Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: I na Slovensku mají civily: Podívejte se na absolutní policejní všehochuť!

Policie v Česku zakoupila padesátku neoznačených Octavií pro měření rychlosti. Na Slovensku však tuto úlohu zastávají i vozy jako Peugeot 208, Kia Cee´d či Audi A4.
Zpět na článek
16. 12. 2015 08:31
SR
Slovensko je na rozdiel od ČR policajný štát.
16. 12. 2015 10:02
Re: Civil funguje všude
Dodávka s vlajícím peršanem v zadních dveřích...
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 09:01
Re: Slovensko je policejní stát
Nezlob se na mne, ale nezastavils? Ne.... a brečet, že jiného nepokutovali nemá smysl a že tam stojí účelově? No právě pro takové, jako jsi ty >:D Tohle tlachání mne vždy velmi pobaví. Když už si to projel, tak si alespoň přiznej, že si to pokazil a nesváděj to na vše okolo....
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 10:06
Re: Civil funguje všude
Peršan jako koberec, nebo peršan jako národnost? >:-[] >:-[]
Avatar - Dinar
16. 12. 2015 13:01
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Nezbaví! Nezbaví tě ani jednoho, tento stát neumí vymáhat právo, zákonů je dost, prostředků k jejich vymáhání taky, přesto se to neděje, každý týden slyšíš alespoň o jednom feťákovi bez papírů, kterého naháněli tři policejní hlídky... už počtvrté toho samého, a co? No, jel autem zas. Myslet si, že efektem znásobení počtu aut s radarem pod maskou bude méně feťáků na silnicích, může opravdu jen Naiva Naivovič, zblblý silnou (to uznávám) propagandou policejních složek.
Podstatou pořízení většího počtu těchto aut, je vybrat více za lehko vymahatelné přestupky. :-!
Avatar - Dinar
16. 12. 2015 10:59
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Smyslem nákupu nové policejní "techniky" není zvýšení bezpečnosti na silnicích. Jsou sice pořád lidé, kteří nechápou podstatu a každému utažení kohoutu a posílení represe, jejíž účelem je jen a pouze zvýšený výběr "daní", tleskají a rozepisují se o tom, jak je třeba těm agresivním pirátům zatnout tipec, sušnej člověk se přece nemá čeho bát apod. Nedochází jim, že s každým dalším takovým autem se zvětšuje šance, že tu svou pětistovečku za 61 v padesátce nevytáhnou jednou, ale třeba dvakrát za rok, a že to je to, o co státu jde. Moc jsem se pobavil při čtení debaty pod článkem o nových octaviích pro pčr, nejlepší byl ten čestný policista, kterej to s náma myslí dobře a měsíčně jako dálniční hlídka udělí 3-5 pokud za rychlost. >:-[] Proti podobným pohádkám je ta O smolíčkovi krutě pravdivé sociální drama. ;-)
16. 12. 2015 08:35
Slovensko je policejní stát
Mám ho rád, ale těch ochraňovačů je tam přespříliš
Jen jednou jsem se dohadoval s policajtem o tom za co mě dávají pokutu a to právě tam. Bylo to za stopku. Řekl jsem jim, že tam stojí účelově a že jejich krajana, který jel predemnou nechali bez povšimnutí. Řekli mě, že se na této křižovatce stávají nehody a proto tam stojí (cca 15o m za křižovatkou) O tom, že by nějak nechali zvýraznit stopku, která je na tak vysoké tyči, že ji z auta není vidět neuvažovali. Oni dostali svých 2o € a měli splněno.
16. 12. 2015 13:26
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Budiž, Budu tedy Naiva Naivovič Naivčenko...
Že je v našem státě chabá vymahatelnost práva je jen a jen NAŠE chyba. A znovu opakuji NAŠE chyba. Nikoho jiného. NAŠE. My volíme. A evidentně volíme mizerně.
Ano, mohu za nákupem vozidel vidět zbytečné utrácení peněz - ale nevidím
Ano, mohu uvažovat ve smyslu, že cílem je jen vybrání co nejvíce peněz za "nesmyslné" pokuty za rychlost - ale nevidím, protože mi to přijde s odpuštěním jenom jako hospodské kecy
A podle toho, jak často potkávám špínu na silnicích (nájezd cca 45 - 50000 ročně, z toho 15000 ročně jezdím "pouze" za prací), hodnotím situaci na silnicích jako poloviční anarchii, kterou je potřeba řešit represí. Na silnici musí platit pravidla, jinak i v tomto směru budeme inklinovat směrem na východ...jak myšlením, tak množstvím zmrzačených lidí. Nechci ani jedno.
Naiva N. Naivčenko
Avatar - Uživatel_5340709
16. 12. 2015 12:05
Re: SR
Ale to je přece Rus...................... :-!
16. 12. 2015 09:08
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Jistě, výjezd z Ružomberoka směrem na Poprad...tam zcela nesmyslně. Při pracích na dálnici na SK s oblibou snižují rychlost na 60km/h a to i v případě, že se jedná o udržení 4pruhu. Měřívají i za nájezdem ze Žiliny směrem na Blavu, výjezd z Bytče atd...

U nás se o tom snad ani není třeba bavit.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 12:06
Re: pěkná ukázka možností policejního státu
Opět budu asi působit jako obhájce policie, ale dohleda ukradené vozidla, které mohou už druhý den být tisíc km na východě rozebrané je skoro nepravděpodobné, to by nám ta auta museli sledovat celou dobu co jezdí. Kdežto s propadlou STK, když budeš jezdit a náhodou tě zastaví, tak tě chytili přímo při činu.

Obecně si myslím že jsou tu daleko horší zákony, jako třeba nemožnost policie řešit pohřešované osoby ihned, různé vloupačky na pozemek atd, kdy dojde k přímému ohrožení a oni nic neřeší..... Je toho spousta, ale všichni vidí jen tu buzeraci za to, že něco nedodrželi, které je dle mého alespoň uchopitelná a podchytitelná, protože propadlou STK může mít právě takový vrak, který způsobí nehodu, stjeně tak jeho řidiči většinou nebývají až na výjimky uplně lidé bez poskvrny, pocitvý člověk by nevyjel s takovým autem, že?
Avatar - PlumJelinek
16. 12. 2015 09:01
Re: Ve střehu
Přesně tak, jezdí v civilu a jezdí v něm pěkní parchanti. Nedávno jsem je potkal na D1 před Brnem, když jsem je firemní Audi A6 dojel v levém pruhu, začali mi zrychlovat a cca ve 180km/h uhnuli do pravého pruhu a prudce zabrzdili. Měl jsem štěstí, že mi v tu chvíli intuice říkala, že tady něco nehraje a nepředjel jsem je, pouze jsem se dostal na jejich úroveň, kde jsem viděl na palubce kameru a v autě dva pitomce v čepičkách, jak se po mě otáčejí.
16. 12. 2015 12:46
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
I kdyby silnici zbavili sta idiotů, beru takový výsledek všemi deseti. I kdyby zbavili silnice 100 feťáků, beru takový výsledek...
Ono se dnes Radku mluví o mrtvých na silnicích. Ale méně se ukazují lidé, kteří nehodu přežili... s trvalými následky...
A Boží spravedlnost je už taková, že špíny tohle přežijí bez úhony
16. 12. 2015 16:11
Re: Ve střehu
Protože je to přirozená, bezpečná a zcela vyhovující rychlost?
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 10:57
Re: pěkná ukázka možností policejního státu
Myslím že ani netušíš, jaké má policie kapacity v jiných oblastech než jen v případě dopravní policie.Tohle je web o autech, proto se tu ukazjí auta ;)
Avatar - DRBNUTY
16. 12. 2015 17:17
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Ano, mohu za nákupem vozidel vidět zbytečné utrácení peněz - ale nevidím...mohol by si skúsiť vymeniť očného keď nevidíš...
Uvediem Ti priklad:kamarat je kriminalista a ukradli mu mesiac stary sluzobny fotoaparat.Jeho zamestnavatel Policia SR chcela od neho aby zaplatil sumu za ktoru ho policia kupila.On by to aj urobil, lenze problem bol, ze chceli od neho dvojnasobnu sumu za aku sa predaval v obchodoch, za tolko ho totiz kupili.On povedal, ze on si kupi novy fotak sam a nebude platil policii za ten ukradnuty.Oni nesuhlasili, suhlasili az ked sa zacal vyhovarat súdmi.Takze vsetko co sa kupi za statne, je hlavne preto, aby sa na tom niekto nabalil a ak to nevidis, si fakt naivny a ak si fakt naivny, mozes mi pozicat milion, ja Ti ho urcite vratim >:D
16. 12. 2015 08:57
často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Podobně jako u nás se i na Slovensku často měří na přehledných a bezpečných úsecích, kde se dá vybrat nejvíce peněz, protože tam je to nejjednodušší a i ten nejsvědomitější řidič se může občas zapomenout.

Máte jakýkoliv materiál kterým můžete doložit své tvrzení? Děkuji.
Avatar - flepper
17. 12. 2015 00:34
Re: Policajny stat
Suhlasim s tym porusovanim zakona ano som zato aby sa davalo pozor na semaforoch, plnej ciare, dvojitej plnej ciare, hadzanie smeroviek, ....vsetko toto ano ...ale ta buzeracia okolo rychlosti mi pride absolutne nevhodna. Nevidim problem ist po prazdnej dialnici opakujem prazdnej aj 180 v noci su useky kde sa to jednoducho da a nevidim v tom problem....idim ale problem tu 180 pocaj rusnych dni kedy taky vodic potom len vsetkych vyblikava a moze sposobit paniku- niekedy jednoducho nieje mozne sa zaradit. Ale merat 50 na vypadovke z Presova ( smer poprad) kde je 4 prudovka je hadam vrchol debility......to iste pri vstupe do Prešova z dialnice ...preco je tam 60???? To medzi dedinami vsade kde sa pripajaa cesta by potom mali byt 60.......toto mi pride ako cista buzeracia. Zrovna vcera som siel autom a medzi dedinami si to nejaky super bezpecny vodic brazdil rychlostou 60 tachometrovych !!! medzi dedinami !!! To sposobi omnoho viac nervozity na ceste ako keby sme sli 100-110 na prehladnom useku ! Jeden vodic so 60 kolona za nim nervozita stupa a je to omnoho nebezpecnejsie ako prekrocenie rychlosti o 10km/h ....
16. 12. 2015 22:04
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Nezmysly.
Mentálny Afričan nedokáže pochopiť, že dodržiavanie zákonov je predpokladom dobre fungujúcej spoločnosti a aj bohatstva.
Keď je niekde 50, tak idem 50, no tak 55, a pokuty neplatím. Afričan ide 61 a platí. A to je dobre, lebo Afričania sú nebezpeční nie len na cestách.

Aspoň keby ten Afričan bol macher nie len pri porušovaní zákona, ale aj pri platení pokuty. Ale on nie, to bude vyplakávať a hádzať vinu na iných.
Avatar - JohnST
16. 12. 2015 17:18
Re: Ve střehu
Na slovensku toto nie je mozne nakolko auta su vybavene radarom aj v zadu a ked taketo auto dobiehas napr 150km/h tak ta odmeria a nasledne zastavi...
16. 12. 2015 12:37
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Jejda, ale ty policejní auta tu spinu neuklidi. :-(
Avatar - Individualita
16. 12. 2015 11:24
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Je to tak. Druhým rozměrem je samozřejmě účelové vypisování tendrů na nepotřebné i potřebné vybavení, ze kterých jistí lidé něco mají.
Avatar - Brandon Walsh
16. 12. 2015 10:16
máme "civily"
a ešte medzi nimi meníme aj špz, aby náhodou si niekto nezapamätal.
16. 12. 2015 09:26
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Za celých 20 let co řídím jsem dostal 2x pokutu za překročení rychlosti. Nejdříve v obci hrušová, kdy na přehledném úseku při výjezdu směr Olomouc jel přede mnou traktor, ze kterýho padalo bahno, od kol odletovaly šutry a já ho rychle předjel a ihned upravil rychlost na 50. Ve chvíli předjíždění mi naměřili 62, myslíš, že se někdo zabýval tím, jak během svý jízdy traktor s nezajištěným a padajícím hnojem, stejně jako s nánosem kamení a bláta na kolech znečišťuje komunikaci a způsobil ji velmi nebezpečnou? Kdepak...

Podruhý v Ružomberoku jela na čtyřpruhu starší Avia, která čmoudila tak, že za ní naprosto nebylo vidět. Měl jsem tam 61, bylo to sice za lidovku, ale taky kluci nerozumněli tomu, že měli odstavit Avii.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 09:02
Re: mnohem větší byznys
No, divil by ses, ale dávám si tam při řízení větší bacha, než u nás :-) Ještě jim tak cpát Eura... tůdle! >:D
16. 12. 2015 14:41
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
OK. Neshodneme se. Každý dle svých osobních hodnot.

Můj úhel pohledu na smysl nákupu policejních neoznačených vozidel - Souhlasím s ním a je to pro mě argument směrem k PČR, že jako občan jsem jim poskytnul dostatek prostředků ke konání jejich povinností. Souhlasím i s represí za účelem dodržování zákona o provozu na pozemních komunikacích. A očekávám od PČR výsledky.

Volby - reagoval jsem na tvou poznámku o vymahatelnosti práva a sdělil ti vlastní pohled, proč právo v České Republice není na úrovni civilizovaných států. Stojím si za tím.

Kontext zmrzačených lidí na silnicích je ten hlavní argument, proč existují pravidla silničního provozu a proč existuje dopravní policie, potažmo proč se kupují policejní vozidla. Jestli tohle nejsi schopen pochopit, nemám s tebou nadále o čem vést debatu. Nezlob se.
16. 12. 2015 12:35
Re: Slovensko je policejní stát
..ked im to dovolíme... Ano Slovensko je policajný štát a pomaly sa slučka uzatvára..nestraším, stačí sledovat kam to smeruje....
16. 12. 2015 12:33
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Zůstanu tedy oslíkem. Té špíny na silnicích je moc...
16. 12. 2015 11:07
Re: pěkná ukázka možností policejního státu
No právě že asi netuším. Jen co tak znám z doslechu. A nejsou to veselé přihody. Snaha nalézt ukradené auto a dopadnout pachatele nižší než s jakou vervou se hledá třeba prošlý obvaz při buzerační "kontrolní kontrole".
Nebo vlopupačky co se přihodily v mém okolí. Myslím že zloději mohou být v klidu. Samozřejmě pokud mají v pořádku trojúhelník a lékárničku a dodržují maximální rychlost. ;)
16. 12. 2015 10:24
Re: Slovensko je policejní stát
Nepochopil jsi. Já přestupek spáchal a nebrecel jsem k vůli pokutě. Štvalo mě, že oni věděli o tom že ta značka není šťastně umístěna. Dokonce jsme se tam šli podívat. Tady jde o tu prevenci. To je to co někteří nechápete.
16. 12. 2015 09:31
Civil funguje všude
Zrovna včera jsem si užil v Německu. Kousek za hranicemi se na mě nalepila stříbrná A6 a po chvíli mi hodila myšku a rozsvítila POLIZEI, po kontrole jsem neujel ani 5km a už mě tlačilo na odpočívalo černé C-Klasse s povědomým blikajícím nápisem.
Aby toho nebylo málo, tak za půl hodiny si mě ještě z kolony vybral řadový policista s plácačkou.
;-)
16. 12. 2015 13:05
Re: Ve střehu
A prečo jazdíš na D1 180...?
16. 12. 2015 13:03
Re: SR
Vďaka bohu za to. Inak by to vyzeralo ako v Rusku alebo horšie.
16. 12. 2015 10:50
pěkná ukázka možností policejního státu
Pěkná ukázka možností policejního státu. Kdepak pátrání po zločincích, zlodějích, vrazích a násilnících. Rychlost a její překračování, to je to co občana nejvíc trápí. Co kdyby se nám ten plátce daní a volič náhodou zranil. Tomu je třeba zabránit a taky si trošku přilepšit výběrem dodatečné rychlostní daně. ANO bude líp. ;-)
Avatar - DRBNUTY
17. 12. 2015 21:42
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Skyactive a ten registracny poplatok neplati len pre uplne nove auta, ale aj na starsie auta.To znamena, ze ak si za 10 rokov budes chciet ten Focus ST doviezt jazdeny zo zahranicia, ked bude mat hodnotu 6000 eur, budes musiet zaplatit rovnakych 1700 eur registracny poplatok + Kontrola originality + STK, emisna + poplatok do recyklacneho fondu + prelozit doklady od vozidla =priblizne 2000 eur, co je jedna tretina hodnoty auta.
Inac tu mas vysku registracnych poplatkov ak ta to zaujima:
Výkon Poplatok
do 80 kW 33 eur
nad 80 kW do 86 kW 167 eur
nad 86 kW do 92 kW 217 eur
nad 92 kW do 98 kW 267 eur
nad 98 kW do 104 kW 327 eur
nad 104 kW do 110 kW 397 eur
nad 110 kW do 121 kW 477 eur
nad 121 kW do 132 kW 657 eur
nad 132 kW do 143 kW 787 eur
nad 143 kW do 154 kW 957 eur
nad 154 kW do 165 kW 1 157 eur
nad 165 kW do 176 kW 1 397 eur
nad 176 kW do 202 kW 1 697 eur
nad 202 kW do 228 kW 2 047 eur
nad 228 kW do 254 kW 2 467 eur
nad 254 kW 2997 eur
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 03:20
Re: Slovensko je policejní stát
Nie, nemôže byť rád!
Ide o princíp, a netvrď mi, že si sa na Slovensku nestretol so zlým značením, pretože ja už nejedenkrát. Mnohé stopky alebo aj zákazy odbočenia/otáčania sú umiestnené nevhodne až takmer "neviditeľne" alebo skryto. A práve takéto miesta policajti (aj mestskí) zneužívajú na vyberanie pokút, namiesto riešenia situácie. A to naozaj nase.rie.
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 03:14
Re: Slovensko je policejní stát
Kolegovia síce majú do istej miery pravdu, ale nie úplnú, lebo nevedia ako to tu chodí, pokým sa s takou situáciou nestretnú. To ich tak trochu ospravedlňuje, ale musím sa Ťa zastať, pretože som sa s týmto už nejedenkrát stretol. Naši policajti majú skutočne vytipované takéto pasce (zle umiestnené značenie, alebo povedzme aspoň v nie ideálnom zornom poli vodiča, napr. z dôvodu prekrytia konárom stromu, a pod.) a zámerne tam striehnu na vodičov, pretože vedia, že sú to miesta, kde s istotou zarobia. Najmä na vodičoch, ktorí tým miestom denne neprechádzajú a nevedia ako to tam chodí. Dá sa povedať, že je to buzerácia, a namiesto toho, aby riešili značenie, tak tieto miesta zámerne zneužívajú. V takom prípade je dobré podať aj podnet na riešenie značenia, len to u nás trvá častokrát "úradnícky" dlho. Tak sa človek niekedy na to za tú "dvacku" aj vykašle, lebo má dôležitejšie veci na práci, ako riešiť to, čo by mala polícia s príslušnými úradmi. Tí sú si toho zase dobre vedomí a neoberú sa o "zárobkové miesto". A voda tečie ďalej. Len sú žiaľ aj miesta, kde sa kvôli zlému značeniu stali vážne dopravné nehody s následkami smrti. Napriek tomu riešenie trvá často pridlho a všetci sa v takýchto prípadoch vyhovárajú na tú druhú stranu (policajti, dopravné odbory príslušných úradov, ...).
16. 12. 2015 21:55
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Keby si bol jedným z tých pracujúcich, nezdalo by sa ti to nezmyselné.
16. 12. 2015 15:18
MPR
Davno tvrdim, ze vseobecne plosne platna MPR je nonsens, vhodna akurat na buzerovanie a vypalovanie.
Riesenim je DPR - doporucena rychlost a kriticke useky oznacene usekovou znackou alebo zonou (obytne a pod.) Nasledne na to stazit ziskanie vodicaku.

Bezne meranie nezohladnuje nebezpecnost prekrocenej rychlosti, kde 60 vo frekventovanej casti mesta je vacsi priestupok, ako 80 na pri tabuli obce, kde uz niet ziadneho domu a kde zelene gumy najradsej meraju.

Rovnako je nebezpecnejsia 100ka mimo obce v useku plnom neprehladnych zakrut, kopcov, pritom s pokutou za 20Eur ako 170ka v noci na prazdnej dialnici s pokutou 100eur.
Avatar - Nadzvukovy
16. 12. 2015 12:23
Re: Slovensko je policejní stát
.... A potom si sa prebral, lebo Blava je vodny tok pri Trnave !!!!
https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Blava
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2015 12:13
Re: Fotogalerie
Myslím, že taková galerie byla nedávno na autoforu, včetně míst výskytu apod.
16. 12. 2015 11:53
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
a do kameňa
16. 12. 2015 10:39
Re: mnohem větší byznys
biznis v zmysle vysky pokut.
Avatar - pumpkin
16. 12. 2015 10:29
Re: Fotogalerie
V prípade policajných áut to podľa krajov moc nefunguje, pokojne ťa v BA zastaví Golf s trenčianskom značkou a zas opačne.
Avatar - Individualita
16. 12. 2015 10:23
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Já měl v ČR 2x rychlost a 1x parkování. Dovolené v zemích mimo EU nepočítám >:-[]

Ale co mě opravdu štve je to, jak měří rychlost na těch nejbezpečnějších úsecích. Sakra měli by si stoupnout před školy nebo do ulic s vysokým počtem chodců atd. Jenže oni zásadně měří na širokých dvouproudých ulicích s trávou okolo v průmyslových čtvrtích a podobně. Prostě tam kde by bylo záhodno dát aspoň 70. Hovada.
16. 12. 2015 09:58
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
materiál akože ofiko z ministerstva vnútra? Akože policajti urobia prieskum a vytrúbia, že merajú tam, kde sa najlepšie a najľahšie kasíruje? V našej obci stávajú často pri škole, ale aby si sa netešil, tak večer, decká ich nezaujímajú. Večer len odstavujú autá, či máš technickú, všetky ústrižky ústrižkov, doklady, však niečo vždy nájdu. V našej obci sú nehodové úseky (pravidelné nehody). Nikdy! Nikdy tam nemerali rýchlosť. Po náročných zákrutách je centrom rovina, kde všetci prekračujú rýchlosť. Nikdy! Nikdy tam nemerali, ale furt stoja večer pri škole a buzerujú nie za priestupky, ale na náhodku. Slovensko je policajný štát, ktorý si už nezadá so socíkom. Máme 3x viac policajtov ako fíni. Zastavujú bezdôvodne, len kasírovať a kasírovať.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 09:49
Re: Slovensko je policejní stát
Já se přiznám, že většinou se také klidním, nechci platit, ale po Praze kdyz se opravdu potřebuješ někam dostat, se někdy holt musím nacpat někam, což není vždy nejkorektnější, ale i tak jsem pořád mezi těmi pomalejšími >:D

Zrovna včera jsem viděl parádní situaci, kdy na Zličíně u Tesca borec v X6 objel frontu protisměrem (podotýkám, že pruhy jsou odděleny betonovým středovým svodidlem jaké se dávají na dálnicích) a pak se divil že ho do křižovatky nechce nikdo pustit a protijedoucí auta sjíždějící z dálnice na něj troubí.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 09:25
Re: Slovensko je policejní stát
este keby nakupovali japoncov to by len bolo potom .... zatial stale plati ze ked uvidis auris alebo civic ci mazdu 6.... tak mozes byt v pohode >:D .... ale je fakt ze skody kie seaty vw aj audi.... tu treba byt na pozore... a prave tychto znaciek je u nas hodne.. takze si moc nevyberieme .... prekvapila ma ta mala civilna 208micka... tu som zatial este nikde nestretol chvalabohu ;-)
Avatar - Individualita
16. 12. 2015 09:17
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Ty snad ten pocit nemáš?
Avatar - speedfred
16. 12. 2015 09:12
Re: mnohem větší byznys
Raz za čas zájdem domov na SK ,ale z tých policajných kontrol je mi zle :no: a to idem po slovači cca 100km.
Avatar - fOE
16. 12. 2015 08:36
mnohem větší byznys
"To však není nic proti Slovensku, kde si z měření rychlosti udělali ještě mnohem větší byznys než u nás."

Tuhle myslenku by mohl autor rozvest, vzhledem k tomu ze az na Skodovku, kterych jezdi precijen nejvic, vlastne vsechna ta auta jezdi na slovensku v 1-2 kusech (ty lepsi kousky byli puvodne zakoupene pro policejni reditelstvi a postupne doslouzila u beznych utvaru, treba ona S4, nebo C63 AMG) a celkove jich nebude vic nez v CR.

Jinak tolik ruznych neoznacenych aut, Ozzmanove srdce zaplesa, to Slovensko musi byt "prevence" raj! >:-[] >:D
16. 12. 2015 23:05
Re: Slovensko je policejní stát
Vymlouvat se tedy umíš,ale příště se raději lépe dívej a dodržuj co máš.
Avatar - speedfred
16. 12. 2015 20:29
Re: Civil funguje všude
kua,chlapci bavíte :yes: :yes: :yes:
Avatar - sargis
16. 12. 2015 13:45
Re: Ve střehu
Ked su normy na vyber pokut, netreba sa cudovat. Osvetu to nerobi, poriadok na cestach vsak (ciastocne) ano.
16. 12. 2015 11:58
Re: pěkná ukázka možností policejního státu
tak mne pri krádeži auta rovno povedala tetuška na stanici pri polhodinovom vypisovaní A4 zápisnice na povojnovom stroji, že ju asi nenájdu, ale keď mi o pár dní prepadne technická, to by mi našli hneď. Hlavne, že fízli majú teraz na oktávkach superhajtek majáky prví v eu, na to máme.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 10:11
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
mna tiez raz zastavil leon... ale klasicky oznaceny s majakmi ... udajne som nedal prednost chodcovi .. ktory cakal na ostrovceku medzi dvoma dvojprudovkami aby mohol prejst na druhu stranu.... tiez to slo dohovorom.... teraz si viac vsimam ake auta jazdia za mnou ked minam prechody pre chodcov

raz davnejsie este ked som siel s otcom s jeho sluzobakom ako spoluajzdec tak pri vyjazde z PO na KE ako je 80tka v kopci este pred dialnicou ho zmerali ... tak samozrejme ... sme sa dohodli ze pred mamou doma ani muk, ze sa nic nestalo... lebo to by oco doma dostal >:D
Avatar - Dinar
16. 12. 2015 14:26
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Je s podivem, jaký problém někteří máte s udržením se tematu. Mluvíme o smyslu nákupu dalších neznačených policejních aut a ty tu meleš o volbách a o inklinaci k východu... Kdybys měl potuchy, jak to na tom východě funguje, věděl bys, že právě tam je policejní represe na silnicích nejsilnější a přitom džungle na nich nejvyšší. Ty bláboly o zmrzačených lidech v kontextu této diskuse už ani nebudu komentovat, to je dobré tak na Novinky. :-O
Avatar - Achernar9
23. 12. 2015 07:42
Re: Slovensko je policejní stát
To označení Blava pro Bratislavu používají i rodilí bratislaváci a celkem dost často. A je to zažítý snad už od nepaměti... :-)
Avatar - Achernar9
23. 12. 2015 07:36
Re: Ve střehu
To bílý Mondeo jezdí velice často v Brně po výpadovce na Svitavy kolem Glóbusu. Střídá se tam se stříbrnou Oktávkou.
17. 12. 2015 23:30
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
ty krav@, tak tohle uz je opravdu fest pres caru! svin@ komunisticky.
17. 12. 2015 22:28
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Diky za informaci. Ocenuji. A uznavam, ze to v pomeru k prumernemu prijmu neni adekvatni a SK reakce ted vice chapu... U nas mame "nastesti jen" eko-dan. Trochu si mne touto informaci zmrazil.
Avatar - DRBNUTY
17. 12. 2015 21:46
Re: xxx
MImo obce je povolena 90ka, ale mozes zacat sypat tie useky...
17. 12. 2015 17:02
...
Ktorý génius vymyslel, že sa mi pri prezeraní galérie zobrazí 5x "reklama" na ďalšie články na auto.cz??? Zobrazovať reklamu na stránku, na ktorej práve som?? A ešte k tomu dosť otravnú!
17. 12. 2015 17:01
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
H/K_svet - odporúčam keď si v blízkosti prechodu pre chodcov, všímať si chodcov, aby si ich pustil ako máš a nie čumieť na autá za tebou. Fakt dementný príspevok, pardon :no:
17. 12. 2015 15:35
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Máš pravdu. Možná může být můj přístup k životu vnímán jako forma ryzího idiotismu (ve smyslu diagnosy) Ale když to vezmeš z hlediska historického, není se čeho obávat. Oběťmi vlády jsou vždy ti jedinci, kteří jejich vládu připustili... a nakonec sami vládci nekončí nikterak dobře, pokud jejich vláda nerespektuje hlas lidu. Tak proč se tím trápit. Máme vždy jen to, o co se sami zasloužíme. A lháři nám vládli vždy... šlo jen o míru toho, co nám dovolili a co jsme naopak my dovolili jim...
Určitě znáš Occamovu břitvu... ta je aplikovatelná všude. Nejjednodušší vysvětlení bývá obvykle to správné :-) :-) :-)
A moje vysvětlení je "Carpe diem"
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 15:16
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Voči Tvojmu prístupu k životu nemožno mať pripomienky :yes:
Myslím, že my ostatní tu popisujeme ako to vidíme alebo zažívame, s čím sa stretávame, ale to neznamená, že podliehame kvôli tomu depresii a pesimizmu. Len sú v živote veci, voči ktorým sa človek musí niekedy postaviť čelom a nie ich len prijímať. Represie potom budú naberať iba na obrátkach. Aj keď toto nie sú veci, kvôli ktorým by ľudia išli teraz do ulíc ;-) Práve tie sociálne balíčky na opačnej strane im majú zalepiť oči. A to nie som naivne priklonený ku žiadnej strane politického spektra. Politiku ako takú sa snažím púšťať mimo mňa, u nás takmer každý človek do nej vstupujúci je populistom. Je to iba naháňanie plusových bodov vo svoj osobný prospech. Pre ľudí politiku robia iba naoko.
17. 12. 2015 14:50
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Vítej v klubu nedobrovolných lovců. A gratuluji k přežití bez úhony :-)
17. 12. 2015 14:44
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
S tou 70 mas na mysli cestu medzi Zahorskou Bystricou a Lamacom? Budme radi, ze je tam aspon 70, lebo je to v ramci obce, co zmenili pred par rokmi, predtym to bola cesta mimo obce. Ja sam som isiel na tej ceste pred rokmi aj 180, ale stacila jedna udalost a uz budem dodrziavat tu 70 vzdy. Dovod - pod tabulou 70 je dodatkova tabula s jelenom. A jelen, asi 250-300kg, ma pred necelymi 2 mesiacmi prekvapil pri 150 km/h na dialnici, tak ze som ani nestihol dat nohu na brzdu... bum bum bum, airagy, plno dymu, netusil som kde som a kam sa valim... zastavil som na stredovych zvodidlach. Uplnym zazrakom sa mi vobec nic nestalo, auto - Citigo, bolo na totalku, horsie ako na fotke z ncap crastestu... A odvtedy vidim mnoho veci inak.
17. 12. 2015 14:43
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
No... vládnou u vás populisté. A obávám se, že ani u nás k tomu nemáme daleko. Ale svět každého je především v hlavě :-) Raději budu tím optimistou, než usínat a vstávat a usínat a vstávat ublížený a permanentně naštvaný. Naštvaný = nešťastný = neúspěšný= více chybující. Tahle rovnice platí jak v životě, tak za volantem ;-)
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 14:30
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Nie, nikto Ťa zrejme nepovažuje za jednoduchšieho, aj keď si pri tejto téme snáď jediný "snílek" a optimista :-) V podstate by to bolo pekné a ideálne, ak by to fungovalo tak, ako píšeš a veríš Ty. Cieľ štátnych orgánov je však taký ako píše i Iudex (píšeme o SR). Akokoľvek budú hovoriť o faktore prevencie, tak ten je podružný. Naplno to u nás priznali registračnými poplatkami, ktoré sa odvíjajú od výkonu auta. Inu napr. vlaky "zadarmo" (pre vybrané skupiny ľudí) musia byť niečím kompenzované.
17. 12. 2015 14:21
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Nevím, jak to funguje na Slovensku. Já žádnou negativní zkušenost s policií nemám. A to v žádné evropské zemi. Vždycky jsem se dokázal normálně dohodnout a pokutu jsem platil jen jedinkrát v životě (a to fakt nekecám). Za parkování na chodníku, což nebylo košer. A opravdu nejsem žádný klobouk. Když si chci zablbnout, jedu na místa, kde to lze, jinak se snažím být řidič klidnější povahy a volím defenzívnější styl jízdy. Svatoušek samozřejmě nejsem.
Pokud je policejní praxe na Slovensku taková, jak čtu od SK komentátorů, tak ve vašem státě něco pořádně smrdí.
Avatar - iudex
17. 12. 2015 13:59
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Ja tiež v zásade nemám osobný problém s prísnejším postihovaním priestupkov, jazdím civilizovane, pretekám na okruhu a nie na cestách a teda v zásade nie som ten, voči komu tá represia smeruje. Nemienim ani obhajovať chronických delikventov a agresivita na cestách mi vadí. Je však pravda, že postihy u nás sú prísne, naposledy som dostal pokutu ešte minulý rok v Rakúsku a bol som prekvapený, že to bolo lacnejšie, ako u nás. Čo mi vadí najviac, je spomínaná prax polície kontrolovať hlavne rýchlosť, a to najmä na prehľadných rovných úsekoch mimo mesta. Denne chodím po ceste, kde je úplne zbytočná 70ka: rovná, prehľadná cesta mimo mesta, kde nie je dôvod obmedzovať rýchlosť. A samozrejme príslušníci tam radi merajú. Pritom pár km ďalej je škola, kde je ráno pomerne komplikovaná dopravná situácia, tam som ich ale ešte nevidel (no, okrem prvého dňa školského roku).
17. 12. 2015 13:47
Re: Policajny stat
Je fakt, že akce na Slovensku nesleduji a ani neznám přístup policajtů k řidičům. A ani situaci na slovenských silnicích, protože k vám moc nejezdím. Čili posoudit míru uměle vyvolávaného strachu nemohu. Ale stejně, přibrzdit z 50-ti na 35... to udělá fakt jenom mamlas, který by se svým sebevědomím raději ani neměl řídit.
17. 12. 2015 13:39
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
To jako fakt? Tak to na Slovensku máte? Přiznám se, že tohle mi zcela uniklo. 1700 EUR je pálka jako hrom... a hlavně nedemokratická. Pane jo.
Ano, možná jsem jeden z mála, co policejní represe v rámci kontroly dodržování pravidel na silnicích vítá. Ale věř mi, že k tomu mám důvod... a ač dle některých jsou mé příspěvky na toto téma oslovské, hýkavé, ba dokonce projevem mentálně slabšího jedince (ač tedy tohle označení už mi přijde poněkud přes čáru), stále si za nimi stojím.
Ibi debet quis puniri, ubi quis deliquitur . A nebo chceš-li - Gutta cavat lapidem, non vi sed saepe cadendo.
17. 12. 2015 13:27
Re: Policajny stat
Iste, ale mamlas sa neboji duchov, ale policajtov na ceste. A preto sa boji, ze sa nimi vsade strasi. Kazdu chvilu clanky o vsemoznych akciach, ktore len zacinaju a nekoncia, kazdu chvilu zmeny pokut a pod. a lahsie natury to ledva vstrebavaju.
Avatar - iudex
17. 12. 2015 13:02
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Nie je to až tak mimo, cieľ je totiž jeden a ten istý. Si tu jeden z mála, ktorý verí, že cieľom zvýšenej represie je bezpečnosť premávky, väčšina sa stotožňuje s tým, že primárnym cieľom je naplnenie rozpočtu. V ideálnom svete by to malo byť to prvé, žiaľ poznám pomery v policajnom zbore príliš dobre na to, aby som bol naivný.
Registračné poplatky majú rovnaký cieľ, akurát sa tvária ako sociálna politika štátu (zdaňovanie tých zlých milionárov, ktorí majú na lepšie auto ako je Fabia).
A myslím tiež, že je logické porovnávať Slovensko s Českom, skôr než sa porovnávať s Britániou. Ak teda u vás za zápis povedzme Focusu ST (nijak luxusné, neprémiové auto nižšej strednej triedy, akurát so silným motorom) zaplatím pár stoviek, u nás je to 1700 (!) eur. To, že takí Angličania s priemerným príjmom 2200 libier to majú ešte drahšie mi moc nepomôže.
17. 12. 2015 12:38
Re: Policajny stat
Za to ale nemůžou policajti, nýbrž ti mamlasové, co sedí za volantem...
17. 12. 2015 12:24
Re: Policajny stat
Vdaka tejto policajnej buzeracii a straseniu navyse vznikaju absurdne situacie, ked sa posera v aute pri uvideni policjaneho auta zrazu zlakne a ked isiel 50-55, prudko okamzite zbrzdi na 35-40 alebo aj menej, bez akehokolvek dovodu. Nasledne mame aj taketo nehody.
17. 12. 2015 12:22
Re: xxx
Jedna cesta cez tuto republiku a nasypem ti kosik usekov, kde znizenie nie je a moze byt 100ka problem :-)
17. 12. 2015 11:30
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Nezlob se, ale to je fakt mimo mísu. Podívej se, za jakých podmínek lze provozovat osobní automobil například ve Velké Británii, v Itálii nebo v Holandsku. Jenom při přihlašování "na značky" se ti protočí panenky, nemluvě o silničních daních či mýtném, podmínkách povinných pojištění atd atd. Tohle co píšeš je blbost. Podmínky jak na Slovensku tak v Česku jsou proti tomu luxusní.
(a prosím neber moji reakci jako nějaký osobní atak, jsi můj diskusní oblíbenec).
Avatar - iudex
17. 12. 2015 11:16
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
Je to žiaľ tak, cieľom je primárne naháňať financie pre štát, prevencia je až niekde vzadu. Ostatne náš sociálny štát to v oblasti áut dobre demonštruje aj "daňou z luxusu" ergo registračným poplatkom za prihlásenie auta. Ak si kúpiš čokoľvek výkonnejšie ako je Fabia 1,2TSI, tvrdo platíš. Kým autá do 80 kW platia len základ 33 eur, už Octavia RS koštuje 1157 eur a taký Focus RS dokonca tri tisícky.
Aký to má zmysel? Štát už ani nepredstiera, že to má akýkoľvek iný význam, ako len ďalšie zdieranie vodičov a naplnenie štátnej pokladne.
17. 12. 2015 09:49
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Moc nevím, jak reagovat. Pokusím se tedy.
Iluze o státní správě si nedělám. Jakým způsobem a z jakých peněz a následně za jaké protislužby se sponzorují jednotlivé politické strany - o tom přehled mám a občas se mi z toho zvedne žaludek. Toliko k mé naivitě stran státních zakázek.
Na druhou stranu ale odmítám zaujmout životní postoj a filozofii věčného negativisty a hospodského plácala.
Nebudu nikoho obviňovat z korupce, pokud to nemohu dokázat.
Avatar - Dinar
17. 12. 2015 08:02
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Mentálně pomalejší stále nechápou podstatu kritiky, tedy že důvodem pořízení většího počtu neznačených policejních aut je vyšší výběr desátku, dopravní předpisy jsou jen nástrojem, vybrat v dopravě (oškubat řidiče) je mnohem snažší než šetření nebo strukturální změny. Pokud si tito mentálně slabší stále myslí, že s dalšími padesáti oktávkami s radarem za přední maskou se zvýší bezpečnost na silnicích, pak ok, klidně spokojeně kývejte a hýkejte... ;-)
Avatar - Ozzman
17. 12. 2015 07:34
Re: pěkná ukázka možností policejního státu
O smyslu a nastavení zákonů a pokut v principu jsem psal již včera a nechce se mi to znovu kopírovat, tak si to tam najdi :-) Problém je v tom způsobu, který není vždy šťastný, ale já se většinou setkal s tolerantními policisty a naopak zastavující ty prasata. Nejednou sem viděl jak mne takhle někdo předlétl dost rychle a nebezpečně a pak ho chytli. Je to policajt od policajta....

Co se úmrtnosti týká, ta je nízká a už moc dolu nepůjde, to by se musel elimonovat lidský faktor, možná o nějakou tu desítku ročně, ale máš ještě zranění a vůbec nehody a ty jistě omezit lze. A že je potřeba stavet silnice je pravda, ale to si stežujme v jiném resortu, než na vnitru ;)
Avatar - Ozzman
17. 12. 2015 07:27
Re: Civil funguje všude
Tak snad ten koberec plní emisní limity >:-[]
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 03:39
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Nechápem, kto Ti dal palce dole. Takto to žiaľ funguje s nákupmi v štátnej správe. Kto si naozaj naivne myslí, že inak, tak mu gratulujem k naivite a krásne ľahkému vnímaniu okolitého sveta. Navyše si pobavil záverom :-)
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 03:35
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Žiaľ, je to tak!
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 03:26
Re: mnohem větší byznys
Áno, je to až príliš okaté a len slepý si to nevšimne. Cestou z Bratislavy do Košíc nie je problém stretnúť 10 (slovom desať) radarov, a pozor, aj v sobotu a nedeľu 8-s
Inu, dopravní policajti majú hody. Žiaľ ostatné útvary v riešení svojej náplne ďaleko zaostávajú. Ruka v ruke s prokuratúrou a súdmi, a máme tu štát aký máme. Trestne činný leda tak na tých cestách. A to je prúser. :no: :-!
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 02:58
Re: Slovensko je policejní stát
Nielen 407 SW, ale aj 407 sedan, 308 a 308 SW. No a 208-čky som videl tiež i v policajných farbách. Je to tu už taká všechochuť, že človek nikdy nevie, čo ho kde môže namerať. Je to snáď jediná činnosť (spolu s rozdávaním papúč, ale tú majú v obľube mestskí policajti), ktorá policajtom na Slovensku naozaj ide. Žiaľ nič iné v tomto štáte riešiť príliš nemôžu, tak sa až príliš zameriavajú na buzeráciu vodičov. Nepovedal by som nič, ak by merali na nebezpečných úsekoch, a venovali by sa skutočne prevencii.
Lenže toto už o prevencii nie je, to je o ťahaní peňazí z vrecák stále uponáhľanejších ľudí.
S titulkom v článku sa dá 100% súhlasiť. Je to absolútna policajná všehochuť...a nielen čo sa týka vozového parku 8-s :-!
Avatar - Plautus
17. 12. 2015 02:45
Re: Slovensko je policejní stát
Keď v skrátenej podobe, píš radšej BA. ;-)
To "východniarske" (prepáč) pomenovanie hlavného mesta naozaj neznášam 8-s
16. 12. 2015 21:52
Re: Slovensko je policejní stát
Policajný štát nemá s policajtami na cestách nič spoločné.
Keby Slovensko policajným štátom bolo, tak by si sa bál napísať to, lebo je to iný výraz pre diktatúru.
Avatar - wakantanka
16. 12. 2015 21:46
Re: Fotogalerie
Mám známeho ktorý svojho času jazdil s jedným z prvých Passatov na SK a ten mi vždy vravel toto: To je od doby keď som sa oženil prvá vec pred ktorom každý deň kľačím na kolenách? >:D Na nechápavé pohľady doplnil, meníme tri sady ŠPZ a po mesiaci až troch aj auto. Takže tá galéria ti je vieš načo >:D
16. 12. 2015 21:46
Re: pěkná ukázka možností policejního státu
vrak obvykle nevznikne tim, ze ti pred tydnem nebo mesicem propadla technicka. to je uplne jina kapitola. kolegove nahore maji pravdu - drtiva vetsina postihu na silnicich se udeluje za banality typu vetsi rychlost, popripade propadlou lekarnicku, apod. a buzerujes tim v principu obvykle tu slusnejsi cast populace, co ma legalne vuz, pojistku, atd., atd. a buzerujes tim za veci, ktere obvykle nikomu neublizily. jenom proto, ze nejaky ferda si uzakonil, ze na dalnici nelze rozumne jet vic nez 130 (napriklad). v teto zemi rocne umre 140 000 lidi, z toho nejakych 700 na silnicich, z toho 20-30 na dalnicich, kde vime normalni lide jezdi normalne 160 a uz vubec nevime, jaka je struktura tech mrtvych. jestli chceme hnout s temi sedmi stovkami smerem dolu, je potreba stavet, stavet a stavet dalnice a smerove oddelene silnice. ne kupovat civilni stihaci vozy. je zjevne, ze je to cele samozrejme pouze o penezich.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 21:43
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
nieco podobne "prekvapujuce" som zazil u nas niekde za Bohdanovcami smerom na KE... kdesi zasiti vedla cesty stali akoby v nejakej prasnej malickej odbocke ci takom vybezku >:D vedla cesty skrytí doslova v prachu .... tam bola tusim klasicka 90tka mimo obce... ale nie je tam problem ist aj rychlejsie na tych niektorych tiahlych rychlych usekoch medzi dedinami... takze asi preto tam boli.... obcas su ozaj na necakanych miestach
Avatar - wakantanka
16. 12. 2015 21:38
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Moja najkomickejšia pokuta bola výjazd Oslany smer Prievidza. Policajné auto zaparkované v dvore rodinného domu, stáli tam s trojnožkou a dosť dlho rozmýšľali či ma vôbec zastaviť. Nakoniec vytiahol plácačku na poslednú chvíľu a teda ja v nákladiaku som zastavil o dosť ďalej za ním. Pribehol ku mne s vetou, že kam sa ponáhľate pán vodič? Ja že fakt ???? A on že mi namerali 56 pár metrov pred koncom obce a že to bude za 10 Euri. Tak som sa zasmial dal im tých bývalých 300 korún a išiel ďalej. A pri debate o zmysluplnosti takéhoto merania sami chlapci priznali, že im to je proti srsti, ale náčelník ich tam vyslovene poslal a čaká výsledky.
Avatar - wakantanka
16. 12. 2015 21:32
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Keď to vezmem po "tvojej" trase ZA - KE, tak majú tam tých obľúbených miest podstatne viac. >:D Najnovšie objavili zjazd dole kopcom tesne pred Prešovom a následne spomalenie až na 60 okolo benzínky na konci diaľnice a vyberajú to tam pod mostom.
Avatar - wakantanka
16. 12. 2015 21:23
Re: Slovensko je policejní stát
Tie Peugeoty tuším dostali darom od PSA keď postavili fabriku pri Trnave. Vtedy ešte dostali aj niekoľko 407 SW, ale tie boli strieborné a neboli civilné, ale klasika s pruhmi a majákmi.
16. 12. 2015 20:24
Re: Civil funguje všude
Mám stejnou zkušenost.
16. 12. 2015 19:09
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
zjisti si jak (ne)funguje učetnictví a odpisy ve státním sektoru a pak pochopiš
16. 12. 2015 19:06
Re: Pokuty či registračný poplatok, jeden cieľ
hele jak to že se na těchto úsecích dá vybrat nejjednodušeji nejvíc peněz ?
Avatar - PlumJelinek
16. 12. 2015 18:29
Re: Ve střehu
To u nás taky, ale naštěstí jen dálniční Passaty a Superby...
16. 12. 2015 17:47
Re: galerie
Vůz bohužel není vyfocen, ale R36 to nebylo.
Avatar - DRBNUTY
16. 12. 2015 17:34
xxx
Rovnako je nebezpecnejsia 100ka mimo obce v useku plnom neprehladnych zakrut, kopcov, pritom s pokutou za 20Eur ako 170ka v noci na prazdnej dialnici s pokutou 100eur.
Ty si z nejakeho lacneho kraja...170 na dialnici sa tresta pokutou 200 eur...nad 170 to uz je 300...
A neboj sa, ak je niekde mimo obce neprehladna zakruta, uz je tam davno znizena povolena rychlost a k tomu aj nejaky organ schovavajuci sa v krikoch, takze to v neprehladnej zakrute nebudes mat za 20, ale aspon za 130 eur ;-)
Avatar - DRBNUTY
16. 12. 2015 17:24
Re: galerie
To bude asi klasicky Passat R36 a nie tuning...
Avatar - happy_driver
16. 12. 2015 17:21
Re: Civil funguje všude
Mám podobnú skúsenosť, ale najazdím toho v Germánii podstatne viac. Za tie desaťročia ma v Nemecku nezastavili ani raz...
Avatar - Dinar
16. 12. 2015 14:53
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Svatá prostoto!
Ano, souhlasím, tato debata nemá smysl.
Avatar - sargis
16. 12. 2015 13:49
Re: Fotogalerie
V Nitre na autosalone robia prehliadku aut + mozes pokecat o ich praci. Pochybujem, ze kvoli tomu prehadzuju EČV.
Avatar - sargis
16. 12. 2015 13:47
Re: sedy leon
No policajny Opel bude prekvapenie ciest :-)
16. 12. 2015 12:59
Re: Civil funguje všude
Za dobrých 10let mě stavěli jen jednou, a včera 3x >:-[]
Ale je fakt, že asi měli nějakou migrační razii, protože cestou zpět jsem je viděl v protisměru a lovili co mohli.
Avatar - Dinar
16. 12. 2015 12:22
Re: Civil funguje všude
Zajímavý, jak se zkušenosti můžou lišit. Jezdím do Německa pětadvacet let čtyři pětkrát ročně s tím, že u nich najedu i dva tis. km za cestu a počet zastavení policisty je jednou, a to někdy začátkem devadesátých let, od té doby nic. ;-)
16. 12. 2015 12:20
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Já za parkování 2X 2oo Kč a za rychlost při předjíždění 2ooo Kč. A pak u bratrů za stopku. Při nájezdu cca 5o tis /rok je to dobré. Z toho co píšeš se dá spekulovat, že si větší pirát než já. :-)
Avatar - boost.
16. 12. 2015 11:09
Re: To nevysvetlis
Tohle je normálka za hranicemi.

Letos v létě takhle lapilo černé BMW 5 nějakého swifta z NL. Jakmile jsem kolem nich projel, hned vystartovali, tak jsem si říkal WTF, oni snad jdou po mě. >:D
16. 12. 2015 10:59
galerie
Tak jsem projel celou galerii abych si prohlédl passata B6 s optickým tuningem... A nějak se to nepovedlo >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 10:50
Re: Fotogalerie
:yes: presne tak... minule len nedavno som videl ako jedneho v PO zastavilo "civilne" auto s blavackou znackou .. zrejme slo o nejaky pripad prekrocenia rychlosti... stali na kraji cesty pri vyjazde z mesta a uz tam snad aj rovno platil ten stastlivec
16. 12. 2015 10:43
Re: To nevysvetlis
Nejak nejak im doslo, ze neumi jazyk a vypadal dosti vystrasene, kdyz zjistil, ze to je policie. Asi byl vic zelenej, nez jejich stare uniformy. Kazdopadne byli slusni. Zaplatil pokutu a jel dal.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 10:35
Re: To nevysvetlis
A jak se k němu pak chovali? Já viděl takhle kdysi jak stáhli na odpočívadlo maďarského Escorta a teda zlatá česká policie, celý auto uplně prohledali, k nim se chovali dost striktně..
16. 12. 2015 10:35
Re: Slovensko je policejní stát
U nas je to tiez koncern + od ostatnych producentov ktori u nas maju zavod ;-)
16. 12. 2015 10:29
Re: sedy leon
V Komarne maju Astru. Astru? Planuju Insigniu? Asi do Dunajskej Stredy, Opel ma v Madarsku tovaren aj centralny sklad.
16. 12. 2015 10:20
Re: To nevysvetlis
Kamos jel na dodavce v D a furt se pred nej nalepilo nejake auto a na tabulce psalo neco nemecky a spomalovalo, on neumi nemecky, tak je predjel a oni zase pred nej a zase je predjel. Napotreti uz vytahli placacky, byla to policie >:-[]
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 09:57
Re: Slovensko je policejní stát
rozumiem.. v blave je to to iste... tam musis ist castokrat "na drzovku" jak sa vravi... ked budes sofer "dobrak" tak pojdes aj peso rychlejsie ako autom .. aspon v niektorych castiach mesta to tak je.. viem co myslis

co sa tyka rychlosti tak odkedy mi prebehla srnka cez cestu tak 30m predomnou v 60tke.... za ranneho sera kdesi na strednom slovensku to bolo cestou do blavy ..... tak som akysi viac "pos.raty" ... proste davam bacha vzdy a vsade... zrazu clovek zisti ze nie je nesmrtelny ... inak aj na biku sa mi to uz stalo.. siel som dole kopcom cez les z jahodnej a srnka mi prebehla cez lesnu cyklotrasu asi 5 metrov predomnou preskocila cez cesticku v lese ... asi pocula zvuky a splasila sa .... uplne ze sok nestihol som ani ceknut s riaditkami ani prstami na rukach... ziaden reflex nic.. proste v takej situacii si bez sance... teoria je tu zbytocna... takze davam bacha...
Avatar - dr.biker
16. 12. 2015 09:56
Fotogalerie
Pěkná přehlídka civilních policejních aut na Slovensku včetně SPZ, každý občan Slovenska si najde ve fotogalerii policejní auto ze svého kraje, na které si je dobré dávat pozor.
U nás v ČR bychom potřebovali aktualizovat fotogalerii policejních aut v civilu včetně jejich SPZ. Řidič pak neví, jestli se na něj lepí na D1 vybržďovač nebo policajt v Pasatu/Superbu.
Avatar - speedfred
16. 12. 2015 09:55
Re: Civil funguje všude
na akom aute si šiel,ked si ťa tak vyberali??
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 09:53
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Já tu rychlost měl 4x z radarů, takové to o pár km/h rychleji a šup je to tam. Jednou jsem byl odchycen neoznačenou Octavíí na okrsce, když jsem předjížděl s plným Tranzitem a musel sem ho rozjet na 120, abych předjel. Byli velmi vstřícní vyřešili to za 500 a nechali mne jet :-) Pak parkování stylu - zapoměl jsem zaplatit hodiny i když vím, že tam jsou (má blbost), nebo vjezd do jednosměrky, kterého jsem si nevšiml a na udání přijeli, to mne dost pobavilo (Bylo to u benzínky) >:D Ještě 2 pokuty na osobu blízkou, rychlost (to jsem byl já) a parkování (moje máma, měšťáci :D).
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 09:41
Re: Slovensko je policejní stát
neviem ci uz nemaju aj hyundaie... nejake policajne som uz videl aj ked zatial este nie civilne ;-) ... ale je mozne ze aj tie uz u nas budu

inak ja sa uz nikde nikam neplasim.. nema to stejne ziaden zmysel ... zacinam si jazdu viac "uzivat" ... viem znie to ako somarina... zvlast v meste a ano poznam aj ovela lepsie pozitky ale chapes co chcem povedat ... alebo mozno mi len s vekom uz ubuda testosteron >:D ... ked jazdim z roka na rok uz "pos.atejsie"
16. 12. 2015 09:36
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Nebudeš věřit, ale já za třicet let zaplatil jen jednou. V roce 1991. 100 Kčs za parkování. Jinak vše domluvou.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 09:35
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
mam kamarata a ten robi stahovaka v autodoprave .. proste prepravne sluzby... ten da na pokuty dost... parkovanie... rychlost a tak .. ale tak jeho praca je v tomto "rizikova"
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 09:32
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Jeee ja uz jich zaplatil >:D Za rychlost, za parkování, za vjezd do jednosměrky.. >:D
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 09:31
Re: Slovensko je policejní stát
No u nás je to většinou koncern, u vás tam už je opravdu cokoliv, včetně francouzů či korejců, pardon, slovenských aut >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 09:31
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
som na tom podobne ... jazdim 15 rokov a dostal som pokutu len dvakrat... a neuveris mi ani jednu z nich za rychlost ... jednu za parkovanie v obytnej zone kde som nebol "domaci" a bol tam zakaz pre "nedomacich" ( nevsimol som si ) a druhu... uz som to spominal.. tiez pre vjazd kde bolo zkaz.....slo o nejaku prerabku cesty a znacenie bolo tak divne ze som proste v tom chaose akosi zle odbocil.. a uz striehli a vyckavali na mna ... smola ... inak musim poklopat... za rychlost ani raz.... aj ked uz som mal bobky neraz... ale asi som bol ako sa hovori v tolerancii pripadne prizmurili oko ;-)
16. 12. 2015 09:14
Re: Ve střehu
Bílou :-) Jiné bílé na silnici potkat nejde, v téhle barvě se to auto oficiálně neprodávalo.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 08:35
sedy leon
to je uz klasika ;-) ... ten ked vidim vzdy zbystrim pozornost .. ale ta mala 208micka ma prekvapila

aj ciernych superbov II jazdi dost... tie tiez vedia cloveka "vystrasit" :-) .. mame to tu pestre to je fakt
Avatar - Ozzman
16. 12. 2015 08:33
Ve střehu
Moc na SK nejezdím, ale při nedávné cestě do Trenčín-Poprad-Pl jsem se až divil, kolik jich je v běžný všední den (i víkend) venku, jak cestou tam, tak i za pár dní zpět. Každých pár desítek km stála hlídka s radarem, v zatáčkách na okrskách, to jsem v ČR takhle snad nikdy neviděl, když nebyl zrovna nějaký Kryštof či tak. Do toho i neoznačené vozy, takže nikdy nevíš, co kde čeká a musím říct, že jsem si hlídal rychlost pečlivě.

P.s. To Český Mondeo ST220 jezdí ještě v civilu? Nejsou náhodou ještě v bílo-zelených barvách? Takové jezdí, nebo ještě nedávno jezdilo po Praze jako hlídkový vůz. První R36, které nerozmlátili zas chytají u nás v zatáčce na kraji města kousek za Prahou >:D Už jsem tam viděl jezdit i B7mičku >:D
Avatar - white label
17. 12. 2015 00:58
Re: Civil funguje všude
Vlající Peršan na peršanu..., prostě letěl na koberci a při přistávání uvízl v zadních dveřích dodávky. ;-)
16. 12. 2015 22:22
Re: Policajny stat
Nomen omen :-) Policajný štát je diktatúra, nie policajti na cestách. Tí sú potrební všade na svete ale najviac v zdivočených a mentálne retardovaných postsocialistických krajinách, v ktorých je veľa ľudkov, ktorí si predstavujú slobodu ako bordel. Neprejdem 5 km aby som nevidel nebezpečné porušenia zákona. Takže to chce pritvrdiť, bodový systém, aby sa debilkovia vybodovali a prišli o papiere.
16. 12. 2015 20:34
Re: Ve střehu
a ty si si isty co pises, si riadne mimo, že radar aj vzadu uz som sa davno tak nezasmial na retardoch
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 14:04
Re: Slovensko je policejní stát
lahsie sa mi to pise v tejto skratenej podobe ;-) ...
16. 12. 2015 13:08
Re: Slovensko je policejní stát
môže byť rád, že ho pustili za dvacku, to už dnes nie je žiadny peniaz
16. 12. 2015 13:02
Re: Civil funguje všude
9 let (uf..) starý střednětřídní kombík made in EU. S odstupem času mě pak napadlo, že je mohli "lákat" zadní zatmavená okna.
16. 12. 2015 12:22
Re: často měří na přehledných a bezpečných úsecích
Ano souhlasím
Třeba to teď těm osilkum dojde. Asi nedojde 8-s
16. 12. 2015 10:26
Re: Slovensko je policejní stát
Plasit sa je jedna vec a druha je ze rychlostne limity su nastavene na najpomalsie auto na trhu. Typicky podla vyhlasky musi byt na dialnici 80kmh, ak pripajacie pruhy nemaju nejaky 1 kilometer. Pritom podla vyhlasky staci parkovaci pruh nejake 2metre. A dodrzuj potom taketo zakony. Alebo chod z vychodu na zapad 400km cez 50 obci s 40-50kou a to ta to dodrziavanie hned prejde.
Avatar - Individualita
16. 12. 2015 10:25
Re: Civil funguje všude
>:D >:D >:D

btw dnes s vlajícím Íráncem ;-)
Avatar - praděda7
16. 12. 2015 13:18
Všehochuť
Určitě tu "všehochuť" pořídili levněji, než my ty naše ochcávky...... ;-\