Nová generace Nissanu Navara je nekompromisním pick-upem vytvořeným pro těžkou práci, s novou víceprvkovou zadní nápravou ale výborně funguje i na silnici.
Opravdu tam jsou tři poctivé diferenciály ? Proč tedy má závěrku jen ten zadní a nemá ji přednostně ten mezinápravový ? A jak u středového diferenciálu bez závěrky funguje odpojení předního pohonu, dyť by se auto muselo hned zastavit... ;-\
se mi tento typ aut líbí, jen z pohledu člověka co navštěvuje autem i město je to nesmyslná volba. Za mě je asi nejlepší Ford Ranger a nebo nová Toyota Hilux. :-)
Na to jsem opravdu zvědavý, vzhledem k tomu, že Nissan má s kombinací rámové konstrukce a nezávislého zavěšení už zkušenosti z modelu Pathfinder, očekávám hodně. Pathfinder zvládal nerovnosti příkladně.
Navara středový diferenciál nemá, na rozdíl od L200. V režimu 4H jde o pevné připojení přední nápravy, stejně jako u Hiluxu. Na suchém asfaltu se s tím jezdit nemá, protože hrozí poškození při zatáčení - absence diferenciálu nutně způsobuje pnutí v hnacím řetězci...
Navarru ( np300 ) jsem obhlidl u Nissanu někdy před měsícem. Sedl jsem si do ní, na ní, pod ní, poklepal jsem na plechy a plasty uvnitř. A? Jednoznačně zklamání! Vnitřek je zpracovanej typu Dacia Duster. Dokonce bych rekl, že jeste hůř. Sedačky byly jediny, které se mi libili. Ten vnitřek je opravdu katastrofa. Řadící páka se autobusacky kevlala úplně stejně jak u stareho Terrana. No a z venku to na mě celkove působilo stejně jak zevnitř. Až moc plechove, levne, místy nedodelane. Oproti staršímu Rangeru nebo Amaroku je np 300 o level nebo spíš dva nize. O proti nové Hilux je to úplně mimo mísu. Hilux je momentálně o galaxií dal. O třídu dal od Amaroku a Rangeru. Za me je np300 - nejhorší z nových pickupu a po pravdě velké zklamani ( viděl jsem verzi 120Kw sociál i top).
Jak já miluju ty expresivní výrazy... Nezastavitelný... Pracant... Dříč....
Tak nějak chápu nadšení, ale zajimalo by mne, proč Nissan musel, po uvedeni nové Navary, vracet předchozí generaci, jako pracovní nástroj... Čím to asi bylo, že?
Laskominu, v podobě tří diffu, uz tu objasnili ti, kteří tomu rozumí vic, jak prezentátori.
Taky by mne zajimalo, jak si nezávislé zavěšení poradí pri dlouhodobé zátěži kolem tuny na korbě. Nezávislé bude asi domenou lifestylovek a pracanti, tedy jestli si tak Nekdo Navaru koupí, daji přednost perum....
mne sa tieto pickupy priznavam moc pacia..... a su to vlastne este jedny z poslednych skutocnych terenakov v tej dnesnej zaplave roznych hrkaliek a crossoverov ktore sa terenne len tvaria ale clovek sa s nimi boji vyjst co i len na polnu cestu... ked chces v dnesnej dobe hrkaliek a fejkovych terenakov nejaku skutocnu serioznu terennu masinku tak musis uz ist prave do aut ako hilux L200 ranger alebo navara.... to su skutocne seriozne terenaky... s L200 mam aj nejake tie prakticke skusenosti ( so starsimi generaciami ) a v lepsom aute do terenu som este nesedel.... ;-) ... jasne nie su to auta do mesta... tam bude lepsie citigo alebo swift .. ale keby som mal ranc a peniaze a nemusel zit v pazuroch mesta tak si kupim prave nieco taketo ako L200 alebo hilux..... su to vskutku uzasne vozy..... a velmi oblubene su napriklad aj v australii... ktora je v predajoch aut dnes uz automobilova velmoc ;-) ... L200 aj hilux bude idealne auto na zivot v lone australskej prirody daleko prec od ludi a chaosu velkomesta :yes:
PS: novy pajero sport na podvozku L200 je uzasny.... snad casom pride aj k nam aj ked u nas taketo vozy dnes uz moc nefrcia.... dnesni ludia za milion uz radsej evoque... divne no co uz ...
zvenku obrovské, ale uvnitř se pět (nebo alespoň 4) dospělých lidí neposadí (kabina je prostě pořád příliš krátká a na zadních sedadlech je málo místa v podélném směru) a na korbu se toho taky moc nevejde...