Videa
ja nechapu, proc se aspoň nektere sedacky v kategorii 15-36 kg nenabizeji s 5 bodovymi pasy, alespoň jsem zadnou takovou v cenove kategorii kolem 6tis nenasel.
poutani klasickym pasem mensich deti, které se ale jiz nevejdou do sedacky 9-18kg mi prijde hodne nedostatecny.
a zatímco v sedačce 9-18kg dite vpohode usne, aniz by se vselijak kroutilo, v sedačce 15-36kg to uz tak slavny není.
kdo jezdite s detma často delší cesty a aspoň castecne třeba přes noc, mozna vite o cem pisu ...
poutani klasickym pasem mensich deti, které se ale jiz nevejdou do sedacky 9-18kg mi prijde hodne nedostatecny.
a zatímco v sedačce 9-18kg dite vpohode usne, aniz by se vselijak kroutilo, v sedačce 15-36kg to uz tak slavny není.
kdo jezdite s detma často delší cesty a aspoň castecne třeba přes noc, mozna vite o cem pisu ...
Pokud toho deti s vami tolik najedou, pak to chce zvolit takovy automobil, kde je zadni sedacka/lavice polohovatelna. To ze to u tebe nejde a svadis to na sedacku je ktatkozrake. Ono kazde dite je jine, nase deti v aute nespi a pokud usnou, tak maximalne na hodinu. Ano pokud jedeme na noc, pak jsou schopne usnout na delsi dobu a tam se hodi ta polohovatelnost.
Zvoli jsme Romer KidFix a panuje naprosta spokojenost.
Zvoli jsme Romer KidFix a panuje naprosta spokojenost.
nevim jak je na tom chicco ted, ale vim ze zadna slava to před několika lety nebyla. my jsme z tech dostupných normálnímu cloveku volili nakonec vždy z nejvyšší kategorie romer, poslední dobou zacaly vychazet velmi dobře testy i nejake původem české firme, tak jsme byli trosku na vazkach, nakonec jsme zustali u znacky, kterou mame zavedenou a navíc u nas je velice ochotny a znaly prodejce zejména romer a není ani problém s nahradnima dilama (vselijaky polystyreny kolem hlavy).
poslední dobou testuji nejen bezpečnost, ale i materiály a kupodivu vetsina "exotickych" a vyrazne drahych sedacek neproslo kvůli materialu ..
doved bych se představit vyhrivanou sedacku, v zime by se to docela hodilo prave pro to jak pisou - dat dite do auta nalehko kde bude mrznout, nebo v bunde, ale pak na ukor bezpecnosti...
ty nase na kratky trasy jezdi v bunde a na delší nejakou dobu mrznou, zatímco my si pr*el a zada vyhrivame ...
poslední dobou testuji nejen bezpečnost, ale i materiály a kupodivu vetsina "exotickych" a vyrazne drahych sedacek neproslo kvůli materialu ..
doved bych se představit vyhrivanou sedacku, v zime by se to docela hodilo prave pro to jak pisou - dat dite do auta nalehko kde bude mrznout, nebo v bunde, ale pak na ukor bezpecnosti...
ty nase na kratky trasy jezdi v bunde a na delší nejakou dobu mrznou, zatímco my si pr*el a zada vyhrivame ...
Protoze deti v tomto rozmezi jsou uz pomerne velike a 5 bodovy pas by jim prekazel a nemohli by se ani poutat samotne resp. mohli, ale zabralo by to hodne casu.
Je pravda, ze nektere deti dosahnou do vetsi autosedacky pomerne brzo a tam by se 5 bodovy pas jeste hodil, ale je to otazka jen nekolika mesicu a prekazel by.
Ohledne spani, tam pomuze polohovatelne operadlo zadni sedacky a takova autosedacka, ktera neni napevno, ale umi take naklopit operadlo.
Je pravda, ze nektere deti dosahnou do vetsi autosedacky pomerne brzo a tam by se 5 bodovy pas jeste hodil, ale je to otazka jen nekolika mesicu a prekazel by.
Ohledne spani, tam pomuze polohovatelne operadlo zadni sedacky a takova autosedacka, ktera neni napevno, ale umi take naklopit operadlo.
rozdil je patrny při delších cestach, zatímco jedno dite je schopny spat klidne 8 hodin v sedačce 9-18kg (da se trochu sklopit), druhy dite v sedačce 15-36kg se vselijak krouti, prepadava dopředu, leha si na stranu .. a to se jedna o nejdrazzi romer v tehle kategorii.
protože deti v aute najedou tak 25tis km rocne a v aute stravi docela dost casu, vždycky jsme se snazili vybrat tu nejlepší dostupnou variantu, ale v kategorii 15-36kg jsme trochu zklamani. za svoji kratkou karieru rodicu jsme koupili celkem 8 sedacek za vic jak 50tis ...