Ekonomika
Johnnn
4
No tak "TDI" zní jako že by tam měly být turbodiesly od koncernu 😄
Přejít do diskuze
nejde ani mluvit o přehlédnutí nebo překlepu. Fakt je to takový problém to po sobě přečíst???
Mas pravdu, mal by som sa zacat ucit anglictinu >😁.....ak ale spravne tusim, tak tu [odkaz] su len europske a cinske predaje k dispoozicii, azijske bohuzial, aj ked koli mojej "anglictine" to skor typujem
Asi je to trochu zvlastne, lebo za poslednych 6 rokov boli predaje Suzuki (zaokruhlene)😒br />
2008 247 000 ks
2009 251 000
2010 195 000
2011 179 000
2012 153 000
2013 151 000
2014 161 000
Takze v poslednom rokuklesol ziska napriek tomu, ze predali viac aut ako v rokoch 2012 a 2013. Z toho mi vychadza, ze Suzuki ma na novych modeloch mensi zisk ako v predchadzajucich rokoch. Okrem toho mu, ako je vidiet z tabulky, pocty predajov za posledne roky mierne klesaju. Suzuki prajem len to najlepsie a hlavne aby ako jeden za mala nekoncernovych vozov (tym nemyslim len VW) vydrzalk, bude to mat len tahsie a tahsie, zvlast potom, co uz opustil americky trh.
2008 247 000 ks
2009 251 000
2010 195 000
2011 179 000
2012 153 000
2013 151 000
2014 161 000
Takze v poslednom rokuklesol ziska napriek tomu, ze predali viac aut ako v rokoch 2012 a 2013. Z toho mi vychadza, ze Suzuki ma na novych modeloch mensi zisk ako v predchadzajucich rokoch. Okrem toho mu, ako je vidiet z tabulky, pocty predajov za posledne roky mierne klesaju. Suzuki prajem len to najlepsie a hlavne aby ako jeden za mala nekoncernovych vozov (tym nemyslim len VW) vydrzalk, bude to mat len tahsie a tahsie, zvlast potom, co uz opustil americky trh.
V případě S-cross a Vitary chybí diesel o výkonu alespoň 100 kW a pořádný automat, ne ta CVT věc a stejně tak nějaký lepší benzín.