Neřekl bych, když už i KIA se prodává za milion, tak u Q7 jeden a půl mega je adekvátní. Jinak u takových to aut považuji použití u benzínu i elektromotoru a těžkých baterií za opodstatněné, kde se již dá nějaká úspora pohonných hmot pozorovat a zároveň váha baterek v tak těžkém autě už moc roli nehraje, navíc cena za přidané komponenty se zde více "vstřebá" než třeba u auta u nižší střední či malých....
Pro ostatní je tu alternativa VW Tuareg...
Taky videno nazivo ze vsech uhlu v provozu a dojem presne opacny.
Auto pusobi strasne neforemne. Kola zapadle v podbezich (predpokladam R18, nejaky zimni setup). V poradku byl pocit zezadu, chvilku jsem myslel na Q5, takze zezadu nepusobi prehnane mohutne, komplikovanosti ploch a napasovanim (a velikosti) svetel uz ale zase spatne. Z boku nezaujme, ze predu vydesi velkou tlamou. Celkove to pusobi umele hranate, jakoby hrany za kazdou cenu (stejny recept co zmrsil novou R8 a pritom na novem TT funguje pekne).
Aktualni X5 nevypada nikterak krasne, ale proti nove Q7 je i X5 krasavec. RR si pak hraje uplne vlastni ligu. Nejvetsim problemem Q7 ale bude Touareq, na nem ty hrany, proporce a vlastne vsechno funguje o poznani lip nez u ctyr kruhu.
Za me ee. :no:
Ale na druhou stranu ta hra na "kdo spali vic nafty", kterou jsme hrali s ridicem Q7 na nemecke dalnici, me dobrych 50km bavila. >:D
Ikdyz jsem asi prohral.
Vynech naložený verze Yeti...běžná cena se pohybuje kolem 650k. To absolutně nemá smysl. Pokud chceš srovnávat Touareg s Q7 a užiješ zrovna verzi Nomad, pak věz, že "povinně" přihodíš světla, parkovací senzory, vyhřívaný sedadla a pár serepetiček...voilá jsi na 1,2M.
Takže srovnání tohoto typu je lichý. S Q7 dostáváš modernější a lehčí platformu, o vzhledu se tu můžeme dohadovat, ještě jsem jí naživo neviděl a naopak Touareg se mi líbí.
Ke konci výroby první I. g. Q7 měla výrazný vliv na zajímavé prodeje příznivá cena Q7.
Vzhledem k výbavě prémiové novinky mně ta cena nepřipadá vyloženě odvážná.
nehadam sa...... cena Q7 ma na pomery audi naopak prijemne prekvapila .... samozrejme ci uz to stoji za to ( ten cenovy rozdiel ) voci inym SUV zakaznik musi sam zvazit ... mne napriklad niektore veci vo vybave netreba.... takze nerad by som platil za nieco co nechcem povedzme .... v tomto by mi isto postacoval aj zakladny touareg, ktory predpkladam ma uz v zaklade slusnu vybavu lepsiu ako mnohe mensie nadupane auta....
PS: este raz odkaz na yetinu za 978 tisic [odkaz] ... v prispevku vyssie som ho nestihol vlozit...
ano zakl.cena Q7 sa mi vidi na pomery audi ako fajn
Výbava je slušná, odpovídá si myslím cenovce a konkurenci. Jsem zvědav na nastavení M-B GLE, který drobně ubralo na rozháranosti v přední části.
Německá D3 je poměrně cenově vyrovnaná a o prodeje nemám strach.
za milion mozes mat aj yetinu dhu ako fabia combi na podvozku starej O2....... s nejakym dnes uz nie najnovsim 2.0 tdi a DSGckom .... suma sumarum vedla audiny Q7 neporovnatelny sunt obrazne povedane....... takze mne pride na velku novu modernu luxusnu Q7 zakladna cena 1,5 melona ako docela fajn cena ... ovsem ci uz to stoji za to priplacat si dalsich 500 000 voci dost podobne velkemu a vykonnemu touaregu musi kazdy zakaznik zvazit sam .. to uz je druha vec.... mne osobne by touareg za milion s rovnakym motorom urcite postacoval aj v tych najodvaznejsich a nabujnejsich snoch .... ale kto na to ma zrejme neriesi uz ci to auto stoji milion alebo dva.... chapem... Q7 isto mat uspech bude o to by som sa nebal :-)
Paměť slouží ale tobě chápání psanýho textu asi moc ne. To co sem napsal minule a dneska se přece nijak nevylučuje. Což ví každej kdo ten test čet žejo :-)
Dyť si minule psal jak A8 s touto motorizací pomlouval, jak je nedotáčivá apod. a že pokud V8 Diesel, tak jedině RR....
To máš tak krátkou paměť? :*);-)
I to sem už psal: Kam jinam s takovymhle motorem než do velkýho SUV. Proto je fakt divný že tam zatim nebude a jediný rozumný vysvětlení co mě napadá je že bude předělanej na vyšší výkon možná přijde i nějaká razantnější předělávka jak psal AUDIRS6
No v odkládání maj v poslední době až nečekaný zkušenosti ;-)
To že bude nová silnější verze je asi jediný rozumný vysvětlení. Příští verze 50d má mít 420kW nebo kolik a neni možný aby s V8 měli míň. Možná to původně ani neměli v plánu ale to prostě musej trumfnout žejo :-)
Lebo predpokladam, ze sa pripravuje jeho nova generacia.
No a povedz mi, aky by malo zmysel strcit tam docasne aktualnu 4.2 TDi a za rok ju menit na novu gen., a takto nahnevat tohorocnych kupcov... :-!
Ked dokazali A8 oddialit o skoro 2 roky, tak motor do Q7 uz tiez asi nejaky ten piatok pocka...
Jestli víš o lepším dieselu, tak sem s ním, jsem jedno ucho. Za tím testem má Vaculík hezky popsanou neslavnou historii dieselových V8 u D3, v podstatě všichni utekli od problémů tím způsobem, že V8 raději opustili, Audi i přes podobné potíže vytrvalo a dnes má ikonu. ;-)
No já zatim to samý jen Conti sem neměl. Nokiany letní co před pár lety vyhrály nějakej test a nebyly špatný ze začátku dokonce fakt hodně dobrý. No asi nebudu vymejšlet a Dunlop SP Sport Maxx RT sou jistota
Tak pocit a realita jsou dvě dost rozdílné věci. Osobně bych vybíral z těch co v testech mají reálně odměřené slušné hodnoty (brzdná dráha, rychlost při handlingu, rychlost při akvaplaningu, naměřený hluk, řekněme první pětka, šestka). Vzít si něco, co je subjektivně tiché ale nebrzdí to, nevím nevím. Osobně střídám Michelin, Dunlop a Conti a u zimních Nokian a zatím jsem se nespletl, v minulosti jsem se spálil s Bridgestone (nešly pořádně vyvážit) a s Pirelli (kravál jak od traktorového desénu).
OK, vypil som trochu studenej CocaColy, takze uz som trochu vychladol, tak ti to napisem este raz a trosku kludnejsie ;-) :
Motory, ktore si vyvinie Audi, si Audi da do coho chce tak, aby sa dostali s flotilovymi emisiami na potrebnu uroven. Bodka. Takze ked predaju par stovak A1 1.0 TFSi a 1.4 TDi, tak nemaju problem ponukat A8 4.2 TDi a aj Q7 s V8 TDi ( akym, to sa uvidi...)
Chapando ? ;-)
Myslim že při premiéře by snad mohlo bejt vobojí. A radši V8 4,2 než hybrid. Leda by se pro to V8 připravovala silnější varianta proti quattroturbu a chtěli ho nasadit rovnou až s vyššim výkonem ;-)
No já si do huby bez zrcadla fakt nevidim ty jo? :-)
Nevim já ty hrátky kam co dát a kam ne moc nechápu. To s tim Yetim je fakt a mě to přijde stejně na hlavu jako nedávat do Porsche V6biTDI. A že v koncernu s tim kam co nedat a zase dát trochu problémy sis určitě všimnul dřív než já ;-)
Jo na testy sem koukal a znám i tenhle. Vim ale vo dost jinejch praktickejch zkušenostech tak se právě ptám. Dřív by mě ani nenapadly ale dost normální člověk mi je doporučil a sou neskutečně tichý a působěj hodně dobře i na pocit z řízení
co si uz fakt nevidis do huby ?!
Ten motor vyvinulo Audi a Audi si ho nasadi do coho chce !
To, ze aj Bentley prejavilo zaujem, je len dosledok CO2 limitov... :-!
Znám ceny příplatků u Audi,takže za 1 500 000,- stejně nikdo ze salonu nevyjede,protože si bude připlácet za výbavu.. Pak vyvstává otázka,zda-li není lepší RR,který je podle mého názoru exkluzivnější...
Na druhou stranu se prodejcům nedivím,že jsou ceny vysoké,jelikož CZK je v .....
Naopak, přečti si jeho recenzi A8, tam Vaculík ten motor označuje jako ikonu a v testu A8 jej zahrnul superlativy, viz seznam kladů "brutální výkon motoru", "neskutečná akcelerace", "dynamičtější než 550d", "velmi slušná spotřeba". Dokonce i zvuk označil slovy "v akceleraci není zvuk uvnitř jiný než u zážehových motorů", to sice trochu přehnal, ale ne moc.
Jen aby nenechali V8 jen do Bentley, nějak se ta jedna technika musí rozdělit. Yetimu teď taky ubrali nejlepší motor, zřejmě aby ho odlišili od Snowmana
>:-[]:yes:
Pokial viem, tak V8 TDi znovu bude.
Otazka je, ci to bude prepracovany aktualny 4.2 TDi, alebo "šuškany" novy 4.0 TDi... ;-)
...ktory, okrem ineho ma mat namierene aj pod kapotu Bentley ;-)
Ovšem v tomto případě je ta bezednost pro Evropu stejně k ničemu, protože hybrid bez ohledu zda s benzínem nebo dieselem se tu bude prodávat stejně "dobře" jako Lexus, tedy hodně blbě. Spíše měli instalovat 4.2 TDI a baterky nechat Arnoldovi.
tomu sa hovori Europske setrenie na druhu :-)
Vybiju sa ti baterky a zvysnych 1000 km pojdes so spotrebou klasickeho V6 TDi ( plus 200kg na palube, noooo...)
A za kolko by to asi jazdilo s benzinom tie zvysne kilometre...? :-|