Profi
ano, je to rozdil vykyvnych poloos s centralni nosnou rourou vs.tuha naprava. Rozdil v komfortu pro posadku a hlavne pro nastavbu je to veliky. I tak ale Zetros neni spatny auto. Z beznych produkcnich aut je to v terenu porad o rad jinde, sedet za predni napravou.
Porovnat Zetrose s klasickou konvencni trambusovou budkou jakekoliv znacky, rozdil by byl taky propastny. Tentokrat ale ve prospech Zetrose.
Porovnat Zetrose s klasickou konvencni trambusovou budkou jakekoliv znacky, rozdil by byl taky propastny. Tentokrat ale ve prospech Zetrose.
Zkusím to vložit já
https😐/www.youtube.com/watch?…… />Nádherné video názorně ukazující schopnosti tatrovácké koncepce, ten "KRUT" u toho meďáku, uff, stačí to jen vidět a člověka rozbolí páteř 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…… />Nádherné video názorně ukazující schopnosti tatrovácké koncepce, ten "KRUT" u toho meďáku, uff, stačí to jen vidět a člověka rozbolí páteř 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
Aha, tak mi nejde vložit odkaz. Takže, do vyhledávání na youtube vložit "Tatra Zetros" a můžete se dívat...