoucna. Teď se sice veze na vlně aktuálního retra, ale stačí, aby se nepovedla další generace malé pětistovky a veškerý úspěch může zase hezky padat dolů. Přeci jen to bude mít každá nová generace těžší, než ta první...
mne ako dlhorocnemu velkemu fanusikovi je velmi smutno z vyhlaseni Marchionneho. Odkedy vediet koncern, ide to z pohladu ponuky aut a ich vlastnosti/dizajnu len k horsiemu. to uzna snad kazdy. Zlata era Fiatu v rokoch 96-cca 2005 sa takto udupava stale hlbsie a hlbsie. Ano, 500vky su skvele auta. Doma mame L-ko a je to uzasne mile MPV, mame aj stilo combi a to auto je stahovak so super vybavou skoro zadarmo. ALE charizmu Punta I, dodnes nadhernu Bravu a Cromu II uz nikdy nevyrobia. Pritom tie auta boli v case, ked mal Fiat horsiu povest ako dnes a predavali sa lepsie ako dnesne moderne zazraky.
A este jedna drobnost - jedna vec je mat portfolio, druha mat techniku ktoru do nich dam. Viete ake fiaty sa dnes daju kupit s automatom a benziom?? Podla aktualneho cennika len dva: 500 1,2MTA a Freemont. Punto s automatom vyradili, bravo skoncilo a ani sa v takej kombinacii nepredavalo. 500L a Living ma dualogic len k smiesnemu prditku 1,3 JTD 85koni...... tak kde sme? Francuzi ponukaju automat ku vsetkym zakladnym motorizaciam, resp. aspon je tam volba s benzinom, pre nemcov je to tiez uplny standard. Ved aj stara Brava mala automat k 1,4 benizinu !!!! .....a ze automaty naberaju na popularite v europe si nemusime hovorit.
Ani pri 500X sa s kombinaciou automat/benzin nepocita a to je tazky pruser a pilenie vlastneho konaru.
A este jedna drobnost - jedna vec je mat portfolio, druha mat techniku ktoru do nich dam. Viete ake fiaty sa dnes daju kupit s automatom a benziom?? Podla aktualneho cennika len dva: 500 1,2MTA a Freemont. Punto s automatom vyradili, bravo skoncilo a ani sa v takej kombinacii nepredavalo. 500L a Living ma dualogic len k smiesnemu prditku 1,3 JTD 85koni...... tak kde sme? Francuzi ponukaju automat ku vsetkym zakladnym motorizaciam, resp. aspon je tam volba s benzinom, pre nemcov je to tiez uplny standard. Ved aj stara Brava mala automat k 1,4 benizinu !!!! .....a ze automaty naberaju na popularite v europe si nemusime hovorit.
Ani pri 500X sa s kombinaciou automat/benzin nepocita a to je tazky pruser a pilenie vlastneho konaru.
wolf, lenze, ked Sergio podreze kategoriu MiTo a bude chciet svet dobit vacsimi modelmi, tak sa popali. Uplne vymaze mladych ludi, ktori zbozne a prilis dlho cakaju na svizne sportove kupatko s plaketou AR.
To máš odkiaľ, že Laguna dostane náhradu len za (za? skôr asi ako, nie?) prelepený Samsung? Náhrada za Latitude a Lagunu (model dostane nové meno) sa už testuje, len prokoncernovú redakciu také veci nezaujímajú (ani o novom Megane tu myslím zatiaľ nebola reč). [odkaz]
Na jednej strane sa píše, že Fiat sa už bude orientovať len na malé autá, no podľa toho čo bolo vymenované, je to len také kamuflovanie za 500-ku. Je snáď 500L Living malé auto? 😄
Marchionneho kroky mi prídu stále akési nevyspytateľné. Tu by chcel ostať pri malých Fiatoch, v Amerike by to zas chcelo niečo väčšie... K tomu skapínajúca Lancia s Alfou... No, držím mu palce, snáď vie čo robí.
Marchionneho kroky mi prídu stále akési nevyspytateľné. Tu by chcel ostať pri malých Fiatoch, v Amerike by to zas chcelo niečo väčšie... K tomu skapínajúca Lancia s Alfou... No, držím mu palce, snáď vie čo robí.
Konečně rozumný plán, fiat uměl vždy malé auta. Prostě tzv. druhé auto do rodiny... Ženský si vyberou fiata, chlap si zajde pro Alfu nebo pro Jeep. Dealeři na showroomech stejně budou mít vystavené všechny značky pohromadě, tak jako dnes. Snad dnes neexistuje dealer, který by dělal jen FIAT a neměl tam AR, Lancii a Jeep. Takže proč dělat fiata velkosti Passatu, když tohle je parketa pro AR. Proč dělat SUV fiata, když tohle je parketa pro JEEP... Poskládané to mají docela rozumně.
V tomhle máš pravdu, o tomto sem hodně přemýšlel.
Ale... máš v tom pár problémů...
1) JInde ve světě ten problém vnímání kupce podle značky auta enní tak palčivý jako tady u nás, případně v Německu. Mimoto kupci F 500 rozhodně nejsou považování za socky. POkud se jim podaří udržet prodeje aut v této třídě za odpovídající peníze, tak v to nevidím problém.
Mimoto... To, že dneska prohlásí, že něco nebude nemusí znamenat v konečném důsledku definitivu. Těch modelů teď mají poměrně dost (sice s názvem 500, ale to většině zákazníků na západě nevadí) a pokud přijde nástupce Brava, tak budou i se zančkou Fiat v zásadě končit tam, kde končí i ostatní. A jestli přijde něco většího? To může přijít vždycky (Journey bude mít nástupce, Freemont se prodává dobře, byli by sami proti sobě, kdyby ho zařízli)
2) a to je nejdůležitější bod. Prostě budou ve vyšších třídách talčit na to, aby sis nekoupil Fiat, ale dražší Alfu..., pak celý ten článek prostě dává smysl. S růstem prodejů AR poroste image i Fiatu a obráceně. Tohle je Marchionneho představa a celou dobu to sem směřuje. Proto naopak u Alfy údajně zařízne Mito a AR bude začínat v nižší střední tedy to bude jediný mdoel, kde se vzájemně tyto značky budou do budoucna překrývat. Ale tohle je jen základní plán, pokud to půjde dobře, jsem si jistý, že modelová portfolia se začnou víc a víc překrývat, tak jaks i to bude žádat trh. Berme to jen jako jakousi prezentaci na autoslanu, v Paříži už může být prezentováno úplně něco jiného. Může to být součástí strategie. Každý takto blafuje a mlží...
Ale... máš v tom pár problémů...
1) JInde ve světě ten problém vnímání kupce podle značky auta enní tak palčivý jako tady u nás, případně v Německu. Mimoto kupci F 500 rozhodně nejsou považování za socky. POkud se jim podaří udržet prodeje aut v této třídě za odpovídající peníze, tak v to nevidím problém.
Mimoto... To, že dneska prohlásí, že něco nebude nemusí znamenat v konečném důsledku definitivu. Těch modelů teď mají poměrně dost (sice s názvem 500, ale to většině zákazníků na západě nevadí) a pokud přijde nástupce Brava, tak budou i se zančkou Fiat v zásadě končit tam, kde končí i ostatní. A jestli přijde něco většího? To může přijít vždycky (Journey bude mít nástupce, Freemont se prodává dobře, byli by sami proti sobě, kdyby ho zařízli)
2) a to je nejdůležitější bod. Prostě budou ve vyšších třídách talčit na to, aby sis nekoupil Fiat, ale dražší Alfu..., pak celý ten článek prostě dává smysl. S růstem prodejů AR poroste image i Fiatu a obráceně. Tohle je Marchionneho představa a celou dobu to sem směřuje. Proto naopak u Alfy údajně zařízne Mito a AR bude začínat v nižší střední tedy to bude jediný mdoel, kde se vzájemně tyto značky budou do budoucna překrývat. Ale tohle je jen základní plán, pokud to půjde dobře, jsem si jistý, že modelová portfolia se začnou víc a víc překrývat, tak jaks i to bude žádat trh. Berme to jen jako jakousi prezentaci na autoslanu, v Paříži už může být prezentováno úplně něco jiného. Může to být součástí strategie. Každý takto blafuje a mlží...
Me prijde skrtani vetsich modelu jako cesta do pekel. Skrtla se Croma ( ta puvodni sedan/liftback) jelikoz se ji nevyplatilo vyrabet - ok, po te se skrtla Marea...ale pokud se porad budou skrtat "vlajkove lodi", tak nam tu brzy zustane jen model 500. To same udelal treba Renault se Safranem ...a Laguna dostane nahradu jen za prelepeny Samsung. Ja chapu, ze se snazi o uspory, ale vlajkova lod zvysuje image cele znacky a myslim, ze se vyplati takovy vuz vyrabet, ikdyz treba ten dany model dela minus. Vw taky bude vyrabet Phaeton II, ikdyz mu musi byt jasne, ze ten projekt bude ztratovy. Clovek, ktery si pujde koupit novy Fiat, tak bude okolim automaticky "zaskatulkovany" jako kupec maleho vozu - to ale vetsina z nas nechce. V tom vidim i problem Seatu - dokud nedostane moderni model stredni tridy, tak jeho image bude stoupat jen velmi pomalu a nepomuze tomu ani velmi dobry Leon.
A přitom techniku na to,aby nabídli ucelené modelové portfolio aspoň v základním rozsahu, mají.