Ekonomika
a "ucetni" uz je vubec jen nouma...
😉
I proto bylo třeba jim dát obří pokutu... aby z toho něco mel i stat - je to vsude stejny.
:-!
😉
I proto bylo třeba jim dát obří pokutu... aby z toho něco mel i stat - je to vsude stejny.
:-!
Ale tá spolupráca Chrysler - Fiat ani nemôže ísť ako po masle. Hlavne ak si uvedomíme aké sú to dva veľké a rozdielne firmy, ktoré teraz treba nejako zosúladiť. Áno s niečim sa už začalo skôr, ale na väčšie operácie sa čakalo kým nebude FCA a ten funguje zhruba rok. Ja to vidím tak, že pán účtovník veľmi dobre vie čo robí. Síce vyrába menej ale s väčšou maržou. Zisk vie následne investovať do ďalších značiek a projektov. To tiež sa neudeje za jeden deň.
Myslel jsem, že mají šanci až po oživení Alfy, Fiatu a Chrysleru-Dodge. Giulia se ani nezačla prodávat....prostě druhej Enron.
Nevíte někdo jak se vyslovuje Giulia? Džulija? Džujlija? Džijulija?
Nevíte někdo jak se vyslovuje Giulia? Džulija? Džujlija? Džijulija?
A kolik z toho dělají prodeje Chrysleru a jeho značek a kolik Fiatu? >😁 Myslím, že asi tuším jak to bude. Protože třeba Jeepu se daří nadměrně dobře, Dodge ani nestíhá vyrábět ty jeho muscle draky (a to je blbej Fiat ani nechtěl) a to jsou zrovna takový prémiový auta na kterých budou marže asi největší ...
A třeba takovej Chrysler 200 se opravdu povedl a je to krásný auto a i když pořád nemá na Camryho asi ajko nikdo což nechápu, nejspíš se mu taky daří.
A třeba takovej Chrysler 200 se opravdu povedl a je to krásný auto a i když pořád nemá na Camryho asi ajko nikdo což nechápu, nejspíš se mu taky daří.
Třeba za pár let ? To je tady cobydup ! Z Vašho sebevědomého pées jsou cítit velké obavy a nejistota.
Pravda bolí no. Už ve středověku se za ní upalovalo.
Tak si dál užívejte zfalšované výsledky o ziskovosti a plácejte se po zádech, jak vás drží nad vodou už jenom Jeep a Chrysler 200.
Přeju vám, at vám ta radost dlouho vydrží >😁 :yes:
Tak si dál užívejte zfalšované výsledky o ziskovosti a plácejte se po zádech, jak vás drží nad vodou už jenom Jeep a Chrysler 200.
Přeju vám, at vám ta radost dlouho vydrží >😁 :yes:
Jak může vyrábět méně a mít větší marži, když zančky Chrysler, dodge, RAM i jeep sou amsovky, nikoliv exkluzivní značky typu Ferrari a Maserati.
Dodge je ekvivalent Fordu a Chevroletu, Chrysler ekvivalent Buicku, Jeep a RAM ekvivalent GMC.
Nic luxusního, nic s větší marží.
A pokud má jenda z hlavních zanček meziroční pokles a druhá se k němu blíží, tak asi nic extra.
Mimochodem psomívané GM prodalo o 100 tis aut více v červenci a pokles měl akorát Cadillac, jinak všechny značky nárůst. >😁
Dodge je ekvivalent Fordu a Chevroletu, Chrysler ekvivalent Buicku, Jeep a RAM ekvivalent GMC.
Nic luxusního, nic s větší marží.
A pokud má jenda z hlavních zanček meziroční pokles a druhá se k němu blíží, tak asi nic extra.
Mimochodem psomívané GM prodalo o 100 tis aut více v červenci a pokles měl akorát Cadillac, jinak všechny značky nárůst. >😁
Domeček z karet se vám pomalu sype, amigo.
Taky máš perličky z prodejů 7/2015😒br />
Fenoménální Dart má ztrátu 22%. To je hit co. Nebýt konec Avengeru je ta ztráta tak 35-50%.
Ještě lépe je na tom duo minivanů, kde pořád probíhá přestavba továrny že a asi tempem uvádění novinek Alfy bude několik let probíhat, realita Town and Country ztráta 43% a Caravan 20%. Úspečné výsledky podtrhuje ještě CargoVan - ztráta 97 a Durango si polepšilo o vnyikajících 0%.
celý Fiatí brand se ztrátou 15%. Dodge zabodoval a má ztrátu 13%, RAM zatím s nárůstem 1%, po aféře s pikapy čekám v srupnu 0% nebo ztrátu.
Tak už vás táhne jen Jeep, který má ovšem taky velmi pošramocenou pověst a pak Chrysler 200. Slušný.
Spolu s udělenýma pokutama a nutností invesotvat prachy do nových modelů a motorů určitě krásné výsledky plné očekávání tučných zisků, hehehe.
Zfalšovaná data o zisku nikoho nezajímaj, Enron byl taky v zisku, že.
Realita je, že prodeje se FCA propadaj a ještě výrazně propadat budou.
Taky máš perličky z prodejů 7/2015😒br />
Fenoménální Dart má ztrátu 22%. To je hit co. Nebýt konec Avengeru je ta ztráta tak 35-50%.
Ještě lépe je na tom duo minivanů, kde pořád probíhá přestavba továrny že a asi tempem uvádění novinek Alfy bude několik let probíhat, realita Town and Country ztráta 43% a Caravan 20%. Úspečné výsledky podtrhuje ještě CargoVan - ztráta 97 a Durango si polepšilo o vnyikajících 0%.
celý Fiatí brand se ztrátou 15%. Dodge zabodoval a má ztrátu 13%, RAM zatím s nárůstem 1%, po aféře s pikapy čekám v srupnu 0% nebo ztrátu.
Tak už vás táhne jen Jeep, který má ovšem taky velmi pošramocenou pověst a pak Chrysler 200. Slušný.
Spolu s udělenýma pokutama a nutností invesotvat prachy do nových modelů a motorů určitě krásné výsledky plné očekávání tučných zisků, hehehe.
Zfalšovaná data o zisku nikoho nezajímaj, Enron byl taky v zisku, že.
Realita je, že prodeje se FCA propadaj a ještě výrazně propadat budou.
No popravdě si taky v tomto případě myslím, že je to jen hra s čísly a v zásadě to prostě jen může znamenat, že prodávají za víc a míň...
Pokud se propadají v jižní Americe, tak to taky není dobré. Pokud se započítají investice do nových modelů, tak ty čísla budou vypadat jinak a dřív a nebo později prostě ty peníze do nových aut strčit musí.
Pokud se propadají v jižní Americe, tak to taky není dobré. Pokud se započítají investice do nových modelů, tak ty čísla budou vypadat jinak a dřív a nebo později prostě ty peníze do nových aut strčit musí.
no vidíš... Jeep se dá ovládat i dálkově - a takovej Passat se ovládá těžko, i když v něm sedíš...
>😒]
>😒]
Ty přicházející zprávy jsou hodně rozdílné: dobře za vysoký čtvrtletí profit (FIATu nepřeju nic zlého, už kvůli Alfě), ale dopady pokut a svolávaček se projevit prostě musí.... Navíc svolávačky jsou spojeny s poměrně zásadními problémy.
Suma sumárum: spolupráce Fiatu a Chrysleru ještě rozhodně nejede jako po másle a navíc skryté vady Chrysleru se dostávají na povrch až nyní. A nezůstanou bez odezvy na NA trhu. Ještě není vyhráno...
Suma sumárum: spolupráce Fiatu a Chrysleru ještě rozhodně nejede jako po másle a navíc skryté vady Chrysleru se dostávají na povrch až nyní. A nezůstanou bez odezvy na NA trhu. Ještě není vyhráno...
.... během pár let se může sesypat každá firma.... dokonce i mnohem silnější podniky než FCA.... proto klukům s nekrologama píšu, aby je vyhazovali.... třeba jen za 10 let přepíšou datum a napíšou sem:"však jsem vám to říkal!" 😉
Dodge se nestíhaj vyrábět a maj 20% ztrátu za období 1-6 /2015 proti 1-6/2014 >😁 >😁
HEHEHE
Edit: Tak za 1-7/2015 jenom 16% ztráta proti 1-7/2014. Lepší se kluci >😁
Zato fenomém Dart v červenci ztráta 22%. solidní to počin >😁
A takovej Town and Country se ztrátou 43% je taky kvalitní výsledek. Pořád přestavujou továrnu, hehe?
A bude to hotový do nazimy vid, akorát neřekli do který >😒] 8-s >😒]
HEHEHE
Edit: Tak za 1-7/2015 jenom 16% ztráta proti 1-7/2014. Lepší se kluci >😁
Zato fenomém Dart v červenci ztráta 22%. solidní to počin >😁
A takovej Town and Country se ztrátou 43% je taky kvalitní výsledek. Pořád přestavujou továrnu, hehe?
A bude to hotový do nazimy vid, akorát neřekli do který >😒] 8-s >😒]
FCA totiž hoří koudel u zadku v Jižní americe - jen v Brazílii prodalo za první pololetí o 80 tisíc aut míň než vloni (cca -30%!). Zčásti je to dané velkým poklesem celého trhu, ale reálně i FCA ztrácí tržní podíl kvůli tvrdé konkurenci....
Nečekal jsem, že takový velký výpadek doženou v USA a Evropě (v Asii letos taky nic moc...).
Ale FCA to v NAFTA a EU nejen kompenzuje, naopak ještě to tlačí do plusu.... Oni totiž nejen zvedli tržby a zisky, ale taky marže v USA a celkové zadlužení koncernu oproti minulému roku POKLESLO.....
čili klobouk dolů pánové a jen tak dál!
PS: úplně vidím protáhlé xichty některých místních blbečků... no nic, kluci, nekrology pro Fiat zase hezky do šuplíčku a třeba za pár let.... 😉
Kdo by chtěl detaily, má je tady: [odkaz]