z posledního TUV:
...Nelichotivé výsledky si ale odnáší i Hyundai i30 a Fordy S-Max, Mondeo, Galaxy...
No jestli to bude "spolehlivé" jako většina fordů, tak budeš v servise častěji než na silnici. Ale nutno uznat, že Sharan je na tom podobně. Něco na těch velkých MPV bude prostě špatně protože myslím, že ani Mazda 5 si nevedla na japonce moc dobře. To je asi signál z hůry - zlatej kombík >:D
Přijde mi to jak starý galaxy, na který spadl panel... mně se to teda moc - samozřejmě z fotek - nelíbí. V interiéru se Ford pořád trochu plácá. Ale pokud to bude aspoň tak spolehlivý, jak Mondeo/Galaxy min generace, tak je to nakonec jedno...furt lepší, jak obdivovat opravdu kvalitní interier VW v servisu s mechanickýma částma...
Jak nejsem doteď schopen rozeznat údajně novou generaci VW Caddy, tak i tady jsem byl nejdřív na pochybách zda-li se nejedná o fotku stávající generace.
Stejně jako dřív bych dal přednost S-Maxu, Galaxy už je na můj vkus příliš účelový auto.
ja som velky amerikanista a skor ma nadchne dobry LIncoln alebo Cadillac aleb poslednu dobu sa mi Fordy a ich kompromis medzi USA, EU a Cinou pride v dizajne super. Aj Mondeo vyzera nadherne a toto? No pride mi to naozaj pekne a ucinne autoAj interier pekny
ahoj, Voyager maval posubne a tusim aj C-Max ford ale ide to na ukor elegancie a hlavne hmotnosti,ktoru dnes ako vidis výrobcovia nahanaju. Ale generane ten Galaxy mi pride aj vo vnutri velmi na urovni
Espace je spíš proti S-Maxu. Ten je oproti Galaxy stylovější. Co francouz nažene na vnějším stylu, to ztratí na motorových variantách a nic bych za to nedal i podvozku.
Zkus si nekde zavrit/otevrit soupacky Vklasse. Ty otevre i dite snaz nez u Smaxe :-). Ale kdyby melo nove Galaxy/Smax otocnou sedacku spolujezdce, klidne bych to vzal. Skoda, ze to nikdo do tehle velikosti auta nedela, nebo jo?
Co to tady žvatláš ? motáš polopravdy a nesmysly čeče. Dál to nemá smysl komentovat - nemá to nic společného s tím že jezdím Fordem ale s tím, že nemáš podloženo fakty to co píšeš.
Sorry, ale cely text je jen snuska JPP a obecnych reci. Mazdu bych moc nezminoval, ta dodnes nezvlada ochranu proti korozi a o jejich naftacich se napsalo uz take hodne.
Ford jako vyrobnce spotrebnich aut si vede stejne jako ostatnmi vyrobci. Aktualne z meho pohledu ma jedny z nejlepsich turbobenzinu.
O statistikach TUV tu bylo napsano hodne, doporucuji pohledat.
To jsem nějak nepochopil. Pokud nejsou šoupačky příliš úzké (problém starších generací některých malých osobních dodávek), není pro nastupování a manipulaci s dětskými sedačkami nic lepšího. A to i když máš kolem auta moře prostoru, o umísťování dětských sedaček a nastupování v omezeném prostoru někde na parkovacím místě ani nemluvím. Případná nespolehlivost podle mě není relevantní argument, šoupačky má každá dodávka a jsou tam podrobeny mnohem těžší zkoušce než někde v rodinném MPV.
Takže zůstává ta (oproti klasickým dveřím) méně snadná manipulace, to je pravda, a někdy s tím mají problém nejen děti, ale i dospělí....a taky je to dražší výrobní řešení, což by ale zase u auta v téhle cenové kategorii neměl být takový problém.
Aj keď to treba poriadne porovnať, toto vyzerá byť naozaj na komplet novú generáciu narozdiel od VW. Všeobecne si ale myslím, že toto bude v budúcnosti bežný trend, teda že veľký facelift nazvú novou generáciou. Jednak tak samozrejme ušetria, ale aj tie autá sa už asi nebudú tak rýchlo posúvať dopredu, nebude dôvod. Taká nová generácia Corsy je toho dobrým príkladom.
dizajneri fordu chodia na ten dizajn.... z isteho uhlu pohladu je to hodne zvlastne posobiace auto.... s oknami ako minibus ... nic v zlom ale tento bus-styl frcal pred 15 rokmi za cias stareho sharanu a alhambry.... dnesne MPV su uz dizajnom uplne inde [odkaz]
No o tej sedačke a klasických dverách by sme si mohli zapolemizovať. Obávam sa však že oproti obrovskému otvoru aký ti poskytnú posuvné dvere, nemajú klasické veľmi šancu, jedine ak máš dosť miesta naokolo a vieš ich otvoriť do uhla 90 stupňov. Čo sa týka tej manipulácie súhlasím, občas (hlavne pri menších deťoch) je to výhoda. Sami si proste neotvoria an zvonka ani zvnútra aj bez detskej poistky. >:D
Posuvne dvere jsou potencionalni problemy, plus manipulace s nimi neni jednoducha - deti s nimi maji problem a elektricke jsou zase pomale. Vse ma sve pro a proti. Do klasickych dveri se lepe nastupuje resp. lepe umistuje autosedacka.
Tak Forďáci to vždy neradi slyší ale spolehlivost Fordů prostě není valná. A jasně, taky mají dobré kusy nebo třeba i povedenější a míň povedené modely...
Dobře si vzpomínám na dobu, kdy Ford bral od Mazdy konstrukci benzínových MZR motorů (lišili se myslím asi 1KW nebo tak nějak), na které se pěla chvála jaké to jsou držáky a na oplátku dodávala Mazdě konstrukci turbo dieslových motorů, na které tedy z žádné strany extra chvála nešla :-) A není tomu ještě tak dlouho. To prostě není náhoda. A když pak vyjdou nějaké takové statistiky jako TUV apod., tak to sice samozřejmě není dogma ale jistý ukazatel to je a ruku na srdce, ty statistiky se nějak extra neliší - na čele jsou japonci, porsche apod. a dole končí dacia, kia carnival, některé renaulty, fordy apod. :-)