Emisní normy si nevybírají a musela se jim podřídit také Škoda Yeti. Nové motory splňující Euro 6 jsou v prodeji od května, my však naposledy sáhli po starší 1.4 TSI o výkonu 90 kW.
Škoda bývá tradičně na sklonku života daného modelu nejatraktivnější. Vychytané chyby (a že jich koncern zvládne napáchat...), dotažené výbavy a vkusné pakety a doplňky. Tohle ve Škodě vždycky dávali na výbornou. Chtělo byse říct - ideální doba na koupi Yetiny. Jenže ouha, Yetinu zvládli při posledním FL tak notně vycukat za obojek, že z původně sebevědomé svébytné osobnosti je teď chatrná troska na práškách 8-s
Nicméně Monte Carlo zachraňuje co se dá včetně barevné kombinace. Takže vyhráno?
To sotva. Bohužel, nová SUV už stihla obměnit. A Yetinu místo Qashqaie, Kadjaru a nebo dokonce nedej bože místo Tucsonu, by mohla ospravedlnit jedině hooooodně dramatická sleva. Jinak bez šance :-!
Ja mu to nemam za zle.
Acz funguje z prispevku za reklamu a ze clanku na objednavku, ktere si objednavatel plati.
Dokud se nezmeni zpusob fungovani acz, musi s tim ctenar, chte nechte pocitat.
Takze tu mame inzerci na doprodej yeti euro5. Kdo chce, tak se podiva a treba koupi. Bude-li tam pekna sleva nekolik desitek tisic, vyssi spotreba se prejde.
Vic k tomu nemam.
Je trošku škoda, že Škoda v případě Yetiho omezuje předokolku na 92kW a silnější 110kW je jen jako 4x4. Ale dobře, když už tu slabší verzi, tak raději EU6 - jednak kvůli spotřebě, dvak také kvůli očekávané spolehlivosti... moc nechápu narážky na to, že by si měli zákazníci pospíšit a kupovat EU5.
Monte Carlo je výbavou zajímavé, interiér se povedl (sedačky + volant), výbava je slušná... ale čistě černá kola jako obvykle moc nefungují a nabídka barev je omezená... za mě asi radši Outdoor, s 1.4TSI 110kW 4x4 za slušných 560t, nějak takhle: [odkaz] , v podobné specifikaci je to docela chlapácké auto.
...po představení Tucsonu s motorem 1,6T, kterej je cenově na dostřel ve velmi slušný výbavě a navíc s pohonem 4x4 se mi jeví Yeti jako předraženej. A to se ani nebavím o Kadjaru 2WD Intense! Pokud bych se měl rozhodovat v této kategorii, s velkou pravděpodobností by neuspěl.
Nemuzu si pomoct ale i ten fiatacky motor ve me vzbuzuje vic duvery, pridam k tomu o level stylovejsi vzhled zvenku i uvnitr a auru noveho a zaroven retro auta a proti letitemu yeti by to pro mne bylo hned nekolik dalsich vyhod navic k tomu co uz jsi vypsal.
2.0TDI 81kW 4x4 je od 502t (Active, resp. 546 Fresh a 574 Ambition Outdoor), Tuscon je s 1.7CRDi 85kW v předokolce od 580, takže tady máš navíc 4x4 u Yetiho.
1.4TSI 110kW ACT 4x4 MT Monte Carlo je za 590t, Tuscon 1.6TGDI 130kW MT je za 680t.
2.0TDI 110kW DSG 4x4 Monte Carlo za 730, 2.0CRDi 100kW AT 4x4 za 799.990.
Že tady je v extras panoramatické střešní okno apod. je klasika...
Ta snaha recenzovat všechny modely Škody ve všech variantách je už do očí bijící.
V případě tohoto Yetiho, který už má to nejlepší dávno za sebou je to opravdu "na krev".
Opomíjení jiných značek musí vadit snad už i jejím odpůrcům.
K vozu samotnému - za 640k už opravdu cokoliv jiného.
Za sebe ale především stále nechápu větší smysl těchhle "pseudo-SUV" - výrobcům se podařilo skvěle oblbnout veřejnost když jim cpe tyhle zmenšené rádoby sportovní MPV.
tak pane Mička, tu poznámku o spěchání zákazníků pro motory TSi s Euro 5 beru jako naprostý úlet. Nejen kvůli spolehlivosti ale zejména kvůli spořebě. S TSi Euro 6 to bude v reálném provozu -0,5 a na až dálnici -1L. Jenom naprostý analfabet by si sám dobrovolně vybral uživatelsky podobný motor s reálně vyšší spotřebou.
Keď prišla mazda s atmosféricky plneným 1.5 Skyactiv-G nech už v ktorejkoľvek verzii a v ľubovolnom aute, tak páni z auto.cz plakali, že pod 4000 ot/min to nejde a motor treba vytáčať.
No pri 1.4 TSI už atmosférické rozprestrenie výkonu dávate ako pozitívum, so slovami, že motor najlepšie reaguje nad 4000 ot/min. Nestačím sa diviť. Pri TURBOmotore, je to už OK, že je od spodku letargický? Na čo potom je v tom motore súčiastka nazývaná turbo? Výkon ako atmo 1.5, spotreba ako atmo 2.0, ale utekajme ho kúpiť, kým ešte je.
BRAVO!!! Pchanie sa do rekta škode.
Ku 321L kufru sa ani nevyjadrujem.
Mě by zase připadalo rozumné, kdyby redaktor konstatoval spíše něco jako "klidně ho kupte, ale když vezmete novější Euro 6, bude to jezdit stejně, je to spolehlivější a především to méně žere" ... to doporucovani horsiho nejak nechapu :-)
Jinak u me mate male bezvyznamne plus za vysvetleni soucasne motorove situace v Yeti.
Praveze auto s turbo benzinom je do mesta neporovnatelne vhodnejsie ako s atmosferickgm benzinom, kvoli prakticky okamzite dostupnemu krutiacemu momentu. A TDI by si do mesta kupil hadam iba uplny fanatik do nafty...
To je odpověď diskusnímu kolegovi, který s tím srovnáním začal. Yeti je menší a je levnější, podle mě to je v pořádku... a ta auta si přímo nekonkurují.
A myslíš, že by se ten velikostní kompromis měl vyvažovat ještě nižší cenou? Já nevím, podle mě je cenová politika v pořádku - kdo chce velké auto pro rodinu, pro toho Yeti není, nutit se do toho na sílu kvůli penězům nemá cenu... nechť si ho koupí ti, kterým to auto sedne (i velikostně).
Nemyslel jsem to tak, že u nás jezdí novináři hůř než jinde. Nicméně v důsledku ano, auta u nás trpí o něco víc, protože silnice jsou v mnohem horším stavu (takže bezohlednou jízdou trpí víc než když máš silnice ve slušném stavu).
Jinak ale ano, tak jak jsi napsal poslední větu, tak to bylo myšleno.
Jen ten Hyundai je podle mě asi úmysl, aby se nepsalo, že Škoda je lepší, a aby ve srovnávacích testech Škoda neporážela Hyundai. To si myslím, že je ze strany Háčka cílem.
K tý poslední větě...domníváš se, že na celým světě jsou novináři OK a u nás dobytek, co se jim musí bát půjčit auta? To je holý nesmysl.
Jde jednoduše o vůli dovozců a zastoupení. Někteří jsou aktivní, ti ostatní pak pláčou v koutě nad tím, že o jejich modelech ví málokdo.
Ešte by som dodal. Neverím, že aj keby sa vrcholný management VW tak cítil ako píšu, že to bude verejne riešiť cez noviny. Uhorková sezóna začala, tak treba niečím vyplniť priestor.Tak to vidím ja.
To je asi najväčší problém tohto auta. Aj keď sa zvonku a na prvý pohľad zdá ako dosť veľký kus auta, po otvorení dverí nastúpi krutá realita. A neviem ako teraz, ale dávnejšie keď som nad ním vážne uvažoval, tak ma len rozčúlila ponuka benzínov 1,2 TSI potom nič a 1,8 TSI, ovšem už za iné peniaze.
Testuje se to, co novinářské vozové parky nabízí. U Hyundaie zřejmě (bůh ví proč) pusto, u Škody opět plno. Tak se testují Škody.
Správná otázka zní - proč jiné značky nenabízí stejné novinářské "menu"? Jednoduše zřejmě proto, že oficiální importér by měl vozový park zdevastovaný novináři problém udat a tak se to příliš nevyplatí.
V každé třídě aut bych si ve finálním výběru dokázal představit škodovku- od Citiga po Superb. Jedinou výjimkou, o kterou bych skutečně ve své třídě nezavadil, je právě Yeti.
Zajimavy ani moc ne. Pokud je pravda co se tam pise tak jen logicky VW premysli jak naklady ktere vyuzivaji vsichni taky spravne vsem nauctovat. Ciste z ucetniho hlediska se nedivim ze se VW citi (teda, jestli se tak vazne citi, teda jestli ten clanek nestoji na vode) spatne a chce napravu. Pro skodu to taky nic negativniho neznamena.
neoznačoval bych za analfabety ty, kteří hledají dostupné nové auto ze skladových zásob. Jako auto města, kde se Yeti s předním pohonem a vyšším posazem hodí, proč ne? Nehledě na to, že existuje program ročních vozů, ve kterém 1.4 TSI také figuruje.
Co brani tem panim a panum ve Strasburgu, aby prijali euro 7 jakozto euro 4 a zase bude v evrope veseleji.
Zase by se objevily 6valce a dalsi normalni velikosti motoru.
Pán redaktor, je pravda, že testy ktoré sa tu zverejňujú sú písané rôznymi ľuďmi, a nie vždy si testy pamätám podľa toho kto ho napísal...asi by som mal plnú hlavu len toho, teda nevravím, že ste si protirečil konkrétne vy. Išlo mi len o poukázanie tak trochu na 'dvojí metr', kde to isté chovanie (motora), je pri jednom aute veľké mínus, a pri druhom sa bagatelizuje. Testy som čítal :yes:;-) Pekný večer
podla mna je skor skoda ze uz v 90kw verzii nema aj 4x4 pohon v pripadne benzinu ..... ale az od 110kw ( tiguan ma 4x4 aj s tsi 90kw ) .... mal by si takto dostupnu stvorkolku za slusne peniaze pre mnohych s dostatocnym vykonom.... ale tak predpokladam ze vw vie co robi a nebude to nahoda ze tiguan nieco ma a skoda to nieco nema..... vw si to postrazil