Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Soud v Itálii: Shuanghuan CEO není kopií BMW X5

28 komentářů

Camry
Počkám si až Čínani budou dělat kopii Fiatu 500, jak se Italové zachovají. Zajímavé bude co udělají plasty v CEO v létě na sluníčku - že by popcorn?
Klaudius
sorry, asi som pri citani Tvojho prispevku spal...😄 >😁
paice
klidek, napisal som CEZ LICENCIE, nie BEZ LICENCIE. Najskor citat, potom pisat...
Klaudius
Stými kópiami to nemôže dopadnúť všade rovnako. Taliani nepodporil BMW, rovnako ako by asi v Nemecku kľudne nechali prejsť kópiu povedzme Alfy, ktorá by v Taliansku rozhodne neprešla. Jednotné stanovisko EÚ nie je, hoci sa divím, keď pchajú nos do všetkého, že na toto ešte nevytvorili žiadnu komisiu...
Klaudius
Korejci sli na to be licencie? Nie si trochu mimo? Ktore modely konkretne?
Bez licencie kopirovali v istej dobe Japonci a Rusi.
paice
Korejci na to sli inak, vacsinou cez licencie. To znamena, ze si si mohol kupit o generaciu starsie auto za skoro polovicnu cenu /daewoo nexia-opel kadet/. Teda technika vyskusana, kvalita o nieco nizsia, trochu mimo modu ale za tie peniaze celkovo v podstate dobra kupa.

Ale tato Cina - to je nieco ine. Marne hladam CO?
Raz za cas stretnem pred supermarketom hrdeho majitela Lady XXXXX, vzdy premyslam na zaklade akych kriterii sa rozhodol prave pre toto auto. U Ciny by som len tupo zizal, este som takeho exota nevidel. Ono sa to zmeni - az raz raz zarobia na tych kopiach peniaze a zostanu peniaze na vyvoj, na Pinifarinu, na normalne pracovne procesy, POTOM...
Preco je to cele take divne? Takto: viem si predstavit male cinske auto - za 150 000. OK, druhe auto do rodiny, najazdi 8000/ rok, za tu cenu..., ale u totalne nezvladnutej kopii X5 mi unikaju vsetky mozne pointy.
FauVee
Tak ma napadlo, kedy na CEO poda zalobu vlastnik prav na znacku Trabant. To ich logo vyzera uplne jak z Trabanta. Alebo zeby uz CEO vlastnilo tie prava?...
A kdo vyhazoval v devadesatych letech prachy za KIE, a kde je tato znacka ted? Myslim, ze hodne konkuruje nemeckejm automobilkam.
lukasc
by som chcel viediet blbca co si kupi cinske SUV...
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Myslim, že kdo si to koupí je za prvé blázen (protože jezdit v tomhle bude zřejmě opravdu utrpení a o bezpečnosti ani nemluvě) a za druhé se mu dostane posměchu (protože tahle kopie si výsměch skutečně zaslouží). Osobně si nedokážu představit zákazníka, který si to koupí.
Kvasoň
Takhle zajistili Číňanům opravdu celkem fajn zviditelnění zdarma. Ať si každý potenciální kupující udělá úsudek sám, jestli si koupí BMW nebo toto. Kupci z tábora BMW nikdy nekoupí Číňana a ti, co si tohoto Číňana koupí, nikdy nezabrousí do krajů německých... nemyslíte meine liebe Kameraden? :-!
Avatar - chetoos
chetoos
Tak za tohle bych 700 000 nedal nikdy a za činana už teprv ne a myslím si že to trochu kopie je. :no:
Tenhle * není jen kopií BMW, ale je to kopií tolika aut, že je to až směšný. Ten kdo si koupí takovou rakev, je barbar který nemá žádnou lásku k autům. Nesedl bych ani do toho, pac bych mel strach ze me to zakonzervuje při první bouračce. :no: :no: :no:
Avatar - Ham.
Ham.
O ty svatá prostato, recyklace povinnost výrobce. Za 2-3 roky ten výrobce dávno nebude, dovozce bude prodávat jiný šmejdy a pak můžeme chodit na brigády recyklovat.
Avatar - DaewooMaster
DaewooMaster
V BMW na tom museji byt asi hodne spatne, kdyz jim stoji za to se soudit s Cinanama a navrch jeste prohrat. Takhle tem Cinanum zcela kontraproduktivne udelali zadarmo reklamu a jeste maji uredni razitko, ze to, co vsichni vidi, neni vlastne pravda... Bravo, BMW... :no: Jeste by me docela zajimalo, jak by dopadl takovy soud v Cine? Ja tipuju, ze by tam dostalo uredni zakaz prodeje BMW? >😒]
Kdo za to může vyhodit prachy? Já myslel že těch cca 700 tisíc dostaneš, když si to koupíš... 😲 >😁 >😁
cuisine
u nových aut je již recyklace povinností výrobce. navíc všechna auta která se zde prodávají splňují požadavky evropské unie - číňani v eu nemají žádné úlevy a to co musí splnit třeba škodovka nebo dacie musí plnit i ceo. a a je pouze na uživateli, zda se rozhodne koupit si auto s obšlehlým vzhledem nebo ne. kdyby jsme nechtěli používat zboží made in china tak já teď nemám před sebou pc, na zimu nemám famozní značkové adidasky a po večerech nemůžu spát u značkové tv made in china ... bohužl na tuto skutečnost si musíme zvyknout a přispůsobit se tomu. každej jsme rozumnej a je na vlastní zodpovědnosti co si koupím a co ne 😉 😄 . A co se týče ojetin šak když se dovozx jich zpřísnili to hned všichni všude brečeli že se dělají zbytečné překážky, brání se obchodu a proč když to mohlo jezdit v německu proč to nemůže jezdit tady ..a šup žaloby na čr .. tak se dovoz uvolnil a dopadlo to jako to dopadlo 😉
Tak nevím no... Kdo koho vlastně podplatil? >😁 To by mě opravdu zajímalo... >😁 ;-\
Zvenku to je CR-V minulé generace, zezadu X5 (X3), interiér z Land Cruisera a volant mi taky něco připomíná a dveře zevnitř jsou jako X5. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
SkyDriver
Nebyl bych tak skeptický, ano teď jsou ty auta hodně šílené, ale je třeba si vzpomenout na korejce taky když u nás začínaly byla to tragedie a kde jsou teď??!! Nebo vzpomeňme kteroukoli automobilku prostě všichni nějak začínaly.
Ps: to kopírování se mi taky nelibí, ale nedělají to jen číňani dělaj to všichni jen ne v takové míře.
Avatar - Ham.
Ham.
Já doufám, že žádný čínský modely nerozšíří náš trh ani v roce 2009 ani později. Již tak jsme dost zasvinili republiku dovozem vraků z okolních zemí který u nás mají levné šrotiště Evropy a ještě sem vozit tyto příšernosti z Číny, brr, hrůza pomyslet. Jsem pro zákaz dovozu takových nebezpečných zdechlin, to že kopírují čisí design je to poslední co mě trápí, to že jsou vyrobeny z oceli která vznikla lisování krabiček od konzerv zastudena mě trápí víc a když vidím výsledky crasch testů tak je mi zle a až tychle kraksny zdechnou po pár desítkách tisíc km a skončí na na ulici bez SPZ tak odmítám platit další daně na jejich ekologickou likvidaci.
tak to tvrdis ty.je to tvoj nazor.podla mna zas su BMW jedne z najkrajsich aut.aj pred banglom,aj pocas jeho ery.to ze sa tebe nepacia neznamena ze niesu pekne,skorej ze nemas vkus >😒]
Beaumont.
Dodal bych, že od dob nástupu Chrise Bangla k BMW si lidé jejich auta kupují UŽ JEN kvůli technice, kvalitě zpracování a jízdním vlastnostem, rozhodně NE kvůli designu. >😁
Mno taky nad tim tady jako marně přemýšlím. Tohle je opravdu něco nechutnýho 😒 :no:
cuisine
osobně si myslím že byť jsou auta SUV / 4x4 nyní v módě tak začínat tímhle autem prodej v evropě se mi nejeví jako ten nejlepší nápad. Podle mě by bylo vhodnější začít autem které by bylo jako konkurence pro logan / thalie ... levné prostorné praktické auto pro lidi kteří potřebují prostor a na nějakou image moc nehledí, nebo třeba nějakou pracovní dodávkou. A po nějakém zavedení v těchto segmntech postupně rozšiřovat nabídku do dalších segmentů.
Snažím se sledovat nabídku čínských aut a už se pomalu podle mě blíží doba kdy byť v malé míře začnou útočit na evrospký trh. Bude určitě zajímavé sledovat jak si povedou italské firmy ( které jou na to přibližně stjným způsobem - vzít nějaké čínské auto a schválit jej a prodávat pod svou značkou ) Martin Motors ( která vozí tohle CEO a připravuje na příští rok dalších 6 aut a i třeba autobus ) nebo DR Motor ( který vystavoval v létě v Brně auto dost podobné LC120, nyní uvádí modely DR3/5 - vůz hodně podobný min generaci Rav4, teď v Bologni uvedli DR1 - malý čínský městký automobil ).
Jsem zvědav o kolik modelů čínského původu se rozšíří český trh v roce 2009. Je zajmavé že některé automobilky jsou schopny vyrobit vzhledově celkem nekonfliktní auta a hned u dalšího modelu zkopírují celý auto.
😄
h.onzyk
... jestli tvrdí že to není kopie. Spíš by mě zajímalo kdo může vyhodit prachy za tenhle hnus.
ten interier uz na fotkach vyzera tvrdo >😁 ale inak je ta kvazi x5 dost....naprd 8-s
Avatar - marek.g
marek.g
to je hnus velebnosti.kdo si to muze koupit bohajeho 8-s