Ženeva 2015
Gilgit
Ano. AutoBlesk.cz moc takových pozitivních okamziku nenabízí.
Na druhé strane je AutoBlesk.cz prukopníkem takzvané robotizované novinariny, pri které novinár opisuje mechanicky jako robot a nemyslí.
Na druhé strane je AutoBlesk.cz prukopníkem takzvané robotizované novinariny, pri které novinár opisuje mechanicky jako robot a nemyslí.
Gilgit
Bylo by fajn kdyby se podaril comeback znacky Borgward. Ovsem momentálne je tady dost otazníku. Situace se zdá být po autosalonu v Zeneve jeste méne optimistická nez pred Zenevou. První vystoupení "nového Borgwardu" v Zeneve bylo velice neprofesionální, Karlheinz Knöss zatím pusobí jako velký plácal (v nemcine bych pouzil výstizné slovo Schaumschläger), o spolupráci s cínským partnerem zatím absolutne mlzí.
Ta výrobní císla která Borgward plánuje jsou nereálná.
Obávám se ze tento projekt nebude úspesný.
Technická poznámka pro autora: Zmínený manazer Borgwardu se nejmenuje Karl-Heinz Knoess, ale Karlheinz Knöss. Je to tak tezké overit si pri opisování nemeckého jména obsahujícího písmena "oe" z nenemeckého pramene zda v originálu není písmeno "ö"? To pri tom opisování vázne vubec nemyslíte a opisujete mechanicky jako roboti?
Ta výrobní císla která Borgward plánuje jsou nereálná.
Obávám se ze tento projekt nebude úspesný.
Technická poznámka pro autora: Zmínený manazer Borgwardu se nejmenuje Karl-Heinz Knoess, ale Karlheinz Knöss. Je to tak tezké overit si pri opisování nemeckého jména obsahujícího písmena "oe" z nenemeckého pramene zda v originálu není písmeno "ö"? To pri tom opisování vázne vubec nemyslíte a opisujete mechanicky jako roboti?
Na jedné straně je velice sympatické, že se dědic tradic zaniklé značky snaží o její vzkříšení, ale každému, kdo něco o současném automobilovém průmyslu ví, je jasné, že ty plány jsou naprosto nereálné. Vývoj nového auta je v dnešní době tak strašně drahý, že se o platformy dělí i několik značek, ale Borgward chce vyvíjet vlastní platformy i motory!!! No a co se týká těch výrobních počtů, jejich růst během pár let, to snad ani nestojí za komentář... ;-\ 😲 :no:
To fakt povedal? Haha, snáď aspoň tak so žartom a nie Hitlerovským prejavom. >😒]
Ja sa do Ženevy chystám až tak na záver, v sobotu.
Ja sa do Ženevy chystám až tak na záver, v sobotu.
Síce som bol trochu sklamaný, že neukázali ani len skice chystaného SUV, ale tak treba sa dostať najprv do povedomia, predsa len už laickej verejnosti táto značka moc nehovorí. Samozrejme tie čísla sú dosť prestrelené, ale zas tu sa mi páči, že niekto si jednoducho plní svoj celoživotný sen. Einar Hareide tiež nie je nejaký no name dizajnér, tak uvidíme čo sa im podarí. Stále vidím vo vzkriesení zaniknutej automobilky lepšie šance na úspech ako pri Qorose, ktorý ide od nuly (mohli sa s Borgwardom dohodnúť, možno by to mali istejšie 😄 ).
Nemyslím si že by v dnešnom svete znižovania nákladov bol priestor pre ďalšie značky a obzvlášť v Európe kde majú problémy aj výrobcovia s dlhoročnou tradícou.
Tak počet prodaných aut který si malují je nesmysl, ale vyvinout vše sám se dá, pokud mají čínani dost peněz, jako že obecně mají....Stačí najmout tým odborníků a postavit továrny nebo najmout(koupit) nějaké uzavřené
Bez fabriky, zatiaľ bez predstavenej techniky alebo akéhokoľvek konceptu, ale už o 5 rokov chcú vyrábať 800 000 automobilov ročne. >😁 No zaujímavé teda. Ináč ak si ich nové modely vezmú inšpiráciu z minulosti čo sa týka prednej masky, neprajníci Renaultu prídu o argument o p...ohlavnom orgáne na aute. >😁 [odkaz]
Gilgit
>😁 >😁 >😁
Jak vidís v titulku clánku, tak to logo trochu upravili, ale porád se to jako orgán dá oznacit.
Jak vidís v titulku clánku, tak to logo trochu upravili, ale porád se to jako orgán dá oznacit.
Más pravdu, ze Einar Hareide není no name designer, ale design není hlavní podmínka úspechu tohoto projektu.
Sám uznávás ze ta císla jsou nesmyslná. Je hezké, ze si nekdo plní sen, ale to úspech nezarucuje. Dala by se napsat celá kniha o zkrachovalých automobilových projektech lidí kterí si plnili sny.
Na otázku proc do Zenevy neprivezli nový automobil (koncept, prototyp, maketu) Karlheinz Knöss odpovedel asi toto "Jako nemecká znacka prece nebudeme predstavovat nase auto v Zeneve". Za tu odpoved a za arogantní tón jakým ji prednesl by si zaslouzil vysetrení u psychiatra. Ten clovek je kazdopádne obrovský plácal, a to není jen muj dojem.