Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi RS 6 Avant – Kombi s duší supersportu

Po testu brutální Tesly Model S o výkonu 700 koní jsme mysleli, že už nás nic nepřekvapí. Burácivý osmiválec pod kapotou manažerského kombi ale útočí na úplně jiné smysly!
Zpět na článek
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 12:06
Re: Janciiiiiiiii
Co je na tom tak zajímavého? Test jsem psal já, tak proč bych pod ním nediskutoval?
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 11:54
Re: Janciiiiiiiii
Loni jsem v Drážďanech krátce zkoušel S6 v sedanu a taky byla výborná. Není to taková brutalita jako RS 6, ale sílu má pořád neskutečnou.
Avatar - centrum
2. 10. 2015 23:18
Re: Janciiiiiiiii
gilgit-holden, neprovokuj. Začínaš byť nejaký chorý na mozog 8-s Chlapci urobili pekný test a nás to zaujíma :yes: Teba nie, tie autám nerozumieš ;-\
Avatar - CHerokee
2. 10. 2015 17:30
Re: Bismarck / Tirpitz
No parametry lepší než staré E 63 AMG nemá.... nicméně spíš by mi vadilo, že to je jen v kombíku.
2. 10. 2015 10:51
Re: Pánové,
osobně se mi to rozhodně zamlouvá :-)
2. 10. 2015 10:34
Re: Pánové,
Myslím, že hodně pomůže příplatkový zadní diferenciál s vektorováním. Jezdil jsem předchozí zimu s naftovou A6 s tímto diferenciálem a bylo to až neskutečně snadno a přesně ovladatelné :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 11:48
Re: Janciiiiiiiii
Pohoda, tak ako aj tvoj testik ;-) :yes:
No, co na to povedat:
Univerzalna dokonalost na 4 kolesach ? - SKORO !
Za mna len jedina vytka, preco to auto nepovazujem za dokonale: ma 1 "dvere" navyse :-!
Chce to sedan !
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 10:04
Bestie
Jestli je něco v automobilovém světě více, než RS6 avant, ukažte mi to ... Víceúčelové auto... supersport s karoserií kombi, prostorný a luxusní :-) Kombinace všeho. Škoda té ošklivé maskovací barvy. V modré metalíze mu to sluší více.

Kdysi jsem si ze srandy pohrával s myšlenkou na RS6 první generace, která měla kolem 500 koní... tam už vůbec netušíte, co se pod kapotou skrývá >:D Bohužel nejsem tak bohatý na takovou ojetinu živit >:D Za tohle Audi patří velké uznání, protože nejenže dobře vypadá, ale i dobře jezdí a už několik generací :-)
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 11:42
Re: Janciiiiiiiii
Díky moc za poznámku a hlavně formu příspěvku! Mazat nebudu. :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 11:22
Janciiiiiiiii
Preboha ta prosim:
Rychlucko oprav to 5.2 V 10 z Lamba, na 5.0 V10 - ten motor sa vyvyjal spolu, Audi skratilo na 5.0 zdvih a prihodilo biturbo. - v generacii C6.

Ked to opravis, tento moj prispevok zmaz. :-!

Prosim spoludiskutujucich nereagovat. Nechcem aby tu toto svietilo dlho...

PS: Ako vidis, estelen citam, tak ak najdem dalsie chyby, budem editovat...
PS2: Docitane, dalsie chyby nenajdene :yes:
Avatar - Honza Mička
3. 10. 2015 17:58
Re: Kdo víc chlastá?
Dobrý den,

článek byl dělaný podle statistik JATO Dynamics vydaných v září, ale to je teď jedno. Jak píše AUDIRS6, vypadl nám jeden ze serverů a ztratily se některé příspěvky a články. Později budeme o incidentu informovat oficiální cestou.

Nezlobte se.
Avatar - white label
2. 10. 2015 16:23
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Akorát, že "naprostý univerzál" by mohl mít poněkud přijatelnější spotřebu...
A s tím obřím kufrem bych to taky až tak nadšeně neviděl, sám mám A6 allroad a ten kufr je sice "letiště", jenže je hrozně plytký, a když k tomu přidáš to výrazně položené sklo pátých dveří, tak do něho prostě nic moc (trojrozměrně) velkého nedáš (papírové litry/nelitry).
Avatar - white label
2. 10. 2015 15:29
Re: Nedotáčivost? Není.
Jezdili jsem s Ondrou v A6 se sport. dif., a to auto se na sněhu chovalo neuvěřitelně hravě (přetáčivě) a přitom bylo krotké, dalo se v pohodě ovládat a i v poměrně úzkých uličkách se dalo jezdit bokem, a to i v malých rychlostech. To co si člověk dovolí s A6 bez sport. difu spíš jen na parkovišti se dalo dělat i na normální cestě. Takže tenhle příplatek bych si určitě nenechal ujít. Bohužel u mé A6 (C6) se za to ještě připlatit nedalo, takže jsem případně odkázaný spíš/raději na to parkoviště.
2. 10. 2015 13:24
Re: Pánové,
O tom žádná, proti STI nebude mít RS6 na sněhu šanci, dle mého však předokolce ujede v pohodě... :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 12:43
Bismarck / Tirpitz
Mnohi budete krutit hlavami, ci mi preplo... >:D
Nie, to su len 2 podla mna a nielen mna, vo svojej dobe najlepsie a podla mna aj najkrajsie bitevne lode, ake boli kedy postavene. Ano, postavene 3.risou... :-! , za to ale oni nemozu - boli genialnej konstrukcie, ktora sposobila protivnikovi velmi nekludne spanie, boli proste na svoju dobu takmer dokonale. ( hadam len Americka trieda Iowa bola/je lepsia... )
Presne ako aktualna RS6 - v Mnichove aj Stutgarte maju asi nekludne sny. >:-[]
Dokonca aj Tirpitzova kamuflaz mi prijde nie nepodobna tymto polepom >:D
Ja by som ale volil kamuflaz Bismarcku >:-[] :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 11:10
Re: Pánové,
Tak počkejte na nějakou ostrou 4x4, třeba STI, nebo Fokus RS :-) Myslím, že na takové trati budou tyhle menší a lehčí čtyřkoly agilnější... stejně bych si vzal ale radši to Audi >:D
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:38
Re: Pánové,
A máte "koule" udělat navrhovaný test? Myslím, že by to bylo hodně zajímavé, ještě když k tomu sfouknete nějaké pěkné video.......... ;-)
2. 10. 2015 10:29
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Každý turbo-motor má turbo-efekt.
Avatar - fOE
2. 10. 2015 10:14
RS6
Tahle skupina uberwagnu je dnes proste fascinujici. V 2t baleni s veskerym komfortem z toho plynoucim mit schopnosti blizke aktualnim supersportum za cenu klidne i jen polovicni proti tem supersportum? V Mnohem jsou M5, E63 AMG a RS6 proste nejlepsi auta na svete. :yes: Na palubce A6 i po FL uz se podle me zacina projevovat zub casu, ale zvenku to auto stale pusobi jak pusobit ma. Jako vykladni skrin schopna neuveritelnych veci. Vedle nej si clovek jednoduse pripada maly, a je jedno v cem zrovna sedite. A protoze mi prave jedna novucicka FL RS6 ted stava na ulici tak si malinky pripadam docela casto. >:D
Jedinou chybu to auto ma, barvu. Tenhle kyc si to auto podle me nezaslouzilo. ;-\

PS: Jestli nejde o odlesk, tak toho co si v aute utira pristrojovy stit nejakym hadrem v kterem ma prach, snad i pisek a jine sv**stvo, misto cistym mikrovlaknem a dokaze ho takhle znicit u takto mladeho auta bych proste liskal. 8-s
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 10:06
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Ano, motor RS 6 má turboefekt ;-)
Avatar - fOE
2. 10. 2015 10:05
lehkému turboefektu se motor nevyhnul
"Nebojte se turba!" "'především u dvojího přeplňování je dneska běžné zcela se zbavit jakékoliv prodlevy po sešlápnutí plynu." Jan Mička, posezeni v Porsche 911 Carrera S, 17/9/2015

"lehkému turboefektu se motor nevyhnul" Jan Mička, test dvojite preplnovane Audi RS6, 2/10/2015

>:-[]
Avatar - sargis
2. 10. 2015 12:29
Re: Bestie
Pre 99% diskutujucich je tu este lepsia bestia, Octavia RS - ma totiz vacsi kufor. Sorry, Audi :-!
3. 10. 2015 19:05
Re: Kdo víc chlastá?
Taky mi budete za to ode dneška platit desátky ;-)
Výši sdělím ve věstníku ministerstva financí.
Avatar - white label
2. 10. 2015 23:31
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
OK, ovšem "naprosto dostačující" (kufr), nezní stejně jako "obří" (ve tvém původní příspěvku).
Pod podobným názvem si (v této třídě) představím určitě spíš kufr Ečka v kombíku (i když je to na úkor atraktivity designu jeho zadní partie), než kufr A6 Avant. 3er je o třídu níž, ale 5er má kufr objemově srovnatelný s A6.
Avatar - boost.
2. 10. 2015 20:56
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Na Slovensku je myslím jedna rychlá RS 6 od Profituning.
Avatar - white label
2. 10. 2015 16:35
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Průměr okolo 9 litrů. Ovšem kdybych jezdil ve stejném stylu/režimu s tímto benzínem, tak je spotřeba někde úplně jinde. Že se s tím dá jet relativně úsporně je pravda, ale když budu moc chtít, tak můžu s 3.0 TDI jezdit třeba za 6 l, ale nekupuji si přece podobné auto na to, abych s ním jezdil ecorally. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 15:53
Re: Nedotáčivost? Není.
Přesně o tom píše iudex. Když seš dost pod limitem co ta zatáčka snese, plynem dostaneš zadek do přetáčivého smyku a máš to pod kontrolou. Ale u rychlých zatáček kde bys teoreticky mohl už lízat hranu co to auto má, odhaduj, jestli samo půjde ještě za předníma kolama, nebo už do přetáčivého smyku, to vše rychle, abys mohl dát případné kontra, a pod neustálou "přikrývkou" 2 tun. Ten přechod je jiný do kopce, jinak když je neg. sklon silnice, čas reakce se výrazně zkracuje, když to klouže. Nakonec dojdeš k tomu, že je lepší zase zapnout esp, nechat to na elektronice a to auto nedráždit.
2. 10. 2015 13:22
Re: Pánové,
Až k prvním svodidlům by to bylo v pohodě >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2015 12:57
Re: Bismarck / Tirpitz
ten polep na tej RS6 je tak zvlastny a netradicny az je pekny .... vobec by mi taketo naslapane torpedo s tymto polepom nevadilo... samozrejme klasicka A6 v kombiku - tak tu by som uz radsej videl v tmavomodrej farbe alebo v ciernej farbe ;-) ... ale na "predatora" typu RS6 mi ten polep fakt ze pasuje
Avatar - white label
2. 10. 2015 12:35
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Ze starší produkce to určitě není jen 959, viz ta vzpomínaná diskuse, kde jsem sám dával nějaký další příklad (ta skleróza), ale u současné produkce mě momentálně taky nic nenapadá.
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 12:17
Re: kto by chcel dalsie video
A dokonce na stejném místě ;-) Točit to na normální silnici nemělo smysl, to aby se člověk rozjel a hned zase brzdil >:D .
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2015 12:13
kto by chcel dalsie video
tak na autotv sk je pridane video kde je presne tento kusok testovany testerom frantiskom ;-)

riadne delo ...
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 11:24
Re: Někde je chyba!
Na to som uz vcera nemal nervy. Cital som... 8-s
Verim ale bohuzial tomu, ze to je len nemotorne prelozene z anglictiny, kde ho asi nespravne citovali... :-!
2. 10. 2015 11:20
Re: Někde je chyba!
tak běž do rozhovoru s Hackenbergem, napsal tam, že chystají "elektrické turbo" >:D
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 11:20
Re: Někde je chyba!
uz som tu, ale este citam... ;-)
a hned musim Jancimu klepnut po prstoch !
Avatar - iudex
2. 10. 2015 11:05
Re: Někde je chyba!
Veru, o ňom bez neho. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 11:01
Re: Pánové,
No tak už volejte, mailujte, .......................... a hledejte trať, kde je to bezpečné, a kde je riziko rozbití co nejmenší. :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:48
Re: Pánové,
Taky zajímavé, ale okruh za sucha je ještě úplně něco jiného.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:47
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Aspoň víš, jak se stabilně cítí jeden nejmenovaný diskutér. ;-)
2. 10. 2015 10:46
Re: Pánové,
mám porovnání golf 7 R s rs6 na okruhu
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:43
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Hm, máš pravdu, že tohle se spíš používá u nafty, a benzin spíš twin-scroll.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:23
Re: Pánové,
Ale houby, už několikrát jsem se zúčastnil v Rakousku jízdy na ledovém povrchu, a narážím na to, že právě RS audi vodit na kluzkém povrchu je strašně náročné, navíc je jedno jestli máš 200 nebo 400k, ta hmotnost tě prostě hodně omezuje, nebo pošle ven.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:20
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Emise se vejdou do celkové součtové flotily koncernu, tady by problém neměl být.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:17
Pánové,
mám tu návrh na test, blíží se zima, zkuste si domluvit tuhle RS až bude pěkně nasněženo, k tomu přiberte seat leon cupra 280 ST, a porovnejte je někde na trošku členitější trati, proloženou nějakým kopečkem. Výsledek bude možná hodně překvapující. ;-)
Avatar - Honza Mička
2. 10. 2015 10:16
Re: RS6
Bohužel nejde o odlesk, někdo se na tom štítu docela vyřídit. Polep nemusí sedět každému, byl dokonce dělaný trochu narychlo, takže místy nic moc, základní šedá Nardo ale sama o sobě nebude špatná
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 10:11
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
A plní emise? :D:D Ale co... tady je to už tuplem jedno.... >:D
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 13:45
Re: Nedotáčivost? Není.
Nedotacavost bola fakt eliminovana na minimum.
To je proste fakt, ktory spominaju testeri po celom svete.
Ze sa tebe nepozdava cena... to auto je pre toho, kto na to ma... ;-)
Pre toho je jeho univerzalnost v tom jeho kabate optimum, za ktore je schopny a ochotny vylozit podobne peniaze na stol.
2. 10. 2015 13:33
Re: Nedotáčivost? Není.
Ano, přesně tak. Chtěl jsem na to vytvořit vlastní vlákno, ale tys byl rychlejší. RS6 má motor nad přední nápravou (už asi ne tolik vepředu jako ostatní rychlá Audi) a na okruhu se to sune ze zatáček po tečně jako kráva. Takže místní slinty o neexistenci nedotáčivosti jsou totální nesmysl.
Navíc si nejsem jistý těmi 5 hvězdami. Auto je to skvělé, ale za 4 mega je to totální nesmysl.
Avatar - iudex
2. 10. 2015 11:13
Re: RS6
Ono tieto uberkombi sú v princípe tým, čím hotheče o dve triedy nižšie: perfektným spojením plnohodnotnej praktickosti s dynamikou športiaka; samozrejme RS6 je (výkonom, priestorom, výbavou, prestížou, skrátka všetkým) niekde inde, ako Golf R kombi, ale princíp je rovnaký.
Na druhej strane tie dve tony už sú pomerne dosť, takáto veľká hmota už sa úplne schovať nedá. Preto ako optimálny kompromis sa mi javia o triedu menšie hot-kombi, liga RS4 Avant. Škoda, že BMW plynulo hot-kombi ignoruje a nerobí M3 v kombíku.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:57
Re: Pánové,
No právě, na jedné straně je to super auto, ale nejezdíme jen za sucha. Máme tu zimy, deště, podzim plískanice, což u nás tvoří tak jednu třetinu až skoro polovinu doby, co jezdíme. Minimálně je zajímavé, jak se ty schopnostní rozdíly potom smazávají.
/Na GTR se projevuje šířka pneu, kdy na vodě ztrácíš ahezi, to dobře znám. Už jsem psal několikrát ještě o jiném problému, na zimu máš schválený rozměr pneu jako na léto, jen zimní dezén, takže ta plocha je šílená. Kdyby ty pneu v zimě byly o 1/3 užší, jezdilo by se s tím daleko líp./
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 10:23
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Tak takovéhle bestii ty emise musí odpustit i ten největší ekolog, třeba Kharl nebo Topten >:D Tady se na to nehraje :-)
3. 10. 2015 21:06
Re: Kdo víc chlastá?
Nemáš wágen, koukej platit lumpe!!! >:D
Avatar - AUDIRS6
3. 10. 2015 21:05
Re: Kdo víc chlastá?
sorry, ale nieje to tak troksu az moc off topic ??? 8-s

Tu sme o RS6 - 4.0 TFSi ! OK ?

Daj tu pokoj s nafto-gaťami ! >:-[] :no:
3. 10. 2015 20:05
Re: Kdo víc chlastá?
Na to, že jste měli technické problémy snad nemusíte svolávat tiskovku ne???
Mohli jste to napsat a dát to na hlavní stránku, hned po obnovení stránek ;-\
Nebo to fungujete jak VW a vyšetříme, vysvětlíme a rok už uběhl???
3. 10. 2015 20:03
Re: Kdo víc chlastá?
To už mám ošetřeno, předběžným opatřením soudu ;-) Nesmí mi mazat příspěvky i když mají technické problémy ;-)
A na Vás co mi nebudete platit jsme s kamarádem Andrejem zřídili na MF útvar na vymáhání mých desátků.
Tak koukejte platit, VW neznabozi!! >:D
Avatar - AUDIRS6
3. 10. 2015 17:09
Re: Kdo víc chlastá?
bol technicky problem, pocas ktoreho sa veci len "restartovali" do stavu pred nocnou udrzbou...
Preto ani ja tu nemam dotaz od fOE-ho, ktoremu som akurat pisal odpoved, ked to prdlo... :-!
A potom sa pozeram, a uz tu nieje ani jeho otazka... >:D
Takze tak, dnesne doobedie je "docasne nedostupne" >:D
Avatar - Ham.
2. 10. 2015 23:59
Re: RS6
Myslím, že co je v základu je u prémie zcela nepodstatné, každé prémiové auto v základu křičí "hele koupil si mě nějaký nýmand, který nemá na příplatky". Prémie je vždy o tom, kolik si připlatíš a podle toho auto vypadá nebo nevypadá, jezdí nebo nejezdí. Podstatné je, jestli si lze připlatit za to co se mi líbí.
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 20:47
Re: RS6
OK, chces opravdovu exkluzivitu ? Nech sa paci:
[odkaz]
Uz je to dostupne aj pre RS modely ;-)
[odkaz]
Samozrejme da sa volit aj obsitie pristrojovky do kože, farba nite...:
[odkaz]
...a tak... ;-)
Avatar - Ham.
2. 10. 2015 19:18
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Tak určitě, přímé vstřikování, odpojování válců etc. pokrok ve spotřebě tam je.
2. 10. 2015 18:55
200...250...wau
jako já chápu, že video může klamat, ale ve videu, kde auto jede a moderátor říká "dvěstě...dvěstěpade" tak to auto nejede víc jak 60kmh :-) (je to cca někde 2:10s)
2. 10. 2015 18:41
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Spritmonitor - jen jeden exemplář, ale 16. A to mi přijde naprosto reálné - a v pohodě. M5 E60 jezdil ke dvaceti, teď daleko výkonnější auto, se 4x4 za 16, pokrok tam je:)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 17:39
Re: Bismarck / Tirpitz
ved preto to pisem v tej zatvorke:
...nezachrania to ani tie desatinky v zrychleni E63 AMG / AMG S, a 15 koni ...
Ze nema. Lenze auto je o subore vsetkych vlastnosti - ako celku.
No a tu sa holt uz starucka E-klassa musi sklonit ;-)
Bude nova, tak som na nu zvedavy ;-)
Avatar - Ham.
2. 10. 2015 16:54
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Rybářské báchorky. ;-)
4.0 TFSI co se spotřeby týče "to iste" nesvede ani omylem. Cca měsíc jsem jezdil S6 a když jsem s ní jezdil jako s třílitrovou naftou, kterou běžně používám, tak byl rozdíl okolo 4-5 litrů. Je to daleko sametovější svezení než s chrochtou a samozřejmě daleko vyšší výkon, ale rozdíl tam je, ne že ne. Pokud někdo pojede s S6 za 10 tak s chrochtou při stejném stylu jízdy pojede za 6 či za 7, ale to je styl klobouk a plato vajec za zadním sklem. Při běžném stylu dynamické jízdy ten rozdíl narůstá na řekněme 10 vs 15. A když se s S6 dá střelba, které by chrochta nestačil, tak si vezme přes dvacet ani okem nemrkne. RS6 neznám, ale z principu věci musí být ještě o min. litr výše.
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 16:20
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Joooo, snadno upravitelny...:
[odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
2. 10. 2015 16:15
Dokonalost na čtyřech kolech
Takhle nějak si představuju naprostý univerzál. Jistě, ten polep si člověk odpustí a zvolí něco méně extravagantního a ano, když by tak 3 metráky zhubla, taky by jí to prospělo, ale jinak si nedovedu představit nic univerzálnějšího. Čtyřkolka, osmiválec 560 koní (snadno upravitelná za hranici 600 koní), samosvor na zadní nápravě, obří kufr a luxusní interiér.

Snad to BMW v příští generaci pětky taky pochopí a udělá totéž.

RS6 za mne :yes:
Avatar - fOE
2. 10. 2015 13:45
Re: Bismarck / Tirpitz
No, od zavedeni 4x4 v MB a vzhledem k moznemu zavedeni 4x4 v pristi generaci M5 je zrovna tak mozne, ze ne spatne sny, ale rovnou chronickou nespavosti budou zaplaveni naopak tady [odkaz] Ale pevne verim ze to team Direktora Prof. Dr. Thomase Pollmächera zvladne. >:-[]

Jinak tva analogie k bitevni lodi v 2. svetove valce vzhledem k analogii pouzitem v clanku (s teslou, rikejme ji treba Ark Royal-class >:-[] ) je docela symbolicka. Dinosaurus stare ery, na vrcholu sil a pritom uz nejaky cas odsouzen k zaniku pod koly dravcu, kterym "patri oblaka" (a budoucnost). :-|
Avatar - Emel
2. 10. 2015 13:06
Re: RS6
Dřevo taky nemusím... ale tohle prostě vypadalo dobře.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 12:48
Re: Pánové,
Šak "ku.wa" fandím >:D , ................. přece už drtili na okresce toho nedostižnýho litrovýho turbo-opla.
Avatar - white label
2. 10. 2015 12:38
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Je to možné, navíc měl údajně dokonce dostat i nové 10st. dsg, které také smetli ze stolu.
A teď mají jiné starosti s dieselovými emisemi, takže se bude spíš šetřit na emisní pokuty.
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 10. 2015 12:37
Re: Pánové,
Myslím, že ONdra by s okreskou taky vůbec neměl problém >:-[]
2. 10. 2015 12:34
Re: Janciiiiiiiii
Za mem osobne spis S7/RS7, nez S6/RS6, proste se mi vic libi :-)
Avatar - boost.
2. 10. 2015 12:20
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
:-)

Ticho po pěšině. V evo magu tvrdili, že bude ve Frankfurtu. Nebyl. Podle mě ho smetli že stolu...
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2015 12:19
Re: kto by chcel dalsie video
tak to je pravda..... vyzera to na poriadnu (ne)riadenu strelu ;-)
Avatar - fOE
2. 10. 2015 12:15
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Diky pleaseSMILE jsem se dozvedel ze 959 mela turba sekvencne. Diky. :yes: Kazdopadne je 959 pisnicka davno minula, a golf R400 zase jen hypoteticka. Kdo vi jestli, kdo vi kdy a kdo vi s cim golf R400 vubec prijde. A nic jineho aktualniho me (nas?) nenapada.
Avatar - white label
2. 10. 2015 12:11
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Nedávno se to tu rozebíralo při diskusi o Golfu R400/420, který měl tohle řešení dostat.
Ze starší produkce je to třeba u Porsche 959. U benzínu je to dost vzácné řešení.
2. 10. 2015 12:03
Re: Bestie
a ty si jako budes kupovat RS6 a budes vozit na strese rakev ze to resis?

jako ja za 8 let co jsem mel A6 Avant jsem na strese vezl neco jedinkrat, kola
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 11:52
Re: Pánové,
Takovej Rasťo Chvála to umí i na uzavřené okresce, a jsou z toho hodně zajímavá videa.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 11:51
Re: Pánové,
Brno, a píšu 1/3 až polovinu. A taky je rozdíl, když si vyjedeš kdy chceš /nebo kdy to jde v zimě na letních/, nebo když jezdíš pravidelně.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 11:18
Re: Pánové,
To mi řekni kde ty bydlíš že tam polovinu doby máte plískanice, deště apod. :-)

Já bych moh skoro celou loňskou zimu jezdit na letních ;-)
2. 10. 2015 10:51
Re: Pánové,
srovnání možná zajímavé, ale umět jezdit s těmito vozy rychle umí každěj poloblb
2. 10. 2015 10:51
Re: Pánové,
Myslím, že to ani není potřeba testovat, na sněhu/ledu je to jasné, tam si tato přemotorovaná těžká auta ani neškrtnou. Ona si velká hmotnost neškrtne ani na mokru pokud je trať zakroucená.
[odkaz]
Avatar - boost.
2. 10. 2015 10:50
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Napadá mě Porsche 959.
Avatar - boost.
2. 10. 2015 10:43
Re: RS6
Jo, taky se mi takový styl palubek zamlouval (i v E90).
Avatar - fOE
2. 10. 2015 10:42
Re: RS6
Ja ted travil dost casu v A6s jakoby kostickovanym hlinikem (povrch hladky, jde jen o vzhled) a kolem klik dveri kde na to clovek saha mi to prislo nepatricne levne pusobici. BMW ma dekor v 5er s tou kovovou listou pusobici o hodne hodnotneji, coz je zvlastni bo je to asi jedina cast interieru 5er ktera proti A6 pusobi hodnotneji . :-)
EDIT: neco takove [odkaz]
Avatar - Emel
2. 10. 2015 10:40
Re: RS6
Mně docela vyhovuje kaplička jako u minulé A4 / A5... kaplička chrání displej před sluncem a hezky to navazuje na budíky.
Avatar - fOE
2. 10. 2015 10:37
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Bylo to silnejsi nez ja. >:-[]
Avatar - fOE
2. 10. 2015 10:36
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Ktery benzin, ne diesel, ma sekvencni biturbo?
Avatar - boost.
2. 10. 2015 10:36
Re: RS6
Jj. O to víc mi vadí fixed MMI v A4.
Avatar - Emel
2. 10. 2015 10:36
Re: RS6
Minule jsem seděl v kombinace černá + nějaké tmavé dřevo... a za mě fakt super.
Avatar - fOE
2. 10. 2015 10:35
Re: RS6
Je velice hezky udelana (materialy, zpracovani = spicka). Ale ty dekory mi uz neprijdou uplne nejlip zakomponovane a ty zakladnejsi imitace hliniku pusobi vylozene, vylozene plastove a ten cas tam je videt. S vysouvaci navi naopak nemam nejmensi problem. Diky tomu muze byt palubka A6 pekne stihla a minimalni.
Avatar - boost.
2. 10. 2015 10:29
Re: RS6
Tak novinářský auto bych si nikdy nekoupil.
Avatar - boost.
2. 10. 2015 10:27
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Shots fired. >:-[]
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 10:19
Re: Pánové,
Při stavu našich vozovek a úroveň silničárů tohle trasu projede nejlíp Oktávka Scout, nebo rovnou radši Touareg >:D
2. 10. 2015 22:08
Re: Bestie
Tak já to vidím trochu jinak. Sotba budu vozit dcerku v kombíku, co má 560 koní. By hodila šavli při každým menším plynu v zatáčce a nikdy by se mnou už nechtěla jet. Se supersportem to taky moc nepozávodí a k tomu cenovka 4 miliony (to je 5X Seat Leon Cupra, která dokáže být na Ringu rychlejší), tak trochu Jack of all trades master of none?
2. 10. 2015 13:54
Re: Nedotáčivost? Není.
Nedotáčivost tam je, nevím jestli to máš načtený. Já s tím jezdil a prostě to tu hmotnost neschová.

Já nikomu neberu to, že si to koupí i za tuhle cenu, to je samozřejmě v pořádku. Očividně se najde hodně lidí, kteří jsou ochotní za to dát 4 mio.

Upřímně, kdybych chtěl já osobně investovat 4 mio do auta, tak si koupím dvě...jedno rychlé kombi do 2 mio a pak k tomu něco zábavného na blbnutí. Ona ta univerzálnost si prostě určitou daň vybírá...
Avatar - white label
2. 10. 2015 12:32
Re: RS6
Já teda dřevo nemusím, ale když už, tak jednoznačně matné.
Akorát tento odstínu hnědého dřeva se k černému interieru prostě nehodí.
2. 10. 2015 12:11
Re: Pánové,
Jojo, hlavně na Playstationu.
Avatar - iudex
2. 10. 2015 11:31
Re: Bestie
To je pojazdná rakva, ideálne na prestavbu na pohrebák.
2. 10. 2015 11:01
Re: Bestie
[odkaz]

designove me nadchnul teda vic CLS 63, v RS6 jsem se povozil 3 dny
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 10:33
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Když máš sekvenční bi-turbo, tak to malé turbo má prodlevu blízko otáček volnoběhu, kde vlastně nejezdíš, a výše už funguje, takže turbo-díru vlastně nemáš, necítíš.
Avatar - Emel
2. 10. 2015 10:29
Re: RS6
S palubkou A6 nemám nejmenší problém... nemusím moc vysouvací navi, ale ani nemůžu říct že by mi vyloženě vadila, je to hezky udělané.
2. 10. 2015 10:28
Nedotáčivost? Není.
No nevím, z toho co jsem viděl na videu (1:06) se mi zdá, že se to auto po tečně sune ven ze zatáčky... Quattro, 2 tuny, jen blázen by čekal něco jiného.
Re: Janciiiiiiiii
Doporucuji ti co nejrychleji vyhledat pomoc odborníka. Vylécit se tvuj problém asi nedá, ale snad alespon nejak utlumit.
Re: Kdo víc chlastá?
Kdyz uz tady bude nejaká oficiální informace tak by se také konecne po více nez mesíci dalo oficiální cestou informovat o zmene na cele redakce.
Re: Janciiiiiiiii
To nebylo mysleno proti tobe. Je fajn ze tady diskutujes pod vlastním textem. Jde o to ze pod vcerejsím kontroverzním textem se neozval ani autor ani vedoucí redakce ac o to nekterí ctenári opakovane zádali. Takze se ukazuje rozdílný prístup redakce. Nebo spís spatné svedomí tech dvou pánu.

Mlčení jehňátek.
Re: Janciiiiiiiii
Zajímavé jak tady Micka a Chamilla aktivne komunikují. V diskusi pod vcerejsím odpadovým clánkem, ve které se nekterí ctenári dozadovali reakce,bylo ticho po pesine. Mlčení jehňátek ve stylu ACZ.
26. 9. 2020 18:06
Videa
Takze 4 smiesne kratke videa okorenime 8x reklamnymi videami...a znechutenie je hotove :'-(
Avatar - Vekacik
10. 10. 2015 04:07
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Nejlepší auto :-) :yes: mám v plánu ho mít v garáži do dvou let
9. 10. 2015 00:14
Re: Bestie
No a právě proto jich tolik neprodáš. Auta, která volají do světa, že jsou drahá a luxusní, jako zmiňované Bentley (a nebo Cayenne turbo, které je minimálně u nás legendární volba všech slečen bohatých přítelů a lidí, co chtějí ukázat, že na to mají). Kupuješ si to vlastně jenom pro sebe, jenom ty víš, že to má 560 koní a dal si za to skoro 4 miliony. 99% ostatních lidí vidí pouze klasickou A6 (což je, jak jsem již řekl, minimálně pro mě, sympatické). Ale to jsme se dostali asi jinam, než jsme začali. Prostě kombík od Audi, co má 560 koní a cenovku (s příplatky) u 4 miliónů je odvaz, kterému odpovídají prodeje. Ale určitě je to velmi dobré auto.
Avatar - AUDIRS6
8. 10. 2015 23:40
Re: Bestie
A tym padom sa oklukou dostavame k podstate veci:
Kedze hierarchicky je nad radou A6, rada A7 a A8, tak aj top A6 - teda RS6 je a bude len ten top v ramci triedy. Teda auto pre nadsenca. Nie auto "statusove". Na to posluzi A8 / S8 lepsie. Preto aj ta "nenapadnost", ktora tymto nadsencom proste vyhovuje. Maju auto, ake len tak rychlo v protismere nestretnes, to, na co si ho kupujes splni do bodky a status ta netrapi. A len znalec vie, ze to na co sa pozera, ma tych 560 PS a cenovku zacinajucu na 2,8 mega CZK. ;-)
8. 10. 2015 22:30
Re: Bestie
Cayenne Turbo mě taky napadl, to je čistě statusová věc. Závodění v SUV, to už mi uniká úplně. Osobně se mi při rychlosti 200 a vyšší (možná i 180 a vyšší) v takovém autě, dělá vyloženě nedobře. Ale ten Cayenne Turbo je k vidění v Praze každý den a to se nebojím říct mnohokrát. RS6 nepotkáš jak je měsíc dlouhý (na silnici). Vysvětlení jsem asi řekl hned na začátku, taková auta si koupíš většinou kvůli statusu a kombík není zrovna luxusní pojem (pro spoustu lidí je to pořád jenom A6 kombík, která není zrovna symbolem luxusu a jmění - jakkoliv je to pro někoho právě ta výhoda toho auta).
8. 10. 2015 20:45
Re: Bestie
Tak já na kombi moc nejsem, ale takový MB R 63 AMG byl zajímavý povoz. Výkon si kupuji pro klid; když je potřeba, tak tam je. Není nutné jet pilu. Lednice nepřevážím, nicméně dokáži využít i dodávku. A při cestování zaplním snad jakékoli auto, když na to přijde; dávám přednost kupé, ale klidně bych využil kufr kombi nebo SUV. Co se týče smysluplnosti, podívej se například na Continental GT. Z racionálního hlediska je to asi ještě větší nesmysl. Také to není auto na okruh a je těžké jak hrom. A pro koho je Cayenne Turbo? Takhle výkonná auta si lidé kupují prostě proto, že chtějí. A mají na výběr, v jakém provedení by to radši. Předpokládám, že volí kombi z podobných důvodů jako kupci slabších kombi.

Limity samozřejmě mají. A lze jich dosáhnout. Jen je hloupost to dělat v provozu.
7. 10. 2015 22:38
Re: Bestie
Nezkoušel, vlastní děti nemám. Mluvím z vlastní zkušenosti z dětství, kdy jsem byl na takových vozech vychován. Každá cesta znamenala strach. 3 sekundy na plynu navíc v takovém autě znamená překročení všech limitů a to nejen legislativních. (zpětně to beru jako velké ponaučení při řízení aut vlastních. Podobná auta nemají žádné limity, limit je pouze Váš strach a bohužel u některých lidí je špatně nastaven). To auto v mých očích postrádá smysl. Rozumím, že pro čecha zvyklého na Octavie combi na chatu je to sen: "měl bych ten svůj kombík a ještě pohoním Ferrari", ale nevím, kdo je reálný kupec. Upřímně, argument že si odvezu ledničku.... kdo to v autě za 4 miliony udělá? Kdo? Když doprava i s výnosem a zapojením bude stát 5 stovek. Kdo vezme kombík na okruh, když bude větší zábava s autem s 4X menší cenovkou? Potkávám RS6 v jednom nejmenovaném centru v Praze, kde stojí už přes rok a nikdo jí doposud nekoupil, kolem se vyměnilo vozů značek jako Jaguar, Bentley, Ferrari, ale tohle tam prostě pořád stojí a nikdo si v něm tu ledničku nechce odvést....
7. 10. 2015 16:07
Re: lehkému turboefektu se motor nevyhnul
Z menší exotiky mě napadá první 35i BMW (pak ho nahradili twin-scroll). N54? Pokud se nepletu, ale snad tak krátkou paměť nemám. :-) Dodnes by se měl montovat do Z4 35is (pokud je tedy ještě ve výrobě).
7. 10. 2015 16:04
Re: Bestie
A zkoušel jsi to? Já tedy ještě s dětmi (jen "půjčenými", vlastní nemám) neměl problém. Menší děti těžko odhadují nebezpečí, spíš se bojí méně než více, a dobře se baví. S většími, pokud nejsou zvyklé, to už může být problém. Samozřejmě nemluvím o něčem extrémním a nebezpečném. Supersport to sice není, ale v závislosti na podmínkách se s ním klidně nahánět může.
Avatar - Individualita
5. 10. 2015 08:15
Re: Bestie
Přesně tak. Jenže tady jak to nemá hagusy, tak je to neprodejné >:D
3. 10. 2015 20:33
Re: RS6
No to je vlastne fakt :-)
S vyjimkou HUD - ten bych bral.
3. 10. 2015 17:23
Re: Kdo víc chlastá?
vzhledem k tomu, že jsem tak vkládal kompletní statistiky, které redakce není schopna dodat, tak požaduji vyplatit zbytečnou námahu na zkvalitnění webu ;-)
cca 50tis za psychickou újmu to zpraví >:D
Avatar - fOE
3. 10. 2015 17:19
Re: RS6
Ano, ten kvalitnejsi dekor ma BMW v zakladu. ;-)
3. 10. 2015 16:54
Kdo víc chlastá?
Chlastám já víc, protože si vybavuju, že jsem dopoledne přispíval k článku o prodejích 1-6/2015, nebo redakce která to smazala, protože to je neaktuální? 8-s
Avatar - AUDIRS6
3. 10. 2015 00:01
Re: RS6
Dufam, ze fOE si to precita... ;-)
Nebol si to ty, kto mi podobny link na tento interier-packet daval ?
Len fotka od (asi)teba bola este lepsia... :*)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 23:52
Re: RS6
A co ma v zaklade porovnatelny bawor ? ;-)
Avatar - fOE
2. 10. 2015 23:22
Re: RS6
Vyborne, za predpokladam nekrestanske penize to audi umi poradne, a ted co s tim plastovym hlinikem co je v zakladu? :-)
Avatar - centrum
2. 10. 2015 23:20
Re: Bismarck / Tirpitz
áno áno, 6208 ccm atmosféra, to bola trieda :-! :-! :-!
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 21:30
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
RS performance, alebo ako sa nadava tomu sportovemu vyfuku, sa mi zda, ze zrovna pre Quattro GmbH robi Akrapovic. ;-) takze s nim vyjdes uz z fabriky. :-)
No a čipy...su len čipy... ;-)
Prevodovka je myslim do 900 Nm od vyroby, Mayer jej dovoli prenasat 945 Nm, kedze motor skrti z tych nameranych 1012 ci kolko - neviem ci si pozeral aj graf...
diferak a spol. je tiez asi na tych 900 x neviem kolko je prevod na nom... Takze asi je to v cajku. ;-)
2. 10. 2015 21:29
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Osmiválec bude papat, s tím se počítá. Řekněme, že průměr bude tak 18 - 20 litrů. Snad to má alespoň 80tilitrovou nádrž (teď koukám, že 75tilitrovou). Ale když se budeš na dálnici krotit, tak by se na takovou nádrž 550 kilometrů dalo ujet (při dálničním průměru 15 na 100), a to už není tak špatný. :-)

Kufr má ... 565 litrů. V 3er mám 495 a stačí mi to bohatě. Na jedno dítě až až. Za mne kufr naprosto dostačující.
2. 10. 2015 21:23
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Dát za úpravy 42k EUR mi už přijde ale jako slušná rozežranost. :-) Chápu, že nová turba něco stojí (a práce na tom kvůli tomu bude), ale myslím, že s upravenou mapou třeba za 2 000 EUR a titanovým výfukem (třeba Akrap), který bude, řekněme, za 8 000 EUR, se dá pořídit taky pěkná úprava. Spíš by mne u těchto úprav zajímalo, co na to říká převodovka a quattro. ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 17:09
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Ved suhlas - vid ja 16:42 ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 16:42
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Na Allroade ako mas ty, som sa extremne kludnou jazdou dostal tak na 7,6 pri dialnicnych 130 ( 2/3 cesty, zvysok klasikcky 90 ).
Uplne mimomesto do 90 by to mozno ku 6-im dostalo...ale... ;-)
Tu istu trasu by ta RS6 zvladla asi okolo 10 tiez, na SK bol test myslim S6 alebo S7 (?) a dokazali s nou ist aj pod 10... ;-)
Jasne, ze by to bolo pre mna tyranie sa. Ale vediet, ze mas tie 2 moznosti ( uspora / full throttle ) a vsetko medzi tym... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 16:28
Re: Dokonalost na čtyřech kolech
Opytam sa:
Aku mas priemerku na svojom Allroade ?
Tu okolo mna sa to pohybuje tesne okolo 10 ( nafty v 3.0 TDi 233 PS ). Pokial sa jazdi castejsie mesto, tak aj 12. Tento 4.0 TFSi uz dokaze skoro to iste ( liter, dva hore / dole...)
Takze za tankovanie vonavejsej tekutiny plus 150 ci kolko % vykonu... ;-)
2. 10. 2015 15:46
atomovka ..
atomovka s pěti hvězdičkami ..? >:D :no:
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 14:53
Re: Nedotáčivost? Není.
Bohuzial, aktualnu RS6 som v rukach ako sofer nemal.
To, co ale spominas - uvodna nedotacavost a neskor pretacavost- som ja bol schopny zazivat u vsetkych Audi s quattrom, a to aj 20 rokov starych ! >:-[]
Ano - je to az nebezpecny sposob riadenia pre menej zdatnych - preto sa k tomu niektori ani nedostanu - lebo vnimaju tie vnemy od auta, od prednych kolies, citia tu vrodenu nedotacavost, ktora sa ale aj v koncepcne starsich kuskoch dala "na silu" prekonat a potom uz zacinala opravdova zabava. ;-)
Jasne, na korej vozovke s pravouhlymi zatackami to nieje uplne ideal - tam ta najazdova nedotacavost ale bude hadam u kazdeho 2 tonoveho auta. Na vyjazde je to ale uplne ina pesnicka - tam je uz quattro pravym prinosom. Len treba mat tieto veci natrenovane. Ono - aj rozne generacie quattra ( torsen 50/50, torsen 40/60, kronenrad 40/60, K.R.40/60 + sport.dif ) sa spravaju kazde inac, a treba sa na tieto ich mechanicke danosti pripravit, aby sa na ne vedelo adekvatne reagovat... ;-)
Avatar - iudex
2. 10. 2015 14:44
Re: Nedotáčivost? Není.
A nie je to náhodou tak, že tá nedotáčavosť je len v úvodnej fáze, teda keď už ideš rýchlejšie, ale ešte nie úplne na krv; až keď ideš na hranu (a máš na to gule) a tem plyn držíš ďalej, tak sa viac pridá zadok a zrovná Ťa? Neviem, či to platí aj pre RS6, ale viaceré štvorkolky sú takto naledané, aby úvodnou nedotáčavosťou dali menej skúseným šoférom najavo, že už stačí, ale pod plynom na hrane to utiahnu.
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 14:42
Re: Nedotáčivost? Není.
Hmm..., tak pokial si ju mal pod zadkom a nedotacavost si vnimal ( cast vety A ), bolo by dobre porovnat to aj s predchodcom a priamou konkurenciou ( cast vety B ) ;-)
S tvojim rozdelenim 4 mega na 2 auta sa da suhlasit. Ja by som to ale radsej riesil este trosicku inac: 4 mega ( minus nejaka zlava ) na tento 1 univerzal, a potom este dalsia "suma" na nieco zabavne. ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 10. 2015 14:38
Re: Bismarck / Tirpitz
Hmm, tak dufam ze pani z Ingolstadtu zvladnu svoje ulohy aj v buducnosti a sluzby toho doktora potrebovat nebudu... ;-)
analogia...Tiez ma nieco podobne napadlo. Len som myslel, ze ku Tesle ako analogiu vytiahnes triedu Enterprise. - Vzhladom na krajinu by to bolo este lepsie prirovnanie, toboz v suvislosti s tym, ze neskorisa Enterprise bola prva atomova ( teda "elektricka" ) lietadlova lod. :-)
Ale dufam ze chapes co myslim - ze v tomto aktualnom svete Überkombikov / Übersedanov, je RS6 na vrchole ( nezachrania to ani tie desatinky v zrychleni E63 AMG / AMG S, a 15 koni ). A pri tom aka je RS6 vyslovene ze pekna ( ako Bismarck ) tak uz len ta kamuflaz je k tomu uz len taka paralela >:D
btw. Iowa - vsetky 4 lode tejto triedy su posledne 4 bitevne lode na svete, ktore sluzia ako muzea. Pritom nieje vylucene ich znovu "zkomisionovat" a v pripade potreby pouzit. ;-) Verim, ze v dobe, ked sa uz bude jazdit len na elektriku, budu rovnako takto v garazach maniakov podobnych mne, udrzovat v prevadzkovatelnom stave prave tieto (tipujem) jedny z poslednych brutalit dnesneho automobilizmu, ktore si k pohonu vystacia len a prave so spalovacim motorom... ;-)
2. 10. 2015 13:29
Re: kto by chcel dalsie video
Hlavně bylo nulové riziko, že to někdo rozstřelí:)
Avatar - Uživatel_5340709
2. 10. 2015 12:51
Re: Pánové,
Nemusí to být extrém, prostě členitá trať a trochu něco horšího než suchý asfalt.
2. 10. 2015 12:33
Re: Pánové,
Mne jeho videa moc zajimava neprijdou, ale proti chuti...
Na okresce by to mohlo byt zajimave, no dle prvniho komentu jsem myslel, ze ti jde o porovnani jizdnich vlastnosti, respektive ochoty udrzet se na povrchu, kdyz to fest klouze, ne o natoceni zajimaveho videa.
Avatar - boost.
2. 10. 2015 12:17
Re: kto by chcel dalsie video
To auto dostaly snad všechny české redakce.
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 12:10
Re: Pánové,
Já samozřejmě dávám na zimu zimní ale zrovna loňská zima byla až na pár dní tak pohodová že šlo málem jezdit na těch letních. Aspoň v Praze :-)
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 11:51
Re: Bestie
Nějak se mi příčí kombik bez lyžin, ty různé systémy úchytu, bojím se odření laku a tak. A navíc se mi kombik bez lyžin nelíbí, nesedí mi to :-)
Avatar - fOE
2. 10. 2015 11:45
Re: RS6
Ja si nestezuju na hlinik jako takovy, furt je to pro me nejhezci dekor (drevo treba vubec nemusim a tady to hnede teprve ne), ale mel by byt citit jako hlinik (pak mi je jedno z ceho to je) a ne i po letmem dotyku mit jasno, ze je to plast a docela levny plast. Byt ten hlinik verohodnejsi vubec by mi na plochach jake jsou v A6 nevadil.
Vespod dekoru v 5er prochazi kovovy pas ktery je bud primo skutecny kov, nebo dokonale zamaskovany plast. [odkaz] Tohle musi umet i audi.
Avatar - boost.
2. 10. 2015 11:41
Re: RS6
Dyk ty nemáš rád žádný displeje >:D
2. 10. 2015 11:38
Re: Bestie
a proc bys nedal rakev? copak rakev se da pridelat jen na liziny? na ruzna sportovni auta se prodavaj ruzne druhy nosniku ktere pridelas i bez lizin, kolega se ted v US stehoval a poridil pro ten ucel rakev na M3
2. 10. 2015 11:37
Re: Pánové,
Zbytecne, tenhle "test" se da udelat klidne hned na kluzne plose nejakeho testovaciho polygonu - v bezpeci, kdy je kolem normalni asfalt, kde se auto v pripade vyletu z plochy zase chyti...
Avatar - Emel
2. 10. 2015 11:36
Re: RS6
Ta "moje" byla tahle: [odkaz]
... a jak říkám, nemůžu říct křivého slova, materiál vypadá jako dřevo, s bohatou a výraznou texturou... a na dotyk působí jako dřevo (ať už je to cokoli).

To co posíláš je A5... ale jinak jo, čistá stříbrná asi už je trošku out, respektive jí nesmí být moc.
2. 10. 2015 11:33
Re: RS6
...se pridavam, ja ty vyjizdeci hyzdice, nebo rovnou napevno prilepene tablety nesnasim :-)
2. 10. 2015 11:21
Re: Pánové,
Jo tak to mi nedocvaklo, to by mohlo být skutečně zajímavé.
Avatar - Ozzman
2. 10. 2015 11:09
Re: Bestie
Tohle je ale uvnitř menší ne? Navíc to nemá střešní lyžiny, takže nedáš zahrádku >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2015 10:49
Někde je chyba!
V diskuzi chybí hlavní diskutující AUDIRS6 :yes: :-)
3. 10. 2015 16:24
Kamufláž
Kdo vymyslel tu barevnou kamufláž by zasloužil pořádně za uší, tahle zprasit RS6 umí snad jen ruští tuneři >:D
Re: Kdo víc chlastá?
No pockej, koho presne oznacujes pojmem "VW neznabozi"?
Re: Kdo víc chlastá?
Ovsem jedine pod podmínkou ze tvoje statistiky vydrzí na webu déle nez 60 minut. >:D
Re: Kdo víc chlastá?
Vzhledem k tomu ze zrejme porád nechápes proc se tak vysmívám tem podvodníkum z Wolfsburgu tak dnes o tom docela zajímavý clánek v Süddeutsche Zeitung (viz odkaz dole).

Neco o manazerském stylu který praktikoval Mato W. je v tomto odstavci:

Diskutieren sei zwecklos, das Eingestehen des Scheiterns ebenso, erzählen Leute aus dem Konzern: "Wer aufgemuckt hat, ist niedergebrüllt worden." Das sei die Kultur von Ex-Chef Martin Winterkorn gewesen - und die der Techniker.

Americanum se dá jedine vycítat ze na to tem podrazákum z Wolfsburgu tak dlouho zrali.

[odkaz]
Re: Kdo víc chlastá?
>:D >:D >:D

Jinak díky za namáhu. Jako vzdy dopnujes informace tam kde je redakce neschopná to udelat.

Co se týce toho výpadku serveru tak to mohla být sabotáz nejakého zhrzeného VAGinisty který nevydrzel to mnozství negativních informací o svém milovaném koncernu... >:D