Profi
Doblo20
1
kde jsou v mém textu hvězdičky, tam je kozí "vulva" , to snad cenzura skousne!!! >😁 >😁 >😁
Přejít do diskuze
když příspěvek, tak potrestat. Napsal jsem, že je to test, jako z kozí * patrontaška, ale jediná reakce redakce je v tom, že mi * vyhvězdičkovali!!! Ale k věcné stránce ani slovo, správně, tak se to má dělat, soudruzi!!! :no:
Jojo, je to splácanina. Mluví se o nejsilnějším motoru, ale na fotkách je krátká verze, do které se nejsilnější motor ani nedával. Pak se mluví o spřažení vždy se 6stupňovou manuální převodovkou, ale k nejsilnějšímu provedení je i 6stupňový měničový automat - o tom také ani slovo.
Hold poctivá novinářská žumpa na autoblesku, nic víc, nestojí to za čtení. Přijde mi to, jak když pan redaktor ani auto k dispozici neměl a napsal to podle konkurenčních testů.
Hold poctivá novinářská žumpa na autoblesku, nic víc, nestojí to za čtení. Přijde mi to, jak když pan redaktor ani auto k dispozici neměl a napsal to podle konkurenčních testů.
A navíc se tu mluví o el. mezinápravové uzávěrce - ale o pohonu 4x4 ne. Autor asi myslel el. uzávěrku předního diffu?? Nebo opravdu je to 4x4??
test jak z kozí * patrontaška, kolega Martin mě předešel a to samé tvrdím i já. Na fotkách máte krátkou verzi, proto má malý "kufr". Dělejte už svou práci pořádně!!
V prve řadě se v článku mluví o verzi L2H1, ale na fotografiích je verze L1H1. Dále se podle fotografií jedná o model před rokem 2013, kdy šla do výroby "černá" přístrojovka. Něco mi tedy v této recenzi opět nehraje....
vulva?!?! 😲 ban na teba!
Inak už sa testuje nová generácia. Neviem ako v prípade Jumpy, tam asi ide PSA po svojom, ale Scudo už bude derivátom Traficu pokiaľ si dobre pamätám.
Inak už sa testuje nová generácia. Neviem ako v prípade Jumpy, tam asi ide PSA po svojom, ale Scudo už bude derivátom Traficu pokiaľ si dobre pamätám.