Protahování servisních intervalů (nejen) u užitkáčů není ani zdaleka výsadou Renaultu. Např. u nového Transita se dočteš, že "díky novým bla bla bla jsme mohli stanovit servisní interval až na 50.000 km a dva roky". Mohou se pak v propagačních materiálech chlubit náklady na provoz "již od". Je to samozřejmě kravina a kdo nemá v hlavě piliny, nemůže to brát vážně.
Tim, ze se startem s vyslaplou spojkou z axialniho loziska kvuli otevrenemu profilu vytlaci cast olejoveho filmu. Nekdo to povazuje za problem, podle me je to do 300 tkm uplne burt. Jestli ten motor zarve driv, byla na nem vyrobni vada.
nepisal som, ze len reanult... samo sa to tyka kazdeho aj na 1,2TSI je 30 000km likvidacne... kto ma v hlave piliny ten ich ma aj v motore >:D
a ver, ze min 70% tam tie intervaly necha to plati aj pre ine pripaday... kolega si kupil new fobiu combi 1,2tsi 81kw a velmi tazko ho presviedcam, ze 30 000km na interval je nastavene na automobilovu politiku nie zakaznika, hlavne ked si to auto chce nechat dlho... ide o to, ze drviva vacsina ludi nema sajnu o technickej stranke, proste si kupi auto a necha ho servisovat co ine ? tie kecy o olejoch budu brat ako rozpravky mudrlantov
otazne je do akej miery tuto ulohu ( zabranit uniku oleja ) zvladnu odstrekovacie alebo tesniace kruzky.... ale mas pravdu... k istemu uniku dochadza....
Nový trafic-vivaro jsou celkem vydařený, ale chybějící automatická klima je velká chyba. Do pracovních plecháčů možná stačí manuál, ale do osobních verzí je to celkem nutnost.
tiez som si vravel... rendik potrebuje zarabat, tak po 200 000km si tie uspory na vymenach oleja dozenies niekolko nasobne... mercedes tiez jedneho casu dal 30 000km interval na 2,2 cdi 150k do vita a zacali klepat na klukach, este ani turba nestihli odist...
mali ste do auta nalozit aspon 500 kg aka by bola spotreba a ako by to slo lebo je to dodavka, podle mna je to moc maly motor, konkurencia ponuka vacsie objemy