myslím že jízda v tom bude hodně podobná jako v prvních silviich , karoserii má určitě zpevněnou atd , koupit si porsche dokáže každej ale postavit auto a aby fungovalo to jen tak nikdo neumí. 180sx 200sx to jsou auta který když se poladí i dneska zatopí kde čemu tohle je ten případ akorát to má karoserii žigulika
No jo u nas okrem nissanakov prakticky neznama rodina motorov SR20 ktory sa vyskytuje v tej najslabsej forme vo vsetkych primerach i sunny GTi alebo almere GTi... u nas si siahol len na 110kw v primere p10 a p11 GT bohuzial za mlakou mali infiniti G20 tj Primery aj tento motor s casovanim ventilov Neovvl so 191k a 205nm, kt. tocil v pohode 8tisic alebo potom SR20DET ktory je aj v tomto videu zacinal na 147kw a 250nm a vykony aj seriovych motorov sli vysoko nad 250k. Najvyssi setup bol SR20DET tj neovvl + turbo.
Malo kto vie, ze je to jeden z mala motorov ktory bez problemov so zivotnostou znesie so seriovymi crevami 250koni a to iste aj prevodovka, bez nutnosti zasahu, toto vsetko je schopny motor SR20DE v kazdej primere tj 2,0 16V 1990 - 2001, kto si da do googla sr20de tak moze citat od rana do vecera, taky aftermarket snad neexistuje na ziaden iny 2,0 stvorvalec... mozno este na k20
voci navrch hlavy bych mel taky, sice nejlinejsi 911 zrychluje na stofku o 0.3sec pomaleji, ve vyssich rychlostech bych ale vsadit na porsche vzhledem k lepšímu aerodynamickému tvaru.
spis bych to videl ze pan v porsche mel vic rozumu nez ten v zuguloj.
ja taky cas od casu predjedu mnohem vykonnejsi auto nez mam ja, a naopa me cas od casu predjede mnohem vetsi chipak nez mam ja
jezdit v cupovce s launch controlem a celkově postavenou na okruh je dost rozdíl . To je auto postavený profesionály za miliony , žigulik je postavenej v garáži fandou . Zajeď se někdy podívat do Kagegi racing a rychle zapomeneš na nějakou cupovku teď zrovna stavý jednu S15 .
Lada vs. Porsche, no tak nevím, kdo by mohl chtít Ladu, ale v té době se určitě našla spousta lidí... Není zadokolka jako zadokolka. >:D
Tak ten srp s kladivem bude buď taková ironie nebo je to rusák. A pokud je to rusák, tak asi ani nemá ponětí, kolik škody a utrpení ten jejich srp s kladivem nadělal. Každopádně přirovnání k hákovému kříži je trefné. Co se týče symboliky spojované s vraždama a gulagama, je to jedna ku jedné ;-\ ruku v ruce s rudou hvězdou...
Ani zavodni cupova 130i nemala pomer vahy 400k na nejakych 1100/1200kg ale nevadi, porovnat tento žiges so zavodnou ´´cupovou´´ 130i len kvoli tomu aby si si obhajil bezdovodne a neoverene tvrdenie, ze to je neriaditelny šrot hovori za vsetko.
Vždycky mne fascinovali jedinci, kteří házeli statisíci, jako by to byly desetikoruny a přitom neuměli ani základy jazyka českého...
...necelich... 8-s
A nejvtipnější je, když se potom vozí vozem, který má cenovku většího rodinného nákupu jídla na víkend... :-)
2 minut a 15 sekunda toho videa, takhle jsem se nemusel prat ani se zavodni Cupovou 130i na Mosteckem okruhu, a to je ciste zavodni nacini ;-) (pujcena na 1 den za necelich 160k s fullservisem)
Nevím jak ostatní, ale už jako malý kluk, kdy Lada byla sen mnoha řidičů, jsem toužil po Porsche 911 a vlastně toužím i teď jako velký kluk :-) A ten srp s kladivem bych si odpustil, nic dobrého nikdy neznamenal, dle mého stejné jak hákový kříž... :no:
sr20 bolo to naj co sa robilo v tych rokoch, ale netahas so sebou 1500kg a sialene emisne normy... takze aj preto je to tak, no v tej dobre sa na spotrebu hladelo menej a je fakt ze sr20 su na 2.0 vynimocne usporne, ja tiez chodim ked to nezeniem za cca 6 az 6,5 mimo mesto ale aj spotreby ked tomu nakladas su skvele, nad 10l sa je tazko dostat na okreske, na okruhu to je ine samozrejme tam si kazdy motor cucne cez 20 >:D
Vím, vím, ten motor je držák a když odejde, tak do týdne máš sehnaný replace >:D mám Almeru GTi jako fun car, takže dostává zabrat dost často k omezovači, ale věřím, že to vydrží >:D spotřeba úžasná, když jedu pohodu, zrychlení parádní, odezva od 4 500rpm blesková, výfuk nerez takže bordel... Nějak se mi nezdá pokrok v motorech, když se svižnou dvoulitrovou atmosférou můžu jet za 6 .. SR20 se fakt povedly :-)
Nech to znie akokolvek posmesne, este to mas len v zabehu... prve sr20 malo 385 000km ked som ho predal a nezozralo ani decko oleja, nedymilo, neklepalo proste top stav... tazko uveritelne ale skvela kondicia... moje sucastne ma 310 000 tazkych GT kilometrov a pohoda... spotreba, vykon, zvuk vsetko ako hodinky ;-)
Je to legenda, věřím, že můj SR20DE natočí k současným 192 000 km, dalších 192.. >:D otázka je jestli už nemá od 96 roku tak 300 000 a nebyl stočen. Ale k omezovači se žene jako blesk, tak snad když ho vždy před "jízdou" poctivě 10 km zahřívám bude sloužit :-):-):-)
ja to nejako neobhajujem, ze to je vyladene a bezpecne auto, je to rakva, ale nejazdil si v tom, podvozok riadenie a brzdy z nissanu to je dobry zaklad, myslim si ze to nejazdi spatne inac by to malo problem znasat take prudke rozjazdy aj vysoke rychlosti...
keby si si to aspon poriadne pozrel tak by si zistil, ze auto ma komplet podvozok, riadenie a brzdy z nissanu silvia s13/s14 snad si necakal, ze to bude mat kardan a napravy z povodneho žiguli >:D inak aj s tym riadenim so ziguli by to bola sranda 8-s
bila rakev, a nevypada to ze by tomu dali nejake novejsi bezpecnostni prvky navic, treba klec, poradne natomky a vlasten cokoliv takoveho? je to jen poladeny motor Nissanu narvany do stareho auta, takze kdy bude video jak to nekde rozstrelili o sloup a z ridice zbyde jen kase?
ale jo, toho jsem si vsiml, a co to meni na tom co jsem napsal? tak si za motor v mem postu dopln jeste par drobnosti
zaber jakoze od celniho skla na ridice pri rozjizdeni dava jasne naodiv jak strasne se v tom musi jezdit a tak k nicemu to auto vlastne je
ridic toho Porsche se asi sice divil (natuty nahrane) ale mohl bejt rad ze sedi za volantem prave toho Porsche a ne tohohle cosi co je zcela k prdu :-)