No určitě větší, než motor Volva. Což ale není kritika, podle mě si Volvo nekupují lidé kvůli nadšenému motoru co letí do otáček, táhne jako zběsilý a má charakterní projev, ale preferují jiné kvality.
To jo, to už padlo minule.
V čem je tedy vážná slabina například oproti zýšeným verzím oktávky, nebo seatu? Cena je jasná, volvo je v čr lehce předražené, ale co dál? A jak si třeba stojí 2,0T oproti koncernovým 2,0T?
Podvozek je v tomto ohledu zcela v pořádku, boule v zatáčce filtruje velmi pěkně, žádné odskakování či nejistota. Není to zábavné naladění, ale řidiče uspokoj tím, že prostě funguje.
Auto bylo vážně syrové, ale dynamičtější jízda je samozřejmě podstatně vyšší, někde u dvojnásobku kloboučnické.
hlavne mercedes ma o takmer 100 litrov vacsi kufor ... pri podobnych vonkajsich rozmeroch ako volvo .. co tiez moze zavazit aj u majitela ktory dokonca litre nenahana ale predsa len chce mat istu priestorovu rezervu pri prenose batoziny ... predsa len isty seriozny a dostojny standard sa u auta tejto kategorie a ceny uz ocakava aj v kufri... a tu vidim velku slabinu volva... ved defakto majitel hatchu fabie s mpi dostane vacsi kufor ako toto "kombi" volvo za milion.... ale pevne verim ze svojich zakaznikov si toto volvo najde ... nie som priaznivec dizajnu GLAcka ale voci tomuto volvu bez kufra s podivnym cumakom ( chcelo by to uz facelift s hranatym faceom po vzore s60tky ) je GLA jasna volba bez ohladu na premiovost-nepremiovost oboch aut.... suhlasim s tebou
S nižší střední lze srovnávat klasickou V40 a ne zvýšený crossover.
Takže jste srovnával s jakou konkurencí? Největší konkurent, který je zmíněn v testu, zde dopadl ještě hůř (na 3*). Jaký jiný zvýšený kompakt by si teda dle vás zasloužil hodnocení 4* a výš?
A co se událo za změny ve výrobě? Zrovna citlivost na materiály a R&D klientská kontrola Volva je velmi vysoká. Bez ohledu na to, kdo drží kontrolní balík akcií.
Ondro, takže kloboučnicky za 7, kolik tedy při běžný a následně dynamický jízdě? Jak se pak chová podvozek, co filtrace děr, co zadní náprava s boulí v zatáčce? ;-)
Jo tak to je nejdůležitější věc. Rovnou napiš, jsem takový mamlas, že neumím zavřít dveře a ani nepoznám které nedovřené jsou, když to nedovře někdo jiný. Já to poznám po zvuku a nebo mrknutím do zrcátek.
V tomto srovnání je motor Volva tišší ale bez jiskry. Obávám se, že koncernová 2.0 T je velmi velký oříšek (ale teď zase budu nařčen z nadržování koncernu a podobných nesmyslů :))
jsem sice bazarový Volvofil, ale charakter motoru byl právě to, co mě u Volva pohltilo. Pětiválce jsou prostě nářezové. Projel jsem se s podobně naladěnými čtyřválci a pořád to nemůžu rozchodit. Nuda, šeď, obyčejnost a bohužel ani nižší reálná spotřeba se nekoná. Takže až nebude v bazarech k dostání žádná udržovaná pětiválcová T5, nebo alespoň šestiválcová T6, tak s Volvem končím a skončím asi u Jaguaru, kde se šestiválce stále dělají.
Nastoupit, vystoupit. Trošku zvedlej nárazník kvůli obrubníkům, pořád ještě malý, ale dá se koupit v takový náloži, že ti toho moc nechybí.
Není to druh, kterej bych okukoval, ale rozumím ;-)
Maserati teprve nyní začíná nabízet takováto auta , takže kromě autosalonu jsem v něm pochopitelně neseděl.
Ale ceny se blíží Volvu..
Jinak v Alfě mám i něco najeto , a rozhodně bych jí dal přednost před Volvem.
Je prostě mnohem zábavnější , sympatičtější a hezčí.
A kvalita je podobná.
Volvo už dávno není co bylo před 10-15 lety!
VW 2.0TSI má jedinou patrnou vadu a tou je absence výkonový špičky, spotřebou je ale o level níž...
Sound je plochej a nevýraznější jako u všech R4, pomůže samosebou alespoň uvnitř rozumnej zvuk v reproduktorech.
Tvé info jsou jedna kravina za druhou, přes pásek od batohu jdou dveře zavřít, polstrovaný popruh by se tam nedostal. Navíc přes nedovřené dveře do auta prochází hluk. Kdo ví co se ti zdálo.
Pokud to auto jezdí dlouhodobě nad 10, tak to není zrovna košer, ale když se podíváš na tovární údaje, za to by se nemusela stydět silněji naladěná 1,4 Tsi. To by se potom nemusely vyrábět malé motory, a všichni bychom jezdili kolem sedmi s 180 Kw motory.
Image bez diskuze. Jízdně? Nejel jsem s CC variantou, ale za to GLA 220CDI, sice jen po Praze a ne dlouho, přesto dost tvrdej podvozek, nic takovýho z testu pro Volvo nevyplývá. Prostorově možná kufrem a kvalita? Kluci, co považujete za kvalitu???
Od druhý generace V70 jsem nejel nekvalitně zpracovaným Volvem, nebo takovým, který by mělo nižší kvalitu materiálů.
No já nevím, po projížďce s Golfem R mi charakter tekl i ušima :-)
147/155 kW verze už holt má svoje roky, ale v aktuálních modelech 2.0TSI lítá nádherně.
mne to tiez pripomina taky akoby predlzeny hatch.... ved svojou dlzkou je len kusok dlhsi od rapidu spaceback... uprimne... kombiky v nizsej strdnej triede su vsetky od tohto volva aspon o 20az 30cm dlhsie ( focus ceed leon golf astra )a s vacsim previsom vzadu... dobry postreh..... na kombik az moc kompaktne auto.... vyzerajuce skor ako hatch... pripomina mi to prave spacebacka ktory je tiez taky kombiko-hatchovity typ auta s kompaktnymi rozmermi..... toto volvo ma dlzku na urovni hatchbackov od konkurencie .. dokonca niektore hatche su este dlhsie a s podstatne vacsim kufrom ako tento udajne kombik od volva .. dobry postreh :yes:
hlavne ten kufor sa mi zda maly ..... 324 litrov je kdesi na urovni fabie hatch alebo i20tky .... takze tazko toto volvo nazyvat kombikom ... teda aspon v praxi .... lebo samozrejme marketing a papier znesie vsetko .... ale inak pekne auto od volva.... zakaznikov si isto najde aj s tym malym kufrom...
celý test chvála, hučící pneu nepočítám, záleží čím to osadíte, koně a zrychlení na zvýšený kombík hodně dobré, chybí jen údaj za kolik jste jezdili v reálu. Trochu přemrštěná cena.
Tak proč jen 3,5 hvězdy???
Tak asi srovnávat čínský Volvo s Mercedesem je jasný , ne? >:D
Na Volvu je prémiová snad jen cena.
Design se taky celkem podařil.
Jinak je německá kvalita bezdiskuse úplně jinde.
Mercedes-Benz , BMW , AUDI jsou jasná volba v této ceně!
Než Volvo , to raději jakéhokoliv itala. :-)
Jedno jestli Maserati či Alfu Romeo.
Design je ještě podařenejší , a značky sympatičtější.
V autě jsem se projel , podobná výbava.Bez 4*4...
Nic moc , na ty šílené ceny za čínsko-švédské auto.
Hlavně je v něm přes pohledný interier dost málo místa.
Špatně obestavěný vnitřní prostor , středový tunel tlačí do kolene. Malý zavazadelník.
U crossoveru bych čekal automaticky tunel na lyže!!
Což je běžné u německé i většiny francouzské konkurence.
4*4 s benzínem je výsměch. :no: >:-[]
Diesel je tady povinnost. Autu bych dal pro zásadní chyb a vysokou cenu max *** !
A to hlavně za povedený design a nadstandartní bezpečnost Volva.
Jiné pozitiva tam tedy nevidím
To auto je presne takovy, jaky ma byt...zkratka stylovka, o jejiz kvalite, oproti iq zdejsich fundovanych kritiku, neni pochyb. Cina investuje naprosto vsude, diky bohu, ze znacku Volvo zachranila a priznejme si, ktera znacka dnes je stejna jako pred 20 lety...Ackoli bych si ho nevybral, za me jednoznacne palec nahoru. Pravda, vyvoj a obnova modelovych rad je dost za tempem mainstreamu, zato byva proveden zgruntu a skok v jednotlivych generacich je videt vsude. Zde se kvalitou nesetri. :-!
Předpokládám Sumi, že 2000 je tvůj rok narození. To by se dal tvůj příspěvěk v 10:40 ještě pochopit. Už dlouho jsem tak "zasvěcený" příspěvek nečetl. :no:
X1ka je technika trojky, ale nemám obavu, že by se k těmto leštěným prdům bmw nepřidalo, příští jednička předohrab určitě dostane nějakou takovou plast-chůdy variantu. ;-)
Tak je otazka, co beres jako charakter.
Stejne jako třeba starý JTS ma charakter dany tim, jak leti za otackami, jeci a do omezovace narazi s rozbehem, TSI(R) je zase uzasny tou dostupnosti vykonu kdykoli a kdekoli. A to "muze a chce porad" klidne oznacim jako charakter.
Jak relevatní...já jsem osvětu dostal, ty vycházíš z jakýchsi informací mechanika. Nepověděl ti třeba namátkou náhodou nic o problémech Mazdy s naftovými motory, když je tak erudovanej?
downsizing sníží spotřebu při klidné efektivní jízdě, jak se s tím jezdit jako se 184 kW, je úplně jedno, jestli je to 8V, 6V nebo 4V Turbo, spotřeba naturalu stejně bude průměr nejmíň 12 litrů (184 kW, hmotnost od 1650 kg)
víc nepříjemný je, že zmenšili nádrž, to znamená tankování každých 400 km a to je otravné
Seděl jsem v tom, jelikož měřím 188, tak jsem to ihned zavrhl. Za mne by si sedlo dítě tak do 140cm. Neříkám, že je to nejprostornější auto.Já jen reagoval na odlišný pohled autora ohledně naměřených cm. ;-)
Připadá mi to, jako přijít na fakt, že se na utírání zadku dá použít toaletní papír, koupit si dvě ruličky a rádoby erudovaně diskutovat nad tím, jak se má vyrábět ;-)
Ano , jisté problémy s novými motory u Mazdy byly , ale to jsou prkotiny , které navíc výrobce již odstranil ,a zákazníka to stálo jen pár dní bez auta v servisu.
Podobně jako Subaru s diesly BOXER , taky už je mají vyřešené.
Stejně tak VW vyřešil problémy s TSI..tam jde o to vychytat konstrukční chyby.
Bavíme se ale o kvalitě VOLVA , a problémech s materíály.
Nikoliv interieru , tam se něšetří , to je vidět.
Součástky auta jsou ošizené , a kazí se , jakv motoru tak mechanicky.
Např destičky a kotouče , elektronika atd.
Prostě těch závad je tam mnoho.
Něco v záruce a většina se kazí po záruce..platí bohatý majitel 8-s
Dodavatelé nejsou reference..ty to živí!
A čím je to horší , tím víc vydělají..a nechlubí se tím , že?
Majitel , který dá takové peníze , přece neřekne , jsem vůl , furt do toho Volva sypu love v servisu.
Autorizovaný servis , kde pracuje můj dobrý kamarád , ti řekne víc.
Nic horšího než VOLVO tam kromě Hjondé nemají.
Mitsubishi i Mazda jsou naprosto bez problémů.
GLA má podvozek podle toho, který vybereš - komfortní, standardní, AMG paket nebo origo AMG (který je podle mě ideálním k 19") nebo AMG performance a to pak je spíše na kvalitní cesty a dráhu.
Tipnu si, že bude možná úspornější.
Ale jednou bych fakt chtěl dát vedle sebe třeba tohle 2,0T od volva, 2,0T z koncernu a třeba 2,0T /28i/ od BMW, a laborovat, který motor je lepší/horší, který má jiskru. Obávám se, že tam bude hodně málo rozdílů, když budou mít naladění na podobných koních. ;-\
mne sa nepacia ani tie lacno posobiace predne partie... mam rad hranatejsie volva ... chcelo by to facelift po vzore s60tky nech ma v40konecne vzhlad prednej casti a svetiel na urovni svojej ambicioznej ceny
Jasně , čínská kvalita Volva mluví sama za sebe.. >:-[]
Můžeš jim fandit , ok.
Tvoje nadšení a tvůj boj.
Rozumný člověk si koupí jinou značku za tak šílené love.
Hmm , když myslíš , mám jiné reference, ze servisu kde tyto výtvory spravují.
Proti např. japoncům , bída.
Vše totálně ošizené , made in China.
Jen tu bezpečnost si hlídají , nic jiného jim nezbývá.
Jo , nemám je rád a korejce taky ne.
Všechno kopírují a dělají pak nekvalitně.
Co se týká aut , budeš se za 10 let divit , jak sem budou ty čínské značky hrnout!
A nejen Hjondé bude české..
Jen doufám , že stejně jako Volvo nedopadnou německé značky a koncern FIAT.
Čínské Ferrari by se moc neprodávalo , že? ;-)
ma jiz Volvo konecne treba takove drobnosti, jako ze kdys jsou nedovrene nektere dvere, tak to ukaze ktere presne nejsou dovrene? u XC60 se kterou jsem se asi pred rokem svezl tohle schazelo a totalne me to od toho auta odradilo
V40 bych za kombik nepovazaval, je to spise o neco delsi hatchback
...to jsou prostě volva. seveřeni s propracovanými detaily a vytříbeným designem.
Volvo je moje srdeční záležitost. Vždy když nějaký přezouvám, tak se přiznám, že se u toho třepu jak prvňák když jde do školy. Ať je jaké chce v poslední době, tak když sundáte ty kola a vidíte ten podvozek a ty nápravy, jak je to udělaný, to je prostě symfonie a hlavně to v takovém stavu vidíte i za 6 let. Což bohužel u drtivé většiny aut už bohužel neplatí a ani o německé premii bohužel.
Co se týče těch hučicích pneumatik. Tak ano, auto je osazené Michelinem Primacy HP, což je...respektive byla, protože už se prakticky dělá jen v prvovýbavě + pár rozměrech v afteru, ale oni mají velmi citliovou a jemnou kostru a konstrukci. U této pneu je velmi důležité správné vyvážení, jinak má vlivem kostry tendence hučet a vzhledem k tomu, že se žádný výrobce z fabriky s vyvážením kol moc nemaže, tak to může být i tím. Já tuto pneu měl na octavii I, která je s asi nejtragičtěji odhlučněnými koly vůbec a tohle na to mělo velký vliv.
Jinak auto krásné, já u volva nejsem schopný kritiky. Bohužel na něj nikdy asi nebudu mít. Ale bral bych ho všemi deseti.
No jasně. A co to je za servis se už nedozvíme, že? Tak kdepak (předpokládám v super kvalitě!) servisují Volvo, Hyundai a bůhvíco dalšího najednou? Tyhle hospodské řeči...
A kdo tu točí o Číně, vezměte si nějaké vaše BMW nebo VW a podívejte se, jaké "made in" je na dílech. A pak se podívejte na Volvo. Budete se zřejmě hodně divit. ;)
Jaké piješ pivo? Snad ne nějaké Starobrno, Krušovice, Dačice a nevím co všechno vlastní Heineken a ty asi nebudeš z těch, co by pil nějaké patoky "made in netherlands". A to se ani neodvažuju pátrat dál, kdo je majoritním vlastníkem Heinekenu, to bys byl asi šok zjistit, že klopíš škopky "made in china".
Mám XC60 ještě před FL (2011) kde se tedy konkrétní otevřené dvěře ukazují. Pochybuji, že to po FL již vidět není.... Mimochodem jsem po celou dobu velmi velmi spokojený.
Nevím co máš pořad s tou Čínou. To, že jim patři Volvo neznamená, že se tam i vyrábí.a naopak bych řekl, že je dobře, že Volvo patři Číňanům, jelikož hodně investují do vývoje. :-!
Pokud se bavime o kvalite Volva tak jedine co bych prave vytkl (jako majitel) jsou nektere materialy v interieru. Jinak se nic nekazi a "tech zavad je mnoho" ti rekl tvuj kamarad hjondee nebo ?
Tady bohaty majitel neplati nic a tesi se na dalsi generaci soucasneho vozu ...
Taky jednou budeme chtít sedat bez velkýho ohýbání ;-)
Ale největší výhodu vidím ve vyšším nárazníku, leckdy mi trčí zadek jen kvůli tomu, že obruby ční 20cm vysoko :-)
Říkáš jim to...říkáš jim to Karle vždycky s těma podšálkama? ;-)
Já bych tu řešil jedinou věc a to skutečnost, že při dynamičtější jízdě žere dvoulitr jako prokoplej a tady se řeší jestli plast, ze kterýho jsou čudlíky pochází ze Žu-žlej nebo Ču-chej :-)
Protože mám s V40 a V60 osobní zkušenost, sám bych spíše upozornil na krátká opěradla p. sedadel. Mám 182 cm, takže žádné přehnané nároky, ale od sedadel Volva očekávám lepší oporu v oblasti ramenou.
Kritice délky sedáků se nedivím, pan Chamilla má pravdu: polstrování těchto sedadel je tak mohutné, že tato nadstandartní délka sedáku se nedá plně využít (ženy mít problém většinou mít nebudou, vetší pánské zadnice se do těchto polštářů neusadí tak, aby mohly celou délku sedáku využít).
Nepřeceňuj mě :-) Ty jsi se asi nikdy nespletl, co?...nebo máš Volvo nebo jsi Číňan (v tom případě chvílím výbonou češtinu) nebo milenec tvý manželky je Švéd.
Takže se bavíme o posledních generacích Maserati? Pak věz, že kvalitou materiálů určitě nezaostávají, kvalita výroby je pak už horší. Ale to není u italských aut vada...spíš vlastnost.
Já mám v AR taky něco odzkoušeno a za etalon kvality nebo spolehlivosti bych je rozhodně nedával, Volvo je na míle vzdáleno.
Předpokládám, že s novějšími Volvy moc zkušeností nemáš. pokud se bavíme o úsporných řešeních, ty jsou vlastní celý automobilový produkci a dá se tedy jednoduše říct, že to už není a ani nemůže být co bývalo před 10-15 lety.
P.S.: proč srovnávat AR a Volvo? Obojí cílí na jinou skupinu kupců. Tedy AR necílí, to teď má jen slepý patrony.
jo tak, takze zadni "pootevrene" dvere poznas mrknutim do zrcatek >:D a ver ze pri jizde to poznat fakt nebylo, zadny vetsi zvuk v kabine z venku se neodehraval, jen proste auto hlasilo nedovrene dvere kvuli blbemu pasku od batohu, proste vsechny dvere se tvarili od pohledu zavrene ;-) pritom display tam nato maj a neni tedy zadny problem tam pridat grafiku kterou maj i levnejsi auta nekdy od konce 90 let ;-)
to ze ty to povazujes za zbytecnost neznamena, ze nekteri jsou na to zvikli a nebo to proste ocekavaji jako standard vybavy u auta co stoji okolo mega
Ono stačí , když si zdejší teoretici do toho Volva sednou a projedou se!
Žádná hitparáda to tedy není , za mega? :-!
Uvnitř je to fakt malý. Kufr to nemá.
Auto pro singl trpaslíka? >:D
Octavia je taky má dost krátké.. ;-)
VOLVO má navíc velmi stísněný prostor za volantem.
Sedni si tam a pokud nemáš do 180cm , moc nadšený nebudeš!
Sedadla jsou snad ten nejmenší problém..ale znám lepší u levnějších aut.
Např. příplatková u OPELU nebo VW.
POKUD TO NĚKDO NEZKUSÍ , TEK NEPOCHOPÍ , PROČ NĚKDE BOLÍ ZÁDA A JE TAM MÁLO MÍSTA ZA MILION? :-!
Že by Volvo STAVĚLO TY AUTA PRO DOMÁCÍ ČÍNSKÝ TRH? >:D
Lidičky , co se Vám nezdá na přirovnání auta Volva na made in China?
Odkud si bože myslíte , že čínský majitel ty díly dováží???
Švédsko je jen montovna..předražená!
To je fakt.
Ale klidně si ten zázrak kupte , pokud na něj máte.
A na servis taky.
Osobně bych šel do lepších značek , za podobné peníze.
:yes:
Tak to jsem netušil. Vývoj Porsche/Audi/VW byl vždy personálně nějak propojený (třeba dědkem Piechem), takže asi Porsche vzalo něco ze šuplíku a byl to původně motor Audi.
pokiaľ viem, tak Volvá pre čínu sa vyrábajú priamo v číne po zohľadnení miestnych zvyklostí a požiadaviek. Zväčša ide o mierne inovované minulé generácie áut, ktoré sa už ani v EU ani v USA nepredávajú. Tak ja neviem čo tu furt niekto melie o čínskom volve.
Ale tak väčšina fordov nedávnej minulosti a súčastnosti sú nielen komunikatívne ale aj pohodlné. To len namátkou z mainstreamu bez dynamického podvozku. >:D
právě že jsem četl SM někdy z dob kdy přišla na trh 960 a údajně je ten benzinový šestiválec od Volva "nepovedeným" výrobkem Audi. Ti ho prý zkonstruovali, ale pro přílišnou robustnost nepoužili. A když Volvo hledalo vhodné motory pro novou generaci Volvo, tak se dostali i k Audi a to jim ho nabídlo. Pak se tento motor upravoval u Porsche.
Ale jak říkám, o tomhle jsem četl akorát v SM, redaktor se mohl splést. Takovéto informace jsou na internetu k nedohledání.
Bohužel na číslo si již nevzpomenu, bylo to na konkurenčním fóru topic "Články z historie". Scan je ale už pryč.
EDIT: prohledal jsem disk na serveru a našel ... mě bylo divné, že bych si takové věci nestáhl. link [odkaz]
Myslím, že je potřeba rozlišovat mezi dieselem a benzínem.
Diesely Volva byly vyvinuté VW/Audi, (D20 a D24 řadové pěti a šestiválce).
Benzíny Volva byly vyvinuté Porsche Weissach, (řadový 6 válec a z něj odvozené 5 a 4 válce).
Ten řadovej motor z kterýho všechno další vycházelo byl B6304F a poprvé se objevil ve Volvu 960 před 25 lety [odkaz]
Ne že by u audi nemohli vyvinout řadovej šestiválec otázka je proč. Vývoj motoru je hodně drahá sranda a že se do aut stavěnejch podle jejich filozofie prostě nevejde bylo jasný takže otázka je proč by to dělali
Znám dvě verze toho R5 vobě benzínový a vobě fakt výborný :yes:
Věřim Chamillovi že současnej 4válec se jim ani náhodou nevyrovná
jednou jsem ve Světě motorů narazil na zmínku, že Volví R6(prazáklad pro modulární řadové motory Volvo) pochází od Audi. Ale jak moc se tomu dá věřit, když celý internet o tomhle mlčí ...
A to mělo bejt kdy? Pětiválce Volvo vycházej z řady modularních řadovejch motorů což sou 4 až 6válce vyvinutý a vyráběný ve Švédsku od r. 1990
Řadovej šestiválec by se u audi nevešel do motorovýho prostoru odporuje to filozofii jejich konstrukce. Proč by něco takovýho vyvíjeli? Naopak od Volva ty pětiválce jednu dobu bral Renault
údajně jsou ty pětiválce opravdu od Audi. Resp. Volvo od Audi odkoupilo řadový šestiválec, který u Audi neprošel ekonomickým oddělením - příliš předimenzovaný. Společně s Porsche jej Volvo upravilo a nasadilo do 960. Pak tomu řízli válec, pak další.
Přesně !
Ve Volvu JE TO STÍSNĚNÉ , TAKY JSEM BYL RÁD , ŽE JSEM Z NĚHO VYSEDNUL.
Každý má nějaké priority , menší člověk je třeba ok , mám kolem 185cm , a nehodlám se někde mačkat.
Lidičky , musím se zasmát , Volvo si kupuje jen pár nadšenců , co za ně dají nemalé peníze.
Každý si může koupit co chce , já mu to neberu.
Většina normálních zákazníků si v takové ceně Volvo nekoupí a jdou ke konkurenci.
Což chápu , jsem jedním z nich. >:D
Mega máš denně v kapse , že?
To není běžné auto na silnici , tou je Fabia za 250 tis..
Nechápu , že lidi ,kteří jezdí Felícíí se k tomu tady vyjadřují..
>:D
PS..to není nic proti Topperovi :-)
Vačky už se nezadírají , ne?
To byl chvilkový problém..
Jinak jsou Skyactive super motory..kam se na ně Vovo hrabe.
A podívej na statistiky jak jsou na tom japonské značky s kvalitou a jak Volvo.
Kolik jsi toho s Volvy najel? Kolik jsi jich viděl jak vypadají po x-tisících kilometrech, jak tomu bylo u D3? Tohle jsou s prominutím velmi teoretický plky.
Potahy, plasty, kůže, guma...věci, který jsou v dosahu vždy Volvo umělo. problém byl s trvanlivostí některých přírodních materiálů, kdy právě u popisovaný druhý generace V70 se dokázala kůže na volantu u modelů zpočátku výroby prodřít do 200kkm. To zřejmě platilo pro všechny řady používající tento druh kůže, následně však? Nevím o nějakých nekvalitních materiálech.
Kdy jsi seděl v nějakým Maserati? ;-)
Však já nic neříkám. Jen, že spotřeba bude reálně o 50% vyšší.
Tahle kombinace á la rallye je teď hrozně populární. Každý má dvoulitrový turbo benzín s pohonem 4x4. Na to není třeba žádné velké know-how:)
Nevím, každopádně mi nepřipadá rozumné dávat silný benzín do takového korábu, který se na okreskách rozhoupe jak ta zmiňovaná jachta... resp. zbytečné.