Po testu brutální Tesly Model S o výkonu 700 koní jsme mysleli, že už nás nic nepřekvapí. Burácivý osmiválec pod kapotou manažerského kombi ale útočí na úplně jiné smysly!
Myslím, že hodně pomůže příplatkový zadní diferenciál s vektorováním. Jezdil jsem předchozí zimu s naftovou A6 s tímto diferenciálem a bylo to až neskutečně snadno a přesně ovladatelné :-)
Pohoda, tak ako aj tvoj testik ;-):yes:
No, co na to povedat:
Univerzalna dokonalost na 4 kolesach ? - SKORO !
Za mna len jedina vytka, preco to auto nepovazujem za dokonale: ma 1 "dvere" navyse :-!
Chce to sedan !
Jestli je něco v automobilovém světě více, než RS6 avant, ukažte mi to ... Víceúčelové auto... supersport s karoserií kombi, prostorný a luxusní :-) Kombinace všeho. Škoda té ošklivé maskovací barvy. V modré metalíze mu to sluší více.
Kdysi jsem si ze srandy pohrával s myšlenkou na RS6 první generace, která měla kolem 500 koní... tam už vůbec netušíte, co se pod kapotou skrývá >:D Bohužel nejsem tak bohatý na takovou ojetinu živit >:D Za tohle Audi patří velké uznání, protože nejenže dobře vypadá, ale i dobře jezdí a už několik generací :-)
Preboha ta prosim:
Rychlucko oprav to 5.2 V 10 z Lamba, na 5.0 V10 - ten motor sa vyvyjal spolu, Audi skratilo na 5.0 zdvih a prihodilo biturbo. - v generacii C6.
Ked to opravis, tento moj prispevok zmaz. :-!
Prosim spoludiskutujucich nereagovat. Nechcem aby tu toto svietilo dlho...
PS: Ako vidis, estelen citam, tak ak najdem dalsie chyby, budem editovat...
PS2: Docitane, dalsie chyby nenajdene :yes:
článek byl dělaný podle statistik JATO Dynamics vydaných v září, ale to je teď jedno. Jak píše AUDIRS6, vypadl nám jeden ze serverů a ztratily se některé příspěvky a články. Později budeme o incidentu informovat oficiální cestou.
Akorát, že "naprostý univerzál" by mohl mít poněkud přijatelnější spotřebu...
A s tím obřím kufrem bych to taky až tak nadšeně neviděl, sám mám A6 allroad a ten kufr je sice "letiště", jenže je hrozně plytký, a když k tomu přidáš to výrazně položené sklo pátých dveří, tak do něho prostě nic moc (trojrozměrně) velkého nedáš (papírové litry/nelitry).
Jezdili jsem s Ondrou v A6 se sport. dif., a to auto se na sněhu chovalo neuvěřitelně hravě (přetáčivě) a přitom bylo krotké, dalo se v pohodě ovládat a i v poměrně úzkých uličkách se dalo jezdit bokem, a to i v malých rychlostech. To co si člověk dovolí s A6 bez sport. difu spíš jen na parkovišti se dalo dělat i na normální cestě. Takže tenhle příplatek bych si určitě nenechal ujít. Bohužel u mé A6 (C6) se za to ještě připlatit nedalo, takže jsem případně odkázaný spíš/raději na to parkoviště.
Mnohi budete krutit hlavami, ci mi preplo... >:D
Nie, to su len 2 podla mna a nielen mna, vo svojej dobe najlepsie a podla mna aj najkrajsie bitevne lode, ake boli kedy postavene. Ano, postavene 3.risou... :-! , za to ale oni nemozu - boli genialnej konstrukcie, ktora sposobila protivnikovi velmi nekludne spanie, boli proste na svoju dobu takmer dokonale. ( hadam len Americka trieda Iowa bola/je lepsia... )
Presne ako aktualna RS6 - v Mnichove aj Stutgarte maju asi nekludne sny. >:-[]
Dokonca aj Tirpitzova kamuflaz mi prijde nie nepodobna tymto polepom >:D
Ja by som ale volil kamuflaz Bismarcku >:-[]:yes:
[odkaz]
[odkaz]
Tak počkejte na nějakou ostrou 4x4, třeba STI, nebo Fokus RS :-) Myslím, že na takové trati budou tyhle menší a lehčí čtyřkoly agilnější... stejně bych si vzal ale radši to Audi >:D
Tahle skupina uberwagnu je dnes proste fascinujici. V 2t baleni s veskerym komfortem z toho plynoucim mit schopnosti blizke aktualnim supersportum za cenu klidne i jen polovicni proti tem supersportum? V Mnohem jsou M5, E63 AMG a RS6 proste nejlepsi auta na svete. :yes: Na palubce A6 i po FL uz se podle me zacina projevovat zub casu, ale zvenku to auto stale pusobi jak pusobit ma. Jako vykladni skrin schopna neuveritelnych veci. Vedle nej si clovek jednoduse pripada maly, a je jedno v cem zrovna sedite. A protoze mi prave jedna novucicka FL RS6 ted stava na ulici tak si malinky pripadam docela casto. >:D
Jedinou chybu to auto ma, barvu. Tenhle kyc si to auto podle me nezaslouzilo. ;-\
PS: Jestli nejde o odlesk, tak toho co si v aute utira pristrojovy stit nejakym hadrem v kterem ma prach, snad i pisek a jine sv**stvo, misto cistym mikrovlaknem a dokaze ho takhle znicit u takto mladeho auta bych proste liskal. 8-s
"Nebojte se turba!" "'především u dvojího přeplňování je dneska běžné zcela se zbavit jakékoliv prodlevy po sešlápnutí plynu." Jan Mička, posezeni v Porsche 911 Carrera S, 17/9/2015
"lehkému turboefektu se motor nevyhnul" Jan Mička, test dvojite preplnovane Audi RS6, 2/10/2015
OK, ovšem "naprosto dostačující" (kufr), nezní stejně jako "obří" (ve tvém původní příspěvku).
Pod podobným názvem si (v této třídě) představím určitě spíš kufr Ečka v kombíku (i když je to na úkor atraktivity designu jeho zadní partie), než kufr A6 Avant. 3er je o třídu níž, ale 5er má kufr objemově srovnatelný s A6.
Průměr okolo 9 litrů. Ovšem kdybych jezdil ve stejném stylu/režimu s tímto benzínem, tak je spotřeba někde úplně jinde. Že se s tím dá jet relativně úsporně je pravda, ale když budu moc chtít, tak můžu s 3.0 TDI jezdit třeba za 6 l, ale nekupuji si přece podobné auto na to, abych s ním jezdil ecorally. ;-)
Přesně o tom píše iudex. Když seš dost pod limitem co ta zatáčka snese, plynem dostaneš zadek do přetáčivého smyku a máš to pod kontrolou. Ale u rychlých zatáček kde bys teoreticky mohl už lízat hranu co to auto má, odhaduj, jestli samo půjde ještě za předníma kolama, nebo už do přetáčivého smyku, to vše rychle, abys mohl dát případné kontra, a pod neustálou "přikrývkou" 2 tun. Ten přechod je jiný do kopce, jinak když je neg. sklon silnice, čas reakce se výrazně zkracuje, když to klouže. Nakonec dojdeš k tomu, že je lepší zase zapnout esp, nechat to na elektronice a to auto nedráždit.
ten polep na tej RS6 je tak zvlastny a netradicny az je pekny .... vobec by mi taketo naslapane torpedo s tymto polepom nevadilo... samozrejme klasicka A6 v kombiku - tak tu by som uz radsej videl v tmavomodrej farbe alebo v ciernej farbe ;-) ... ale na "predatora" typu RS6 mi ten polep fakt ze pasuje
Ze starší produkce to určitě není jen 959, viz ta vzpomínaná diskuse, kde jsem sám dával nějaký další příklad (ta skleróza), ale u současné produkce mě momentálně taky nic nenapadá.
Na to som uz vcera nemal nervy. Cital som... 8-s
Verim ale bohuzial tomu, ze to je len nemotorne prelozene z anglictiny, kde ho asi nespravne citovali... :-!
Ale houby, už několikrát jsem se zúčastnil v Rakousku jízdy na ledovém povrchu, a narážím na to, že právě RS audi vodit na kluzkém povrchu je strašně náročné, navíc je jedno jestli máš 200 nebo 400k, ta hmotnost tě prostě hodně omezuje, nebo pošle ven.
mám tu návrh na test, blíží se zima, zkuste si domluvit tuhle RS až bude pěkně nasněženo, k tomu přiberte seat leon cupra 280 ST, a porovnejte je někde na trošku členitější trati, proloženou nějakým kopečkem. Výsledek bude možná hodně překvapující. ;-)
Bohužel nejde o odlesk, někdo se na tom štítu docela vyřídit. Polep nemusí sedět každému, byl dokonce dělaný trochu narychlo, takže místy nic moc, základní šedá Nardo ale sama o sobě nebude špatná
Nedotacavost bola fakt eliminovana na minimum.
To je proste fakt, ktory spominaju testeri po celom svete.
Ze sa tebe nepozdava cena... to auto je pre toho, kto na to ma... ;-)
Pre toho je jeho univerzalnost v tom jeho kabate optimum, za ktore je schopny a ochotny vylozit podobne peniaze na stol.
Ano, přesně tak. Chtěl jsem na to vytvořit vlastní vlákno, ale tys byl rychlejší. RS6 má motor nad přední nápravou (už asi ne tolik vepředu jako ostatní rychlá Audi) a na okruhu se to sune ze zatáček po tečně jako kráva. Takže místní slinty o neexistenci nedotáčivosti jsou totální nesmysl.
Navíc si nejsem jistý těmi 5 hvězdami. Auto je to skvělé, ale za 4 mega je to totální nesmysl.
Ono tieto uberkombi sú v princípe tým, čím hotheče o dve triedy nižšie: perfektným spojením plnohodnotnej praktickosti s dynamikou športiaka; samozrejme RS6 je (výkonom, priestorom, výbavou, prestížou, skrátka všetkým) niekde inde, ako Golf R kombi, ale princíp je rovnaký.
Na druhej strane tie dve tony už sú pomerne dosť, takáto veľká hmota už sa úplne schovať nedá. Preto ako optimálny kompromis sa mi javia o triedu menšie hot-kombi, liga RS4 Avant. Škoda, že BMW plynulo hot-kombi ignoruje a nerobí M3 v kombíku.
No právě, na jedné straně je to super auto, ale nejezdíme jen za sucha. Máme tu zimy, deště, podzim plískanice, což u nás tvoří tak jednu třetinu až skoro polovinu doby, co jezdíme. Minimálně je zajímavé, jak se ty schopnostní rozdíly potom smazávají.
/Na GTR se projevuje šířka pneu, kdy na vodě ztrácíš ahezi, to dobře znám. Už jsem psal několikrát ještě o jiném problému, na zimu máš schválený rozměr pneu jako na léto, jen zimní dezén, takže ta plocha je šílená. Kdyby ty pneu v zimě byly o 1/3 užší, jezdilo by se s tím daleko líp./
Na to, že jste měli technické problémy snad nemusíte svolávat tiskovku ne???
Mohli jste to napsat a dát to na hlavní stránku, hned po obnovení stránek ;-\
Nebo to fungujete jak VW a vyšetříme, vysvětlíme a rok už uběhl???
To už mám ošetřeno, předběžným opatřením soudu ;-) Nesmí mi mazat příspěvky i když mají technické problémy ;-)
A na Vás co mi nebudete platit jsme s kamarádem Andrejem zřídili na MF útvar na vymáhání mých desátků.
Tak koukejte platit, VW neznabozi!! >:D
bol technicky problem, pocas ktoreho sa veci len "restartovali" do stavu pred nocnou udrzbou...
Preto ani ja tu nemam dotaz od fOE-ho, ktoremu som akurat pisal odpoved, ked to prdlo... :-!
A potom sa pozeram, a uz tu nieje ani jeho otazka... >:D
Takze tak, dnesne doobedie je "docasne nedostupne" >:D
Myslím, že co je v základu je u prémie zcela nepodstatné, každé prémiové auto v základu křičí "hele koupil si mě nějaký nýmand, který nemá na příplatky". Prémie je vždy o tom, kolik si připlatíš a podle toho auto vypadá nebo nevypadá, jezdí nebo nejezdí. Podstatné je, jestli si lze připlatit za to co se mi líbí.
OK, chces opravdovu exkluzivitu ? Nech sa paci:
[odkaz]
Uz je to dostupne aj pre RS modely ;-)
[odkaz]
Samozrejme da sa volit aj obsitie pristrojovky do kože, farba nite...:
[odkaz]
...a tak... ;-)
jako já chápu, že video může klamat, ale ve videu, kde auto jede a moderátor říká "dvěstě...dvěstěpade" tak to auto nejede víc jak 60kmh :-) (je to cca někde 2:10s)
Spritmonitor - jen jeden exemplář, ale 16. A to mi přijde naprosto reálné - a v pohodě. M5 E60 jezdil ke dvaceti, teď daleko výkonnější auto, se 4x4 za 16, pokrok tam je:)
ved preto to pisem v tej zatvorke:
...nezachrania to ani tie desatinky v zrychleni E63 AMG / AMG S, a 15 koni ...
Ze nema. Lenze auto je o subore vsetkych vlastnosti - ako celku.
No a tu sa holt uz starucka E-klassa musi sklonit ;-)
Bude nova, tak som na nu zvedavy ;-)
Rybářské báchorky. ;-)
4.0 TFSI co se spotřeby týče "to iste" nesvede ani omylem. Cca měsíc jsem jezdil S6 a když jsem s ní jezdil jako s třílitrovou naftou, kterou běžně používám, tak byl rozdíl okolo 4-5 litrů. Je to daleko sametovější svezení než s chrochtou a samozřejmě daleko vyšší výkon, ale rozdíl tam je, ne že ne. Pokud někdo pojede s S6 za 10 tak s chrochtou při stejném stylu jízdy pojede za 6 či za 7, ale to je styl klobouk a plato vajec za zadním sklem. Při běžném stylu dynamické jízdy ten rozdíl narůstá na řekněme 10 vs 15. A když se s S6 dá střelba, které by chrochta nestačil, tak si vezme přes dvacet ani okem nemrkne. RS6 neznám, ale z principu věci musí být ještě o min. litr výše.
Takhle nějak si představuju naprostý univerzál. Jistě, ten polep si člověk odpustí a zvolí něco méně extravagantního a ano, když by tak 3 metráky zhubla, taky by jí to prospělo, ale jinak si nedovedu představit nic univerzálnějšího. Čtyřkolka, osmiválec 560 koní (snadno upravitelná za hranici 600 koní), samosvor na zadní nápravě, obří kufr a luxusní interiér.
Snad to BMW v příští generaci pětky taky pochopí a udělá totéž.
No, od zavedeni 4x4 v MB a vzhledem k moznemu zavedeni 4x4 v pristi generaci M5 je zrovna tak mozne, ze ne spatne sny, ale rovnou chronickou nespavosti budou zaplaveni naopak tady [odkaz] Ale pevne verim ze to team Direktora Prof. Dr. Thomase Pollmächera zvladne. >:-[]
Jinak tva analogie k bitevni lodi v 2. svetove valce vzhledem k analogii pouzitem v clanku (s teslou, rikejme ji treba Ark Royal-class >:-[] ) je docela symbolicka. Dinosaurus stare ery, na vrcholu sil a pritom uz nejaky cas odsouzen k zaniku pod koly dravcu, kterym "patri oblaka" (a budoucnost). :-|
Je to možné, navíc měl údajně dokonce dostat i nové 10st. dsg, které také smetli ze stolu.
A teď mají jiné starosti s dieselovými emisemi, takže se bude spíš šetřit na emisní pokuty.
Diky pleaseSMILE jsem se dozvedel ze 959 mela turba sekvencne. Diky. :yes: Kazdopadne je 959 pisnicka davno minula, a golf R400 zase jen hypoteticka. Kdo vi jestli, kdo vi kdy a kdo vi s cim golf R400 vubec prijde. A nic jineho aktualniho me (nas?) nenapada.
Nedávno se to tu rozebíralo při diskusi o Golfu R400/420, který měl tohle řešení dostat.
Ze starší produkce je to třeba u Porsche 959. U benzínu je to dost vzácné řešení.
Myslím, že to ani není potřeba testovat, na sněhu/ledu je to jasné, tam si tato přemotorovaná těžká auta ani neškrtnou. Ona si velká hmotnost neškrtne ani na mokru pokud je trať zakroucená.
[odkaz]
Ja ted travil dost casu v A6s jakoby kostickovanym hlinikem (povrch hladky, jde jen o vzhled) a kolem klik dveri kde na to clovek saha mi to prislo nepatricne levne pusobici. BMW ma dekor v 5er s tou kovovou listou pusobici o hodne hodnotneji, coz je zvlastni bo je to asi jedina cast interieru 5er ktera proti A6 pusobi hodnotneji . :-)
EDIT: neco takove [odkaz]
Je velice hezky udelana (materialy, zpracovani = spicka). Ale ty dekory mi uz neprijdou uplne nejlip zakomponovane a ty zakladnejsi imitace hliniku pusobi vylozene, vylozene plastove a ten cas tam je videt. S vysouvaci navi naopak nemam nejmensi problem. Diky tomu muze byt palubka A6 pekne stihla a minimalni.
Tak já to vidím trochu jinak. Sotba budu vozit dcerku v kombíku, co má 560 koní. By hodila šavli při každým menším plynu v zatáčce a nikdy by se mnou už nechtěla jet. Se supersportem to taky moc nepozávodí a k tomu cenovka 4 miliony (to je 5X Seat Leon Cupra, která dokáže být na Ringu rychlejší), tak trochu Jack of all trades master of none?
Nedotáčivost tam je, nevím jestli to máš načtený. Já s tím jezdil a prostě to tu hmotnost neschová.
Já nikomu neberu to, že si to koupí i za tuhle cenu, to je samozřejmě v pořádku. Očividně se najde hodně lidí, kteří jsou ochotní za to dát 4 mio.
Upřímně, kdybych chtěl já osobně investovat 4 mio do auta, tak si koupím dvě...jedno rychlé kombi do 2 mio a pak k tomu něco zábavného na blbnutí. Ona ta univerzálnost si prostě určitou daň vybírá...
Když máš sekvenční bi-turbo, tak to malé turbo má prodlevu blízko otáček volnoběhu, kde vlastně nejezdíš, a výše už funguje, takže turbo-díru vlastně nemáš, necítíš.
No nevím, z toho co jsem viděl na videu (1:06) se mi zdá, že se to auto po tečně sune ven ze zatáčky... Quattro, 2 tuny, jen blázen by čekal něco jiného.
To nebylo mysleno proti tobe. Je fajn ze tady diskutujes pod vlastním textem. Jde o to ze pod vcerejsím kontroverzním textem se neozval ani autor ani vedoucí redakce ac o to nekterí ctenári opakovane zádali. Takze se ukazuje rozdílný prístup redakce. Nebo spís spatné svedomí tech dvou pánu.
Zajímavé jak tady Micka a Chamilla aktivne komunikují. V diskusi pod vcerejsím odpadovým clánkem, ve které se nekterí ctenári dozadovali reakce,bylo ticho po pesine. Mlčení jehňátek ve stylu ACZ.
No a právě proto jich tolik neprodáš. Auta, která volají do světa, že jsou drahá a luxusní, jako zmiňované Bentley (a nebo Cayenne turbo, které je minimálně u nás legendární volba všech slečen bohatých přítelů a lidí, co chtějí ukázat, že na to mají). Kupuješ si to vlastně jenom pro sebe, jenom ty víš, že to má 560 koní a dal si za to skoro 4 miliony. 99% ostatních lidí vidí pouze klasickou A6 (což je, jak jsem již řekl, minimálně pro mě, sympatické). Ale to jsme se dostali asi jinam, než jsme začali. Prostě kombík od Audi, co má 560 koní a cenovku (s příplatky) u 4 miliónů je odvaz, kterému odpovídají prodeje. Ale určitě je to velmi dobré auto.
A tym padom sa oklukou dostavame k podstate veci:
Kedze hierarchicky je nad radou A6, rada A7 a A8, tak aj top A6 - teda RS6 je a bude len ten top v ramci triedy. Teda auto pre nadsenca. Nie auto "statusove". Na to posluzi A8 / S8 lepsie. Preto aj ta "nenapadnost", ktora tymto nadsencom proste vyhovuje. Maju auto, ake len tak rychlo v protismere nestretnes, to, na co si ho kupujes splni do bodky a status ta netrapi. A len znalec vie, ze to na co sa pozera, ma tych 560 PS a cenovku zacinajucu na 2,8 mega CZK. ;-)
Cayenne Turbo mě taky napadl, to je čistě statusová věc. Závodění v SUV, to už mi uniká úplně. Osobně se mi při rychlosti 200 a vyšší (možná i 180 a vyšší) v takovém autě, dělá vyloženě nedobře. Ale ten Cayenne Turbo je k vidění v Praze každý den a to se nebojím říct mnohokrát. RS6 nepotkáš jak je měsíc dlouhý (na silnici). Vysvětlení jsem asi řekl hned na začátku, taková auta si koupíš většinou kvůli statusu a kombík není zrovna luxusní pojem (pro spoustu lidí je to pořád jenom A6 kombík, která není zrovna symbolem luxusu a jmění - jakkoliv je to pro někoho právě ta výhoda toho auta).
Tak já na kombi moc nejsem, ale takový MB R 63 AMG byl zajímavý povoz. Výkon si kupuji pro klid; když je potřeba, tak tam je. Není nutné jet pilu. Lednice nepřevážím, nicméně dokáži využít i dodávku. A při cestování zaplním snad jakékoli auto, když na to přijde; dávám přednost kupé, ale klidně bych využil kufr kombi nebo SUV. Co se týče smysluplnosti, podívej se například na Continental GT. Z racionálního hlediska je to asi ještě větší nesmysl. Také to není auto na okruh a je těžké jak hrom. A pro koho je Cayenne Turbo? Takhle výkonná auta si lidé kupují prostě proto, že chtějí. A mají na výběr, v jakém provedení by to radši. Předpokládám, že volí kombi z podobných důvodů jako kupci slabších kombi.
Limity samozřejmě mají. A lze jich dosáhnout. Jen je hloupost to dělat v provozu.
Nezkoušel, vlastní děti nemám. Mluvím z vlastní zkušenosti z dětství, kdy jsem byl na takových vozech vychován. Každá cesta znamenala strach. 3 sekundy na plynu navíc v takovém autě znamená překročení všech limitů a to nejen legislativních. (zpětně to beru jako velké ponaučení při řízení aut vlastních. Podobná auta nemají žádné limity, limit je pouze Váš strach a bohužel u některých lidí je špatně nastaven). To auto v mých očích postrádá smysl. Rozumím, že pro čecha zvyklého na Octavie combi na chatu je to sen: "měl bych ten svůj kombík a ještě pohoním Ferrari", ale nevím, kdo je reálný kupec. Upřímně, argument že si odvezu ledničku.... kdo to v autě za 4 miliony udělá? Kdo? Když doprava i s výnosem a zapojením bude stát 5 stovek. Kdo vezme kombík na okruh, když bude větší zábava s autem s 4X menší cenovkou? Potkávám RS6 v jednom nejmenovaném centru v Praze, kde stojí už přes rok a nikdo jí doposud nekoupil, kolem se vyměnilo vozů značek jako Jaguar, Bentley, Ferrari, ale tohle tam prostě pořád stojí a nikdo si v něm tu ledničku nechce odvést....
Z menší exotiky mě napadá první 35i BMW (pak ho nahradili twin-scroll). N54? Pokud se nepletu, ale snad tak krátkou paměť nemám. :-) Dodnes by se měl montovat do Z4 35is (pokud je tedy ještě ve výrobě).
A zkoušel jsi to? Já tedy ještě s dětmi (jen "půjčenými", vlastní nemám) neměl problém. Menší děti těžko odhadují nebezpečí, spíš se bojí méně než více, a dobře se baví. S většími, pokud nejsou zvyklé, to už může být problém. Samozřejmě nemluvím o něčem extrémním a nebezpečném. Supersport to sice není, ale v závislosti na podmínkách se s ním klidně nahánět může.
vzhledem k tomu, že jsem tak vkládal kompletní statistiky, které redakce není schopna dodat, tak požaduji vyplatit zbytečnou námahu na zkvalitnění webu ;-)
cca 50tis za psychickou újmu to zpraví >:D
Chlastám já víc, protože si vybavuju, že jsem dopoledne přispíval k článku o prodejích 1-6/2015, nebo redakce která to smazala, protože to je neaktuální? 8-s
RS performance, alebo ako sa nadava tomu sportovemu vyfuku, sa mi zda, ze zrovna pre Quattro GmbH robi Akrapovic. ;-) takze s nim vyjdes uz z fabriky. :-)
No a čipy...su len čipy... ;-)
Prevodovka je myslim do 900 Nm od vyroby, Mayer jej dovoli prenasat 945 Nm, kedze motor skrti z tych nameranych 1012 ci kolko - neviem ci si pozeral aj graf...
diferak a spol. je tiez asi na tych 900 x neviem kolko je prevod na nom... Takze asi je to v cajku. ;-)
Osmiválec bude papat, s tím se počítá. Řekněme, že průměr bude tak 18 - 20 litrů. Snad to má alespoň 80tilitrovou nádrž (teď koukám, že 75tilitrovou). Ale když se budeš na dálnici krotit, tak by se na takovou nádrž 550 kilometrů dalo ujet (při dálničním průměru 15 na 100), a to už není tak špatný. :-)
Kufr má ... 565 litrů. V 3er mám 495 a stačí mi to bohatě. Na jedno dítě až až. Za mne kufr naprosto dostačující.
Dát za úpravy 42k EUR mi už přijde ale jako slušná rozežranost. :-) Chápu, že nová turba něco stojí (a práce na tom kvůli tomu bude), ale myslím, že s upravenou mapou třeba za 2 000 EUR a titanovým výfukem (třeba Akrap), který bude, řekněme, za 8 000 EUR, se dá pořídit taky pěkná úprava. Spíš by mne u těchto úprav zajímalo, co na to říká převodovka a quattro. ;-)
Na Allroade ako mas ty, som sa extremne kludnou jazdou dostal tak na 7,6 pri dialnicnych 130 ( 2/3 cesty, zvysok klasikcky 90 ).
Uplne mimomesto do 90 by to mozno ku 6-im dostalo...ale... ;-)
Tu istu trasu by ta RS6 zvladla asi okolo 10 tiez, na SK bol test myslim S6 alebo S7 (?) a dokazali s nou ist aj pod 10... ;-)
Jasne, ze by to bolo pre mna tyranie sa. Ale vediet, ze mas tie 2 moznosti ( uspora / full throttle ) a vsetko medzi tym... >:-[]
Opytam sa:
Aku mas priemerku na svojom Allroade ?
Tu okolo mna sa to pohybuje tesne okolo 10 ( nafty v 3.0 TDi 233 PS ). Pokial sa jazdi castejsie mesto, tak aj 12. Tento 4.0 TFSi uz dokaze skoro to iste ( liter, dva hore / dole...)
Takze za tankovanie vonavejsej tekutiny plus 150 ci kolko % vykonu... ;-)
Bohuzial, aktualnu RS6 som v rukach ako sofer nemal.
To, co ale spominas - uvodna nedotacavost a neskor pretacavost- som ja bol schopny zazivat u vsetkych Audi s quattrom, a to aj 20 rokov starych ! >:-[]
Ano - je to az nebezpecny sposob riadenia pre menej zdatnych - preto sa k tomu niektori ani nedostanu - lebo vnimaju tie vnemy od auta, od prednych kolies, citia tu vrodenu nedotacavost, ktora sa ale aj v koncepcne starsich kuskoch dala "na silu" prekonat a potom uz zacinala opravdova zabava. ;-)
Jasne, na korej vozovke s pravouhlymi zatackami to nieje uplne ideal - tam ta najazdova nedotacavost ale bude hadam u kazdeho 2 tonoveho auta. Na vyjazde je to ale uplne ina pesnicka - tam je uz quattro pravym prinosom. Len treba mat tieto veci natrenovane. Ono - aj rozne generacie quattra ( torsen 50/50, torsen 40/60, kronenrad 40/60, K.R.40/60 + sport.dif ) sa spravaju kazde inac, a treba sa na tieto ich mechanicke danosti pripravit, aby sa na ne vedelo adekvatne reagovat... ;-)
A nie je to náhodou tak, že tá nedotáčavosť je len v úvodnej fáze, teda keď už ideš rýchlejšie, ale ešte nie úplne na krv; až keď ideš na hranu (a máš na to gule) a tem plyn držíš ďalej, tak sa viac pridá zadok a zrovná Ťa? Neviem, či to platí aj pre RS6, ale viaceré štvorkolky sú takto naledané, aby úvodnou nedotáčavosťou dali menej skúseným šoférom najavo, že už stačí, ale pod plynom na hrane to utiahnu.
Hmm..., tak pokial si ju mal pod zadkom a nedotacavost si vnimal ( cast vety A ), bolo by dobre porovnat to aj s predchodcom a priamou konkurenciou ( cast vety B ) ;-)
S tvojim rozdelenim 4 mega na 2 auta sa da suhlasit. Ja by som to ale radsej riesil este trosicku inac: 4 mega ( minus nejaka zlava ) na tento 1 univerzal, a potom este dalsia "suma" na nieco zabavne. ;-)
Hmm, tak dufam ze pani z Ingolstadtu zvladnu svoje ulohy aj v buducnosti a sluzby toho doktora potrebovat nebudu... ;-)
analogia...Tiez ma nieco podobne napadlo. Len som myslel, ze ku Tesle ako analogiu vytiahnes triedu Enterprise. - Vzhladom na krajinu by to bolo este lepsie prirovnanie, toboz v suvislosti s tym, ze neskorisa Enterprise bola prva atomova ( teda "elektricka" ) lietadlova lod. :-)
Ale dufam ze chapes co myslim - ze v tomto aktualnom svete Überkombikov / Übersedanov, je RS6 na vrchole ( nezachrania to ani tie desatinky v zrychleni E63 AMG / AMG S, a 15 koni ). A pri tom aka je RS6 vyslovene ze pekna ( ako Bismarck ) tak uz len ta kamuflaz je k tomu uz len taka paralela >:D
btw. Iowa - vsetky 4 lode tejto triedy su posledne 4 bitevne lode na svete, ktore sluzia ako muzea. Pritom nieje vylucene ich znovu "zkomisionovat" a v pripade potreby pouzit. ;-) Verim, ze v dobe, ked sa uz bude jazdit len na elektriku, budu rovnako takto v garazach maniakov podobnych mne, udrzovat v prevadzkovatelnom stave prave tieto (tipujem) jedny z poslednych brutalit dnesneho automobilizmu, ktore si k pohonu vystacia len a prave so spalovacim motorom... ;-)
Mne jeho videa moc zajimava neprijdou, ale proti chuti...
Na okresce by to mohlo byt zajimave, no dle prvniho komentu jsem myslel, ze ti jde o porovnani jizdnich vlastnosti, respektive ochoty udrzet se na povrchu, kdyz to fest klouze, ne o natoceni zajimaveho videa.
Ja si nestezuju na hlinik jako takovy, furt je to pro me nejhezci dekor (drevo treba vubec nemusim a tady to hnede teprve ne), ale mel by byt citit jako hlinik (pak mi je jedno z ceho to je) a ne i po letmem dotyku mit jasno, ze je to plast a docela levny plast. Byt ten hlinik verohodnejsi vubec by mi na plochach jake jsou v A6 nevadil.
Vespod dekoru v 5er prochazi kovovy pas ktery je bud primo skutecny kov, nebo dokonale zamaskovany plast. [odkaz] Tohle musi umet i audi.
a proc bys nedal rakev? copak rakev se da pridelat jen na liziny? na ruzna sportovni auta se prodavaj ruzne druhy nosniku ktere pridelas i bez lizin, kolega se ted v US stehoval a poridil pro ten ucel rakev na M3
Zbytecne, tenhle "test" se da udelat klidne hned na kluzne plose nejakeho testovaciho polygonu - v bezpeci, kdy je kolem normalni asfalt, kde se auto v pripade vyletu z plochy zase chyti...
Ta "moje" byla tahle: [odkaz]
... a jak říkám, nemůžu říct křivého slova, materiál vypadá jako dřevo, s bohatou a výraznou texturou... a na dotyk působí jako dřevo (ať už je to cokoli).
To co posíláš je A5... ale jinak jo, čistá stříbrná asi už je trošku out, respektive jí nesmí být moc.
Vzhledem k tomu ze zrejme porád nechápes proc se tak vysmívám tem podvodníkum z Wolfsburgu tak dnes o tom docela zajímavý clánek v Süddeutsche Zeitung (viz odkaz dole).
Neco o manazerském stylu který praktikoval Mato W. je v tomto odstavci:
Diskutieren sei zwecklos, das Eingestehen des Scheiterns ebenso, erzählen Leute aus dem Konzern: "Wer aufgemuckt hat, ist niedergebrüllt worden." Das sei die Kultur von Ex-Chef Martin Winterkorn gewesen - und die der Techniker.
Americanum se dá jedine vycítat ze na to tem podrazákum z Wolfsburgu tak dlouho zrali.
Jinak díky za namáhu. Jako vzdy dopnujes informace tam kde je redakce neschopná to udelat.
Co se týce toho výpadku serveru tak to mohla být sabotáz nejakého zhrzeného VAGinisty který nevydrzel to mnozství negativních informací o svém milovaném koncernu... >:D