Tak a je to tady zetor má konečně common rail. Tesat do kamene. Ještě jedno pozitivum vidím a to v tom že tam nedali tříválec jak to má spousta konkurentů. :yes:
Řekněte to nějakému Moravákovi v Brněnském Zetoru, že není český ! Diskusní příspěvky jézédé přispěvatelů jsou jednoznačným informačním obohacením tohoto webu.
tak emisní normy pár motorů už zabily a major je spíš do komunálních služeb jak pro tvrdou práci na farmě tak slabší výkon taky není na škodu. Když si někdo koupí major do podniku kde jezdí víc strojů s CR tak si kvalitu nafty hlídá
A v čem je to positivum? Oba nové motory jsou slabší než předchůdce a mají menší objem ( zákazník dostane v podstatě downsizingovaný motor na místo "poctivého" blbovzdorného železa ). Nebude ten CR taky výrazně náchylnější na kvalitu nafty? Podle mne asi ano.
V okolí znám majitele 4 farem a všichni na Zetory nadávají a zase nadávají. Teď je střídají a to za McCormiky, Landini a Valtry. A to bydlím v místě, kde se chová "na maso", což by měla být pro Zetory ideální pozice. Farmáři si totiž vystačí s lehčími modely se slabšími motory, tedy přesně to, co teď Zetor nabízí a stejně je tu nikdo nechce. Nechápu ty vyšší prodeje. Buď to je zaslepení nacionalismem (stejně už není český) a nebo starými dobrými časy, kdy se jednalo o odolné mašiny. Dost možná to ale bude vývozem do rozvojových zemí.
No když jsem viděl major zblízka tak bych si ho nekoupil. Protože ta kvalita detailů není nic moc a jako celek na mě působí trochu chatrně. Ale v Polsku je z něj hit a celkem se tam prodává takže jim je dobrej a u nás si ho taky koupí třeba nějaký obecní úřad nebo zahradnictví