Přikládám zajímavé video z testu jízdních vlastností a komfortu posádky Tatry a Mercedesu Zetros. Obě vozidla jsou zatížená na povolenou mez. Mercedes si údajně přivezl svého specialistu na jízdní testy. Chápu proč tomu tak bylo, s běžným řidičem by to byl debakl >:D Komentovat to dále raději nebudu, neb jsem tatrovák tělem i duší.
https://www.youtube.com/watch?…… />
Aha, tak mi nejde vložit odkaz. Takže, do vyhledávání na youtube vložit "Tatra Zetros" a můžete se dívat...
ano, je to rozdil vykyvnych poloos s centralni nosnou rourou vs.tuha naprava. Rozdil v komfortu pro posadku a hlavne pro nastavbu je to veliky. I tak ale Zetros neni spatny auto. Z beznych produkcnich aut je to v terenu porad o rad jinde, sedet za predni napravou.
Porovnat Zetrose s klasickou konvencni trambusovou budkou jakekoliv znacky, rozdil by byl taky propastny. Tentokrat ale ve prospech Zetrose.
Zkusím to vložit já https://www.youtube.com/watch?…… />Nádherné video názorně ukazující schopnosti tatrovácké koncepce, ten "KRUT" u toho meďáku, uff, stačí to jen vidět a člověka rozbolí páteř ;-)