Novinky
WinNatural
7
to se říká "kdo ví, jestli?". Kdo jim to má po těch podvodech a opakovaných lžích věřit, že?
Přejít do diskuze
To je opravdu novinka, vzhledem že i ty "dieselgate" jednotky plnili Euro 5, tak nevím co tímhle kdo zkoušel 😉
Ex-ředitel Skansky u mne důvěru nevzbuzuje.
A zeptám se: Nesplňovaly diesly v USA také emisní normu v pohodě před vypuknutím skandálu. 😄
A zeptám se: Nesplňovaly diesly v USA také emisní normu v pohodě před vypuknutím skandálu. 😄
To netuším a osobně mi je úplně jedno kolik z toho leze CO2 navíc čím víc CO2 tím mín ostatního bordelu, který vzniká kvůli tomu, že se to musí spálit nadoraz, aby náhodou nevylezlo z výfuku o 1g víc CO2
Já bych měřil jenom škodlivé plyny a ty co nejsou jedovaté bych vůbec neřešil
Já bych měřil jenom škodlivé plyny a ty co nejsou jedovaté bych vůbec neřešil
A CO2 je co? Navíc ekoteroristi se bojí, že když se zakážou naftáky tak stoupne produkce hádej čeho? Ano CO2, takže nakonec vyhraje boj proti neškodnému CO2 ledaže by přiznali, že udělali chybu a to se nestane :no:
Když vytáhnu do reálného provozu nové auto tak emisema neprojde a je úplně jedno jestli to bude benzín, hybrid nebo CNG, protože když je něco změřené v laborce mimo realitu tak to v realitě nikdy nemůže vyjít >😁
emisni normy v laboratori podle soucasne NEDC plni, ale jakmile to zkusi podle WLTP nebo v realnem provozu, tak limity budou prekracovany o násobky nebo radove.
samozrejme, jestli motor ma poctivy SCR bez ojebavek, tak sance na plneni je.
s redukcnim katalyzátorem to je problém pri vysim zatizeni, a povoleny dalnicni limi uz nezvlada.
něco takového ale soucasne NEDC samozrejme netestuje.
takze vlk se nazral a koza zustala cela
tok je typickej urednik, podle nej je vse OK
i to, ze v realu většina naftaku vypousti mnohonásobky jedovatého NOx nez je limit
samozrejme, jestli motor ma poctivy SCR bez ojebavek, tak sance na plneni je.
s redukcnim katalyzátorem to je problém pri vysim zatizeni, a povoleny dalnicni limi uz nezvlada.
něco takového ale soucasne NEDC samozrejme netestuje.
takze vlk se nazral a koza zustala cela
tok je typickej urednik, podle nej je vse OK
i to, ze v realu většina naftaku vypousti mnohonásobky jedovatého NOx nez je limit
Ale vozy v USA homologaci dostaly. Takže emisní normu splnily.
Zde zkušebna dokázala, že vozy také splňují EURO6.
V USA měli "podvodnej" FW. V Evropě mají ve FW co ?
Nebo se jednalo o jízdní test WLTC?
Či o klasický homologační test na EURO6, na který je auto stavěno?
Mnoho otázek, ale žádné informace. Klasika politici - strašně mluví, ale nic neřeknou.
Zde zkušebna dokázala, že vozy také splňují EURO6.
V USA měli "podvodnej" FW. V Evropě mají ve FW co ?
Nebo se jednalo o jízdní test WLTC?
Či o klasický homologační test na EURO6, na který je auto stavěno?
Mnoho otázek, ale žádné informace. Klasika politici - strašně mluví, ale nic neřeknou.
ja CO2 nepovazuju za emise, to je výsledek horeni, podobne jako ze horenim vodiku dostanes vodu.
ja za emise povazuju slavny NOx, jedovaty CO, pevne castice PM, HC .. které lokalne zhorsuji ovzdusi a vedou ke znamym zdravotnim problemum
ja za emise povazuju slavny NOx, jedovaty CO, pevne castice PM, HC .. které lokalne zhorsuji ovzdusi a vedou ke znamym zdravotnim problemum
Je ale důležité postupovat tak, aby se výrobcům umožnilo naplánovat a zavést nezbytné změny a aby nebyla ohrožena role naftových motorů jako jednoho z klíčových pilířů plnění budoucích cílů pro emise oxidu uhličitého,“ uvedla ACEA.
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Jestli pak se tím hrozně jedovatým NOx už hodně lidí otrávilo. >😁 Neděláš z toho zbytečnou kovbojku?
hod sem nejakej link, ze benzin v realu neplni emisni limity (nemyslim CO2).
ja videl test 3 naftaku + turbobenzin merene na NOx a benzin s rezevou, naftak s euro6 na tom byl snad hur nez druhej s euro4 a mam pocit, ze ten treti naftak prosel.
kdyby v USA mel benzin problem s limitem v realu, tak pochybuju, ze by se to obeslo bez afery podobne te s dyzlovym VW.
to ze je motor pod zatizenim neznamena, ze musí prekracovat emise. tohle umi i neosizenej naftak s SCR
ja videl test 3 naftaku + turbobenzin merene na NOx a benzin s rezevou, naftak s euro6 na tom byl snad hur nez druhej s euro4 a mam pocit, ze ten treti naftak prosel.
kdyby v USA mel benzin problem s limitem v realu, tak pochybuju, ze by se to obeslo bez afery podobne te s dyzlovym VW.
to ze je motor pod zatizenim neznamena, ze musí prekracovat emise. tohle umi i neosizenej naftak s SCR
A mě se stalo, že jsem na STK emisní byl, ale klíček od auta jsem měl stále v kapse. A pak jsem dostal emisní protokol. Možná mají náhradní klíče od auta a nebo měří emise s vypnutým motorem. Nevím....... .
Jo a peníze si za to vzali velice rádi. >😁
Jo a peníze si za to vzali velice rádi. >😁
Zde pojednání o těch toxických plynech😒br />
[odkaz]
Např. Oxid dusičitý (NO2) je prudce jedovatý plyn.
Např. Oxid dusičitý (NO2) je prudce jedovatý plyn.
Prosím o nějaké podklady na tvrzení, že benzín, hybrid nebo CNG neprojdou emisníma normama.
Nemyslím CO2.
Nemyslím CO2.
dnesni moderni benzinove motory vypousteji maximalne o 10% vic CO2 nez odpovídající naftove, ale nemaji problém se skutečnými emisemi.
jestli EU jde o emise CO2, tak by toho lip dosahli omezenim max rychlosti na dalnici vyssim autum jako napr SUV, dodavky apod.
proc u benzinu vyssi CO2 vadi, ale u SUV nebo dodavky nevadi??
jestli EU jde o emise CO2, tak by toho lip dosahli omezenim max rychlosti na dalnici vyssim autum jako napr SUV, dodavky apod.
proc u benzinu vyssi CO2 vadi, ale u SUV nebo dodavky nevadi??
Bezva a on se někde vyskytuje v koncentrovaný podobě? Kolik lidí se s ním už na volným prostranství udusilo?
Není vyhýbavá, je stručná. Teď trochu motáš dvě věci dohromady - fyzikální a legislativní.
VW mělo a má obdobné technologie jako ostatní výrobci, v tom rozdíl není, takto podobně větśina výrobců absolvuje NEDC. Problém je prostě ta amerika, v evropě jezdí téměř výhradně auta co nejsou schopna fyzikálně splnit udávané paramtery v reálu, nicméně ty udávané paramtery vždy vychází z nějaké metodiky měření, a ta je vždy pouze relativní.
VW mělo a má obdobné technologie jako ostatní výrobci, v tom rozdíl není, takto podobně větśina výrobců absolvuje NEDC. Problém je prostě ta amerika, v evropě jezdí téměř výhradně auta co nejsou schopna fyzikálně splnit udávané paramtery v reálu, nicméně ty udávané paramtery vždy vychází z nějaké metodiky měření, a ta je vždy pouze relativní.
Vyhýbavá odpověď.
Vezmi v potaz, že tam prodávali technologii, která to ze své fyzikální podstaty splnit nedokáže.
Vezmi v potaz, že tam prodávali technologii, která to ze své fyzikální podstaty splnit nedokáže.
Sankce stanovena skutečně nebyla, nicméně vyšetřováni probíhá - to je začátek samotné dieselgate, a to vyšetřování samozřejmě musí mít nějaký legislativní rámec, a to je zjištění rozporu mezi uvedenou homologační dokumentací a skutečností. To že někdo někde nějak změřil emise a uvede že jsou větši je fajn a je sousto pro novináře, ale nemá to žádný právní základ - americké předpisy znají metodiku měřní NEDC, a tu VW splnilo.
Ta tvoje sankce ještě ani nebyla stanovena. A pokud stanovena bude, tak pak se dozvíme z jakého titulu.
Ale obávám se, že to bude z toho důvodu, že VW prodal v USA auta, která nemohou a nesplňují emisní limity.
Ale obávám se, že to bude z toho důvodu, že VW prodal v USA auta, která nemohou a nesplňují emisní limity.
Ne to jsou fakta, stačí si je dohledat 😉
A čti lépe co píšu - nijak nerozporuju že VW nepostupovalo v souladu s regulema USA, a že ho za to čeká sankce, ale uvádím na pravdou míru za co ta saknce je. 😉
A čti lépe co píšu - nijak nerozporuju že VW nepostupovalo v souladu s regulema USA, a že ho za to čeká sankce, ale uvádím na pravdou míru za co ta saknce je. 😉
Je to spíš o tom, jak to vidět chceš ty sám. 😉
Když jde jen o to tvý přiznání se, tak když to již udělali, tak se vlastně nic neděje a pokuta asi nebude a když ano, tak symbolická.
Jenže takhle to asi nebude. Proč asi. To už jsem psal.
Když jde jen o to tvý přiznání se, tak když to již udělali, tak se vlastně nic neděje a pokuta asi nebude a když ano, tak symbolická.
Jenže takhle to asi nebude. Proč asi. To už jsem psal.
Když neumíš agrumentovat, nikdo tě k diskuzi nenutí 😉
Ne podle mě, podlě američanů 😉
Nejsem věštec abych ti říkal coby kdyby, jen upozorňuju že píšeš nesmysl, protože jádro problému není v softwaru (ten se používá roky a lidé v oboru to samozřejmě vědí, včetně těch amíků), ale v tom nepřiznání ho.
V evropě se používá identický motor s identickým softwarem, a o žádný podvod se nejedná, takže už z toho je jasné že v americe je problém jinde 😉
Ne podle mě, podlě američanů 😉
Nejsem věštec abych ti říkal coby kdyby, jen upozorňuju že píšeš nesmysl, protože jádro problému není v softwaru (ten se používá roky a lidé v oboru to samozřejmě vědí, včetně těch amíků), ale v tom nepřiznání ho.
V evropě se používá identický motor s identickým softwarem, a o žádný podvod se nejedná, takže už z toho je jasné že v americe je problém jinde 😉
Další diskuze nemá smysl.
Podle tebe, kdyby to nezatajili, tak to nebude podvod? Budou čistí?
Nebudou a neprojdou.
Podle tebe, kdyby to nezatajili, tak to nebude podvod? Budou čistí?
Nebudou a neprojdou.
Já nevím kde se točíš ty, ale evidentně moc nechceš vnímat realitu. Vypusť média a řiď se pouze fakty. Ty jsou taková co jsem psal - problém VW v usa je ten že nebyla věrohodně popsána funkce emisního systému, nikoliv to že ta funkce existovala!
Ano software záměrně obsahoval testovací sekvenci, stejně jako obsahuje informace jak se má motor řidit při zátěži, studeném startu atd., stejně tak jako to mají naprogramované další automobilky co používají soft od Bosche, stejně jako mají jiní funkci ktera testuje zdali se vozdilo naopak nenachází v testovacím režimu. To jsou prostě vlastnosti řidící jednotky a nejsou podvodné. Podvodné může být to když je někdo zatají, to ano, a v tom pak spočívá ten podvod.
Ano software záměrně obsahoval testovací sekvenci, stejně jako obsahuje informace jak se má motor řidit při zátěži, studeném startu atd., stejně tak jako to mají naprogramované další automobilky co používají soft od Bosche, stejně jako mají jiní funkci ktera testuje zdali se vozdilo naopak nenachází v testovacím režimu. To jsou prostě vlastnosti řidící jednotky a nejsou podvodné. Podvodné může být to když je někdo zatají, to ano, a v tom pak spočívá ten podvod.
Točíme tu pořád dokola jedno a to samé. Pro tebe i pro mě je to o úhlu pohledu a pření se, zdali bylo dřív vejce nebo slepice.
Software záměrně obsahoval "testovací sekvenci", která se spouštěla při detekci testovacího cyklu, aby přiškrtila emise. V tom spočívá ten podvod.
Software záměrně obsahoval "testovací sekvenci", která se spouštěla při detekci testovacího cyklu, aby přiškrtila emise. V tom spočívá ten podvod.
Tak mimo snad ještě žádný ministr nebyl. Hlavně by se měly zvýšit tresty za podvody v politice. Za každý prokázaný podvod 15 let na tvrdo. Majetek ponechat v hodnotě před vstupem do politiky.
To si právě pleteš. Software je software, a je nějak naprogramovaný a nemůže tedy být sám o sobě podvodný a podobně. Software tam je právě od toho že řidí emise v různých režimech chodu motoru.
Takže příčina kauzy je právě to že funkce softwaru nebyly popsány, nikoliv to že existovaly.
Takže příčina kauzy je právě to že funkce softwaru nebyly popsány, nikoliv to že existovaly.
Nepopsali to (důsledek), protože dobře věděli, že jimi provedená SW úprava je mimo rámec zákona (příčina).
jj
PLANÝMI KECMI A TRAPNOU LABORATORNÍ ZKOUŠKOU SKOROČESKÝ DÍZLPOPELNICE [odkaz] SUPERB TUHLE DÍZL VW AFÉRKU NEUONDÁTE 😉 TO SI PIŠTĚ [odkaz]%3AVOW3 TO JEDE DÁL JAK ROZJETEJ VLAK - PODLE PROGRAMU. LHALI/USVĚDČIT/KÁT SE BUDOU/ZPRÁSKAT A ZAPLATIT. Až potom následuje diskuze JAK DÁL?? Co s tím na silnici??
Každopádně reálný provoz DÍZLPOPELNIC NA SILNICI je NEBE a DUDY oproti testu, což je podstata toho DÍZL PROBLÉMU [odkaz] [odkaz] na pozemních komunikacích ČR [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :no:
PLANÝMI KECMI A TRAPNOU LABORATORNÍ ZKOUŠKOU SKOROČESKÝ DÍZLPOPELNICE [odkaz] SUPERB TUHLE DÍZL VW AFÉRKU NEUONDÁTE 😉 TO SI PIŠTĚ [odkaz]%3AVOW3 TO JEDE DÁL JAK ROZJETEJ VLAK - PODLE PROGRAMU. LHALI/USVĚDČIT/KÁT SE BUDOU/ZPRÁSKAT A ZAPLATIT. Až potom následuje diskuze JAK DÁL?? Co s tím na silnici??
Každopádně reálný provoz DÍZLPOPELNIC NA SILNICI je NEBE a DUDY oproti testu, což je podstata toho DÍZL PROBLÉMU [odkaz] [odkaz] na pozemních komunikacích ČR [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :no:
To je příčina, auta na homologace upravuje nějakým způsobem každá automobilka.
Evropský dopad není žádný, tady legislava nic takového nevyžaduje.
Evropský dopad není žádný, tady legislava nic takového nevyžaduje.
To je pouze důsledek.
Nepopsali to, protože by popsali svůj podvod.
Jinak, my tu řešíme především evropský dopad.
Nepopsali to, protože by popsali svůj podvod.
Jinak, my tu řešíme především evropský dopad.
Nemáš pravdu. Vůbec nejde o software jako takový, problém v usa je v tom že musí být přesně popsán mechanismus fungování systému řízení emisí ať je jakýkoliv, a vw tam tuhle funknci nepopsalo. A v tom je od začátku ten hlavní problém.
A já už jsem tu jednou napsal, že proto ten soft taky napsali - aby ovlivnil měření. Ale záměrně to americké, kde to "bylo potřeba". Pro evropské měření je to jedno, limity jsou tak vysoké, že se tam vezou tak i tak.
Ale znovu zopakuji. Když bez softu budu mít PŘI MĚŘENÍ emise 20 a se softem třeba 10 a limit pro splnění je cokoliv méně než 25, tak je to prakticky úplně jedno.
Zapni hlavu.
Ale znovu zopakuji. Když bez softu budu mít PŘI MĚŘENÍ emise 20 a se softem třeba 10 a limit pro splnění je cokoliv méně než 25, tak je to prakticky úplně jedno.
Zapni hlavu.
ty to nehrajes ze si de*bil. v clanku je jasne napsane ze soft ovlivnoval i evropske mereni.
To je zase další bombastické zjištění novinářů.
Koncern (a nejen ten, na to jsou kabrňáci především asiaté) chce po dodavatelích slevy furt. Pohnou se ceny surovin na trhu a do měsíce se jede na jednání o ceně dodávek.
Nic nového pod sluncem. Jen to v obraze málo informovaných a nezasvěcených může, a jak koukám taky vyvolává, zděšení a paniku.
Koncern (a nejen ten, na to jsou kabrňáci především asiaté) chce po dodavatelích slevy furt. Pohnou se ceny surovin na trhu a do měsíce se jede na jednání o ceně dodávek.
Nic nového pod sluncem. Jen to v obraze málo informovaných a nezasvěcených může, a jak koukám taky vyvolává, zděšení a paniku.
Opravit se "musí" proto, že ŘJ obsahuje "falšovací sekvenci kódu" pro měřící cyklus. Jde v podstatě o imaginární problém (který v reálu nejspíše nikdy nenastane), ale je podstatou této kauzy. prakticky jde jen o to slovo "falešné/cinknuté", jakmile sekvenci jednotka obsahovat nebude, jsou "čistí" resp. už to nebudou de jure podvodníci se SW.
Pořád ti uniká základní věc. Euro normy jsou tak benevolentní pro test, že projde prakticky cokoliv (přehuštěné pneu, odšroubované zrcátka, odpojený altík, jízda z kopce, zrychlování v řádu desítek sekund, atd.). Že to v reálu vypadá naprosto jinak, o tomhle jsou ty následující články.
to byla pouze ukazka dulezitosti Tokova prohlaseni. oni udelali analyzu toho sestkovyho softu? vi nekdo jestli je cinklej nebo ne? podstatna bude zkouska 189 bez cinku. pak je varianta projde - neprojde. reseni nechat - srotovat.
To je přece logické, že ovlivňovaly. Nicméně to nevylučuje zjištění, že by prošli i bez něj.
Jen ty emise nejspíše měli ještě o fous lepší. Neboli zjednodušeně řečeno, když jsem pod limitem, je jedno jestli o pět (bez) nebo o dvacet (s).
Jen ty emise nejspíše měli ještě o fous lepší. Neboli zjednodušeně řečeno, když jsem pod limitem, je jedno jestli o pět (bez) nebo o dvacet (s).
Ten projde taky.
Limity má mnohem volnější a "euro test" je svou konfigurací natolik benevolentní, že není důvod neuspět.
Limity má mnohem volnější a "euro test" je svou konfigurací natolik benevolentní, že není důvod neuspět.