Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy video: BMW 1 sedan testuje na Severní smyčce

Chystaný bavorský model reaguje na sedany Mercedes-Benz CLA a Audi A3 limuzína. Stejně jako konkurence bude předokolkou.
Zpět na článek
24. 4. 2015 15:15
Proboha proč?!
Hlavní devizou řady 1 byl vždy pohon zadních kol, který nikdo jiný v segmentu C nenabízel. Teď se BMW této přednosti dobrovolně zříká... Sedan BMW s pohonem předních ko?!l -Řečeno slovy klasika - "chce se mi zvracet" :-(
P.S. Případné pseudoargumenty o tom, že "podle průzkumů BMW většina současných majitelů řady 1 ani neví, že má zadokolku" nepovažuji za omluvu tohoto hrozného kroku. Tady jen o úsporu výrobních nákladů a pár gramu idiotských CO2!
25. 4. 2015 14:14
Re: Proboha proč?!
Obaja mate pravdu:

- premia obera nepremiu v nizsich segmentoch a predaje a zisky, svata pravda

- premia sa co do techniky a ponukaneho stava beznou nepremiou, tu ma topper, kia_world alebo ktokolvek svatu pravdu:

BMW active tourer s trojvalcom dieslovym aj benzinovym dopadlo velmi zle aj v nemeckych testoch, zakladna otazka resp. dilema testerov - to uz radsej golf plus, lepsie auto za menej, len ma zly znak na kapote...

- bmw 1: je pre bmw dobre, ze ponuknu aj sedan, avsak bmw 1 s prednym pohonom, trojvalcom a elektrickym posilovacom riadenia nema nic spolocne ani s tradiciou, ani vynimocnostou znacky bmw.

- trojvalce od bmw nie su podla kratkodobych testov zle, ale neponukaju nic navyse oproti vacsinou stvorvalcovym/niekedy trojvalcovym motorom od konkurencie...

Ano, sam pises, premia zacina od strednej striedy a vyssie, vsetko mensie je len o znaku na kapote... bmw 1 so sestvalcom a zadnym pohonom bol unikat, toto nove je o setreni nakladov a maximalizacii ziskov na ukor zakaznika...
Avatar - HitmanPB
24. 4. 2015 17:49
Re: Proboha proč?!
Topperko, Ty to máš nejaké popletené 8-s

Trochu to zjednoduším, prémia, to je de facto D3 + dajme tomu JAG (ak som niekoho vynechal, myslel som to pre ilustráciu) a začína od A6, 5-er, E-classe nahor. Kto z ostatných automobiliek, prosím Ťa, ponúka relevantnú konkurenciu pre túto skupinu automobiliek v tomto segmente ?
Nezdá sa Ti, že skôr prémia zostúpila o pár segmentov nižšie a ukrajuje z koláča "neprémiovým" automobilkám ? Ver mi, prémia zostane prémiou, stále totiž vyrába AJ automobily, na ktoré sa iné automobilky nechytajú.
Ja to skôr vidím tak, že niektoré automobilky môžu mať hlavu v smútku, lebo ich prémia oberá o zisky. Síce im rastú predaje, ale predaje rastú aj prémii, ktorá začala s niektorými modelmi od nuly a keby tieto modely prémia neponúkala, tak by tieto modely mohli predať práve neprémiové automobilky.

Pochopil Si to aspoň trochu ? ;-)
Avatar - fOE
24. 4. 2015 17:27
Re: Proboha proč?!
Ze ty vzdycky zmenis jen prvni vetu (da li se tak nazvat neco zacinajici malym pismenem a koncici trema teckama) podle toho o cem je clanek a zbytek tveho prispevku je furt stejnej? >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 4. 2015 16:29
Re: Proboha proč?!
je to nelichotive ze paradoxne pada na zadok premia kvoli setreniu ktore by sa premii vobec ale vobec nemalo tykat a mala by byt imunna voci akemukolvek setreniu kedze je to premia ... este par rokov a premiovky ako take uz zapadnu totalne do priemeru beznych aut ... ak sa nemylim bmw bolo vzdy z nemalej miery aj o zadnom nahone.... presne tak.... bmw s prednym nahonom to hadam ani nemoze byt uz bmw.. take bmw uz by som si ani nekupil... to mozem ist do seatu kludne a este usetrim .. rip ... premiovky.... davam im 10 rokov kym padnu uplne do priemeru... ten naskok na nepremiu sa uz vazne moc stensil za poslednych 10-15 rokov... a mizne snad rychlejsie ako ladovec malaspina na aljaske ... na druhej strane mna ako fandu nepremioviek docela tesi fakt ze si budu vsetky znacky zase kusok blizsie... :yes:
24. 4. 2015 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 4. 2015 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 4. 2015 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.