Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda Jazz vs. Nissan Note vs. Toyota Yaris – Těžká práce

Prosadit se u nás v nabitém segmentu malých aut není pro japonské značky vůbec jednoduché. Honda Jazz, Nissan Note i Toyota Yaris ale o svou šanci tvrdě bojují.
Zpět na článek
29. 1. 2016 08:45
Male auta
Fuuu, uz som sa bal, ze test vyhra Fabia >:-[]
29. 1. 2016 09:20
Re: Jazz je jednicka
Fabia kratka je stejne dlouha jako Jazz a vedle Jazzu moc neobstoji, vnitrnim prostorem, kufrem, variabilita,.... V malé hondě se cítíme jako v kompaktním hatchbacku nižší střední třídy, pisi v testu a to se ve Fabii opravdu stat nemuze. Pak mluvis o nakupni tasce a zminujes Fabii kombi, ktera je dlouha jak nizsi stredni a o nakupni tacse nemuze byt ani rec.
Avatar - MGRR
29. 1. 2016 10:16
Re: Jazz je jednicka
Fabia je v první řadě hnus, v druhé řadě je to v podstatě odpadní technologie VW, a pak je tady horší spolehlivost VW Skoda a vysoké ceny náhradních dílů.

Skoda by to tady vyhrála a rozsekala tu Hondu na kousíčky ;-)

Skoda Fabia je pro mínění lidí v Německu, mnohem horším autem než Dacia. K tomu trochu VW & Skoda Abgas manipulace

Nejde vůbec o výbavu, jak to jede, ale něco co je mezi řádky, sociální skupina. Dacii si kupují rozumný, či starší lidé, Fabii ti co autům nerozumí a je to spotřebič jako lednička, ale drahý.
29. 1. 2016 09:46
Re: Jazz je jednicka
Kdyz clovek vidi ten schod u sklopenych sedacek u fabie, ten molitan necalouneny na spodku sedacek, je jasne, kdo na aute setri a kdo ne. Zakladni vybavy byly vzdy u Hondy o tridu jinde nez u Fabie. Je to o penezich, ale kdyz pak clovek zacne doplacet vybavu, tak zjisti, ze je cena skoro stejna. Jeste porad se u fabide doplaci, za radio, kotouce, klimu,.. U Hondy to byval standard zaklad, nevim jak dnes
29. 1. 2016 08:49
Vitez testu
Vitezem testu se stava....Skoda Fabia.
Avatar - Stewee
29. 1. 2016 10:41
Re: Jazz je jednicka
čo tu trepeš o F1??? zrejme si minul interval na užitie práškov práve Ty, tak šup šup...
Avatar - Stewee
29. 1. 2016 08:33
Jazz je jednicka
niektore konstatovania su zvlastne, ale aj tak v celkovom hodnoteni vyhral kral medzi malymi autami... Europske male auta s nim radsej ani neporovnavajte, lebo az vtedy zistite kde je svet a kde europa... nizka cena nie je udaj, ktory moze byt jedinym argumentom na kupu auta, tento test to jasne potvrdil...
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2016 12:02
Re: Jazz je jednicka
Když chci prostor (hlavně šířkový), tak je Fabia pořád jen trapné malé auto, ať krátká či dlouhá. V prostoru zkrátka na Jazzíka nestačí.
29. 1. 2016 09:29
Re: Jazz je jednicka
Je to presne o tom co clovek od auta ceka. Nekdo chce ustrit a koupi si trpaslika, Nekdo chce male/velke auto a koupi Jazz. Jestli bude jizdne Polo lepsi nevim, asi srovnatelne, ale co prevodovka, rizeni, kde je Jazz spicka,.. Jazz se v teto generaci opravdu povedl. Kvalitni, velke, usporne, spolehlive auto neco stoji
Avatar - MGRR
29. 1. 2016 10:31
Re: Třeba se jim Fabia rozbila :)
Kdyby tam byla, tak Rozseká všechny kolem
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2016 09:22
Re: Jazz je jednicka
Jazz je král malých krabic. Auto pro manželku, která vozí děti. Honda je pro mně AC od s 2,4 benzínem.
29. 1. 2016 09:25
Re: jsem zvědavý
Já bych bral Jazz (máme v rodině jeho první generaci) protože nabídne uvnitř stejne prostoru jako běžné hatchbacky nižší střední (můžu prorovnat novou generaci s civicem a jazz je vepředu i vzadu rozhodně vzdušnéjší a pohodlněji se v něm sedí) a navíc není tak příšerně oteklý a obrovský jako právě nižší střední. Je prostě chytřejší.

Problém u hondy je takový, že když příjdete do showroomu řekněme s půl milionem Kč nabídnou Vám všechno od Jazze po HRV a to je dost nepružná nabídka...
Avatar - Ozzman
30. 1. 2016 15:05
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Proč? Protože nechtějí jezdit v nevzhledné krabici? >:-[] Né každý chce MPV v B segmentu....
30. 1. 2016 09:24
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
No Jazz je sice vítěz testu, ale Evropa to nijak neoceňuje, prodeje nejsou nic moc:

ČR 2015:
Jazz 40ks
Note 234ks
Yaris 1215ks
Fabia 20434ks

EU 2015
Jazz 30510ks
Note 46267ks
Yaris 182407ks
Fabia 159927ks

Tolik k prodejním úspěchům vítěze testu ;-)
Avatar - lamal
29. 1. 2016 13:26
city mpv
V Japonsku velmi popularna kategoria vozidiel, Yaris vyzera ako keby nevedel co chce, aj z vnutra, Honda sa mi paci je najdrahsia a aj stoji za to svojou vyladenou technikou i spiritom. Notik je taky vyvazeny a nekonfliktny, nevyzera zle, jedine co mi vadi, ze tu porovnavaju uplne surovy motor tj stovky km, ina moznost nebola no kompressorova DIG-T je dost pruzne vozenie aj ked ma rada vysoke otacky, tych 150nm dolu je citit, micra s nim je vynikajuco pruzna, note nie je o moc tazsi. Po zabehnuti by bol aj najuspornejsi, skoda toho takto to vyzera akoby ten kompressor nemal vyhody.

docela nechapem obmedzenost niektorych mozgov diskusii, ktore vsetko zrovnavaju s cenou fabie... to jako keby da niekto za dodavku 1mil KČ ale pride jouda s vytiahnutou ručkou a bude mu napekať čo ti je nekupuj to ved za to mozes mat Cckovy mercedes ! 8-s
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2016 12:59
Re: Jazz je jednicka
I s výbavou Jazzu a jeho schopnostmi? Ani bych neřekl... Nejde koukat jen na cenu "již od".
Avatar - lamal
29. 1. 2016 13:10
Re: Jazz je jednicka
nejak si neschopny pochopit, ze ked chce niekto mestske MPV tak nechce uzky kombik ala fabia... si tak obmedzeny alebo ?
Avatar - MGRR
29. 1. 2016 10:15
Re: Jazz je jednicka
To je velká pravda, jak jsi napsal: nizka cena nie je udaj, ktory moze byt jedinym argumentom na kupu auta, tento test to jasne potvrdil...

Jen kdyby lidi nebyli takové ovce.
31. 1. 2016 15:53
Re: Třeba se jim Fabia rozbila :)
Nissan Note "od":

1,2 atmo 59kW, manuál klima, el. okna vpředu, centrál, denní svícení, 15" kola, BT handsfree + USB MP3 rádio ovládané na volantu, rozvor jako Rapid, vzadu místa skoro jakov Superbu + dveře se otevírají v úhlu 90st, do kufru se vleze velký kočárek (složený) a spotřeba ve městě kam jsou primárně tyto auta určena 5,8l/100 km. Záruka 3roky/100 000 km, To vše za cca 250tis. cash.

Co nabízí za podobný peníz Škoda?
Avatar - lamal
31. 1. 2016 03:28
Re: Jazz je jednicka
s tym suhlasim... no napr fabia je v zadu mala a kufor s tym nic nespravi, nema ani miesto nad hlavou a vyssie sedenie, prehlad na okolie atd... kritizoval som len to, ze niekto si razi svoje preferencie ako uni pravdu
29. 1. 2016 23:34
Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prodejný
Z testované trojice je skutečně suverénním vítězem Jazz, ale drtivá většina Čechů uvažuje čiště pragmaticky - pokud skutečně chce malý hatchback segmentu B, koupí si nějaký levnější (i když méně prostorný a variabilní) vůz této třídy, a pokud má k dispozici částku, kterou stojí Jazz, pořídí si auto o třídu větší, tedy nižší střední... :-!
P.S. Na fotkách interiéru Jazzu je krásně vidět naprosto nemožná konstrukce předních sedadel (pro často vysoké Evropany) - mají velmi krátká opěradla a kvůli tomu pak legračně vysoké opěrky hlavy, které jsou navíc přehnaně skloněné směrem dopředu. V tomto autě bych se se svými 188 cm vůbec nemohl opřít lopatky a hlavu bych musel mít nesnesitelně předkloněnou >:D :no: Takový problém bych v malém hatchbacku koncernu VW nezažil. Podobný problém s nesmyslně předkloněnými (a přitom sklonově neseřiditelnými) předními opěrkami hlavy ovšem mají i jiní Japonci, například nová generace Mazd. :'-( :'-( :'-(
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 10:08
Re: jsem zvědavý
Pak to chápu :-) Ale cenovka 360 tisíc v základu je skoro hrůzostraštná >:-[]
Avatar - Emel
29. 1. 2016 10:28
Re: Jazz je jednicka
Když koupím trpaslíka, třeba ten referenční Swift, tak to přece není o tom, že chci ušetřit... ale o tom, že mi velikostně stačí.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 08:47
Re: jsem zvědavý
Mne teda Jazz i Note přijdou jako jedny z nejošklivějších aut v segmentu. Z vybrané trojice bych volil asi Yarise i když ten interiér mne přijde hodně zvláštní. Naopak nejkonvenčnější je pro mne Jazz v interiéru. Pokud bych šel po ceně a maximu toho, co dostanu, tak za Jazze mam kombi nižší střední a když bych nechtěl tolik utratit a stačilo by mi auto B segmentu, zkusím Fabii, Clio, Fiestu (ta má zas ohavný čumák, ale super jezdí), nebo cokoliv Evropského (VW, Seat) :-)
Avatar - Individualita
1. 2. 2016 14:12
Re: Jazz je jednicka
Přesně tak, král malých krabic. Jenže to tady povídat fábkařům co v jazzu nikdy ani neseděli, to je jak házet hrách na zeď...
Avatar - lamal
31. 1. 2016 03:21
Re: Jazz je jednicka
Jazz a Note su mestske MPV alebo male MPV, ak niekto chce auto tohoto typu, je pre neho argument auta ineho typu trochu z cesty, pre teba to moze byt ine to je v poriadku, no nemusel by si sa tu nad tym tak rozhorcovat ako keby kazdy musel mat len tvoje preferencie a nie svoje, iné
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:43
Re: Jazz je jednicka
To jsou jen naše vnitřní pocity a rozdělení, protože když si dneska vedle tvé Primery ze střední třídy postavis Jazz, tak ten Jazz bude skoro stejně velký a nikomu to nevadí. Pokud chci prostor, musím mít velké auto, když chci jen jezdit po městě, jdu třeba pro Twingo aspol.
30. 1. 2016 17:27
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Nemyslím si, že jde o neznalost. Jde o to, co jsem psal v třetí větě. Pokud chceš druhé/ třetí malé auto do rodiny, nepotřebuješ mini MPV (kompromis), protože jezdíš sám nebo max. ve dvou ;-)

Mini MPV - Jazz, Note, iX20, Venga, C3P, 500L - si koupí většinou mladá rodina (malý rozpočet) nebo důchodci (sedí výše), nic víc, nic míň ...
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 12:38
Jazz
K Jazzu toho může říct mnoho, ale podstatné je zejména to, že srovnání s o kategorii většími auty je naprosto mimo. K tomu je ale potřeba nejen koukat na obrázky, ale i jezdit a zkoušet.

Kouzlo Jazzu, Notu, popřípadě Vengy je v jejich rozměrech a obestavění prostoru. Při délce, která je mnohdy dokonce menší, než u Bčkových hatchů (kdo má dneska pod 4 m?) má interiér skutečně na úrovni kompaktů, mnohdy dokonce pocitově (i reálně) větší, což ale neznamená, že jde o srovnatelná auta a že uděláte lépe, když koupíte rovnou kompakt. Obrovská výhoda Jazzu je parkování - někdy může o ne/zaparkování rozhodnout i 5 cm, natož pak půl metru. Druhá zásadní výhoda je výhled z auta - je dobře vidět před sebe, do stran i vzad, je snadné řazení do pruhů, jízda v úzkých uličkách... Super je i vystupování a nastupování, zejména pak v krátké sukni. Moje žena si Jazze zamilovala.

Minulé generace měly problém se záchodovějším posazem a jízdní vlastnosti byly trošku na štíru, tady je posaz fajn a jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, dokonce jsem se při jízdě i pobavil.

Pokud potřebujete auto do města a na příměstský provoz, nemají malá MPV konkurenty v kompaktech a v malých kombi už vůbec ne. Reálně sice asi není moc důvodů, proč by měla být o tolik dražší, než malá auta, ale rozhodně za ty peníze stojí.

Psalo se tu o tom, že lidé tady nejsou tak hloupí, aby kupovali "předražený" Jazz. Spíš si myslím, že jsou hloupí, že jeho kouzlo a výhody neodhalili.
30. 1. 2016 09:05
Re: 1.3 proti 1.33
Motor je opravdu pruznejsi v Jazzu, coz potvrdila i manzelka, ktera si vybirala auto. Po projizdce yarisem ho odmitla, ze je linej.
29. 1. 2016 11:03
Re: Toyota mimo město 4l ?
V rodině byla předchozí generace, s 1,33 v Euro4 provedení. A 7 jen to hvízdne tedy ani náhodou. Průměr pod 6 nebyl problém. A to ani s velkým podílem jízd po Praze (suverénně nejhorší spotřebu měl táta, když si ho půjčil, a tam to bývalo v čistě městském provozu myslím 6,2). Klidným tempem to šlo i pod 5, ale tak se s ním normálně nejezdilo.
Avatar - Emel
29. 1. 2016 10:25
Re: Jazz je jednicka
Jo a ne. Máš v základu tempomat, který se zrovna u Fabie připlácí dost draze. Na druhou stranu, pokud chceš kožený volant, tak ten je až v Elegance za 400+... pokud chceš loketní opěrku tak musíš vzít vyhřívané sedačky za 9t.
29. 1. 2016 10:02
Re: jsem zvědavý
Je drahy, ale staci si pockat na vhodnou akci a da se koupit za rozumny peniz. My ho takto koupili se slevou 80 tisic a stal stejne jako Yaris.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 08:48
Re: Jazz je jednicka
Ta je ale fakt malinká uvnitř i když se mi jinak fakt líbila :-)
31. 1. 2016 00:08
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Budes prekvapeny, ale ani CR ani Europa nie su cely svet
svet 2015
4. Yaris 375 515ks
5. Jazz (Fit) 310 176ks
6. Sandero 290 814ks
8. Kia Rio 273 170ks
10. Hyundai i20 250 528ks
16.Fabia 170 306ks
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 20:33
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Je podstatně levnější a to o 30%...což je rozdíl třídy
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:53
Re: jsem zvědavý
Jenže v době první generace taky nešel koupit kompaktní hb za 300t kc jako dnes, takže to se nedá vůbec srovnat
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 17:08
Re: Jazz
Zase tam nesmyslné to není, kvůli těm rozměrům. Jsou to stejně velká auta, každé ale nabízí něco trochu jiného. Co je trošku prekérka, Jazz přejede Yarise i v těch disciplínách, kde by měl teoreticky prohrát, tedy jízdní vlastnosti, brzdy, řízení, hlučnost. Jinými slovy Jazz za ty peníze stojí, jde o to, jestli není pro potřeby většiny zákazníků aut této kategorie dobrý až moc. Kde Yaris jasně vede, alespoň pro mě, je design.
Avatar - praděda7
29. 1. 2016 23:51
Yaris
Máme Yarise r.v 2012 1.3 CVT a jako městské a příměstské vozítko nemá chybu. :-!
29. 1. 2016 12:34
Re: Jazz je jednicka
...respektive o tom, ze nechci nic vetsiho.
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2016 12:07
Re: Toyota mimo město 4l ?
S tímhle autíčkem přes sedm? To jezdíš doslova jak hovado. S větším a těžším Cliem Grandtour jsem hravě pod šesti litry průměrně, s cca 30-35% podílem dálničního provozu, teď i dost krátkých jízd do práce a zpět (10 km). Někde budeš mít chybu, nejspíš v kopytě.
30. 1. 2016 14:04
Test
Keby mam vyberat iba z tejto trojice - volba by padla na Jazz. Inak by som pozeral uplne inde.

Motorizacie su uz na dnesnu dobu viac podpriemerne. Preto by som dnes volil u noveho auta turbo, 150tkm od novoty vydrzi......... a starosti bude mat az dasli majitel...............
Spotreba je tiez v pohode aj u turba do 6 litrov na malom Yarise cca 110km/h, preboha ved novy Leon ( vacsie auto o triedu ) s 1,2 TSI 120km/h dialnica do 6 litrov spotreba - 5,8
30. 1. 2016 09:55
Re: Jazz je jednicka
Vyrobit drahé auto není problém. Problém je ho prodat. A Jazz svoje ceny v Evropě není schopen obhájit. Lidé nejsou zase tak velké ovce, aby se nepodívali, co si za stejnou cenu mohou koupit u konkurence.
29. 1. 2016 20:27
Re: Jazz je jednicka
ty seš chodící mindrák magorre... hluboko vlezenej v německým zadku, doufajíc, že jednou budeš pro ně dost dobrý... do tý doby echt dederón...
Avatar - CommonUser
29. 1. 2016 12:19
Re: brzdna draha 50metru??
V tomto nie je problem. Verime, ze mokro meni drahu. Ale nikde v tabulke sa to neuvadza, ze je to za mokra ("Brzdná dráha z rychlosti 100 km/h(m)"). Je to len spomenute v texte, pritom ani nevieme, co je to za mokra. Teplota nic ? Nejak mi potom unika, ze ked bude nejaky test za sucha, tak ako to moze niekto porovnat. Myslis, ze si to vzdy kazdy vsimne z textu ???
Ak uz nieco porovnavam, tak nech to ma rovnake podmienky, alebo to nerobim (kvoli nerovnakym podmienkam). Popripade uvediem "MOKRE BRZDENIE" priamo.
29. 1. 2016 10:37
Re: Jazz je jednicka
lenže na džez máš aj mazdu3 a to už je na pováženie
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:39
Re: Jazz je jednicka
To by bylo všechno krásné, ale nesměl by Jazz stát jako kompakt.
Když kupuju tak malé auto pro rodinu, tak asi nemám dost peněz na kompaktní kombi, takže proč bych měl za malé auto dát tolik co za o třídu větší kombi (Megane, i30 nebo Ceed se dají za tyhle peníze koupit).
Když už teda malé auto kupuju jako druhé auto pro manželku do města a pro vyzvedavani děti, proč bych měl dát za otloukanka tolik peněz a ani mě nebude zajímat, že je vzadu o pár cm více místa, když s tím nikdo dlouhé trasy jezdit nebude.
Vyhodu bych viděl u staršího páru, který ocení vyšší posaz, ale zase proč nevzit ix20, kdyz mě nezajímají jízdní vlastnosti (ze stejného důvodu u nás 2x jazz prohrál a příbuzní si koupili ix20).
Když už jsem třeba mladý a bezdětný pár, tak proboha proč bych měl chtít jezdit v tomhle autě, Fabia jezdí lépe a lépe vypadá.

Jinými slovy, Jazz je parádní auto, v první generaci jsem se s ním i něco najezdil, ale jeho klientela je malá a když byla, přešla k ix20, protože tuhle klientelu jízdní vlastnosti nezajímají, ale cena ano.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 08:41
Re: Jazz je jednicka
Ale notak... Fabie určitě obstojí a nabídne kombik a to myslím zcela vážně. Problém těchto aut vyjma Yarise je ten, že vypadají spíš jako MPV. Je to možná plus, ale už to není nákupní taška, nebo auto pro holku.
Avatar - Individualita
1. 2. 2016 14:15
Re: jsem zvědavý
Zato dát to za Rapida je kup roku >:D
31. 1. 2016 15:03
Re: CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
TUV report je o zavadach auta na STK, co sa bezne chape ako spolahlivost.
Poruchy a nehody auta mimo STK (ktore si spomenul) riesi napr. ADAC report (https://goo.gl/v0Pqzu ) s vysledkom za posledne roky:
Jazz(3.) Note(2.?) Yaris(1.)
31. 1. 2016 12:51
Re: jsem zvědavý
Však právě o tom ta malá MPV jsou. Např. když chceš velký prostor, ale potřebuješ malé auto z prostorových důvodů nebo z toho, že se ti líp nastupuje. Ostatně většina majitelů, které znám, jsou starší páry. Jinak si také myslím, že je to dost drahé, ale argumentovat tím, že za stejnou cenu můžu mít kombík, není úplně šťastné.

Příklad, já si mohl za stejnou cenu vybrat Accorda a Civica (ojeté ze stejného roku). Bral jsem Accorda, protože nebyl nikdy problém s parkováním. Teď ale nově jezdím hodně do centra města, kde je problém s parkováním (podélné a místa není nazbyt) a klidně řeknu, že dneska bych za stejné peníze bral toho Civica, protože je menší a přestože je Accord lepší auto.
31. 1. 2016 11:39
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Já ti nevím, to už je slovíčkaření. Ty snad žiješ v Asii nebo Americe? Předpokládám, že v SR, možná i tady u nás a dokonce i v EU. Čísla ukazují jak si ten který model vede na lokálním trhu a jak je vidět, tady se mu nedaří. Netvrdím tím, že je to špatné auto, jen že český trh, potažmo Evropský tento model moc neakceptoval ;-)
31. 1. 2016 09:23
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Budeš překvapený, ale zkus si to přečíst ještě jednou ;-) Píši o tom, že "Evropa" to neoceňuje, tedy o tom, jaké jsou v Evropě prodeje... Nic víc, nic míň, světová čísla si také najít mohu >:D
31. 1. 2016 02:31
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Je fakt, že jsem jezdil pouze s Jazzem minulé generace a tady jen komentuji fotky přidané k testu. A na nich je vidět krátkost opěradl zcela jasně. Pokud ovšem tento Jazz nabízí sklonově nastavitelné přední opěrky hlavy, tak se za jeho kritiku kaji, v testu ovšem toto v segmentu B ojedinělé řešení rozhodně mělo být zmíněno a opěrky nafoceny v obou krajních polohách svého sklonu. :-!
Avatar - praděda7
30. 1. 2016 17:30
Re: Test
.........tož kuwa ať si pohnú.......... >:D
30. 1. 2016 17:03
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Promiň TeeJay, ale měl by ses zamyslet nad tím, co si napsal...

Evropa má raději klasická malá auta - Polo, Fiestu, Corsu, Clio, P208 a jak je vidět i ten Yaris a i tu nenáviděnou Fabii a jejich prodeje jsou toho důkazem ;-)

Je to také podle mě dané tím, že většinou plní roli druhého auta v rodině, tedy vedle nějakého MPV, SUV nebo střední třídy a netřeba dělat kompromisy...
Avatar - praděda7
30. 1. 2016 14:46
Re: Test
Bude v Yarise v Evropě nové 1.2l turbo? V Japonsku se už Yaris s turbem prodává.
29. 1. 2016 10:15
1.3 proti 1.33
trosku doplnenia z ineho testu 1.3 proti 1.33
Jazz a Yaris
obutie 185/55R16h 195/50R16V
Bridgestone Turanza er370 a Bridgestone Ecopia ep25
polomer l/p 11/11m a 11,8/11.9m
namerana vaha 1101 a 1072kg
max 1605 a 1490kg
prives brzdeny nebrzdeny 1000/450 a 780/550kg
0-40 2,6 a 3.0s
0-60 5.0 a 5,6s
0-80 7,4 a 8,1
0-100 11,5 a 12,1
0-120 15,5 a 17,3
0-140 23 a 24,9
60-100 na 5 stupni 14,6 a 16,4
80-120 na 6 stupni 21 a 26,1
maximalka 190 175
brzdy zo 100km studene 35,8m a 37,7
zahriate 35,6m a 37,3
hluk stojace auto 39 a 39 dB
pri50km 3stupen 60 a 58dB
pri 100 6st. 67 a 67dB
pri 130 6st. 71 a 74dB
spotreba pocas testu 5,6 a 6,2
nadrz 40l a 42l
vymena oleja a garancka 12M( podla info)/12M a 12M(15000km)/24M (30000km)

Vitazom v teste je Jazz a to aj napriek prvotne vyssiej cene. V cene zakladu u Jazzu je plno vybavy, ktoru Yaris neponuka a ak uz aj ano, tak cena sa dorovnava.
:-)
Avatar - Ronault.
31. 1. 2016 18:56
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Však se také podstatně lépe prodává, je to proti Jazzu pro zákazníka lepší nabídka.
31. 1. 2016 14:16
Re: CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
TUV report nie je o spolahlivosti , je to ako STK report , ked ti odide rozovodovy remen na TSI motore, na stk ani nedojdes , tak nebudes ani v TUV reporte svietit , ze mas problem s poruchovostou ...
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:58
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Je lepší ve všem nepodstatném pro malé druhé levné auto do rodiny.
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:56
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
:yes:
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:50
Re: Jazz je jednicka
Přesně tak jak píšu výše. Měli jsme v rodině 2 Jazzy kupovane jako ojeté...když po letech sestrenky nasetrili na nové auto a chtěly podobný koncept malého MPV, šly k Hjoundé, protože 100t není obhajoba pro lepší jízdní vlastnosti
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 17:13
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
V té uvedené statistice jsou přece uvedeny dvě nevzhledné krabice, ne? ;-)

Na druhou stranu rok 2015 byl ve znamení umrtvování už tak přesluhujícího Jazzu II a mám pocit, že nový jazz se ani neprodával, pouze se přijímaly objednávky.
Avatar - Ozzman
30. 1. 2016 15:08
Re: Jazz
Proto mi přijde nesmyslné porovnávání Jazze s Yarisem, jelikož s klasickým autem B segmentu bude vždy Jazz vyhrávat na poli prostoru, ale také prohrávat cenou. Je to stejné jako MPV v jiných třídách, ale mimo to parkování, pokud opravdu nepotřebuju malé, krátké auto a hledám prostornost, za cenu Jazzu chtě nechtě mám solidní nižší střední včetně Civika ;)
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 14:18
Re: CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
Nemusí. ;-)
Avatar - rimow11
30. 1. 2016 02:47
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
presne odporucam vyskusat jazz a ww city
go.... sedi sa určite lepsie v jazze
Avatar - rimow11
30. 1. 2016 02:44
Re: CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
chapem tvoj zaujem o nissan ale teras musiz uznat ze aj ta honda sa podarila :-)
Avatar - pelikoš
29. 1. 2016 22:04
Re: CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
jak říkám, nejlepší je zlatá střední (note)
Avatar - pelikoš
29. 1. 2016 22:02
Re: jsem zvědavý
jo,za těch 330 to byl základ, asi jako 230 note je základ byť se slušnou výbavou
Avatar - pelikoš
29. 1. 2016 11:18
Re: jsem zvědavý
pulsar je ale úplně jiná třída oproti note.to je jako rapid a octávka
Avatar - Ronault.
30. 1. 2016 17:47
Re: Jazz je jednicka
Však je to malé auto, tak ať je uvnitř malé. Když chci prostorné auto pro rodinu, tak je tady o 100t levnější Lodgy a nebo podobně drahý Scénic. ;-)

Já ti nevim...tahle auta jsou spotřebák, dát za spotřebák o 100t více... Když bych chtěl malého Japonce,tak bych asi sáhl po Swiftu
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 17:19
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Počkej, počkej - jaké kompromisy? Test ukázal, že Jazz coby malé MPV je lepší naprosto VE VŠEM, než Yaris, který určitě není v subkompaktech lowendová plečka.

Ano, Evropa má ráda klasická malá auta, ale možná je to jen o zvyku a neznalosti této alternativy. :-)
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2016 10:56
jazzik
navonok mozno tak neposobi ale podla mna je to vo svojej triede nedostihnutelne a neprekonatelne auto.... skoda tej ceny a mensej ponuky motorov... aj ked vlastne ta jedina motorizacia je uplne ideal ;-) ci uz do mesta alebo aj mimo neho

note je akoby uz skor male mpvecko... to treba zohladnit ... skor by som porovnal yaris s microu..... note mi uz pride skor nieco ako venga alebo golf sportsvan.... proste ma vacsi razvor ako bezne male auto a je to uz skor akoby mpv... samozrejme porovnat sa da vsetko so vsetkym ... yaris ma inu prioritu ako note ale ano.... aj jazz mi pride trosku inak stavany ako klasicke male auto typu yaris micra alebo swift.... kazdopadne je to velmi zaujimava japonska trojka..... jedna z najzaujimavejsich porovnavacich kombinacii

moje poradie : 1. jazz, 2. yaris, 3. note ... a teraz si idem precitat testik ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2016 12:04
Re: brzdna draha 50metru??
Mokrá vozovka udělá hodně. Mrkni se, jaké jsou rozdíly v testech brzd na autorevue, kde to porovnávali. Deset metrů není problém, adheze na mokru je mizerná.
Bohužel je takových "čekal bych", jako ty, stále plno, kterým to nedochází.
Avatar - pelikoš
29. 1. 2016 10:12
note
jasná volba.nejdřív haha, potom aha... ;-)
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 09:33
Re: jsem zvědavý
Já neříkám, že je to špatné auto, přijde mi jako mini MPV a právě proto si své kupce jistě najde, jen ta cena je velmi sebevědomá a pokud nutně nepotřebuju malé auto, abych ho narval do garáže, nebo někde zaparkoval, nevidím logický důvod nekoupit tu nižší střední, kdy konecknců dosáhnu i na kombik :-)
Avatar - dal
29. 1. 2016 08:56
Re: jsem zvědavý
Já by jsem bral toho Jazze ale s cenou o 80 dolů.
Se zbytkem souhlas.
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 14:04
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Lepší důkaz hlouposti kupujících v Evropě už snad ani najít nelze. :yes:
Avatar - dal
29. 1. 2016 08:36
jsem zvědavý
kolik prodají těch Jazzů. Přes nesporné kvality to zabíjí doslova neuvěřitelná cena! Předchozí model byl také drahý ale později se dal splašit za 280 tis.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 12:42
Re: Jazz je jednicka
Jenže kufr v případě kombiku nabídne Fabie lepší a za cenu Jazzíku máš plnohodnotné kombi (když chceš ten prostor) nižší střední :-)
29. 1. 2016 08:52
brzdna draha 50metru??
to snad museli brzdit na ledu ;-)
cekal bych o 10 metru min a to i na zimakach
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 09:34
Re: Jazz je jednicka
O kombiku mluvím, že je to plus Fabie, máš možnost té volby. Bud chceš prostor, nebo městské auto. Jazz je něco mezi a ještě stojí dost :-) Líbí se mi z testované trojice v interiéru, to mu musím nechat a troufnu si říct alespoň ze zkušenosti se starším Jazzem, že proti Fabii asi bude lepší interiér :-)
29. 1. 2016 09:59
Re: Jazz je jednicka
Ano, nejlépe vidíme, kde je svět a kde Honda v F1 :-) ...a už nepiš příspěvky hned ráno, než si vezmeš prášky! :-) Bubláš z mrákot.
1. 2. 2016 15:46
Yaris, Jazz a Swift ....
Měl jsem Yarise, bylo to ročník asi 2006. Bylo to skvělé auto, a odjel jsem s ním i Provence. Tam se nakonec malé auto velmi hodilo, s větším autem bych často nezaparkoval. Jsem hodně velké postavy a Yaris mě nijak neomezoval .... Ale to co Toyota prodává jako Yaris teď je strašlivé, od vzhledu rozšklebeného švába po jízdní vlastnosti. Jazz vypadá dobře. jezdí dobře ale je opravdu moc drahý. Chybí mi tu jiné malé auto pro srovnání - Swift. Jednoduché, levné, trvanlivé a uvnitř docela pohodlné.
Avatar - TeeJay
31. 1. 2016 17:44
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Tak to je nářez. Sandero je taky podstatně levnější než Yaris. >:D
31. 1. 2016 09:52
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Precital som si to este raz a koncis slovami "Tolik k prodejním úspěchům vítěze testu". Nie "Tolik k prodejním úspěchům vítěze testu v Evropě". Skoda. ze si si tie svetove cisla nenasiel predtym ako si zaklincoval "uspechy" Hondy Jazz.
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 20:15
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Tak jinak - v čem je lepší ten Yaris?
Avatar - TeeJay
30. 1. 2016 14:03
Re: Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prod
Místo BYChaření to běž raději osedět, experte. >:D Opěradla jsou velmi dobrá a hlavové opěrky mají nastavitelný sklon.

8-s :no:
29. 1. 2016 23:38
Vítěz testu Jazz, v ČR je ale stejně jen velmi málo prodejný
Teď mě napadá, že ještě bylo moc zajímavé do testu zařadit ještě jeden moc šikovný japonský vozík - Suzuki Swift. Pokud bych si měl vybrat malý japonský hatchback, sáhl bych asi po něm, nejlépe ve verzi 1.6 Sport, která je už k mání i v praktickém pětidveřovém provedení! :-) :yes:
29. 1. 2016 20:29
Re: jsem zvědavý
Mám první generaci, která tenkrát stála 420 tis, takže bych cenu nové generace neviděl tak zle. Navíc snad časem přijde nějaká akce.
Víc mi ale vadí detaily jako příšerný displej palubního počítače. Když už to umí rozeznat značky, tak to nemuseli zabít černobílým displejem s extrémně mizerným rozlišením. Grafika je tak hrubá, až to tluče do očí. Ovládání funkcí přes dotykový displej mi za jízdy taky nepříjde jako dobrý nápad. Navíc funkce mirror link podporuje jen vybrané typy mobilů...
Avatar - Emel
29. 1. 2016 18:04
Re: jsem zvědavý
No jasně, jen říkám, že i když se zdá, že prostorově by to mohla být remíza, tak konkrétně v případě Pulsaru je tam ten rozdíl třídy cítit. Když jsem na Pulsar koukal, byl asi za 330 s ucházející výbavou.
29. 1. 2016 18:00
CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
Cena/Vybava: Jazz(3.) Note(2.) Yaris(1.)
Priestor/Jazda: Jazz(1.) Note(2.) Yaris(3.)
Spolahlivost: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.) (podla TUV [odkaz] )
CELKOVO: Jazz(2.) Note(3.) Yaris(1.)
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 12:43
Re: Jazz je jednicka
A ještě si hezky zařídit v případě Swifta :-)
29. 1. 2016 11:35
Re: Toyota mimo město 4l ?
to má na tie motorčeky aj pyšná princezná
29. 1. 2016 11:33
Re: jsem zvědavý
džez stojí jak civic, ani nie je o toľko menší, ak chcem malé. V tejto logike niečo nesedí a kúpi si to u nás len pár fajnšmekrov.
Avatar - CommonUser
29. 1. 2016 10:44
Re: brzdna draha 50metru??
Tomu nerozumiem ani ja, ked Jazz u ADACu brzdil na 40 metroch.

[odkaz]

Inak neviem ci by nebolo lepsie miesto Yarisu vziat Verso-S.
29. 1. 2016 12:34
Re: brzdna draha 50metru??
tady
[odkaz]
je brzdna draha passatu s poznámkou ze to je na mokru a je kratsi o vic jak 10 metru.
jen se opet zbytecne ztrapnujes
Avatar - Emel
29. 1. 2016 10:31
Re: jsem zvědavý
U Nissanu jsem před nějakou dobou srovnával Pulsar a Note a výsledek byl hodně v neprospěch toho Notu... jasně, byl o dost levnější, ale ten rozdíl třídy byl vidět úplně všude - posaz vzadu, taková ta bytelnost zpracování všeho... trošku jsem si vzpomněl na Rapida (ale jen v něčem, třeba palubku má Rapid dobrou).
Avatar - Ozzman
30. 1. 2016 15:03
Re: Jazz je jednicka
Pokud vidím dobře, tak je v testu Jazz postaven proti klasickému Bsegmentu... je to tedy na úhlu pohledu a preferencích kupce, Fabie má co nabídnout ve své třídě... o tom se tu mluví, nebo ne? Snad to chápeš, pokud nejsi obmedzeny ty :-)
Avatar - Emel
29. 1. 2016 11:05
Re: Jazz je jednicka
Že vám ale ta Fabia chybí...
Avatar - Ozzman
29. 1. 2016 09:05
Re: jsem zvědavý
To souhlasím, protože pak by tu byla alternativa k hatchbackům nižší střední, která je prostorná skoro stejně a navíc vybavená... I tak se dnes hodně zájemců, kteří by dříve šli do B segmentu vydá pro auta typu Rapid či Fluence, nebo jiné lowendy či nejlevnější kompakty, které začínají kolem 300 tisíc. Jazz jim může konkurovat právě tím prostorem a lepší výbavou. Za jeho cenu mám nakrásno skladovku Leona 1.2TSI kombi, Fokuse 1.0EB kombi, Ceed kombi GDi...... no zkrátka, proč kupovat nehezkou a předraženou Hondu? Koneckonců... i 5D Civika za to koupíš :-)
29. 1. 2016 09:27
Toyota mimo město 4l ?
"klidným tempem 110 km/h jsme naměřili toyotě 6,0 l/100 km".... Na okresce 100km/hod určitě nežere 4l, doma je předchozí model s prakticky identickým motorem a kombinovaně 7l jen to hvízdne... teď po pár letech užívání i víc než 7.
Avatar - dal
29. 1. 2016 08:45
Re: Jazz je jednicka
Proč neporovnat? Např. Polo bude jízdně lepší a ještě ušetříš tak 50tis.!
Mazda 2 se dá pořídit v základu skoro o 100tis. levněji atd.